Waar ben je naar op zoek?

Vattenfall

Totaalscore

Energieprijs


7,6

Klantenservice


8,0

Algemeen


8,0

Plus- en minpunten

  • Tarieven altijd laag
  • Goed bereikbare klantenservice
  • Grote stabiele leverancier
  • Groene stroom uit Nederland
  • Geen CO2-gecompenseerd gas
  • Geen meerjarige energiecontracten

Over Vattenfall

Vattenfall (voorheen Nuon) is een energiebedrijf  dat elektriciteit, gas en warmte levert aan zo’n 2 miljoen klanten in Nederland. Vattenfall investeert fors in de ontwikkeling van duurzame stroom en warmte. En samen met bedrijven, industrieën en overheden werkt Vattenfall aan de ontwikkeling van duurzame oplossingen.

Volgens het stroometiket (2019) van Vattenfall wordt circa 37 procent van de stroom duurzaam opgewekt.

Vattenfall helpt klanten bij het besparen van energie en het zelf opwekken van fossielvrije energie. Handige online tools bieden klanten inzicht in het eigen verbruik. Praktische tips en adviezen op maat maken het besparen van energie vervolgens ook nog makkelijk.

Check hier de goedkoopste Vattenfall energiedeal.

Kan het goedkoper?

899 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Vattenfall?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • PPetra Overgoor – 21 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Eerlijk betrouwbaar en goede en duidelijke informatie over de stand van zaken betreffende onze overeenkomst met Vattenfall. Ze zijn danwel niet een van de goedkoopste leveranciers, maar ik heb vetrouwen in hun.

    Reageren
  • MM Meurs – 21 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Mooi vastcontract aangeboden gekregen en ze dachten met mij mee,omdat ik al jaren bij hun ben geniet ik van 25% korting

    Reageren
  • HHanny Gunther van Zanten – 21 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Klantenservice is net als velen niet snel te bereiken. De site is wel top en veel zaken zijn goed terug te vinden. Men heeft leuke win en spaaracties.

    Reageren
  • MMarianne Reurings Niekus – 21 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Betrouwbaar Geeft goed advies of je een eenjarig of 3 jarig contract moet nemen
    Korting oplopend en een spaarsysteem en duidelijk te zien,wat je verbruikt

    Reageren
  • Jjouk petter – 21 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    zeer goed en uit ge breide voor lichting

    Reageren
  • VVisscher H.J – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik heb niets negatiefs te vertellen want ik heb geen probleem en denk alleen positief over Vattenfall

    Reageren
  • EEmanuele – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goed leverencier. Staatswerwarming niet so goedkoop.

    Reageren
  • PP.J de Vries – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nooit geen gedonder!

    Reageren
  • EEls Zwetsloot – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Wij zijn tevreden met Vattenfall,
    Geen gezeur over overstappen naar een vast tarief.
    De keus is aan ons!
    Iedere maand een overzicht van het gebruik, gas en licht!
    Korting als trouw lid!
    Wij stappen niet over.

    Reageren
  • HH Hulleman – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    voor mij is gewoon harstikke goed

    Reageren
  • TTruus – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Duidelijk en stabiel.

    Reageren
  • SSjaak van Eeden – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede leverancier

    Reageren
  • DDennis – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Alijd goed geholpen . Al heel lang klant en zal ook blijven

    Reageren
  • GGeert – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Leverancier geeft zeer veel uitgebreide informatie vooraf in begrijpelijke taal. Maandelijks kunnen de lasten aangepast worden met hun advies. Geen nare bijbetaling achteraf. Duidelijkheid hoort bij Vattenfall en ben zeer tevreden. Tevens is het glas van mijn Iphone kapot gegaan

    Reageren
  • SStephanie Tjon Kwan Paw – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Als afnemer van energie en eenpersoonshuishouden is er geen standaard contract wat bij mij past. Want het gebruik hangt in zijn geheel af van de apparaten in gebruik. Tevens is mijn huis voorzien van een centraal warmwater systeem. Omdat ik dus alleen voor huishoudelijk gebruik afhankelijk ben is mij geadviseerd om een variabel tarief te houden. Wat resulteerde in flinke dalingen in mijn energie rekening. Tevens ben ik al heel wat jaren klant en heb een korting van 25% . Ben een blije klant van Vattenfall.

    Reageren
  • Ww.roozeman – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Geen probleem dat vermeldenswaard is! Redelijke prijs en zeer benaderbaar.

    Reageren
  • NNico Wassenaar – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede service voor een redelijke prijs

    Reageren
  • AA. Peperkamp – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Bij belcontact altijd vriendelijk en meedenkend over welk contract het beste past. Zijn ook duidelijk dat zij geen glazenbol hebben over de toekomst.
    Voor teruggeleverd zonnepaneelstroom wordt geen hoge vergoeding gegeven.

    Reageren
  • TThearutte – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nooit problemen gehad

    Reageren
  • HH. Bultman – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zijn altijd vriendelijk tijdens het kontakt en word er snel gehandeld bij de klachten als er wat mee is ook met dat punten sisteem is oke

    Reageren
  • GGearrd bakker – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    keurig bedrijf netjes met klanten om gaan

    Reageren
  • RRon – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Op eerste gezicht een goede leverancier.
    Tot dat je een probleem meld.
    Dan gaat het spreekwoord op ieder voor zich.
    Zelfs wanneer er aangetoond kan worden doormiddel van hun eigen factuur dat er een grove fout is gemaakt waardoor je ineens bijna €5000,00 moet bijbetalen.
    En wanneer je dan probeert om het aan te tonen het antwoord krijgt via e-mail.
    Onze berekening klopt.
    Eerst betalen en dan aanvechten.
    Terwijl het duidelijk op hun eigen factuur staat
    Beetje heel erg jammer.
    Waardoor ik vind dat de klantenservice een fixen make-over kan gebruiken.

    Reageren
  • Bbeijer – 20 januari 2024

    Goede en vlotte service

    Reageren
  • GG.Prummel – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede ervaring bij Vattenfall . misschien niet de goedkoopste, maar geen gezeur.
    iedere leverancier heeft zijn eigen voor en nadelen.

    Reageren
  • JJos – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Het gaat goed tot nu toe! Net verlengd en minder betalen

    Reageren