Waar ben je naar op zoek?

Vattenfall

Totaalscore

Energieprijs


7,7

Klantenservice


8,1

Algemeen


8,0

Plus- en minpunten

  • Meerjarige energiecontracten
  • Grote stabiele leverancier
  • Groene stroom uit Nederland
  • Geen CO2-gecompenseerd gas

Over Vattenfall

Vattenfall (voorheen Nuon) is een energiebedrijf  dat elektriciteit, gas en warmte levert aan zo’n 2 miljoen klanten in Nederland. Vattenfall investeert fors in de ontwikkeling van duurzame stroom en warmte. En samen met bedrijven, industrieën en overheden werkt Vattenfall aan de ontwikkeling van duurzame oplossingen.

Volgens het stroometiket (2019) van Vattenfall wordt circa 37 procent van de stroom duurzaam opgewekt.

Vattenfall helpt klanten bij het besparen van energie en het zelf opwekken van fossielvrije energie. Handige online tools bieden klanten inzicht in het eigen verbruik. Praktische tips en adviezen op maat maken het besparen van energie vervolgens ook nog makkelijk.

Check hier de goedkoopste Vattenfall energiedeal.

Kan het goedkoper?

895 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Vattenfall?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • MMichel Klaassen – 27 maart 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    geen klachten,goede klantenservice en website

    Reageren
  • VValerie – 26 maart 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Vorig jaar ben ik overgestapt naar Nuon omdat er een aantrekkelijke welkomstbonus was, ook waren de tarieven op dat moment goedkoper dan mijn vorige aanbieder (oxxio). Een aantal keer contact gehad met een medewerker, ze belden om te vragen of alles naar wens was en om heet een en ander toe te lichten. Voor de verandering geen opdringerige verkopers, maar gewoon vriendelijke medewerkers met een duidelijk verhaal. Verder zolang ik gas en elektra heb, heb ik geen klachten.

    Reageren
  • VValerie – 25 maart 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Vorig jaar ben ik overgestapt naar Nuon omdat er een aantrekkelijke welkomstbonus was, ook waren de tarieven op dat moment goedkoper dan mijn vorige aanbieder (oxxio). Een aantal keer contact gehad met een medewerker, ze belden om te vragen of alles naar wens was en om heet een en ander toe te lichten. Voor de verandering geen opdringerige verkopers, maar gewoon vriendelijke medewerkers met een duidelijk verhaal. Verder zolang ik gas en elektra heb zijn er geen klachten.

    Reageren
  • PPaula – 18 maart 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Gewoon goed als je belt nooit geen probleem als ik alles op een rij zet ook bij anderen ben je net zo veel kwijt iedereen heeft het alleen over gaa en elextra nooit over de belastingen

    Reageren
  • FF. de Vries – 15 maart 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Levert altijd, in afgelopen 15 jaar slechts 3 keer een echte storing gehad.

    Reageren
  • EEllen – 14 maart 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik vind Nuon erg klantvriendelijk, leuke aktie met kadoos, ik ben gewoon tevreden klant,al jaren, en als er eens iets is, komen ze op echt heel korte termijn. Ook vaste meerjaren-contract, vind ik uitermate plezierig Kortom ik blijf bij Nuon.

    Reageren
  • BB Vet – 01 maart 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prima service en geen problemen. Leuke spaaracties door punten die je verzamelt per maand tav je contract.

    Reageren
  • CChanel – 25 februari 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Wij zijn erg tevreden over Nuon. Alles duidelijk en prijs is goed

    Reageren
  • RR Schure – 21 februari 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben drie jaar geleden klant geworden van Nuon en kreeg een ipad mini bij mijn overstap. Ik ben tevreden over de energie en gas, maar heb niet het gevoel de laagste prijs te betalen. Dit jaar zou ik tien procent korting krijgen, maar mijn maandbedrag is gewoon gelijk gebleven.

    Reageren
  • GGuus van der Kolk – 29 januari 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    door de vaste klantenprijs en beloning elk jaar extra korting.
    daarnaast ook nog automatisch sparen voor leuke handige en energiebesparende cadeaus. wat wil een mens nog meer

    Reageren
  • KKyro – 24 januari 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    De energie prijs is bij allemaal te hoog.Heel veel mensen moeten iedere cent omdraaien maar de prijzen blijven stijgen. Als iedereen iets bijgaf dan was het voor velen makkelijker te leven.

    Reageren
  • Mmartin oesterholt – 15 januari 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    nooit problemen, bij storing komen ze gelijk

    Reageren
  • MMarc – 09 januari 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Vrij duur en matig bereikbaar als je eenmaal klant bent

    Reageren