Waar ben je naar op zoek?

Vattenfall

Totaalscore

Energieprijs


7,1

Klantenservice


7,6

Algemeen


7,5

Plus- en minpunten

  • Grote stabiele leverancier
  • Groene stroom uit Nederland
  • Lage terugleververgoeding panelen
  • Geen CO2-gecompenseer gas

Over Vattenfall

Vattenfall (voorheen Nuon) is een energiebedrijf  dat elektriciteit, gas en warmte levert aan zo’n 2 miljoen klanten in Nederland. Vattenfall investeert fors in de ontwikkeling van duurzame stroom en warmte. En samen met bedrijven, industrieën en overheden werkt Vattenfall aan de ontwikkeling van duurzame oplossingen.

Volgens het stroometiket (2019) van Vattenfall wordt circa 37 procent van de stroom duurzaam opgewekt.

Vattenfall helpt klanten bij het besparen van energie en het zelf opwekken van fossielvrije energie. Handige online tools bieden klanten inzicht in het eigen verbruik. Praktische tips en adviezen op maat maken het besparen van energie vervolgens ook nog makkelijk.

 

Vergelijk energieprijzen

238 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Vattenfall?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • HHarm – 03 juni 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik heb een werkende laadpaal van Vattenfall InCharge, enkel gaat de meter met vergoeding niet lopen in de inchargeapp en ik krijg dus ook geen vergoeding uitgekeerd. Bellende met hun klantenservice 088-3637991 kom ik elke keer een kwartier in de wacht te staan – om vervolgens het verhaal te krijgen dat de desbetreffende afdeling te druk is en dat gezien de lange wachttijd door een andere afdeling is opgenomen. Wel kunnen ze een terugbelverzoek plaatsen voor de relevante afdeling. Maar: bellen niet terug! Nu hang ik wederom aan de telefoon, toevallig dezelfde man neemt op en doet hetzelfde riedeltje als vorige week. Ik heb al aangegeven dat ik niet terug wordt gebeld. Nu zegt hij: ik zie nu dat de desbetreffende 0 wachtende telefoontjes hebben dus ik plaats je weer in de wachtrij, ben je zo aan de beurt. Wat denk je; men neemt gewoon niet op.

    Ik heb dus een probleem met een app en hulp bij Vattenfall InCharge is onbereikbaar. Ontzettend slechte klantenservice en ik ben ernstig ontevreden.

    Groet,
    Harm

    Reageren
  • FFrank Jacobs – 06 mei 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Pas op voordat je in zee gaat met Vattenfall InCharge! Het wordt klanten namelijk heel moeilijk gemaakt om een hogere thuislaadvergoeding door te geven. Het formulier op de website werkt niet goed, er komt geen reactie op emails en gedane toezeggingen per telefoon worden niet nagekomen.

    Er zijn gelukkig voldoende alternatieven waar het wel veel makkelijker is om je thuislaadvergoeding via een self-service aan te passen.

    Reageren
  • GGoosensen – 19 februari 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Al 22 jaar klant en nooit problemen gehad !

    Reageren
  • DDuuk de vries – 31 oktober 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Waardeloos bedrijf.

    Reageren
  • SSaid Roermond – 01 oktober 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Gisteren net voor de prijsverhogingen een gunstig contract afgesloten met een vriendelijke deur aan deur verkoper. De prijzen zijn vergeleken met andere leveranciers zeer gunstig!

    Vattenfall is een aanrader (voorheen Nuon)

    Reageren
    • AArdashir Rwenzori – 07 oktober 2021

      Dan bent u er in getrapt! Onder de naam VastePrijs of zoiets van Vattenfall zijn alleen de leveringskosten vast, maar niet de gas- en electraprijzen. Dat betekent dat u de komende maanden de prijs van uw energierekening alleen maar zult zien verdubbelen en verdubbelen en nog verder zien stijgen! Het is nu 7 oktober, u mag binnen 14 dagen nog afzien van uw nieuwe contract! DOE DAT METEEN!
      U MOET NOOIT een contract aan de deur tekenen, NOOIT akkoord gaan met deurverkopers!!! Dit zijn allemaal oplichters met mooie praatjes. U kunt er nog onderuit, doe dat meteen! Veel sterkte!!!

      Reageren
    • Mmv – 07 oktober 2021

      Ik heb nog tot April 2022 een vast tarief voor stroom en gas. Ik zal per e-mail worden ingelicht voor een gunstig tarief,om dat ook vast te kunnen zetten. Zeker nu met die vervelende stijgende kosten. Ik hoop echt dat Europa de stijgende trend de kop in kan drukken. Ach al die oliebedrijven denken gewoon alleen aan geld en niet aan de afnemers. Daarom zijn die prijzen zo duur geworden ook met name. Waar gaat het heen in de wereld,men maakt een energie crisis terwijl dat helemaal niet nodig is.

      Reageren
  • RRob – 22 september 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Een contract afgesloten met cadeau erbij. Nu ik na maanden niks ontvang maar contact opgenomen.

    Vattenfall heeft mijn contract gewijzigd zonder weten. Geen recht op een cadeau en betaal nu ook meer.

    Oplichters van de bovenste plank.

    Reageren
    • Hhenny duiker – 15 oktober 2021

      dus gewijzigd, dat is dus geen NIEUW contract, daar ben je dus fijn ingetrapt , jammer, weer een jaar meer betalen ,zooitje oplichters zijn het, bah, als iet te mooi is om waar te zijn ,dan is dat ook zo, net als de bank, die maakt jouw echt niet rijk, pfffffffffffffffffffff

      Reageren
  • Mm.h. spruijt – 07 september 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    de irritante colporteurs aan de deur ze dringen zich op bij mij komt er niemand meer in ik sla direct de deur dicht ik heb een prima energie leverancier en geen enkele behoefte om over te stappen!

    Reageren
  • BBertus – 06 juli 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zeer agressieve deurverkoop. Luisteren totaal niet, willen gewoon hun praatje doen en je handtekening laten zetten. Toen ik boos werd, werd ik gewoon uitgelachen. Dat maak ik iedere dag zo vaak mee was zijn reactie. Toen ik vroeg om van de colportagelijst van Vattenvall gehaald te worden, zij de verkoper “Morgen komt een collega van mij langs.”. Ik gun ze geen klanten, ben nog steeds erg boos.

    Reageren
    • Hhenny duiker – 15 oktober 2021

      gewoon ff een paar pompen voor zijn kanis geven ,met zijn lachen , nou dan kan hij lachen, kan hij mooi ff naar zijn tanden zoeken

      Reageren
  • WWeijgertze – 03 april 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik was een aantal jaar klant bij Vattenfal. Maar ben vanaf Maart 2020 begonnen met contact te krijgen met mijn accountmanager Gino Nijland
    heb 20x een terug bel verzoek ingediend. Daar mijn huidige contract in december af ging lopen maar tot op heden niet aan de lijn gekregen. Vind dit zeer slecht voor een accountmanager. Heb echt uren aan de lijn gezeten met diverse collega’s bij Vattenfal. Wilde graag een nieuwe prijs voor het komen contract dat afliep. Maar moest dan echt contact hebben met mij accountmanager. Bestaande klanten zijn blijkbaar niet interessant. Ben inmiddels ten einderaad maar overgestapt naar een andere leverancier. ben normaal niet van snel overstappen maar was hier voor genoodzaakt door dit avontuur. Dus als Gino Nijland ook jouw accountmanager is veel succes om contact met hem te krijgen.

    Reageren
  • Hhhmm – 18 januari 2021

    Komen hun beloftes niet na.
    Heb telefonisch contact gehad op 7 jan 2021.
    Zou terug gebeld worden. Niets meer gehoord

    Reageren
  • Hhhmm – 18 januari 2021

    Komen hun beloftes niet na.
    Heb op 7jan 2021 contact met ze gehad. Zou teruggebeld worden. Tot op heden niets gehoord

    Reageren
  • HHenk – 07 januari 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Oplichters zijn het ,was al klant van ooit de PGEM werd toen Nuon en is nu Vattenfall. Moet altijd zeuren om de beste prijs .Al jaren dus een vaste klant dan mag men toch de beste prijs verwachten niet dus . Nu overgestapt en kom nooit meer terug bij vattenfall

    Reageren
  • AArjan – 10 december 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Maken beloftes maar zien hier later vanaf omdat die beloftes nooit gemaakt hadden mogen worden. Klantenservice amateuristisch. Voelen zich een groot bedrijf dus kunnen ze alles maken want wat is nou 10 klanten minder of meer. Een ordinaire boevenbende.

    Reageren
  • RRico – 20 november 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Oplichters zijn het! Niet intrappen.. Zijn gewoon acosiale dieven…

    Reageren
  • JJohan wijngaarden – 14 september 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Is een zeer matig bedrijf. Klantenservice is kortaf en vaak tegen het asociale aan. Prijs er hoogste van alle aanbieders binnen de niet groene aanbieders. Facturering kan soms misleidend zijn. Bereikbaarheid is minimaal (9 tot 3) waardoor ze telefonisch niet bereikbaar zijn voor mensen die full time werken. En ze verhogen je rekening na 1 mislukte automatische incasso met 40 euro zonder je het te melden. Soms komen ze er pas maanden na datum mee. En moet je dus half jaar na een mislukte incasso een betaalde rekening alsnog 40 euro extra betalen.

    Reageren
  • AA. Witjes – 08 september 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Na jarenlang klant te zijn geweest bij Nuon, automatisch over naar Vattenfall, eerst wat terughoudend maar we kregen een mooi voorstel met een korting van €250 op de jaarrekening. Nu hebben wij recent ons huis verkocht en het verzoek tot het bevriezen van ons contract ingediend tot ons ons nieuwe huis klaar is. Dit was niet mogelijk en omdat we 2 maanden voor het eind van het contract hebben opgezegd kregen we ook nog een afscheidscadeau …… een boete van €100 . Ok dat staat dan in de kleine lettertjes maar dat ik op het opzeggingsoverzicht ook nog zie dat de korting komt te vervallen (er is niet eens een berekening naar rato gemaakt) deed bij mij de deur dicht. Zo gaat men om met trouwe klanten . Mijn voorstel om het contract met geslote beur te beëindigen was absoluut niet bespreekbaar. Trouwens voor een nieuwe klant is alles bespreekbaar, bewijst mijn factuurkorting, bij klanten die opzeggen is niets bespreekbaar! Mijn advies aan lezers: ga nooit met Vattenfall een overeenkomst aan en richt je op de kleine partijen , ervaring leert dat die nog praten met je.

    Reageren
  • FFreddie Bergmans – 10 juni 2020

    alles goed maar ik win nooit een prijs ?

    Reageren
  • SShahir – 15 mei 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    wat een oplichters!!! ze kunnen niet uitleggen waarom mijn energiekosten zo hoog zijn ivm de vorige leverancier (budget energie). Mijn verbruik is niet veranderd. Ik ben zo stom geweest om bij Vattenfall te gaan. Ik heb ze al 4 keer gemaild, geen antwoord gekregen. Ik kan niet wachten om bij hen weg te gaan. De vaste kosten (vastrecht) zijn veel te hoog bij Vattenfall.

    Reageren
  • SShahir – 15 mei 2020

    Echte oplichters. Al 3 of 4 mails gestuurd afgelopen tijd, nooit een antwoord gekregen. Gebeld, maar ook niet geholpen. Ze kunnen niet uitleggen waarom de vaste lasten zo hoog zijn opeens. Toen ik bij Budget Energie zat, betaalde ik voor dezelfde verbruik 40 tot 50 euro minder. Ze kunnen niet uitleggen hoe dat komt. Ik kan niet wachten om weg te gaan bij deze oplichters.

    Reageren
  • GGerard – 04 mei 2020

    Van Nuon naar ; Vattenfall is vertaald wat een hebben waaraschijnlijk nog nooit van service gehoord. Bij andere leverancier kun je melden bel me terug . Hier moet je gemiddeld veertig tot vijftig minuten wachten voor je iemand te spreken krijgt. Was het maar nuon gebleven!

    Reageren
  • RRoger – 10 april 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben al jaren klant bij de de Nuon en altijd een goede ervaring gehad. Laatste twee jaar is dit gewijzigd. Als gevolg van een hoge jaarafrekening (832 euro)heb ik, in overleg met nuon, mijn maandelijkse energieprijs verhoogd met 70 euro. Een jaar later weer exact 832 euro jaarafrekening. Wel iets meer gas verbruikt maar niet noemenswaardig. Gebeld met klantenservice, allemaal vage verklaringen over plotselinge prijsstijgingen en dat ik opeens een variabel contract had ( nooit akkoord voor gegeven). Zelfs de tarieven zijn aanzienlijk anders dan vermeld op energie vergelijkingssites.Het is echt pure oplichting. Ben je vaste klant, pas dan op, want daar wordt op verdiend zo blijkt. Als oplossing werd mij een betaalregeling aangeboden om ze de 832 euro in meerdere termijnen terug te betalen.. iets wat totaal niet nodig is. Dit geeft ook aan hoe goed men daar luistert naar de klant..1 point for Sweden!

    Reageren
  • OOUD WERKNEMER VERKOPER – 28 januari 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Pas op mensen alsjeblieft het zijn pure oplichters eerste klas alleen nu onder een nieuwe naam ! NUON heeft veel mensen opgelicht maar nu doen ze het onder een anderen naam zodat mensen werkelijk denken dat het anders is ik kan je zeggen is precies hetzelfde ik heb er gewerkt. heeft met dal prijzen te maken het is echt OPLICHTING het lijkt goedkoper omdat ze de prijzen bereken
    Van overdag

    Reageren
  • MMiriAm – 17 januari 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Jaarafrekening opeens 380
    Euro bijbetalen zat op 230 euro en hun konden zogenaamd voor 170 per maand nou niet dus!!! Belachelijke leverancier allemaal gelul

    Reageren
  • KKiem – 07 januari 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Vattenfall komt afspraken van jaar geleden energiecontract met Nuon niet na.
    Constant zelfde verhaaltjes afdraaien en als een serpent overal onder uit proberen te praten. Nieuw aanbod is een lachertje en belachelijk hoog. Verbruik van 1750 euro in jaarafrekening …nu meer dan 2200 nieuw aanbod. Van 145 naar 187……
    Historisch verbruik huis….ja woon hier net en vorige bewoner had 3 vriezers staan. Ze luisteren niet naar hun klanten.
    Goed op nieuwe klanten aanbiedingen doen …vaste klanten van 45 jaar laten stikken.
    Nuon weg…ik ook.

    Reageren
  • MMark Bender – 03 januari 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Waardeloze klantenservice!!! Ben nu in middels al 25 min AAN DE TELEFOOON NOG IEMAND GESPROKEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geen goeie servies, afspraken komen ze niet naar draaien ze om heen 2020 zijn en gaan wij over stappen en komen nooooit meer terug wat een waardelozen bedoeling hier niemand aan te raden echt waardeloos !!

    Reageren
  • RRene – 18 juni 2018

    Tevreden

    Reageren
  • É.Rasch – 04 juli 2017

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik wil gewoon een mail kunnen sturen!

    Reageren
  • Mmarie-louise ter avest – 21 april 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    volgens nuon lag het aan oxxio, volgens oxxio aan nuon. 3 maanden dubbel moeten betalen. uiteindelijk niet opgelost. ben bij nuon gebleven. nuon was nog de meest correcte hierbij

    Reageren
  • Mmees prins – 20 april 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    ik vind energie zowiezo duur, ik vind het zelf lastig overr te stappen, gedoe, maar ik zou meer acties willen niet alleen voor nieuwe klaten

    Reageren
  • Ccvanpetersen – 19 april 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nuon is in principe vrij duur, maar we hebben vrij weinig problemen met ze gehad. Al mag het soms wel wat vriendelijker.

    Reageren
  • Ggerda – 12 april 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    zeer duur maar met goed service dienst

    Reageren
  • Yyvonne niezen – 08 april 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    ben zeer tevreden word altijd erg vriendelijk geholpen door de klantenservice

    Reageren
  • SSander Verbeek – 08 april 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben erg tevreden over NUON, vooral omdat trouwe klanten extra voordeel krijgen!

    Reageren
  • Aannemarie twaalfhoven – 04 april 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    ze geven een goede service

    Reageren
  • GG.S. Slop – 03 april 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben tevreden over Nuon, omdat ik nog nooit klachten heb gehad, een enthousiast telefonisch contact heb en ik altijd geleverd heb gekregen waarvoor ik betaal. Ik hoop dan ook dat Nuon zo doorgaat als het nu doet, betrouwbaar en voor oudere klanten vriendelijk en eerlijk.

    Reageren
  • MMN – 01 april 2016

    Goed bedrijf, redelijke prijzen. Goede service.

    Reageren
  • GGeenen – 30 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben dik tevreden over Nuon. Wat ik het belangrijkste vind is dat ze telefonisch goed bereikbaar zijn, de tijd voor je nemen en als er problemen zijn er mee gekeken wordt hoe het het best voor de klant opgelost kan worden. Ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan e ik vind de service die ze bieden belangrijker dan de prijs!

    Reageren
  • TThe Verme – 30 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede prijsgunstige leverancier voor zakelijke aansluiting

    Reageren
  • KKim Dekker – 30 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben over het algemeen tevreden over Nuon, als er wat ik kunnen ze snel ter plaatste maar dat hebben wij nooit nodig gehad. Zo goed is de kwaliteit dus.

    Reageren
  • PPeter – 29 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Alles werkt naar behoren, geen problemen…

    Reageren
  • MMarlous Klaver – 29 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    ik heb nooit problemen met NUON

    Reageren
  • IIrene Fraaij – 29 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Alles gaat prima bij nuon. De prijs zou iets scherper kunnen zijn voor vaste klanten en bv met de jaren een hogere korting als beloning

    Reageren
  • Nnizaam Rodjan – 29 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    nooit problemen gehad met nuon als er een aanbieding was van ander aanbieder hebben ze het ook voor mij aangepast nadat ik contract heb opgestuurd.

    Reageren
  • MMarion – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    De prijs is aan de hoge kant, hoger dan anderen, maar er is wel een goede service.

    Reageren
  • GGerard Appel – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prijs is gemiddelde van alle leverancier.
    Vragen aan klantenservice worden uitstekend beantwoord. En het beste pakket wordt je aangeboden.
    Algemene indruk is, Nuon is er echt voor de klanten.

    Reageren
  • Ddaniella – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    ben verschillende keren overgestapt wat uiteindelijk niet is bevallen afspraken werden niet na gekomen en uit eindelijk was goedkoop duur koop terug bij de nuon waar ik nooit meer wegga beter duidelijkheid en wat duurder dan goedkoop en uit eindelijk duurkoop

    Reageren
  • Kkevin – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    tot op heden geen problemen gehad.

    Reageren
  • YYvette – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Gewoon goed. Al jaaaren klant, één keer overgestapt naar een ander, daar niet tevreden en gauw weer terug naar NUON. Vallen je niet lastig met van alles en nog wat, maar als er wat is, staan ze voor je klaar.

    Reageren
  • KKlaas.kroese – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    geen trucjes, goede prijs
    gewoonduidelijk en helder en goede service
    klantvriendelijk ,

    Reageren
  • BBianca Kiers – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Betrouwbaar en nooit een hoge narekenen zoals bij greenchoise.. (1200.00) euro oplichters.

    Reageren
  • AA. Kleijwegt – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Er zijn nooit problemen. We hebben Nuon al meer dan 40 jaar

    Reageren
  • MMarijke de Boer-schut – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    De prijs is ok, maar de klantenservice laat veel te wensen over. Wij hebben een slimme meter, maar desondanks wordt regelmatig gevraagd om onze meterstanden door te geven. Dat is slordig en geeft onrust.

    Reageren
  • KKaylee – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben tevreden over de energie en de prijs.

    Reageren
  • HHenk Post – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prima energie voor een prima prijs

    Reageren
  • GG.Noppert – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Doen wat ze beloven.

    Reageren
  • FFredy Pape – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben gewoon tevreden.

    Reageren
  • KKieft – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Kan altijd een beter cijfer worden als de prijs iets naar beneden gaat voor de rest uitstekend.

    Reageren
  • JJL – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nuon geeft jaarlijks meer korting op de energieprijs, ook de website waar je kunt inloggen op je eigen omgeving geeft een duidelijk beeld van je verbruik.

    Reageren
  • JJoep Nieuwenhuis – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    nooit moeilijkheden gehad,altijd perfecte levering van energie

    Reageren
  • MMandy – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Sinds mijn zusje bij mij verblijft wordt er meer energie verbruikt maar daar kan NUON niks aan doen natuurlijk! Blijvend loont is top, zo worden blijvende klanten beloond met korting op stroom. Ook het puntenspaarsysteem is handig, zo spaar je voor leuke cadeautjes en uitjes.

    Reageren
  • OOscar – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nuon bied zoals altijd kwaliteit voor een nette prijs.

    Reageren
  • PPost – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    houdt zich niet altijd aan afspraken.

    Reageren
  • Vvd ploeg – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    vind energie best duur maar dat is overal zo verder prima hoor

    Reageren
  • SS.Allema – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Betrouwbare leverancier. Niet de goedkoopste maar “oud en vertrouwd” zegt ook wat.

    Reageren
  • Mmargo Bekkum – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    weinig of geen problemen met deze leverancier, alleen vind ik de prijs an de hoge kant

    Reageren
  • SS.G Boer – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik zit nog maar kort bij nuon,vandaar deze becijvering

    Reageren
  • CCor Robbertsen – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Altijd correct en zeer goed geholpen. Duidelijke uitleg en geen verrassingen.

    Reageren
  • AA. Hombergen – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Gewoon alles in orde

    Reageren
  • Wwillem – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Al jaren trouw aan Nuon, ook kortingen voor trouwe klanten bij Nuon zijn mogelijk en kwalitatief een goed product en service.

    Reageren
  • LLudwieg – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    De Nuon is naar mijn mening een uitstekende leverancier van gas en elektriciteit. Maar net als bij andere aanbieders gaat de meeste aandacht uit naar nieuwe klanten, en worden deze vaak door aantrekkelijke aanbiedingen en kortingen overgehaald om over te stappen. Ook is het jammer dat de vele vergelijkingssite’s allemaal hun eigen voorkeur hebben, en naar mijn mening niet altijd objectief en onafhankelijk zijn. Bovendien blijft het vergelijken van de tarieven voor de doorsnee Nederlander een haast onmogelijke klus, omdat de ene maatschappij de tarieven aangeeft met btw en de ander zonder, bovendien hanteren ze vaak afwijkende tarieven voor vaste kosten, zoals meterhuur etc. Over het algemeen stap ik jaarlijks over van Energieleverancier , afhankelijk van de aanbieding die ze hebben. Hier kies ik dan meestal voor een geldbedrag, en niet voor elektronische gadgets , omdat je deze over het algemeen zelf betaald, (een sigaar uit eigen doos). Ook kies ik over het algemeen voor een looptijd van 1 jaar. Aangezien de tarieven per jaar nogal eens kunnen wijzigen.
    Met Essent, Nuon heb ik altijd de beste ervaringen, deze komen over het algemeen altijd netjes hun afspraken na, en voeren geen opdringerig beleid. Als ik op Google kijk, zijn er wel altijd veel mensen die problemen hebben met hun aanbieder of bij het overstappen, gelukkig is mij dat altijd bespaard gebleven.
    Met vriendelijke groeten,
    Ludwieg van der Valk

    Reageren
  • JJac – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Een prima leverancier met een goede service.

    Reageren
  • RRemko Pool – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede Klantenservice zeer over de website en dat je ook aan het einde van het jaar geld terug krijgt altijd goed

    Reageren
  • MMartin – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    De service is goed, de vriendelijkheid en kennis van de medewerkers is uitstekend. De prijs is vergelijkbaar met de anderen

    Reageren
  • AAndré – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nooit geen problemen gehad dus waarom overstappen?

    Reageren
  • Dduizendstra – 28 maart 2016

    Prijs

    nuon iseen goedeleveranzier hebben geen klachten

    Reageren
  • PPeter Buijs – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Sinds nov. 2015 weer klant geworden en ben zeer netjes en correct behandeld.
    Hoopvol voor de toekomst.

    Reageren
  • AA.S. Haverlag – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Gewoon goed . Goede service , goede info .leuke acties .
    Je wordt netjes te woord gestaan , als je vragen hebt . En heel handig , dat dit via de chat kan met een medewerker.krijg je meteen antwoord .
    Leuke acties voor vaste klanten , korting op producten en vaste prijsregeling .

    Reageren
  • CCJG Wegman – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Doet te weinig voor bestaande klanten

    Reageren
  • JJohn A Gregory – 28 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Redelijk prijzen met een heel goed klantenservice die de klant als koning(in) ziet!

    Reageren
  • MMichiel – 23 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    In het huidige huis wat wij huren, hebben we ons aangesloten bij de NUON. Na veel gedoe met een hoop belletjes was het erg snel geregeld. Het huis waar we in zitten is namelijk anti-kraak en de woning stond al even leeg. Essent was van plan een dag later de stroom af te sluiten. Gelukkig door de snelle service van de NUON dit kunnen voorkomen. Ook werden we er op gewezen dat het gebruik van de vorige bewoners aanzienelijk hoger lag dan normaal voor een dergelijk huis. Aangezien alles helaas slecht geisoleerd is en enkel glas besloten dit toch door te zetten. Maar het feit al dat ze op deze manier met je mee denken en kijken vind ik toch erg prettig!

    Al met al nette en snelle service zonder problemen tot nog toe!

    Reageren
  • RRebecca – 23 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    De facturen zijn soms erg onduidelijk.

    Reageren
  • Jj.mulder – 23 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    altijd PRETTIG ZAKEN GEDAAN MET NUON EN en altijd keurig benaderd

    Reageren
  • RRietman – 21 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goed bedrijf nooit klachten

    Reageren
  • GG. Hillebrand – 21 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Geeft altijd de beste prijs af. Doet aan klantenbinding.beloont trouwe klanten met lagere prijs. Klantenservice is echt heel goed. algemene indruk is zeer goed. De Website is zeer gebruiksvriendelijk. Kortom een energiemaatschappij waar je op kunt bouwen!

    Reageren
  • DDick van der Gulik – 21 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben tevreden met mijn 3 jarig contract
    bij de nuon en ook over de prijs hoef ik niet te klagen

    Reageren
  • KK.C. de Hoogen-Ruiter – 21 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik heb er nooit problemen mee!

    Reageren
  • JJ – 21 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    energieprijs kan iets omlaag in vergelijk met nadere afnemers. Klantenservice is prima in orde, bij vragen keurig klantvriendelijk/gericht te woord gestaan.
    Algemene indruk daarom 7

    Reageren
  • CC. Klijn – 21 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Van het begin af aan prima service met overstappen. Nadat ze doorhadden dat wij een hele moeilijke tijd hebben gehad kregen wij spontaan een bloemetje. Top! Ook de prijzen vallen erg mee, kortom we zijn erg tevreden met deze leverancier.

    Reageren
  • NNoufal – 21 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    De leverancier (Nuon) is heel goed. We zijn al meer dan 10 jaar klant en we hebben nooit problemen gehad.

    De prijzen zijn altijd goed en je word altijd goed geïnformeerd. Nuon bied ook heel wat extra’s zoals prijzen winnen, punten opsparen voor als je wat leuks wilt hebben. En ze geven je ook heel wat bespaartips. Voorlopig blijf ik nog een trouwe klant van Nuon.

    Reageren
  • Mmellanie – 21 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Geen aanmerkingen alles loopt prima nooit problemen gehad.

    Reageren
  • Rriekie oosterhof – 21 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    vind dit een goede leverancier je kunt er alle kanten mee op

    Reageren
  • MMarcelle de Ridder – 21 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Was tijdelijk overgestapt naar Oxxio, ben na 18 maanden maar weer snel terug gegaan, helemaal happy met Nuon

    Reageren
  • Iikke – 20 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    ik ben tevreden met prijs en levering

    Reageren
  • Ffemke – 20 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    ben al denk zo’n 4jaar klant bij hen en tevreden over de geboden services. Toen ik overwoog om over te stappen heb ik contact gehad en kwamen ze met een leuke deal. Klant vriendelijk zijn ze en kijken naar mogelijkheden. Denken mee. Zelf via hen een ketel abonement met korting gedaan, fijn dat er mee gedacht word. Ze bieden korting met spaar mogelijkheden op hun site. Ook site is overzichtelijk duidelijk en makkelijk hanteerdbaar. Al met al dus een goede indruk.

    Reageren
  • JJ.A.A. kLOMP – 17 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben al jaren klant bij Nuon, laatst nog toevallig om te weten hoelang ik al klant ben, vanaf 2006, dus, nog even en ik heb de diamant status, dwz je krijgt punten elke maand om leuke dingen te doen…Nuon luistert naar zijn klanten, de klantenservice is bijna perfect, kijk, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, maar bij Nuon valt het gelukkig mee! Geen lange wachttijden, geen raar telefoonnummer dat al geld kost voordat je met iemand gesproken hebt…en de prijs? Ja, die ligt ongeveer hetzelfde als bij iedereen,alleen nu heb je “Bij Nuon blijven loont”waarmee je elk jaar een oplopende korting ontvangt to maar liefst 25 % op je eindafrekening! Al met al, een fijne firma en als het aan mij ligt blijf ik nog vele jaren klant bij Nuon!

    Reageren
  • SS.Oosterhof – 16 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prima prijs, kwaliteit en service.

    Reageren
  • Iisabella van Delft – 16 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    ik ben al jaren klant van Nuon en ze denken altijd mee met hoe je kan besparen op je energiekosten per mail bijvoorbeeld. Ook kan je sparen en leuke cadeau’s hiervoor ontvangen. Soms komen ze met een goedkopere energie-aanbod en daar ga ik dan op in. Kortom ik ben tevreden.

    Reageren
  • GG K van der Meer – 16 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Reeds 37 jaar woonachtig op dit adres nooit geen problemen
    met Nuon of voorgangers gehad

    Reageren
  • FF.Koekkoek – 16 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben al vanaf dat ik op mezelf ging wonen nu 33 jaar geleden bij de Nuon. Toen was dat nog de enigste energiemaatschappij. En ik denk dat ik zolang ik leef daar ook bij blijf, ik weet waar ik aan toe ben, kom niet voor achteraf verassingen, heb in al die jaren nog nooit een probleem onder vonden, en zoveel bedrijfen zijn er niet meer die al zolang bestaan, dus naar mijn mening is het toch wel heel betrouwbaar en zeker, en is dat niet wat we nu deze dag ook niet nodig hebben een beetje vertrouwen in elkaar. Het gras zal altijd groener zijn bij een ander, dus waarom iets veranderen als je tevreden bent

    Reageren
  • LLouiza – 15 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nuon is duur vergeleken met andere energieleveranciers.

    Reageren
  • Ttessa elzinga – 15 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    ze zijn te duur voor de service die ze leveren.

    Reageren
  • Jjeffrey smit – 15 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    ik ben zeer tevreden

    Reageren
  • AA gouweleeuw – 15 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Top heb bij andere energie bedrijven gezeten, maar hier is service, klant vriendelijkheid enz enz gewoon top…..En de prijs is ook toppie

    Reageren
  • TThea Meulen – 15 maart 2016

    goed bedrijf en goede service echter de prijzen komnden welwat lager

    Reageren
  • GGertiena Michaelis – 14 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Bij de Nuon is het allemaal duidelijk.
    Je kan ook sparen voor kado’s omdat je iedere maand kan sparen voor punten.
    Verder kan je op de site duidelijk bijhouden wat je verbruikt erg handig.
    Nuon helpt de klant met tips om te besparen Nuon is goed en duidelijk.
    En hij kwam voor ons als goedkoopste uit de bus.
    Ook krijg je als je klant blijft bij de Nuon vaste klagen korting krijgen.

    Reageren
  • Ttony baten – 14 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    goed en korting en goedkoper dan wie ik eerst had.

    Reageren
  • Mmeerveld – 14 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Afrekening en facturen op tijd. Je kunt digitaal zelf termijnen aanpassen en je kunt je account inzien.Je kunt digitaal je meterstanden doorgeven.

    Reageren
  • SS Maartens – 14 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Een degelijke leverancier, weten waar je aan toe bent.

    Reageren
  • RR. Velthuysen – 14 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    prima energieleverancier, bij vragen altijd snel antwoord. En een goede internetsite.

    Reageren
  • BB Brehen – 14 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik wordt altijd vriendelijk geholpen door de medewerkers/sters.

    Reageren
  • Jjoop van houts – 14 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    ben al jaren klant bij nuon,ben zeer tevreden.
    qua tarieven ook

    Reageren
  • MMark vd Ven – 14 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Energieprijzen zijn gewoon goed en de vaste leveringskosten zijn laag in tegenstelling tot sommige aanbieders met mooie praatjes of apparaatjes. Zie ook geen enkele reden om over te stappen.

    Reageren
  • MMarianne Gaanderse – 14 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nuon is echt niet de goedkoopste energieleverancier maar ik heb alleen maar goede ervaring met ze.
    Daarbij ben ik een zeer energiezuinig mens, alle stekkers die niet gebruikt worden en daardoor zinloos druppeelstroom blijven gebruiken zal je bij mij niet tegenkomen. Heb overal led lampen in zitten en krijg gemiddeld € 500,– per jaar terug. Dus waarom zou ik overstappen naar een ander???

    Reageren
  • JJ. W. Brusse – 14 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Het is voor mij een goed bedrijf. Goede aktie met blijven loont en daar ik al jarenlang van Nuon gebruik maak krijg ik elke maand 25 punten erbij voor mooie kado’s

    Reageren
  • MMarion – 14 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Duidelijk waar je aan toe bent, loyaliteitsprogramma is ook wel fijn.

    Reageren
  • PPetra Damen – 14 maart 2016

    Nuon staat altijd voor me klaar!

    Reageren
  • CCarmen Nijland – 14 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Door omstandigheden moesten wij op zoek naar een andere energieleverancier en dit moest binnen 1 dag geregeld zijn. Bij de meeste energieleveranciers moet je een borg betalen wat op kan lopen tot € 1.000,00. Bij Nuon echter niet en het was binnen een paar uur geregeld. Klantenservice was super vriendelijk en erg behulpzaam. Zij hebben er voor gezorgd, dat wij niet zonder stroom en gas kwamen te zitten. Echt top en alle hulde.

    Reageren
  • DDaouameur – 13 maart 2016

    Ik ben te vreden met het service van nuon.

    Reageren
  • Mmargaret kuiper – 12 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Gewoon goed, betrouwbaar en leuk spaarsysteem

    Reageren
  • AAlles loopt goed ieder jaar netjes terug gaven niet alleen bij bij betalen snel. – 11 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Hele fijne mensen aan de telefoon. Altijd op lossing voor een probleem. Al een keer over gestapt voor goedkoper maar snel weer terug.

    Reageren
  • SShirley D. van Thol – 11 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Enorm duur, werkt niet klant gericht.
    Ben na 16 jaar over gestapt.
    Lompe organisatie.
    Mijn nota’s werden steeds hoger, terwijl ik alleen woon.

    Reageren
  • DDerksen – 10 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede service
    prima bereikbaarheid
    medewerkers denken met je mee en geven goede adviezen
    prijs zou wat minder Mogen maar een geode serviceverlening is ook een hoop waard

    Reageren
  • EErna J Neuteboom – 10 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    service is super. Kan niet anders zeggen dan super

    Reageren
  • CChanel – 09 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    We zijn erg tevreden met Nuon kwa service en prijs.

    Reageren
  • JJ. Holwerda – 08 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    te hoge rekening in vergelijk met 2015 ondanks zelfde manier van energiegebruik

    Reageren
  • DDanny – 08 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nuon is een professioneel bedrijf, wat een redelijk goed aanbod heeft betreft energie. Ook leuke acties behoren tot de competenties van Nuon. De klantenservice is goed bereikbaar en zeer vriendelijke medewerkers. Nuon is een eerlijk en betrouwbaar bedrijf.

    Reageren
  • LLydia – 08 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik vind Nuon een heel betrouwbare energieleverancier. De klantenservice werkt uitstekend. Leuk aardigheidje is dat je regelmatig leuke prijsvragen hebt en automatisch voor leuke cadeautjes spaart. Ook de app om energie te besparen werkt goed.

    Reageren
  • CChantal – 07 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Een prima leverancier

    Reageren
  • BBert de Boer – 07 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Wij zijn erg tevreden over Nuon, het is een storingsvrije levering en nu met de slimme meter wordt ook vanuit Nuon jou eigen verbruik in de gaten gehouden en waar nodig een aanpassingsvoorstel wordt gedaan, zo worden verrassingen voorkomen aan het einde van het jaar. Enige minpunt is dat de stroomopwekking nu nog niet helemaal groen is, maar ik vertrouw erop dat men daar aan blijft werken. Voor de rest enkel lof voor levering en klantenservice.

    Reageren
  • HH van Eeden – 07 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nog niet lang genoeg bij de Nuon om een echt goed oordeel te kunnen geven

    Reageren
  • RRichard – 06 maart 2016

    Al jaren klant bij de NUON. 1x overgestapt naar NEM. Vanwege korting werd er gezegd. Het 1e jaar goedkoper uit maar de 2 jaren daarop volgend bijna geen verschil met NUON.Dus weer terug gegaan naar het vertrouwde NUON. Betaal nu bijna hetzelfde termijnbedrag als bij de NEM en krijg elk jaar nog een fijn bedrag terug. Voor mij geen ander meer dan NUON!!!!

    Reageren
  • Gg.appel – 02 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nooit echte problemen gehad met Nuon, als we voor iets anders belden dan werden we altijd vriendelijk en kundig te woord gestaan.

    Reageren
  • RR.C. van Nesch – 02 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nuon is al 48 jaar tot volle tevredenheid mijn energieleverancier.

    Reageren
  • FFrans van Doorn – 02 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik heb Toon en dat is een hele uitkomst. Je ziet wat je verbruikt en wat het kost.
    Is redelijk secuur en als je meerdere onzuinige apparaten(ook kunstlicht) uitzet , zie je het directe stroomverbruik dalen.
    Ook de verwarming eenmalig instellen en klaar. Nooit meer verwarming aan of uitzetten. Handig toch?
    Superr..!

    Reageren
  • HH. Weekhout – 01 maart 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Vriendelijk personeel, dat je te woord staat.
    Fatsoenlijke energieprijzen, gunstige betalingsvoorwaarden. Mooie reclamespot.

    Reageren
  • AAnnette – 29 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    ik werd gebeld door een concurrent om over te stappen en dit heb ik ook bijna gedaan maar heb net op tijd toch nog even mijn Eigen leverancier gebeld en die vertelden mij toen dat ik omdat ik al zo lang bij hun was recht had op klantenkorting…. beetje jammer dat dit pas nu verteld werd en dit niet automatisch in werking gezet was,maar uiteindelijk ben ik nu toch weer iets goedkoper uit en uiteindelijk maar gebleven 🙂

    Reageren
  • Mmarco rampollo – 29 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik zit er niet zo lang maar wat ik weet dat ze een mooie website hebben en daar kan je heel veel leuke prijzen winnen,van de klantenservice weet ik nog niet veel ik heb ze maar 1 of 2keer gesproken ik vond ze niet heel aardig aan de telefoon maar daarna hebben ze mij teruggebeld om de mij de hele website van ze uit te leggen hoe het allemaal in zijn werk gaat en dat is dan weer wel aardig van ze.

    Reageren
  • GGFC van Blokland – 29 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede eerlijke leverancier.
    en voor ons al meer dan 35 jaar een lichtpuntje.

    Reageren
  • Jjan eversen – 29 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    – uitstekende klantenservice.
    – sparen voor punten om in de ‘klantenwinkel’ energiezuinige artikelen aan te schaffen om NOG energiezuiniger en milieubewuster te zijn.
    – met de slimme meter geen huisbezoek meer om de meterstanden op te nemen, wat een kleine € 20,00 scheelt! Dat is de eerste winst.
    – nooit leveringsproblemen.
    – overzichtelijke EN begrijpelijke jaarafrekening.
    – komen altijd afspraken stipt na en laten je niet wachten of in de kou staan.
    – kortom: een zeer betrouwbare partner.

    Reageren
  • Ssidney – 29 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    goede maatschappij goedkoop

    Reageren
  • UU.Klavert – 29 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Mijn energieprovider is in ieder geval iets goedkoper dan mijn vorige provider. Verder is mijn provider zeer klantvriendelijk. Wat betreft hun website is Nuon’s menu makkelijk te doorlopen en ze antwoorden redelijk snel op een contactformulier. Dus in het geheel geef ik Nuon een dikke 9.

    Reageren
  • JJan – 29 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Eigenlijk geen bemerkingen over Nuon. Tot op heden de klantenservice niet nodig gehad en ook nog een afrekening ontvangen.

    Reageren
  • Jj b hedemann – 29 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    heb geen toelichting ze zijn goed en goedkoop en gaan goed met de klanten om

    Reageren
  • JJan Willem – 29 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prima energieleverancier, goeie acties en wanneer je contact opneemt vanwege een vraag/klacht zijn ze heel snel met reageren.

    Reageren
  • OOscar – 28 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nuon levert goed met een goeie service maar zijn niet de goedkoopste

    Reageren
  • AA.Poortenaar – 26 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Heb nog nooit problemen gehad ben altijd keurig behandeld en ben al meer dan 30 jaar bij ze met een 1 jarig domme over stap naar een ander ben snel weer terug gegaan en ben zeer tevreden.

    Reageren
  • YYvonne jansma – 25 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Vrij duur, jaar nota niet te begrijpen.
    voor elektra geldt als je meer verbruikt betaal je minder. Stond op mijn jaar nota!!
    Contact opgenomen met de klanten service, deze mevrouw kon mij niet uitleggen hoe dat zat, maar zou het met de achterban bespreken!!
    Nooit meer wat vernomen van Nuon.

    Reageren
  • GGerrie121 – 23 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben al jaren tevreden over Nuon, heb een servicecontract voor mijn CV en Luchtbehandelingsinstallatie. Een belletje en de servicemonteur komt op afspraak en op korte termijn het probleem oplossen.

    Reageren
  • GG. Poldner – 23 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben erg tevreden over de klantenservice de vragen worden goed beantwoord. De acties die de Nuon heeft pakken voor mij goed uit.
    De prijzen zijn volgens mij niet te hoog ik betaal een betere prijs dan dat ik bij greenchoice betaalde.
    De algemene indruk die ik heb is dus positief geen opdringerige telefoontjes of mails zoals bij veel andere energie leveranties wel het geval is. Dus mijn oordeel is dus zeer positief.

    Reageren
  • DDonk – 23 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Al bijna 25 jaar zonder enige problemen!!
    Never change a winning team! 😉

    Reageren
  • KKieft – 23 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Wilde een 8 geven maar dat ging niet. Er is altijd wel iets dat verbeterd kan worden. Maar wij zijn erg tevreden over onze energieleverancier. Slechte ervaringen dat we waren overgestapt. Gauw weer terug naar onze veilige NUON.

    Reageren
  • HHans Kruisman – 23 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    meestal werkt de klantenservice ruim voldoende. Maar vorig jaar heeft de NUON mij ten onrechte een energieaansluiting berekend die ik niet had en niet wilde hebben; en zelfs kosten geïncasseerd. . Dat heeft mij maanden gekost om de zaak terug te kunnen laten draaien.

    Reageren
  • PPeter Spierings – 22 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Al een paar jaar tevreden klant !!!

    Reageren
  • Ffabiola – 22 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    nooit problemen gehad

    Reageren
  • TThea slaager – 22 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben zeer tevreden net NUON. Goede en klantgericht personeel. Monteur is flexiebel

    Reageren
  • Nnizaam – 22 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    nooit problemen gehad

    Reageren
  • CCees v mourik – 19 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede prijsafspraken Geen gezeik geen omkijken naar!

    Reageren
  • WW. Veldkamp – 16 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nooit geen problemen gehad.

    Reageren
  • MM’Pothoven – 11 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Service en advies zijn klantvriendelijk.

    Reageren
  • Jj.koning – 10 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prijs en alles is goed

    Reageren
  • Mmargo van Bekkum – 08 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    geen klachten over levering, alleen aardig aan de prijs

    Reageren
  • Mmichel – 05 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Gewoon een goeie keuze

    Reageren
  • CC.P.Sneek – 05 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Altijd goed.
    Wat goed is moet je niet veranderen.
    Langdurig contract met korting.
    Het gaat om centen niet de moeite waard om te veranderen.

    Reageren
  • Mmarijn garriten – 03 februari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    al vele jaren tevreden. Jaarlijks een nieuw beter en goedkoper aanbod mogelijk

    Reageren
  • NNic van Diepen – 31 januari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    De energieprijs is aan de hoge kant.
    De klantenservice is aardig op peil.
    Algemene indruk is slechter geworden sinds de fusie met die Scandinavische maatschappy!!

    Reageren
  • JJohan Tuyp – 31 januari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    heb gewoon goede ervaring met NUON en de klantenservice vindt ik goed.

    Reageren
  • MMia – 29 januari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    vriendelijk klantenservice, vragen en klachten worden vlug en netjes opgelost.
    Alles gaat zoals het hoort. prima dus.

    Reageren
  • NNelly van Moorhem – 29 januari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Heb al jaren leuke ervaringen met Nuon en als er problemen zijn denken ze heel goed mee met mij voor een oplossing

    Reageren
  • JJoep Nieuwenhuis – 28 januari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Energieprijs van Nuon is redelijk.
    Bij vragen aan de klantenservice krijg ik
    de juiste antwoorden,Ze zijn erg vriendelijk.
    Mijn algemene indruk van Nuon is erg positief omdat ik goede ervaringen heb
    met Nuon.

    Reageren
  • Hh.snijder – 25 januari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    ik ben redelijk tevreden

    Reageren
  • MMarto van Malsen – 23 januari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Al jaren een betrouwbaar leverancier met correcte administratie, en indien nodig, een zeer goede en vriendelijke klantenservice.
    Kortom een zeer goede kwaliteit – prijs verhouding.

    Reageren
  • Rrbm van der wijngaart – 17 januari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Sinds vorig jaar is Nuon vwb prijsopgave een stuk verbeterd. iedere keer wanneer je belde voor een prijsopgave energie bij verlengen kontrakt, kreeg je een andere prijs te horen. nu duidelijke opgave.

    Reageren
  • RR. Angevare – 11 januari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nuon is bij problemen snel telefonische berijkbaar, niet lang in de wacht of ingewikkelde keuzemenu’s
    energie prijzen en prijzen vastrecht zijn zeker concurerend met andere aanbieders
    Nuon is niet slechts een in en verkoper maar ook producent.

    Reageren
  • AA.van Schieveen-duyn – 10 januari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nog nooit geen problemen gehad goede klanten service,via internet is alles te regelen.

    Reageren
  • Nnizaam – 09 januari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    als ik een offerte van een ander maatschappij krijgt passen ze voor mij aan als ik offerte voor ze opstuur

    Reageren
  • RR.G.H.van Elburg – 08 januari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nuon is misschien niet de goedkoopste, maar ik ben al meer als 50 jaar cliënt en ik ben altijd naar tevredenheid behandeld.
    Nuon vertrouwd mij, ik vul zelf de standen in enz, ik vertrouw de Nuon

    Reageren
  • AA.van Schieveen-nooiduyn – 08 januari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nog nooit geen problemen gehad goede klantenservice

    Reageren
  • GGorter – 06 januari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Al vele jaren zonder problemen bij de Nuon.
    Service is prima!
    Energieprijs niet de goedkoopste, maar dat is wisselend.

    Reageren
  • JJan – 02 januari 2016

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben zeer tevreden met de klanten service de prijs de levering en de eventuele actie,s dus blijf ik waar ik ben.
    Weinig toe te voegen

    Reageren
  • HHr.Deira – 21 december 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Betalen tientallen jaren teveel voor stadsverwarming, en krijgen geen restitutie voor het teveel betaalde.

    Reageren
  • EElzemieke – 10 december 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nooit problemen. Je kunt alles makkelijk regelen op het internet. Je wordt goed geholpen.

    Reageren
  • AAlie – 04 december 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben zeer tevreden over levering prijs klantenservice en eventuele actie, s dus blijf ik

    Reageren
  • Aans peters – 02 december 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    goed al heel lang klant geen min punten ga zo door meschien de prijs goedkoper maar de algemene indruk is goed

    Reageren
  • AAlex – 30 november 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Met nuon blijven loont is een prima alternatief tegen alle aanbieders. Service en bereikbaarheid is prima. Via de app (en slimme meter) zijn al je verbruiken simpel en eenvoudig te zien en op te vragen.

    Reageren
  • PP Bakelaar – 29 november 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Gewoon een heel prettig bedrijf als je eens belt word je altijd keurig te woord gestaan en als eer een probleem is word het altijd goed opgelost

    Reageren
  • DD.A.DEij – 09 november 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    elk jaar bel ik op om een nieuwe offertte en we komen er altijd goed uit dat vind ik klasse

    Reageren
  • GG.Noppert – 01 november 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Eigenlijk behoeft dit geen extra toelichting,
    3x 5 sterren zegt al genoeg.maar. Ik vind Nuon een betrouwbare leverancier goede kwaliteit en service.

    Reageren
  • Kkevin de bruijn – 11 oktober 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik heb nu een goede prijs bij Nuon en ben goed door de klantenservice geholpen.

    Reageren
  • RRichatd – 07 oktober 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede leverancier, nog nooit problemen gehad en nu eindelijk korting voor degene die langer blijven

    Reageren
  • JJetske – 29 september 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Al heel lang klant bij Nuon, ben één keer overgestapt naar Woonenergie dat was helemaal geen succes. Terwijl anders beloofd kwam ik duurder uit dan bij Nuon. Ben toen zo snel mogelijk weer teruggegaan naar Nuon.

    Reageren
  • TTintje de Jong – 27 september 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Betrouwbaar.

    Reageren
  • TTh Streefkerk – 16 september 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Al 30 jaar klant en niks te klagen.altijd het product gekregen waar ik om gevraagd heb.en voor een redelijke prijs per maand.

    Reageren
  • Jjacqueliene – 02 september 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zeer tevreden over Nuon. De klacht word serieus genomen.En zelfde dag nog ver hopen .via telefoon of monteur.
    Al 24 jaar klant bij .

    Reageren
  • MMarjan – 26 augustus 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Energie is overal te duur in NL.

    Reageren
  • Ccarine – 11 augustus 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    gewoon goed, zonder problemen

    Reageren
  • WWR.Lachminarain – 08 augustus 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    over het algemeen goed

    Reageren
  • HHh de jonge – 07 augustus 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Leverancier zonder problemen tot nu toe. Energieprijs nu niet erg laag omdat ik nog vastzit aan 5-jarig contract,wat nu niet erg gunstig uitpakt

    Reageren
  • Zzijlstra – 06 augustus 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Er was een aktie die tijdens mijn vakantie van 2 maanden naar het buitenland voorbij was gekomen en verlopen was. Ik heb toen klantenservice gebeld en zonder op mijn knieen te moeten vallen krijg ik alsnog deze aanbieding van NUON, dat noem ik service

    Reageren
  • EE.L. van Rijn – 21 juli 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Energieprijs kan scherper, de bonus die ik na een jaar ontvang maak de iets te hoge prijs goed.
    Service, onder andere via e-mail is goed.

    Reageren
  • Aa. groot – 16 juli 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    gewoon erg goed en niet duur

    Reageren
  • Vvan zoest – 14 juli 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    heb goede ervaringen met de nuon al 40jaar zou zeggen ga zo door

    Reageren
  • Aa van beek – 13 juli 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    maak ieder jaar met nuon zeer goede prijsafspraken, ben uiterst tevreden en de klantenservices is ronduit naar ons toe geweldig

    Reageren
  • LLisette – 12 juli 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben met de overstap netjes geholpen, krijg elke twee maand een overzicht, staan je vriendelijk te woord, tja alleen de prijs he, in mijn ogen kan die altijd wel wat lager.

    Reageren
  • JJohnny – 11 juli 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede service, en nooit geen problemen,prijs /kwaliteits verhouding ook zeer tevreden mee.

    Reageren
  • Ssuzan garritsen – 08 juli 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    nuon al jaren onze leverancier. Elk jaar valt er als vaste klant te onderhandelen ovr een beter aanbod

    Reageren
  • Aanja prooij – 07 juli 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben over het algemeen wel tevreden over nuon

    Reageren
  • BBakkers – 05 juli 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede ervaring geen klachten

    Reageren
  • MMaes – 21 juni 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik heb nu meegedaan aan een groepsbestelling. Dit scheelt toch een zeer mooie som tov de huidige leverancier.

    Reageren
  • IIrma – 08 juni 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben zeer tevreden met NUON, al meer dan 25 jaar. Goede service, redelijke prijs en sparen voor kado’s.

    Reageren
  • Iingeborg – 06 juni 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    goede prijs en een leuke bonus

    Reageren
  • CConny van den Bosch – 20 mei 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Wij zijn tevreden, hebben geen klachten.

    Reageren
  • FF.M.G. de Kok – 17 mei 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    We zijn al sinds 1959 lid van PGEM/NUON en hebben nooit problemen gehad die niet direkt opgelost konden worden. Ik zelf kreeg vorig jaar een aanbod voor een lager tariefwijziging zonder dat ik om gevraagd heb.

    Reageren
  • MMaria van Roessel – 12 mei 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    We zijn al enkele jaren klant en best tevreden. Hoe langer, hoe beter omdat je dan meer korting op de energieprijs kunt krijgen. We zijn niet van plan om te gaan veranderen.

    Reageren
  • WWim de Zwart – 06 mei 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nuon is voor mijn de beste leverancier ik zou niet gauw veranderen . De energieprijs is goed . De klantenservice is klant vriendelijk alles wat ik vraag krijg ik het antwoord wat ik wil horen .

    Reageren
  • MMarco – 05 mei 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik geef een zesje want het Is niet echt duidelijk wat gemiddeld 1 persoon per jaar moet betalen ik wil niet voor verrassingen komen te staan. Ze kunnen mij geen duidelijkheid geven en ook niet van mijn zonnepanelen hoeveel geld ik daarvan terug krijg

    Reageren
  • BBen – 21 april 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Elke keer dat ik contact moest opnemen met de klantenservice was de geleverde service snel, vriendelijk en correct. Dit jaar ben ik voor het eerst niet overgestapt omdat hun verlengingsaanbod erg scherp geprijsd was.

    Reageren
  • Dde wachter – 18 april 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    ben zeer tevreden

    Reageren
  • Jjohnny – 09 april 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    zit al bijna 25 jaar bij de nuon tot volle tevreden heid klanten service werkt prima ze komen hun afspraken tot nu toe altijd stipt na en bij onverwachte bij betaling bij de eindjaars nota zijn ze altijd bereid om een betalings regeling te treffen als je het niet in 1 x kan betalen zijn mischien leveranciers die is goedkoper zijn maar ik stel de service erg op prijs dat ik er niet eens aan zal denken om over te stappen

    Reageren
  • HHans Noback – 07 april 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    al jarenlang klant zonder noemenswaardige problemen. De enkele keer dat ik een beroep op hen deed, was de afhandeling naar tevredenheid.

    Reageren
  • KK.Selier – 05 april 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nooit klachten. Alles werkt altijd perfect. Rekening nooit te hoog.

    Reageren
  • AA. van Hoegee – 02 april 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nuon is niet de allergoedkoopste, maar redelijk. Een paar maal contact gehad met Nuon. de klantenservice is altijd vriendelijk en qdaequaat

    Reageren
  • MMichel Klaassen – 27 maart 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    geen klachten,goede klantenservice en website

    Reageren
  • VValerie – 26 maart 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Vorig jaar ben ik overgestapt naar Nuon omdat er een aantrekkelijke welkomstbonus was, ook waren de tarieven op dat moment goedkoper dan mijn vorige aanbieder (oxxio). Een aantal keer contact gehad met een medewerker, ze belden om te vragen of alles naar wens was en om heet een en ander toe te lichten. Voor de verandering geen opdringerige verkopers, maar gewoon vriendelijke medewerkers met een duidelijk verhaal. Verder zolang ik gas en elektra heb, heb ik geen klachten.

    Reageren
  • VValerie – 25 maart 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Vorig jaar ben ik overgestapt naar Nuon omdat er een aantrekkelijke welkomstbonus was, ook waren de tarieven op dat moment goedkoper dan mijn vorige aanbieder (oxxio). Een aantal keer contact gehad met een medewerker, ze belden om te vragen of alles naar wens was en om heet een en ander toe te lichten. Voor de verandering geen opdringerige verkopers, maar gewoon vriendelijke medewerkers met een duidelijk verhaal. Verder zolang ik gas en elektra heb zijn er geen klachten.

    Reageren
  • PPaula – 18 maart 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Gewoon goed als je belt nooit geen probleem als ik alles op een rij zet ook bij anderen ben je net zo veel kwijt iedereen heeft het alleen over gaa en elextra nooit over de belastingen

    Reageren
  • FF. de Vries – 15 maart 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Levert altijd, in afgelopen 15 jaar slechts 3 keer een echte storing gehad.

    Reageren
  • EEllen – 14 maart 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik vind Nuon erg klantvriendelijk, leuke aktie met kadoos, ik ben gewoon tevreden klant,al jaren, en als er eens iets is, komen ze op echt heel korte termijn. Ook vaste meerjaren-contract, vind ik uitermate plezierig Kortom ik blijf bij Nuon.

    Reageren
  • BB Vet – 01 maart 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prima service en geen problemen. Leuke spaaracties door punten die je verzamelt per maand tav je contract.

    Reageren
  • CChanel – 25 februari 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Wij zijn erg tevreden over Nuon. Alles duidelijk en prijs is goed

    Reageren
  • RR Schure – 21 februari 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben drie jaar geleden klant geworden van Nuon en kreeg een ipad mini bij mijn overstap. Ik ben tevreden over de energie en gas, maar heb niet het gevoel de laagste prijs te betalen. Dit jaar zou ik tien procent korting krijgen, maar mijn maandbedrag is gewoon gelijk gebleven.

    Reageren
  • GGuus van der Kolk – 29 januari 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    door de vaste klantenprijs en beloning elk jaar extra korting.
    daarnaast ook nog automatisch sparen voor leuke handige en energiebesparende cadeaus. wat wil een mens nog meer

    Reageren
  • KKyro – 24 januari 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    De energie prijs is bij allemaal te hoog.Heel veel mensen moeten iedere cent omdraaien maar de prijzen blijven stijgen. Als iedereen iets bijgaf dan was het voor velen makkelijker te leven.

    Reageren
  • Mmartin oesterholt – 15 januari 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    nooit problemen, bij storing komen ze gelijk

    Reageren
  • MMarc – 09 januari 2015

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Vrij duur en matig bereikbaar als je eenmaal klant bent

    Reageren