Vattenfall

Energieprijs
7,4
Klantenservice
7,8
Algemeen
7,8

Over Vattenfall

Vattenfall (voorheen Nuon N.V.) is een energiebedrijf die elektriciteit en aardgas produceert, verhandelt en levert. Het bedrijf werd in 1994 opgericht middels een fusie van meerdere energiebedrijven. Met een klantenbestand van meer dan 3 miljoen klanten is het één van de grootste energieleveranciers in Nederland. Nuon werd in 2009 overgenomen door het Zweedse Vattenfall en heeft een jaaromzet van 3,1 miljard euro en een winst van 79 miljoen euro (cijfers: 2014).

Net als een aantal andere energieleveranciers investeert Nuon fors in de ontwikkeling van duurzame energie.

Contact

  • Postbus 40021
  • 6803 HA Arnhem
  • (Postadres)

  • 0900 - 0808
  • Van 8:00 tot 18:00
  • (ma t/m vr)

  • Mailcontact via contactformulier website.

7,6
Schrijf beoordeling

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Vattenfall?

Prijs
Klantenservice
Algemeen

Uw gegevens

209 klantbeoordelingen over Vattenfall

  • R
    Rene

    Tevreden

    Reageren

    Reageren?

  • É.Rasch

    Ik wil gewoon een mail kunnen sturen!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    marie-louise ter avest

    volgens nuon lag het aan oxxio, volgens oxxio aan nuon. 3 maanden dubbel moeten betalen. uiteindelijk niet opgelost. ben bij nuon gebleven. nuon was nog de meest correcte hierbij

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    mees prins

    ik vind energie zowiezo duur, ik vind het zelf lastig overr te stappen, gedoe, maar ik zou meer acties willen niet alleen voor nieuwe klaten

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • C
    cvanpetersen

    Nuon is in principe vrij duur, maar we hebben vrij weinig problemen met ze gehad. Al mag het soms wel wat vriendelijker.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    gerda

    zeer duur maar met goed service dienst

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • Y
    yvonne niezen

    ben zeer tevreden word altijd erg vriendelijk geholpen door de klantenservice

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • S
    Sander Verbeek

    Ik ben erg tevreden over NUON, vooral omdat trouwe klanten extra voordeel krijgen!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    annemarie twaalfhoven

    ze geven een goede service

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    G.S. Slop

    Ik ben tevreden over Nuon, omdat ik nog nooit klachten heb gehad, een enthousiast telefonisch contact heb en ik altijd geleverd heb gekregen waarvoor ik betaal. Ik hoop dan ook dat Nuon zo doorgaat als het nu doet, betrouwbaar en voor oudere klanten vriendelijk en eerlijk.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    MN

    Goed bedrijf, redelijke prijzen. Goede service.

    Reageren

    Reageren?

  • G
    Geenen

    Ben dik tevreden over Nuon. Wat ik het belangrijkste vind is dat ze telefonisch goed bereikbaar zijn, de tijd voor je nemen en als er problemen zijn er mee gekeken wordt hoe het het best voor de klant opgelost kan worden. Ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan e ik vind de service die ze bieden belangrijker dan de prijs!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • T
    The Verme

    Goede prijsgunstige leverancier voor zakelijke aansluiting

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • K
    Kim Dekker

    Ik ben over het algemeen tevreden over Nuon, als er wat ik kunnen ze snel ter plaatste maar dat hebben wij nooit nodig gehad. Zo goed is de kwaliteit dus.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • P
    Peter

    Alles werkt naar behoren, geen problemen…

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Marlous Klaver

    ik heb nooit problemen met NUON

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • I
    Irene Fraaij

    Alles gaat prima bij nuon. De prijs zou iets scherper kunnen zijn voor vaste klanten en bv met de jaren een hogere korting als beloning

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • N
    nizaam Rodjan

    nooit problemen gehad met nuon als er een aanbieding was van ander aanbieder hebben ze het ook voor mij aangepast nadat ik contract heb opgestuurd.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Marion

    De prijs is aan de hoge kant, hoger dan anderen, maar er is wel een goede service.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    Gerard Appel

    Prijs is gemiddelde van alle leverancier.
    Vragen aan klantenservice worden uitstekend beantwoord. En het beste pakket wordt je aangeboden.
    Algemene indruk is, Nuon is er echt voor de klanten.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • D
    daniella

    ben verschillende keren overgestapt wat uiteindelijk niet is bevallen afspraken werden niet na gekomen en uit eindelijk was goedkoop duur koop terug bij de nuon waar ik nooit meer wegga beter duidelijkheid en wat duurder dan goedkoop en uit eindelijk duurkoop

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • K
    kevin

    tot op heden geen problemen gehad.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • Y
    Yvette

    Gewoon goed. Al jaaaren klant, één keer overgestapt naar een ander, daar niet tevreden en gauw weer terug naar NUON. Vallen je niet lastig met van alles en nog wat, maar als er wat is, staan ze voor je klaar.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • K
    Klaas.kroese

    geen trucjes, goede prijs
    gewoonduidelijk en helder en goede service
    klantvriendelijk ,

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • B
    Bianca Kiers

    Betrouwbaar en nooit een hoge narekenen zoals bij greenchoise.. (1200.00) euro oplichters.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    A. Kleijwegt

    Er zijn nooit problemen. We hebben Nuon al meer dan 40 jaar

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Marijke de Boer-schut

    De prijs is ok, maar de klantenservice laat veel te wensen over. Wij hebben een slimme meter, maar desondanks wordt regelmatig gevraagd om onze meterstanden door te geven. Dat is slordig en geeft onrust.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • K
    Kaylee

    Ben tevreden over de energie en de prijs.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • H
    Henk Post

    Prima energie voor een prima prijs

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    G.Noppert

    Doen wat ze beloven.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • F
    Fredy Pape

    Ik ben gewoon tevreden.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • K
    Kieft

    Kan altijd een beter cijfer worden als de prijs iets naar beneden gaat voor de rest uitstekend.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    JL

    Nuon geeft jaarlijks meer korting op de energieprijs, ook de website waar je kunt inloggen op je eigen omgeving geeft een duidelijk beeld van je verbruik.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    Joep Nieuwenhuis

    nooit moeilijkheden gehad,altijd perfecte levering van energie

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Mandy

    Sinds mijn zusje bij mij verblijft wordt er meer energie verbruikt maar daar kan NUON niks aan doen natuurlijk! Blijvend loont is top, zo worden blijvende klanten beloond met korting op stroom. Ook het puntenspaarsysteem is handig, zo spaar je voor leuke cadeautjes en uitjes.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • O
    Oscar

    Nuon bied zoals altijd kwaliteit voor een nette prijs.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • P
    Post

    houdt zich niet altijd aan afspraken.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • V
    vd ploeg

    vind energie best duur maar dat is overal zo verder prima hoor

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • S
    S.Allema

    Betrouwbare leverancier. Niet de goedkoopste maar “oud en vertrouwd” zegt ook wat.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    margo Bekkum

    weinig of geen problemen met deze leverancier, alleen vind ik de prijs an de hoge kant

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • S
    S.G Boer

    Ik zit nog maar kort bij nuon,vandaar deze becijvering

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • C
    Cor Robbertsen

    Altijd correct en zeer goed geholpen. Duidelijke uitleg en geen verrassingen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    A. Hombergen

    Gewoon alles in orde

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • W
    willem

    Al jaren trouw aan Nuon, ook kortingen voor trouwe klanten bij Nuon zijn mogelijk en kwalitatief een goed product en service.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • L
    Ludwieg

    De Nuon is naar mijn mening een uitstekende leverancier van gas en elektriciteit. Maar net als bij andere aanbieders gaat de meeste aandacht uit naar nieuwe klanten, en worden deze vaak door aantrekkelijke aanbiedingen en kortingen overgehaald om over te stappen. Ook is het jammer dat de vele vergelijkingssite’s allemaal hun eigen voorkeur hebben, en naar mijn mening niet altijd objectief en onafhankelijk zijn. Bovendien blijft het vergelijken van de tarieven voor de doorsnee Nederlander een haast onmogelijke klus, omdat de ene maatschappij de tarieven aangeeft met btw en de ander zonder, bovendien hanteren ze vaak afwijkende tarieven voor vaste kosten, zoals meterhuur etc. Over het algemeen stap ik jaarlijks over van Energieleverancier , afhankelijk van de aanbieding die ze hebben. Hier kies ik dan meestal voor een geldbedrag, en niet voor elektronische gadgets , omdat je deze over het algemeen zelf betaald, (een sigaar uit eigen doos). Ook kies ik over het algemeen voor een looptijd van 1 jaar. Aangezien de tarieven per jaar nogal eens kunnen wijzigen.
    Met Essent, Nuon heb ik altijd de beste ervaringen, deze komen over het algemeen altijd netjes hun afspraken na, en voeren geen opdringerig beleid. Als ik op Google kijk, zijn er wel altijd veel mensen die problemen hebben met hun aanbieder of bij het overstappen, gelukkig is mij dat altijd bespaard gebleven.
    Met vriendelijke groeten,
    Ludwieg van der Valk

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    Jac

    Een prima leverancier met een goede service.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • R
    Remko Pool

    Goede Klantenservice zeer over de website en dat je ook aan het einde van het jaar geld terug krijgt altijd goed

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Martin

    De service is goed, de vriendelijkheid en kennis van de medewerkers is uitstekend. De prijs is vergelijkbaar met de anderen

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    André

    Nooit geen problemen gehad dus waarom overstappen?

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • D
    duizendstra

    nuon iseen goedeleveranzier hebben geen klachten

    Prijs
    Reageren

    Reageren?

  • P
    Peter Buijs

    Sinds nov. 2015 weer klant geworden en ben zeer netjes en correct behandeld.
    Hoopvol voor de toekomst.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    A.S. Haverlag

    Gewoon goed . Goede service , goede info .leuke acties .
    Je wordt netjes te woord gestaan , als je vragen hebt . En heel handig , dat dit via de chat kan met een medewerker.krijg je meteen antwoord .
    Leuke acties voor vaste klanten , korting op producten en vaste prijsregeling .

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • C
    CJG Wegman

    Doet te weinig voor bestaande klanten

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    John A Gregory

    Redelijk prijzen met een heel goed klantenservice die de klant als koning(in) ziet!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Michiel

    In het huidige huis wat wij huren, hebben we ons aangesloten bij de NUON. Na veel gedoe met een hoop belletjes was het erg snel geregeld. Het huis waar we in zitten is namelijk anti-kraak en de woning stond al even leeg. Essent was van plan een dag later de stroom af te sluiten. Gelukkig door de snelle service van de NUON dit kunnen voorkomen. Ook werden we er op gewezen dat het gebruik van de vorige bewoners aanzienelijk hoger lag dan normaal voor een dergelijk huis. Aangezien alles helaas slecht geisoleerd is en enkel glas besloten dit toch door te zetten. Maar het feit al dat ze op deze manier met je mee denken en kijken vind ik toch erg prettig!

    Al met al nette en snelle service zonder problemen tot nog toe!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • R
    Rebecca

    De facturen zijn soms erg onduidelijk.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    j.mulder

    altijd PRETTIG ZAKEN GEDAAN MET NUON EN en altijd keurig benaderd

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • R
    Rietman

    Goed bedrijf nooit klachten

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    G. Hillebrand

    Geeft altijd de beste prijs af. Doet aan klantenbinding.beloont trouwe klanten met lagere prijs. Klantenservice is echt heel goed. algemene indruk is zeer goed. De Website is zeer gebruiksvriendelijk. Kortom een energiemaatschappij waar je op kunt bouwen!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • D
    Dick van der Gulik

    Ik ben tevreden met mijn 3 jarig contract
    bij de nuon en ook over de prijs hoef ik niet te klagen

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • K
    K.C. de Hoogen-Ruiter

    Ik heb er nooit problemen mee!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    J

    energieprijs kan iets omlaag in vergelijk met nadere afnemers. Klantenservice is prima in orde, bij vragen keurig klantvriendelijk/gericht te woord gestaan.
    Algemene indruk daarom 7

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • C
    C. Klijn

    Van het begin af aan prima service met overstappen. Nadat ze doorhadden dat wij een hele moeilijke tijd hebben gehad kregen wij spontaan een bloemetje. Top! Ook de prijzen vallen erg mee, kortom we zijn erg tevreden met deze leverancier.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • N
    Noufal

    De leverancier (Nuon) is heel goed. We zijn al meer dan 10 jaar klant en we hebben nooit problemen gehad.

    De prijzen zijn altijd goed en je word altijd goed geïnformeerd. Nuon bied ook heel wat extra’s zoals prijzen winnen, punten opsparen voor als je wat leuks wilt hebben. En ze geven je ook heel wat bespaartips. Voorlopig blijf ik nog een trouwe klant van Nuon.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    mellanie

    Geen aanmerkingen alles loopt prima nooit problemen gehad.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • R
    riekie oosterhof

    vind dit een goede leverancier je kunt er alle kanten mee op

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Marcelle de Ridder

    Was tijdelijk overgestapt naar Oxxio, ben na 18 maanden maar weer snel terug gegaan, helemaal happy met Nuon

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • I
    ikke

    ik ben tevreden met prijs en levering

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • F
    femke

    ben al denk zo’n 4jaar klant bij hen en tevreden over de geboden services. Toen ik overwoog om over te stappen heb ik contact gehad en kwamen ze met een leuke deal. Klant vriendelijk zijn ze en kijken naar mogelijkheden. Denken mee. Zelf via hen een ketel abonement met korting gedaan, fijn dat er mee gedacht word. Ze bieden korting met spaar mogelijkheden op hun site. Ook site is overzichtelijk duidelijk en makkelijk hanteerdbaar. Al met al dus een goede indruk.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    J.A.A. kLOMP

    Ben al jaren klant bij Nuon, laatst nog toevallig om te weten hoelang ik al klant ben, vanaf 2006, dus, nog even en ik heb de diamant status, dwz je krijgt punten elke maand om leuke dingen te doen…Nuon luistert naar zijn klanten, de klantenservice is bijna perfect, kijk, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, maar bij Nuon valt het gelukkig mee! Geen lange wachttijden, geen raar telefoonnummer dat al geld kost voordat je met iemand gesproken hebt…en de prijs? Ja, die ligt ongeveer hetzelfde als bij iedereen,alleen nu heb je “Bij Nuon blijven loont”waarmee je elk jaar een oplopende korting ontvangt to maar liefst 25 % op je eindafrekening! Al met al, een fijne firma en als het aan mij ligt blijf ik nog vele jaren klant bij Nuon!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • S
    S.Oosterhof

    Prima prijs, kwaliteit en service.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • I
    isabella van Delft

    ik ben al jaren klant van Nuon en ze denken altijd mee met hoe je kan besparen op je energiekosten per mail bijvoorbeeld. Ook kan je sparen en leuke cadeau’s hiervoor ontvangen. Soms komen ze met een goedkopere energie-aanbod en daar ga ik dan op in. Kortom ik ben tevreden.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    G K van der Meer

    Reeds 37 jaar woonachtig op dit adres nooit geen problemen
    met Nuon of voorgangers gehad

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • F
    F.Koekkoek

    Ben al vanaf dat ik op mezelf ging wonen nu 33 jaar geleden bij de Nuon. Toen was dat nog de enigste energiemaatschappij. En ik denk dat ik zolang ik leef daar ook bij blijf, ik weet waar ik aan toe ben, kom niet voor achteraf verassingen, heb in al die jaren nog nooit een probleem onder vonden, en zoveel bedrijfen zijn er niet meer die al zolang bestaan, dus naar mijn mening is het toch wel heel betrouwbaar en zeker, en is dat niet wat we nu deze dag ook niet nodig hebben een beetje vertrouwen in elkaar. Het gras zal altijd groener zijn bij een ander, dus waarom iets veranderen als je tevreden bent

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • L
    Louiza

    Nuon is duur vergeleken met andere energieleveranciers.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • T
    tessa elzinga

    ze zijn te duur voor de service die ze leveren.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    jeffrey smit

    ik ben zeer tevreden

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    A gouweleeuw

    Top heb bij andere energie bedrijven gezeten, maar hier is service, klant vriendelijkheid enz enz gewoon top…..En de prijs is ook toppie

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • T
    Thea Meulen

    goed bedrijf en goede service echter de prijzen komnden welwat lager

    Reageren

    Reageren?

  • G
    Gertiena Michaelis

    Bij de Nuon is het allemaal duidelijk.
    Je kan ook sparen voor kado’s omdat je iedere maand kan sparen voor punten.
    Verder kan je op de site duidelijk bijhouden wat je verbruikt erg handig.
    Nuon helpt de klant met tips om te besparen Nuon is goed en duidelijk.
    En hij kwam voor ons als goedkoopste uit de bus.
    Ook krijg je als je klant blijft bij de Nuon vaste klagen korting krijgen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • T
    tony baten

    goed en korting en goedkoper dan wie ik eerst had.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    meerveld

    Afrekening en facturen op tijd. Je kunt digitaal zelf termijnen aanpassen en je kunt je account inzien.Je kunt digitaal je meterstanden doorgeven.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • S
    S Maartens

    Een degelijke leverancier, weten waar je aan toe bent.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • R
    R. Velthuysen

    prima energieleverancier, bij vragen altijd snel antwoord. En een goede internetsite.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • B
    B Brehen

    Ik wordt altijd vriendelijk geholpen door de medewerkers/sters.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    joop van houts

    ben al jaren klant bij nuon,ben zeer tevreden.
    qua tarieven ook

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Mark vd Ven

    Energieprijzen zijn gewoon goed en de vaste leveringskosten zijn laag in tegenstelling tot sommige aanbieders met mooie praatjes of apparaatjes. Zie ook geen enkele reden om over te stappen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Marianne Gaanderse

    Nuon is echt niet de goedkoopste energieleverancier maar ik heb alleen maar goede ervaring met ze.
    Daarbij ben ik een zeer energiezuinig mens, alle stekkers die niet gebruikt worden en daardoor zinloos druppeelstroom blijven gebruiken zal je bij mij niet tegenkomen. Heb overal led lampen in zitten en krijg gemiddeld € 500,– per jaar terug. Dus waarom zou ik overstappen naar een ander???

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    J. W. Brusse

    Het is voor mij een goed bedrijf. Goede aktie met blijven loont en daar ik al jarenlang van Nuon gebruik maak krijg ik elke maand 25 punten erbij voor mooie kado’s

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Marion

    Duidelijk waar je aan toe bent, loyaliteitsprogramma is ook wel fijn.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • P
    Petra Damen

    Nuon staat altijd voor me klaar!

    Reageren

    Reageren?

  • C
    Carmen Nijland

    Door omstandigheden moesten wij op zoek naar een andere energieleverancier en dit moest binnen 1 dag geregeld zijn. Bij de meeste energieleveranciers moet je een borg betalen wat op kan lopen tot € 1.000,00. Bij Nuon echter niet en het was binnen een paar uur geregeld. Klantenservice was super vriendelijk en erg behulpzaam. Zij hebben er voor gezorgd, dat wij niet zonder stroom en gas kwamen te zitten. Echt top en alle hulde.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • D
    Daouameur

    Ik ben te vreden met het service van nuon.

    Reageren

    Reageren?

  • M
    margaret kuiper

    Gewoon goed, betrouwbaar en leuk spaarsysteem

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    Alles loopt goed ieder jaar netjes terug gaven niet alleen bij bij betalen snel.

    Hele fijne mensen aan de telefoon. Altijd op lossing voor een probleem. Al een keer over gestapt voor goedkoper maar snel weer terug.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • S
    Shirley D. van Thol

    Enorm duur, werkt niet klant gericht.
    Ben na 16 jaar over gestapt.
    Lompe organisatie.
    Mijn nota’s werden steeds hoger, terwijl ik alleen woon.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • D
    Derksen

    Goede service
    prima bereikbaarheid
    medewerkers denken met je mee en geven goede adviezen
    prijs zou wat minder Mogen maar een geode serviceverlening is ook een hoop waard

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • E
    Erna J Neuteboom

    service is super. Kan niet anders zeggen dan super

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • C
    Chanel

    We zijn erg tevreden met Nuon kwa service en prijs.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    J. Holwerda

    te hoge rekening in vergelijk met 2015 ondanks zelfde manier van energiegebruik

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • D
    Danny

    Nuon is een professioneel bedrijf, wat een redelijk goed aanbod heeft betreft energie. Ook leuke acties behoren tot de competenties van Nuon. De klantenservice is goed bereikbaar en zeer vriendelijke medewerkers. Nuon is een eerlijk en betrouwbaar bedrijf.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • L
    Lydia

    Ik vind Nuon een heel betrouwbare energieleverancier. De klantenservice werkt uitstekend. Leuk aardigheidje is dat je regelmatig leuke prijsvragen hebt en automatisch voor leuke cadeautjes spaart. Ook de app om energie te besparen werkt goed.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • C
    Chantal

    Een prima leverancier

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • B
    Bert de Boer

    Wij zijn erg tevreden over Nuon, het is een storingsvrije levering en nu met de slimme meter wordt ook vanuit Nuon jou eigen verbruik in de gaten gehouden en waar nodig een aanpassingsvoorstel wordt gedaan, zo worden verrassingen voorkomen aan het einde van het jaar. Enige minpunt is dat de stroomopwekking nu nog niet helemaal groen is, maar ik vertrouw erop dat men daar aan blijft werken. Voor de rest enkel lof voor levering en klantenservice.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • H
    H van Eeden

    Nog niet lang genoeg bij de Nuon om een echt goed oordeel te kunnen geven

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • R
    Richard

    Al jaren klant bij de NUON. 1x overgestapt naar NEM. Vanwege korting werd er gezegd. Het 1e jaar goedkoper uit maar de 2 jaren daarop volgend bijna geen verschil met NUON.Dus weer terug gegaan naar het vertrouwde NUON. Betaal nu bijna hetzelfde termijnbedrag als bij de NEM en krijg elk jaar nog een fijn bedrag terug. Voor mij geen ander meer dan NUON!!!!

    Reageren

    Reageren?

  • G
    g.appel

    Nooit echte problemen gehad met Nuon, als we voor iets anders belden dan werden we altijd vriendelijk en kundig te woord gestaan.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • R
    R.C. van Nesch

    Nuon is al 48 jaar tot volle tevredenheid mijn energieleverancier.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • F
    Frans van Doorn

    Ik heb Toon en dat is een hele uitkomst. Je ziet wat je verbruikt en wat het kost.
    Is redelijk secuur en als je meerdere onzuinige apparaten(ook kunstlicht) uitzet , zie je het directe stroomverbruik dalen.
    Ook de verwarming eenmalig instellen en klaar. Nooit meer verwarming aan of uitzetten. Handig toch?
    Superr..!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • H
    H. Weekhout

    Vriendelijk personeel, dat je te woord staat.
    Fatsoenlijke energieprijzen, gunstige betalingsvoorwaarden. Mooie reclamespot.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    Annette

    ik werd gebeld door een concurrent om over te stappen en dit heb ik ook bijna gedaan maar heb net op tijd toch nog even mijn Eigen leverancier gebeld en die vertelden mij toen dat ik omdat ik al zo lang bij hun was recht had op klantenkorting…. beetje jammer dat dit pas nu verteld werd en dit niet automatisch in werking gezet was,maar uiteindelijk ben ik nu toch weer iets goedkoper uit en uiteindelijk maar gebleven 🙂

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    marco rampollo

    Ik zit er niet zo lang maar wat ik weet dat ze een mooie website hebben en daar kan je heel veel leuke prijzen winnen,van de klantenservice weet ik nog niet veel ik heb ze maar 1 of 2keer gesproken ik vond ze niet heel aardig aan de telefoon maar daarna hebben ze mij teruggebeld om de mij de hele website van ze uit te leggen hoe het allemaal in zijn werk gaat en dat is dan weer wel aardig van ze.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    GFC van Blokland

    Goede eerlijke leverancier.
    en voor ons al meer dan 35 jaar een lichtpuntje.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    jan eversen

    – uitstekende klantenservice.
    – sparen voor punten om in de ‘klantenwinkel’ energiezuinige artikelen aan te schaffen om NOG energiezuiniger en milieubewuster te zijn.
    – met de slimme meter geen huisbezoek meer om de meterstanden op te nemen, wat een kleine € 20,00 scheelt! Dat is de eerste winst.
    – nooit leveringsproblemen.
    – overzichtelijke EN begrijpelijke jaarafrekening.
    – komen altijd afspraken stipt na en laten je niet wachten of in de kou staan.
    – kortom: een zeer betrouwbare partner.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • S
    sidney

    goede maatschappij goedkoop

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • U
    U.Klavert

    Mijn energieprovider is in ieder geval iets goedkoper dan mijn vorige provider. Verder is mijn provider zeer klantvriendelijk. Wat betreft hun website is Nuon’s menu makkelijk te doorlopen en ze antwoorden redelijk snel op een contactformulier. Dus in het geheel geef ik Nuon een dikke 9.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    Jan

    Eigenlijk geen bemerkingen over Nuon. Tot op heden de klantenservice niet nodig gehad en ook nog een afrekening ontvangen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    j b hedemann

    heb geen toelichting ze zijn goed en goedkoop en gaan goed met de klanten om

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    Jan Willem

    Prima energieleverancier, goeie acties en wanneer je contact opneemt vanwege een vraag/klacht zijn ze heel snel met reageren.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • O
    Oscar

    Nuon levert goed met een goeie service maar zijn niet de goedkoopste

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    A.Poortenaar

    Heb nog nooit problemen gehad ben altijd keurig behandeld en ben al meer dan 30 jaar bij ze met een 1 jarig domme over stap naar een ander ben snel weer terug gegaan en ben zeer tevreden.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • Y
    Yvonne jansma

    Vrij duur, jaar nota niet te begrijpen.
    voor elektra geldt als je meer verbruikt betaal je minder. Stond op mijn jaar nota!!
    Contact opgenomen met de klanten service, deze mevrouw kon mij niet uitleggen hoe dat zat, maar zou het met de achterban bespreken!!
    Nooit meer wat vernomen van Nuon.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    Gerrie121

    Ik ben al jaren tevreden over Nuon, heb een servicecontract voor mijn CV en Luchtbehandelingsinstallatie. Een belletje en de servicemonteur komt op afspraak en op korte termijn het probleem oplossen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    G. Poldner

    Ik ben erg tevreden over de klantenservice de vragen worden goed beantwoord. De acties die de Nuon heeft pakken voor mij goed uit.
    De prijzen zijn volgens mij niet te hoog ik betaal een betere prijs dan dat ik bij greenchoice betaalde.
    De algemene indruk die ik heb is dus positief geen opdringerige telefoontjes of mails zoals bij veel andere energie leveranties wel het geval is. Dus mijn oordeel is dus zeer positief.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • D
    Donk

    Al bijna 25 jaar zonder enige problemen!!
    Never change a winning team! 😉

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • K
    Kieft

    Wilde een 8 geven maar dat ging niet. Er is altijd wel iets dat verbeterd kan worden. Maar wij zijn erg tevreden over onze energieleverancier. Slechte ervaringen dat we waren overgestapt. Gauw weer terug naar onze veilige NUON.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • H
    Hans Kruisman

    meestal werkt de klantenservice ruim voldoende. Maar vorig jaar heeft de NUON mij ten onrechte een energieaansluiting berekend die ik niet had en niet wilde hebben; en zelfs kosten geïncasseerd. . Dat heeft mij maanden gekost om de zaak terug te kunnen laten draaien.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • P
    Peter Spierings

    Al een paar jaar tevreden klant !!!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • F
    fabiola

    nooit problemen gehad

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • T
    Thea slaager

    Ben zeer tevreden net NUON. Goede en klantgericht personeel. Monteur is flexiebel

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • N
    nizaam

    nooit problemen gehad

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • C
    Cees v mourik

    Goede prijsafspraken Geen gezeik geen omkijken naar!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • W
    W. Veldkamp

    Nooit geen problemen gehad.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    M’Pothoven

    Service en advies zijn klantvriendelijk.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    j.koning

    Prijs en alles is goed

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    margo van Bekkum

    geen klachten over levering, alleen aardig aan de prijs

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    michel

    Gewoon een goeie keuze

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • C
    C.P.Sneek

    Altijd goed.
    Wat goed is moet je niet veranderen.
    Langdurig contract met korting.
    Het gaat om centen niet de moeite waard om te veranderen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    marijn garriten

    al vele jaren tevreden. Jaarlijks een nieuw beter en goedkoper aanbod mogelijk

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • N
    Nic van Diepen

    De energieprijs is aan de hoge kant.
    De klantenservice is aardig op peil.
    Algemene indruk is slechter geworden sinds de fusie met die Scandinavische maatschappy!!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    Johan Tuyp

    heb gewoon goede ervaring met NUON en de klantenservice vindt ik goed.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Mia

    vriendelijk klantenservice, vragen en klachten worden vlug en netjes opgelost.
    Alles gaat zoals het hoort. prima dus.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • N
    Nelly van Moorhem

    Heb al jaren leuke ervaringen met Nuon en als er problemen zijn denken ze heel goed mee met mij voor een oplossing

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    Joep Nieuwenhuis

    Energieprijs van Nuon is redelijk.
    Bij vragen aan de klantenservice krijg ik
    de juiste antwoorden,Ze zijn erg vriendelijk.
    Mijn algemene indruk van Nuon is erg positief omdat ik goede ervaringen heb
    met Nuon.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • H
    h.snijder

    ik ben redelijk tevreden

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Marto van Malsen

    Al jaren een betrouwbaar leverancier met correcte administratie, en indien nodig, een zeer goede en vriendelijke klantenservice.
    Kortom een zeer goede kwaliteit – prijs verhouding.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • R
    rbm van der wijngaart

    Sinds vorig jaar is Nuon vwb prijsopgave een stuk verbeterd. iedere keer wanneer je belde voor een prijsopgave energie bij verlengen kontrakt, kreeg je een andere prijs te horen. nu duidelijke opgave.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • R
    R. Angevare

    Nuon is bij problemen snel telefonische berijkbaar, niet lang in de wacht of ingewikkelde keuzemenu’s
    energie prijzen en prijzen vastrecht zijn zeker concurerend met andere aanbieders
    Nuon is niet slechts een in en verkoper maar ook producent.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    A.van Schieveen-duyn

    Nog nooit geen problemen gehad goede klanten service,via internet is alles te regelen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • N
    nizaam

    als ik een offerte van een ander maatschappij krijgt passen ze voor mij aan als ik offerte voor ze opstuur

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • R
    R.G.H.van Elburg

    Nuon is misschien niet de goedkoopste, maar ik ben al meer als 50 jaar cliënt en ik ben altijd naar tevredenheid behandeld.
    Nuon vertrouwd mij, ik vul zelf de standen in enz, ik vertrouw de Nuon

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    A.van Schieveen-nooiduyn

    Nog nooit geen problemen gehad goede klantenservice

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    Gorter

    Al vele jaren zonder problemen bij de Nuon.
    Service is prima!
    Energieprijs niet de goedkoopste, maar dat is wisselend.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    Jan

    Ben zeer tevreden met de klanten service de prijs de levering en de eventuele actie,s dus blijf ik waar ik ben.
    Weinig toe te voegen

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • H
    Hr.Deira

    Betalen tientallen jaren teveel voor stadsverwarming, en krijgen geen restitutie voor het teveel betaalde.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • E
    Elzemieke

    Nooit problemen. Je kunt alles makkelijk regelen op het internet. Je wordt goed geholpen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    Alie

    Ben zeer tevreden over levering prijs klantenservice en eventuele actie, s dus blijf ik

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    ans peters

    goed al heel lang klant geen min punten ga zo door meschien de prijs goedkoper maar de algemene indruk is goed

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    Alex

    Met nuon blijven loont is een prima alternatief tegen alle aanbieders. Service en bereikbaarheid is prima. Via de app (en slimme meter) zijn al je verbruiken simpel en eenvoudig te zien en op te vragen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • P
    P Bakelaar

    Gewoon een heel prettig bedrijf als je eens belt word je altijd keurig te woord gestaan en als eer een probleem is word het altijd goed opgelost

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • D
    D.A.DEij

    elk jaar bel ik op om een nieuwe offertte en we komen er altijd goed uit dat vind ik klasse

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    G.Noppert

    Eigenlijk behoeft dit geen extra toelichting,
    3x 5 sterren zegt al genoeg.maar. Ik vind Nuon een betrouwbare leverancier goede kwaliteit en service.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • K
    kevin de bruijn

    Ik heb nu een goede prijs bij Nuon en ben goed door de klantenservice geholpen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • R
    Richatd

    Goede leverancier, nog nooit problemen gehad en nu eindelijk korting voor degene die langer blijven

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    Jetske

    Al heel lang klant bij Nuon, ben één keer overgestapt naar Woonenergie dat was helemaal geen succes. Terwijl anders beloofd kwam ik duurder uit dan bij Nuon. Ben toen zo snel mogelijk weer teruggegaan naar Nuon.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • T
    Tintje de Jong

    Betrouwbaar.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • T
    Th Streefkerk

    Al 30 jaar klant en niks te klagen.altijd het product gekregen waar ik om gevraagd heb.en voor een redelijke prijs per maand.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    jacqueliene

    Zeer tevreden over Nuon. De klacht word serieus genomen.En zelfde dag nog ver hopen .via telefoon of monteur.
    Al 24 jaar klant bij .

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Marjan

    Energie is overal te duur in NL.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • C
    carine

    gewoon goed, zonder problemen

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • W
    WR.Lachminarain

    over het algemeen goed

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • H
    Hh de jonge

    Leverancier zonder problemen tot nu toe. Energieprijs nu niet erg laag omdat ik nog vastzit aan 5-jarig contract,wat nu niet erg gunstig uitpakt

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • Z
    zijlstra

    Er was een aktie die tijdens mijn vakantie van 2 maanden naar het buitenland voorbij was gekomen en verlopen was. Ik heb toen klantenservice gebeld en zonder op mijn knieen te moeten vallen krijg ik alsnog deze aanbieding van NUON, dat noem ik service

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • E
    E.L. van Rijn

    Energieprijs kan scherper, de bonus die ik na een jaar ontvang maak de iets te hoge prijs goed.
    Service, onder andere via e-mail is goed.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    a. groot

    gewoon erg goed en niet duur

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • V
    van zoest

    heb goede ervaringen met de nuon al 40jaar zou zeggen ga zo door

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    a van beek

    maak ieder jaar met nuon zeer goede prijsafspraken, ben uiterst tevreden en de klantenservices is ronduit naar ons toe geweldig

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • L
    Lisette

    Ben met de overstap netjes geholpen, krijg elke twee maand een overzicht, staan je vriendelijk te woord, tja alleen de prijs he, in mijn ogen kan die altijd wel wat lager.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    Johnny

    Goede service, en nooit geen problemen,prijs /kwaliteits verhouding ook zeer tevreden mee.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • S
    suzan garritsen

    nuon al jaren onze leverancier. Elk jaar valt er als vaste klant te onderhandelen ovr een beter aanbod

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    anja prooij

    Ik ben over het algemeen wel tevreden over nuon

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • B
    Bakkers

    Goede ervaring geen klachten

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Maes

    Ik heb nu meegedaan aan een groepsbestelling. Dit scheelt toch een zeer mooie som tov de huidige leverancier.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • I
    Irma

    Ik ben zeer tevreden met NUON, al meer dan 25 jaar. Goede service, redelijke prijs en sparen voor kado’s.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • I
    ingeborg

    goede prijs en een leuke bonus

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • C
    Conny van den Bosch

    Wij zijn tevreden, hebben geen klachten.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • F
    F.M.G. de Kok

    We zijn al sinds 1959 lid van PGEM/NUON en hebben nooit problemen gehad die niet direkt opgelost konden worden. Ik zelf kreeg vorig jaar een aanbod voor een lager tariefwijziging zonder dat ik om gevraagd heb.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Maria van Roessel

    We zijn al enkele jaren klant en best tevreden. Hoe langer, hoe beter omdat je dan meer korting op de energieprijs kunt krijgen. We zijn niet van plan om te gaan veranderen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • W
    Wim de Zwart

    Nuon is voor mijn de beste leverancier ik zou niet gauw veranderen . De energieprijs is goed . De klantenservice is klant vriendelijk alles wat ik vraag krijg ik het antwoord wat ik wil horen .

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Marco

    Ik geef een zesje want het Is niet echt duidelijk wat gemiddeld 1 persoon per jaar moet betalen ik wil niet voor verrassingen komen te staan. Ze kunnen mij geen duidelijkheid geven en ook niet van mijn zonnepanelen hoeveel geld ik daarvan terug krijg

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • B
    Ben

    Elke keer dat ik contact moest opnemen met de klantenservice was de geleverde service snel, vriendelijk en correct. Dit jaar ben ik voor het eerst niet overgestapt omdat hun verlengingsaanbod erg scherp geprijsd was.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • D
    de wachter

    ben zeer tevreden

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    johnny

    zit al bijna 25 jaar bij de nuon tot volle tevreden heid klanten service werkt prima ze komen hun afspraken tot nu toe altijd stipt na en bij onverwachte bij betaling bij de eindjaars nota zijn ze altijd bereid om een betalings regeling te treffen als je het niet in 1 x kan betalen zijn mischien leveranciers die is goedkoper zijn maar ik stel de service erg op prijs dat ik er niet eens aan zal denken om over te stappen

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • H
    Hans Noback

    al jarenlang klant zonder noemenswaardige problemen. De enkele keer dat ik een beroep op hen deed, was de afhandeling naar tevredenheid.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • K
    K.Selier

    Nooit klachten. Alles werkt altijd perfect. Rekening nooit te hoog.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    A. van Hoegee

    Nuon is niet de allergoedkoopste, maar redelijk. Een paar maal contact gehad met Nuon. de klantenservice is altijd vriendelijk en qdaequaat

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Michel Klaassen

    geen klachten,goede klantenservice en website

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • V
    Valerie

    Vorig jaar ben ik overgestapt naar Nuon omdat er een aantrekkelijke welkomstbonus was, ook waren de tarieven op dat moment goedkoper dan mijn vorige aanbieder (oxxio). Een aantal keer contact gehad met een medewerker, ze belden om te vragen of alles naar wens was en om heet een en ander toe te lichten. Voor de verandering geen opdringerige verkopers, maar gewoon vriendelijke medewerkers met een duidelijk verhaal. Verder zolang ik gas en elektra heb, heb ik geen klachten.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • V
    Valerie

    Vorig jaar ben ik overgestapt naar Nuon omdat er een aantrekkelijke welkomstbonus was, ook waren de tarieven op dat moment goedkoper dan mijn vorige aanbieder (oxxio). Een aantal keer contact gehad met een medewerker, ze belden om te vragen of alles naar wens was en om heet een en ander toe te lichten. Voor de verandering geen opdringerige verkopers, maar gewoon vriendelijke medewerkers met een duidelijk verhaal. Verder zolang ik gas en elektra heb zijn er geen klachten.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • P
    Paula

    Gewoon goed als je belt nooit geen probleem als ik alles op een rij zet ook bij anderen ben je net zo veel kwijt iedereen heeft het alleen over gaa en elextra nooit over de belastingen

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • F
    F. de Vries

    Levert altijd, in afgelopen 15 jaar slechts 3 keer een echte storing gehad.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • E
    Ellen

    Ik vind Nuon erg klantvriendelijk, leuke aktie met kadoos, ik ben gewoon tevreden klant,al jaren, en als er eens iets is, komen ze op echt heel korte termijn. Ook vaste meerjaren-contract, vind ik uitermate plezierig Kortom ik blijf bij Nuon.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • B
    B Vet

    Prima service en geen problemen. Leuke spaaracties door punten die je verzamelt per maand tav je contract.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • C
    Chanel

    Wij zijn erg tevreden over Nuon. Alles duidelijk en prijs is goed

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • R
    R Schure

    Ik ben drie jaar geleden klant geworden van Nuon en kreeg een ipad mini bij mijn overstap. Ik ben tevreden over de energie en gas, maar heb niet het gevoel de laagste prijs te betalen. Dit jaar zou ik tien procent korting krijgen, maar mijn maandbedrag is gewoon gelijk gebleven.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    Guus van der Kolk

    door de vaste klantenprijs en beloning elk jaar extra korting.
    daarnaast ook nog automatisch sparen voor leuke handige en energiebesparende cadeaus. wat wil een mens nog meer

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • K
    Kyro

    De energie prijs is bij allemaal te hoog.Heel veel mensen moeten iedere cent omdraaien maar de prijzen blijven stijgen. Als iedereen iets bijgaf dan was het voor velen makkelijker te leven.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    martin oesterholt

    nooit problemen, bij storing komen ze gelijk

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Marc

    Vrij duur en matig bereikbaar als je eenmaal klant bent

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?