Vattenfall
Totaalscore
Energieprijs
Klantenservice
8,0
Algemeen
8,0
Plus- en minpunten
- Tarieven altijd laag
- Goed bereikbare klantenservice
- Grote stabiele leverancier
- Groene stroom uit Nederland
- Geen CO2-gecompenseerd gas
- Geen meerjarige energiecontracten
Over Vattenfall
Vattenfall (voorheen Nuon) is een energiebedrijf dat elektriciteit, gas en warmte levert aan zo’n 2 miljoen klanten in Nederland. Vattenfall investeert fors in de ontwikkeling van duurzame stroom en warmte. En samen met bedrijven, industrieën en overheden werkt Vattenfall aan de ontwikkeling van duurzame oplossingen.
Volgens het stroometiket (2019) van Vattenfall wordt circa 37 procent van de stroom duurzaam opgewekt.
Vattenfall helpt klanten bij het besparen van energie en het zelf opwekken van fossielvrije energie. Handige online tools bieden klanten inzicht in het eigen verbruik. Praktische tips en adviezen op maat maken het besparen van energie vervolgens ook nog makkelijk.
Check hier de goedkoopste Vattenfall energiedeal.
GGonny – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Gewoon prima
ReagerenSStuij – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Wordt goed op de hoogte gehouden van de nieuwe ontwikkelingen en geeft regelmatig advies
ReagerenCC Visser – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Ben zeer tevreden met Vattenfall al jaren vaste klant nu de laatste periode driejaar vast contract dus heel gelukkig gedurende de gas verhoging er netjes door heen geloodst contract loopt tot einde van dit jaar 2024 ben benieuwd wat er daar na voor aanbod gaat komen .
ReagerenTTon Roos – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Vattenvall doet veel aan reclame maar is daaraan tegen erg duur met de leverantie van gas en stroom.
ReagerenHHjCecilia – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
ze zijn altijd snel en goed te bereiken als je ze nodig hebben.
Reagerenje wordt vriendelijk behandeld, en de dingen word goed uitgelegt.je wort altijd attent gemaakt van je gebruik van enerchie, en hoe je het goed koop kunt houden,
CCorine Olsthoorn – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Prima bedrijf
ReagerenWW Lukassen – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Al jaren een vaste klant!!!
ReagerenAA.Hermans – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Het contact is altijd vriendelijk en behulpzaam.
ReagerenDe info via e mail is nuttig
Jj w idsardi – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
duur t.o.v. concurrenten
ReagerenTTh.Vos – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Zal best wat aan kleven, maar ik heb geen vervelende ervaring met Vattenfal,altijd bereid om mee te denken,en voegen het woord bij de daat.
ReagerenBB. De Ridder – 18 januari 2024
Prima bedrijf. Nog mooie problemen gehad. Bij vattenfal zitten wij nog lekker warm. Ook het spaar systeem is leuk voor gratis of bijbetaling producten. Wij zijn best zuinig met energie en krijgen dus ieder jaar nog wat geld terug gestort. Hoop dat dat zo blijft in de toekomst. Ben dus tevreden.
ReagerenHH.Spekkels – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Altijd goed geholpen
ReagerenCCarlos – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Wat betreft de service ben ik jaren lang tevreden met mijn leverancier. Vattenfall klant ben ik ten allen tijde. Keep it going,
ReagerenHHans BEERS – 18 januari 2024
Super goed
ReagerenSShirley – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Ik ben altijd klant geweest van Vattenfall service is goed en ze zijn klantvriendelijk. Gemakkelijk te communiceren.
ReagerenIInge – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Super fijne leverancier altijd vriendelijk geholpen zeker een aanrader!!!
ReagerenHHans BEERS – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Super goede Invormatie en Contact met varieabel Contract sehr tevreden
Verzonden vanaf mijn telefoon
ReagerenAa fischer – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
ben heel tevreden over mijn energieleverancier vattenvall ook over het puntensparen voor extras houden zo.
ReagerenKKees de Wilde – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Wij zijn tevreden over Vattenfall. Ze zijn niet de goedkoopste. Maar hun service is PRIMA.
ReagerenElke maand krijg je uitgebreide informatie over je verbruik. Alles digitaal. Ik heb zonnepanelen en alles wat ik niet gebruik wordt verrekend met de periode dat ik meer nodig heb.
Totaalbeeld: TEVREDEN
ZZakaria Srour – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Goed
ReagerenTTusveld – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Goede informatie en bijtijds bericht inzake het verbruik van gas en licht.
ReagerenKKees Klaasen – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
voldoet volledig aan de verwachtingen
ReagerenPP Borhem – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Ben al meer dan 50 jaar klant van deze leverancier (voorheen Nuon, Geb.Amsterdam.) heb nooit geen klachten gehad. Ben dus een tevreden klant en daarom nooit overgestapt.
ReagerenJJan Oosterhuis – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
In verband met 2 verhuizingen binnen een jaar heb ik regelmatig contact gehad met Vattenfall. Hierbij was het contact warm en respectvol. Er werd goed meegedacht over het verhuizingstraject. Contact krijgen mag wat sneller, maar voor het vervolg ben ik uiterst tevreden.
ReagerenDDick van As – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Zorgvuldige informatie zowel
Reagerenalgemeen als op individuele klant gericht. Je wordt zeer correct op de hoogte gehouden