menu

Plus- en minpunten

  • Energie tegen inkoopprijs
  • Dagelijks opzegbaar
  • Vast termijnbedrag
  • Snel contact via de chat
  • Slimme meter verplicht

NextEnergy tarieven

De actuele stroom- en gastarieven van NextEnergy.

Contract
Stroomprijs per kWh
Gasprijs per m3
Dynamisch
€ 0,224
€ 1,125

Info De tarieven worden dagelijks gecontroleerd.


Actie

Nu tijdelijk met € 220,- bonus. Dit bedrag krijg je als extra korting op je jaarnota.


Over NextEnergy

NextEnergy werd in 2022 opgericht. Het energiebedrijf werkt anders dan de meeste andere energieleveranciers.

Energie tegen inkoopprijs

Bij Next Energy krijg je stroom en gas geleverd tegen inkoopprijzen. Dat betekent dat het kWh-tarief per uur aanzienlijk kan verschillen. Het gastarief (per m3) verschilt dagelijks. Prijzen laten zich beïnvloeden door de marktprijzen.

Tijdelijke actie

Bij afsluiten van een nieuw dynamisch energiecontract bij Next Energy ontvang je eenmalig 220 euro korting. De korting wordt na 1 jaar uitgekeerd.

Wat energie op de groothandelsmarkt kost, wordt direct aan jou doorberekend. Het voordeel hiervan is dat je jouw energieverbruik kunt afstemmen op de dynamische prijs. Je laadt bijvoorbeeld je elektrische auto alleen op in de uren dat stroom het meest goedkoop is.

Slim energie gebruiken

In de uren dat stroom of gas duur is, probeer je jouw verbruik juist te beperken. Dat kan bijvoorbeeld door de verwarming lager te zetten en elektrische apparaten niet te gebruiken. Zo bespaar je op je energierekening.

Verdienmodel

Voor stroom en gas betaal je vaste abonnementskosten van 5,99 euro per maand per aansluiting.


Kan het goedkoper?

NextEnergy ervaringen

Review score

7,2

op basis van 1.172 reviews

Prijs
7,8 Star

Klantenservice
6,8 Star

Algemeen
7,1 Star

Write Schrijf een review
Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • P
    Piet Horden

    Sinds vandaag gas via NextEnergy. Twee weken geleden aangemeld en zonder problemen overgestapt. Misschien niet de goedkoopste qua gasprijs, maar de snelheid qua overstappen is het waard!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • R
      Rudy

      @Piet Horden wie is dan wel de goedkoopste?

      • M
        Mario

        @Rudy
        Goedkoopste weet ik niet, maar ik weet wel dat Zonneplan iets goedkoper is omdat ze lagere handling fees hanteren per kuub gas of per kWh stroom.

      • P
        Piet Horden

        @Rudy ANWB en idd Zonneplan hebben de laagste gastarieven, maar het scheelt ‘maar’ centen…

    • N
      NextEnergy

      @Piet Horden
      Bedankt voor de mooie review, fijn om te zien!

  • J
    Jeroen

    In okober overgestapt na heel veel gedoe bij Greenchoice (te hoog maandbedrag, tariefswijziging binnen 30 dagen en heeeel hoog tarief, slechte service) Next enrgy klonk helder en eerlijk. Tot nu toe vind het echt een modern en prettig bedrijf. Wel zouden ze iets transpranter moeten zijn over de leveringsopslag die er is per kuub ga en per kw stroom. Dat kan ik enkel terugzien als ik een aanbod laat berekenen. Dat zou anders moeten denk ik. Gewoon een page met tarievenopbouw, zodat voor iedereen duidelijk is dat de tarieven die in de app staan opslagen krijgen en btw. Vandaar geen 5 sterren voor klantenservice. Maar dus wel heel tevreden hoor en wellicht volgend jaar een thuisbatterij, dan je geautomatiseerd laag inkopen, lijkt wel wat…))

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • N
      NextEnergy

      Beste @Jeroen
      Dank voor je review en suggesties! We nemen dit zeker mee om zo tranparant mogelijk te zijn over onze tarieven.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy Serviceteam

  • J
    J.Jansen

    Per 1 november.jl.overgestapt.
    Tot nu toe verloopt alles prima.
    Contact via chatbericht en mail gaat prima.
    Vrijwel direct antwoord.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • N
      NextEnergy

      Beste @J.Jansen

      Dank voor je mooie review, fijn te horen dat het soepel verlopen is.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy Serviceteam

  • E
    Edgar

    Ben overgestapt naar next energie en ben super tevreden. . Duidelijke prijs per uur voor de stroom. Dankzij next energie kan ik mijn bedrijf voortzetten. Betaal 5 x minder dan bij ENGIE mijn vorige leverancier. Super bedrijf zonder grote reclames . Dat komt de consument ten goede …een dikke 10

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • N
      NextEnergy

      Beste @Edgar
      Fijn te horen dat je tevreden bent en bedankt voor de mooie review!

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy Serviceteam

  • J
    Jos van Vliet

    Ben per 1-11-2022 overgestapt naar een andere leverancier
    Reeds 1/2 oktober eea gemeld per app aan nextenergy en gevraagd de incasso voor november te annuleren. Nul reactie. Bedrag van ruim €600 toch gewoon afgeschreven. Heb ik gestorneerd en is dus terug geboekt . Nu aanmaning gekregen . Weer geappt , gemaild en gebeld met nextenergy. Wederom nul reactie .nu maar onze rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld. Wat een drama

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • R
      Rudy

      @Jos van Vliet

      Normaliter zou je nu nog geen rekening krijgen. Ik heb een mail gehad dat ik een dubbele rekening krijg (lopende maand en komende maand). Wellicht is het daarom zo hoog bij jou.

    • N
      NextEnergy

      Beste @Jos van Vliet

      Onze klantenservice heeft contact met je opgenomen, we gaan dit probleem snel verhelpen.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy Serviceteam

      • J
        Jos Van vliet

        @NextEnergy

        Klantenservice heeft inderdaad gebeld en toegezegd dat er geen aanmaning meer zou komen en dus de rekening van november zou vervallen omdat wij per 1-11 niet meer bij nextenergy klant zijn
        Wat schets mijn verbazing dat dit direct weer werd terug gedraaid door de afdeling aanmaningen.
        Leuk zo’n reactie van mijn probleem maar de werkelijkheid is helaas anders , ze beloven dus van alles voor de bühne zonder het na te komen.
        Ben benieuwd hoe nextenergy nu weer gaat reageren

      • J
        Jos Van vliet

        @NextEnergy

        Klantenservice heeft inderdaad gebeld en toegezegd dat er geen aanmaning meer zou komen en dus de rekening van november zou vervallen
        Wat schets mijn verbazing dat dit direct weer werd terug gedraaid door de afdeling aanmaningen.
        Leuk zo’n reactie van mijn probleem maar de werkelijkheid is helaas anders , ze beloven dus van alles voor de bühne zonder het na te komen.
        Ben benieuwd hoe nextenergy nu weer gaat reageren

      • J
        Jos Van vliet

        @NextEnergy

        Klantenservice heeft inderdaad gebeld en toegezegd dat er geen aanmaning meer zou komen en dus de rekening van november zou vervallen
        Wat schets mijn verbazing dat dit direct weer werd terug gedraaid door afdeling aanmaningen.ze beloven dus van alles voor de bühne zonder het na te komen.
        Ben benieuwd hoe nextenergy nu weer gaat reageren

  • K
    Kim

    Weet iemand wanneer de 190 euro komt ik heb al meerdere keren gebeld maar geen reactie

    • G
      Gijs

      @Kim

      Ik hoor ook helemaal niets! Heb nu een eerste nota binnen, ook met volledig bedrag maar nog geen compensatie van 190 euro gezien… Heb ook herhaaldelijk contact met Next energy gezocht maar sinds eerste mail weken geleden nog steeds geen reactie…

    • F
      Felipe

      hey @Kim, they answered my email today. The subsidy will be paid to our account by the end of the month.

    • W
      Wulf

      @Kim. Zie website NextEnergy bij populaire artikelencontrole de startpagina.

      Om huishoudens te ondersteunen met de hoge energierekening ontvangt iedereen van de overheid een vaste korting van € 380 op de energierekening in november en december. Dit geldt voor iedereen – dus ook voor de klanten van NextEnergy.

      Tegemoetkoming in november & december

      Vanaf 1 januari 2023 gaat het energieplafond in. Om huishoudens in de aanloop naar het energieplafond tegemoet te komen, ontvangt iedereen in november en december een vaste compensatie van € 190 per maand op de energierekening. Uiteraard geldt dit ook voor klanten van NextEnergy!

    • N
      NextEnergy

      Beste @Kim
      De €190 compensatie wordt aan het einde van de maand verrekend. Deze verrekening loopt naast het reguliere factureringssysteem. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy Serviceteam

    • C
      cris wouters

      Ook ik krijg geen antwoord op dezelfde vraag die ik per mail al 3 weken geleden heb verstuurd. De communicatie moet veel beter.

  • C
    Casper

    Ik heb inderdaad ook de over stap gedaan krojg idd een nota binnen met volledig bedrag maar nog geen compensatie van 190 euro eraf herhaaldelijk contact met jullie opgenomen maar geen reactie ik begin er wel een beetje klaar mee te raken je hoort als bedrijf zijnde gewoon bereikbaar te wezen en geen smoesjes te hebben graag zie ik een reactie via de mail of fb messenger weer graag tegemoet

    • F
      Felipe

      @Casper I’m also waiting for feedback regarding this and many other topic. I made contact through email several times – but no feedback. This is terrible.

    • N
      NextEnergy

      Beste @Casper
      De €190 compensatie wordt aan het einde van de maand verrekend. Deze verrekening loopt naast het reguliere factureringssysteem. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy Serviceteam

  • E
    Emrullah

    Ik ben klant sinds 19 oktober en 3 november is mijn levering gestart. Als het goed is heb ik recht op de vergoeding van 190 euro voor november, maar ik kreeg de volledige bedrag in de nota. Hoe zit het met de 190 euro compensatie. Hoe en wanneer krijgen we die?

    • N
      NextEnergy

      Beste @Emrullah
      De €190 compensatie wordt aan het einde van de maand verrekend. Deze verrekening loopt naast het reguliere factureringssysteem. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy Serviceteam

  • L
    Leo

    Gisteren de stap gewaagd van Eneco naar NextEnergy. De eerste stappen gingen wat mij betreft soepel Nu nog twee weken wachten voordat de overstap definitief is en ik van de hoge tarieven stroom en gas verlost ben.
    Ik ga er vanuit dat de volgende stappen van de switch net zo gemakkelijk verlopen.

    • N
      NextEnergy

      Beste @Leo
      Welkom bij NextEnergy! Ook wij verwachten geen problemen bij de overstap. Check ook even je e-mail voor de code om je app tegen die tijd te activeren.

      Met vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

  • D
    D.Derksen

    Prijzen zijn goed omdat dat de prijzen EXCL BTW worden weergegeven in de app.

    Wat echt slecht is is de bereikbaarheid.
    Niet via mail, chat op de site, telefonisch!!!!

    En dat al een lange tijd!

    Daar zit zeker een verbeterpunt in.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • N
      NextEnergy

      Beste @D.Derksen

      We zijn ons er zeker van bewust en werken hard aan onze bereikbaarheid. Het heeft onze aandacht en prioriteit.

  • E
    E.M. Duvekot

    Ik heb een herroepingsformulier ingediend en verschillende mails gestuurd, het voorschotbedrag is meer dan 3 keer zoveel als bij mijn huidige energiemaatschappij. Nextenergy is al een week niet telefonisch of anderszins bereikbaar maar wel facturen sturen en een herroepingsformulier dat niet aan te vinken is. Ik heb het contract binnen 24 uur herroepen en hier herhaaldelijk over gemailed en wil hier per ommegaande een bevestiging van!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • N
      NextEnergy

      Beste @E.M. Duvekot

      Van klantenservice begreep ik dat er contact is geweest en dat er een oplossing gevonden is. Fijn dat er nu duidelijkheid is.

  • T
    TJ

    Overstap ging soepel en ik ben stukken goedkoper uit dan bij mij oude contract. App werkt goed met duidelijke prijzen en inzicht in verbruik.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • N
      NextEnergy

      Beste @TJ
      Fijn je horen dat de overstap soepel verlopen is. En dank je voor de mooie review!

    • R
      Rudy

      @TJ
      Ik vind de prijzen juist helemaal niet duidelijk. Er komt namelijk nog wat hij, en dat is behoorlijk wat. Verder ben ik uitermate tevreden tot dusver.

      • N
        NextEnergy

        @Rudy
        Het klopt inderdaad dat er verschillende prijzen in de app weergegeven worden. Dit heeft bijvoorbeeld met belastingen en netbeheerderskosten te maken. Als u precies wilt weten wat de prijzen inhouden kunt u altijd even contact opnemen met de klantenservice!

  • L
    L de Wit

    We zitten nu nog bij Eneco. Was ons opgelegd na het faillissement van welkom energie. Wil hier dolgraag weer weg. Maar heb wel de schrik voor een nieuw energiebedrijf dat het weer fout gaat. Wie kan mij het goede gevoel geven? Dan ook nog hoe zit het met de €190 in November en December als je halverwege de maand overstapt? Hoe zit het nu precies met terugleveren? Wordt dat maandelijks of jaarlijks gesaldeerd of wordt alles opgeslagen in de batterij? Krijg je die van de aanbieder?

    • N
      NextEnergy

      Beste @L de Wit
      De ACM heeft sinds de faillissementen de voorwaarden om de consumentenmarkt te mogen betreden flink aangescherpt, juist om die reden. NextEnergy heeft aan die nieuwe voorwaarden voldaan. Wat dat betreft is het zeker veilig om over te stappen. Voor de rest van de vragen zou ik je willen vragen deze bij de klantenservice neer te leggen. Zij helpen je graag.

    • R
      Rob Groot

      @L de Wit

      Dat antwoord zou ik ook graag willen krijgen ik zit in dezelfde situatie.

      mvg Rob

      • N
        NextEnergy

        @Rob Groot
        De 2x €190,- is of worden meegerekend met de eindafrekeningen. Verder salderen wij in tegenstelling tot veel andere bedrijven niet per jaar of per maand, maar per uur.

  • M
    Marcel

    Heeft iemand ervaring met de overstap naar NextEnergy. Op hun website staat dat de overstap na 15 dagen plaatsvindt. Kunnen ze dat ook echt waarmaken? Bij nagenoeg alle andere leveranciers zie ik +/- 30 dagen voor een overstap staan.

    • N
      NextEnergy

      Beste @Marcel
      De overstap van 15 dagen gaat altijd wel goed. Het is vanwege de drukte dat we op dit moment geen spoedaansluitingen aan kunnen bieden. De 15 dagen is dus geen probleem.

      • M
        marcel

        @NextEnergy

        Beste, zit nu bij Frank Energie, vanwege verhuizing onnodig hoge borg moeten storten en ik zie dat ze energiekorting maandelijks in stukjes hakken
        Wat als ik naar @NextEnergy overstap, zorgt NextEnergy er voor dat de energiekorting van de staat wordt overgenomen?
        Hoe zit het bij jullie mbt een borg, heb ondertussen de eerste verbruikscijfers, cv staat grotendeels uit en elektra minimaal. Echter bij @FrankEnergie vonden ze dat ze toch maandelijks maar een hoger bedrag moeten incasseren hoewel elke maand lager is!

        • N
          NextEnergy

          Beste @marcel
          Voor deze hele specifiek vragen denk ik dat het handiger is als je ze direct aan onze klanten service stelt. Zij kunnen je in detail en helder voorlichten wat in jouw geval het slimst is om te doen.

    • E
      Ed

      @Marcel Ik heb mij op 27 oktober aangemeld, daarna direct keurige mails en instructies en mogelijkheid app downloaden en ben vandaag op 11 november overgegaan. In de tussentijd keurige mails. Op 11 november werkt de app volledig en zie ik de afmeldingen in mijn accounts bij Eneco & Essent, tot dusver loopt alles perfect. Ik denk dat de afgelopen tijd fors in capaciteit is opgeschakeld, zie ook de nieuwsinfo. Ik hoop dat NextEnergy de groei kan bijbenen en moedig iedereen aan om bij de 3 grote gevestigde spelers weg te gaan.

  • G
    Geert

    Al iemand overgestapt van de ANWB-energie naar Nextenergy ?

    • P
      Piet H

      @Geert Waarom zou iemand nu al van ANWB naar NextEnergy overstappen? De verschillen zijn onderling minimaal…

  • H
    Helene

    Sinds september ontvangen wij energie van next Energy. Zeer tevreden over de prijs. De app werkt inmiddels prima maar de klantenservice is niet te bereiken. Ik probeer al 2 weken contact te krijgen. Alles geprobeerd: mailen, de chat, bellen (wordt steeds doorgeschakeld), appen. Steeds krijg ik het bericht dat ze mijn bericht ontvangen hebben maar ik krijg geen antwoord. Ik begrijp dat het druk is en dat ik niet gelijk contact heb maar dit is echt heel frustrerend.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • N
      NextEnergy

      Beste @Helene

      Onze excuses. We werken hard aan onze bereikbaarheid.
      Ik heb je opmerking doorgestuurd naar de klantenservice.

    • H
      Helene

      Inmiddels contact gehad met next Energy en duidelijk antwoord gekregen op mijn vragen.
      Weer helemaal tevreden.

  • S
    Sandra

    Ik ben zins 1 oktober klant.
    Na wat opstartproblemen ben ik erg blij dat ik overgestapt ben naar Nextenergy. App werkt inmiddels zoals het hoort.
    Ik kon ze iedere keer goed bereiken via de telefoon, waarbij ze mij goed hebben geholpen met vragen die ik had.

    Mijn voorschot bleek te hoog te zijn na een maand gebruik, deze hebben ze netjes verlaagd en dit was die zelfde dag ook zichtbaar in mijn app. Dus netjes en snel opgelost.
    Rond de 20e krijgen we allen die 190,- gezien het tekort dag is om dit te verrekenen met nov. Dus ze storten dit bedrag in zijn geheel op onze rekening.

    Ik ben nu veel minder geld kwijt aan energiekosten. Dus ik ben een zeer tevreden klant!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • N
      NextEnergy

      Beste @Sandra
      Dank je voor je mooie review! Zeer fijn te lezen dat je geen problemen met gehad met de bereikbaarheid van de klantenservice.

  • V
    Vincent

    Wij zijn sinds gister klant geworden bij NextEnergy.
    Ik ben juist zeer tevreden met de klantenservice.
    Eneco gaf mij aan dat er geen opzegging was, maar dit bleek een fout bij Eneco.
    Ik stelde netjes de vraag of NextEnergy dit kon nakijken en na een paar uur werd ik teruggebeld dat ze bevestigd kregen van de netbeheerder dat ik aangesloten was bij NextEnergy.
    De app werkt ook prima.
    Aangezien ik bij Eneco € 3,40 voor gas zou gaan betalen en € 0,88 voor stroom… ga ik nergens meer over klagen, zeker niet het gas vandaag € 1,20 was… dat is bijna 3 keer goedkoper. Tsja… nogmaals: deze prijzen zijn weer iets om vrolijk van te worden.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • N
      NextEnergy

      Beste @Vincent
      Bedankt voor je mooie review! En fijn te lezen dat je tevreden bent over de klantenservice. Met deze prijzen werken we samen aan een mooi doel en besparen we ook nog eens. Welkom bij NextEnergy!

    • R
      Rudy

      @Vincent

      Waar zie jij die prijzen?

      • N
        NextEnergy

        @Rudy
        In de NextEnergy app kan je de dagelijkse prijzen inzien en daar je verbruik die dag op afstemmen.

        • R
          Rudy

          @NextEnergy

          Die zie ik ook, maar dit zijn de ‘kale’ prijzen.

          • M
            Mario

            @Rudy

            Dat klopt, Rudy. Je moet daar nog de btw en de energiebelasting+ODE+btw bij optellen. Die bedragen zijn allemaal bekend en op te zoeken. Ikzelf heb daar een rekenblad voor gemaakt. Maar het is wel wat onduidelijk en omslachtig, inderdaad.

            Het mooiste zou zijn als je in de app kan selecteren of je de kale spotprijs wilt zien (zoals nu) of de spotprijs inclusief kosten zoals ik hierboven beschreef.

          • A
            Andy

            @Mario @NextEnergy

            Heel goed idee Mario! Dit moet NextEnergy aanpassen in de app om zowel de kale als netto prijzen te tonen.

          • R
            Rudy

            @Mario

            Eens. Zou je dat rekenblad willen delen? Of de formule willen vermelden?

          • M
            Martin

            @Mario

            Bij Frank Energie wordt dat wel gedaan, je kunt kiezen

          • N
            NextEnergy

            @Mario
            Dat klopt helemaal. Dit is op de app allemaal te zien onder de all-in-prijzen. Hier zie je de prijzen die uiteindelijk op de eindafrekening meegerekend worden.

  • F
    Frederik

    Ben nu klant vanaf oktober. Ik kan echter in de app geen verbruik zien. Wel de dagprijzen etc. Meerdere mails verzonden met de vraag het op te lossen. Ook via de chatbot de vragen gesteld. Er volgt geen enkele reactie.
    Geen idee hoe ik met dit bedrijf in contact kan komen.
    Heeft iemand wellicht een oplossing?

    Prijs
    Klantenservice
    Reageren
    • N
      NextEnergy

      Beste @Frederik
      Heb je al geprobeerd om uit te loggen en weer in te loggen? Ik kan je niet vertellen waarom je vraag nog open staat. Wel ga ik je vraag onder de aandacht brengen bij de juiste medewerker.

    • F
      Free Bekker

      @Frederik
      Opbellen werkt wel. Maar je staat wel 20 minuten in de wacht of zo.

      • N
        NextEnergy

        @Free Bekker
        Als de telefoon te druk is, kan ik je zeker aanraden om bijvoorbeeld de chat te proberen. Daar zou je zomaar heel snel je antwoord kunnen krijgen.

  • A
    Ano

    al met al een fijne energiepartij, makkelijk aan te vragen en goed werkende app. Benieuwd hoe lang ze deze lage prijs kunnen aanhouden.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • N
      NextEnergy

      @Ano, hartelijk dank voor je uitgesproken waardering. Hier doen we het allemaal voor!

  • N
    NextEnergy

    @E, beste E. Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Uiteraard wordt de E190,- deze maand overgemaakt. Vanwege de grote belangstelling gecombineerd met de veranderingen in de energiemarkt hebben we helaas niet altijd binnen de termijn kunnen beantwoorden waar we voor staan. Inmiddels is onze klantenservice behoorlijk opgeschaald waardoor we sneller zullen antwoorden. Excuses voor het ongemak.

  • M
    Mariyam

    Sinds begin October overgestapt naar Next Energy. Overstap volledig probleemloos verlopen (vorige energieleverancier moet alleen nog het nodige aan voorschot terugbetalen maar daar heeft Next Energy geen invloed op). Klantenservice is overdag prima telefonisch bereikbaar, zeker in vergelijking met diverse andere energieleveranciers. Als ze het antwoord niet direct weten komen ze hier op terug, en dit is tot heden echt goed verlopen.
    De app heeft wel wat problemen laten zien, maar dit komt ook bij andere maatschappijen voor. Het concept van dynamische prijzen is wat mij betreft echt goed, en als je hier slim mee om gaat kan het je behoorlijk wat kosten schelen. Ben tot heden heel blij dat ik overgestapt ben!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • N
      NextEnergy

      @Mariyam, hartelijk dank voor je positieve bericht. We doen ons uiterste best om onze service steeds te verbeteren zodat we dichtbij onze klanten kunnen staan.

  • E
    Eric Swol

    Sinds 2 maanden lid en moet zeggen dat alles heel soepel verloopt. Had eerst contact opgenomen met de Klantenservice die mij keurig te woord stond en mijn laatste vragen kon beantwoorden. Aansluiting was binnen 2 weken geregeld en had direct inzicht in mijn gebruik. Top!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • N
      NextEnergy

      @Eric Swol, hartelijk dank voor je uitgesproken waardering. Hier doen we het allemaal voor!

  • N
    NextEnergy

    Beste @RD

    Helaas is het in jouw geval niet helemaal goed gegaan. Ook wij vinden dat erg spijtig, waarvoor excuus. Voor onze incasso’s werken we met een erkend bedrijf.

  • S
    Sonja

    Ik ben al bijna een maand bezig met het opzeggen van mijn contract.
    3 weken geleden ontving ik een bericht dat ze mijn afmelding hebben ontvangen en ik een bevestiging zou ontvangen.
    Tot op heden heb ik geen bevestiging ontvangen en ze blijven maar de maandelijkse kosten afschrijven..

    Via alle mogelijke manieren heb ik hen proberen te bereiken, maar op geen enkele mail/bericht krijg ik een reactie.

    Wat ik heel opvallend vind, is dat zij hieronder op bepaalde berichten reageren, maar op berichten die over afmeldingen gaan, reageren ze totaal niet op.

    Ik betaal nu dubbele kosten en daar zit ik niet helemaal op te wachten.

    Wat kan ik nu het beste doen gezien NextEnergy onbereikbaar is?

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • N
      NextEnergy

      Beste @Sonja

      We proberen op ieder bericht te reageren. Ook als het over afmeldingen gaat. Het is voor ons wel belangrijk om te weten te komen hoe deze situatie is ontstaan. En wat we kunnen doen om het probleem op te lossen. Zo kan het wat langer duren voor we een reactie plaatsen.
      Ik heb zojuist vernomen dat mijn collega je een mail gestuurd heeft.