Engie
Totaalscore
Energieprijs
8,4
Klantenservice
8,6
Algemeen
8,6
Plus- en minpunten
- Volledig groene stroom en CO2-gecompenseerd gas
- Grote, stabiele leverancier
- Telefonische klantenservice
- Terugleververgoeding kan beter
Over Engie
Het Franse ENGIE S.A. (voorheen GDF SUEZ S.A.) is het grootste nutsbedrijf ter wereld. Het concern heeft wereldwijd ruim 170.000 medewerkers en een jaaromzet van 58 miljard euro (2021). Het opereert in de productie, onderhoud en distributie van elektriciteit en aardgas. De Franse staat heeft een belang van 23,6 procent in het bedrijf (begin 2022).
Op de particuliere en zakelijke markt in Nederland is de leverancier actief onder de merknaam ENGIE. De leverancier heeft ruim 300.000 huishoudens als klant.
KKlaas hoekman2000@yahoo.com – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Heldere informatie, efficiënte hulp bij ongemak, goede prijs.
ReagerenSSjaak – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Alles tot heden geen klachten
ReagerenMMaddy – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Altijd kan je iemand bereiken, zelfs telefonisch.
ReagerenAltijd geholpen …alles verloopt correct
LLeo Frankenhuis – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Goede service, korte telefonische wachttijden, duidelijke uitleg, aantrekkelijke tarieven, iedere dag update.
ReagerenSSimon kuijs – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Naar aanleiding van mijn onderzoek naar de engie kwam ik tot oordeel dat het een prima energie leverangier is ik ben erg blij dat ik voldoende tijd heb genomen om te ontdekken welke leverancier doet mij n groot plezier, prima bedrijf lage prijzen ,altijd beschikbaar voor informatie, ik ga u vertellen dat ik zeer tevreden ben met engie, en daarom besloten heb om nog een onderzoek te doen maar ik ben ervan overtuigd dat ik het goed ga doen,
ReagerenVr gr simon kuijs
AAndre Besselink – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Vooral een goede app die veel en duidelijke informatie geeft. Verder had ik een gunstig drie jaren contract afgesloten en heb nog steeds profijt van dat contract.
ReagerenOok de mails die ik ontvang (nota,s) zijn goed. Als er problemen zijn (bijvoorbeeld met de app) dan is er gelijk info hieromtrent. Dat geeft rust dat het niet aan de particulier ligt.
PPaul van Doornmalen – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Wij hebben een 3 jarig contract afgesloten dat dit jaar (2024) in november afloopt.
ReagerenDat heeft ons, ook door de zonnepanelen, een heleboel geld bespaart.
Hopelijk kunnen we weer een langlopend contract (elektra) afsluiten wanneer dit aan de orde komt.
Het is wel jammer dat wij, doordat we stadsverwarming hebben, geen concurrerende leverancier kunnen nemen voor de verwarming.
SSjarif Tehupelasury – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Geen problemen met energieleverancier
ReagerenEEtienne Peeters – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
correcte service – duidelijke prijs – klantenservice werkt behoorlijk
ReagerenKKlarenbeek – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Een bedrijf met een goede bedrijfs normen en waarden.
ReagerenZeer goede ervaring
SSulaiman – 18 januari 2024
Ze is erg goed.
ReagerenHHMI dijksma – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Eerlijke firma tot heden. Nooit problemen.
ReagerenLlini hake – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Gaf goede ondersteuning en goed advies bij zoeken nnaar nieuwe leverancier
ReagerenDDefour Raoul – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
We zijn veranderd van leverancier , er voor was het
ReagerenAAnnie Pennings – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
ENGIE ben al jaren een tevreden klant altijd duidelijke informatie in de app
ReagerenBen zeer tevreden .
AA. de Kruijk – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Tot en met 12 januari 2024 was ik uitermate tevreden over Engie. Op die dag boden zij mij een nieuw contract aan voor een jaar, met in mijn ogen redelijke prijzen. Ik ben toen even verder gaan kijken en toen bleek dat Essent al werkte met driejarige contracten en ook nog lagere prijzen. Daarna nog gebeld met Engie of zij tegen de zelfde voorwaarden ook een driejarig contract konden aanbieden. Helaas wilde Engie hier niet in mee gaan. Dat heeft mij doen besluiten over te stappen.
ReagerenHHelma – 18 januari 2024
Prijs
Fijne ervaringen mee.
ReagerenKlantenservice is ook altijd correct aan de telefoon.
JJos van d Hoven – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Een prima leverancier waar je van opaan kunt. Wij zijn zeer tevreden met hun diensten.
ReagerenLLia Spilt – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Uitstekende leverancier. Maandelijks opgave van verbruik e.d. en goede tips om energie te besparen. Perfecte webpagina om alles digitaal bij te houden en veranderingen door te geven.
ReagerenHHoefnagels Veronica – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Heel geloofwaardig en professioneel
ReagerenEE. Ouderland – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Ik vind het een hele fijne maatschappij. Zeer goede klanten service, hele duidelijke e-mails van maandelijks verbruik.
ReagerenZou fijn zijn als ze ook mee gaan doen met het gratis energie leveren in de weekends
LLaurens Goeken – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Vlotte, korte en duidelijke uitleg over gestelde vragen.
ReagerenVolle tevredenheid over tarieven.
Duidelijke overzichten over energieverbruik.
BBarbara de bruin – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Ben pas bij engie maar vind de ap helemaal geweldig erg duidelijk !!
ReagerenPPaul libens – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Is top
ReagerenLLub Snoek – 18 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Onduidelijkheid als je vraagt naar kosten die hoger zijn, dan dat je met je contract had afgesloten.
Reageren