Waar ben je naar op zoek?

Clean Energy

Kan het goedkoper?

Plus- en minpunten

  • Groene stroom en CO2-gecompenseerd gas
  • Alleen offerte op aanvraag

Over Clean Energy

Clean Energy is een groen energiebedrijf die levert aan particulieren, ZZP’ers, MKB’ers en grootzakelijke klanten. De stroomvoorziening is 100 procent duurzaam en de gaslevering is CO2-neutraal middels een compensatie. Verder claimt Clean Energy een zeer scherp tarief aan te bieden.

364 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Clean Energy?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • JJct. VERSCHUUR – 24 januari 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Geen fijne ervaring met Clean Energy
    Ik wou van mijn contract af , eerlijk ik was buiten het opzeg termijn maar nog lang geen levering datum.
    Ben van Clean Energie af gelukkig maar wel 250 euro boeten betalen
    Onmenselijk zonder enig begrip , nee recht is recht
    Daar hebben ze gelijk in
    Maar menselijk nee dat zijn ze niet . Triest gewoon triest om zo geld te verdienen.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 26 januari 2021

      Geachte heer Verschuur,

      wat spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over uw ervaring met Clean Energy. We zien dat er in december 2020 en januari 2021 diverse malen rechtstreeks contact is geweest .
      U geeft aan dat u buiten uw wettelijke bedenktijd de overeenkomst heeft geannuleerd. Omdat een leverancier op dat moment al kosten heeft gemaakt kon de overeenkomst niet meer kosteloos worden geannuleerd. Hierom heeft u een opzegvergoeding ontvangen.
      Verdere details omtrent de opzegvergoeding zijn met u in overleg besproken.
      Indien u verder nog vragen of opmerkingen heeft welke u met ons wilt bespreken dan zien we u bericht graag via een e-mail naar service@cleanenergy.nl of via telefonisch contact op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar) tegemoet.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
      • JJct. VERSCHUUR – 28 januari 2021

        Nooit een opzeg vergoeding ontvangen
        Onzin wat u verteld
        Ik ben omgepraat door Nederlands Energie Loket
        Gewoon door vergissing ingetrapt
        Blijf bij mijn eigen energy bedrijf
        U en alleen Clean Energy pakt mijn een iemand die haast niets heeft aan
        Recht ja
        Maar misselijk bah

        Reageren
    • JJct. VERSCHUUR – 02 februari 2021

      Ik was ontevreden over de boeten die ik had gekregen van Clean Energy,
      Maar doormiddel van een goed gesprek, zijn ik en Clean Energy tot beiden tevredenheid tot een oplossing gekomen
      Terwijl Clean Energy in hun wettelijke recht stond,
      Ik bedank de medewerkers van Clean Energy voor deze goede naar tevredenheid een oplossing gevonden heeft
      Mijn woorden van Onmenselijk neem ik terug
      Dit Energy bedrijf is een oplossing te bespreken
      Dankjewel
      Johan Verschuur.

      Reageren
  • RRaymond – 08 januari 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Onbeschoft bedrijf! Bellen je 10x op een dag, soms maar met enkele minuten er tussen. Dus dan pak je je telefoon en zie je dat hetzelfde nummer 6x in 14 minuten heeft gebeld. Dat tot daar aan toe, vervolgens krijg je een aanbod, die je dan ook NU moet afsluiten van een medewerker. Na aangegeven te hebben dat ik het aanbod eerst wilde bekijken werd dit uiteindelijk met veel pijn en moeite geaccepteerd. Later die dag heb ik het aanbod per mail afgewezen, werd ik weer gebeld. Wat ik wel niet dacht, en u bent gek, en iedereen zou dit afsluiten, behalve U! Dan bekijkt u het maar lekker werd er ook nog gezegd.

    Geen woorden voor, dat dit in 2021 nog kan.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 14 januari 2021

      Beste Raymond,

      zo te lezen wordt u veel door tussenpartijen benaderd voor een energie contract. Dit zijn echter geen medewerkers of collega’s van Clean Energy. Wij benaderen zelf geen mensen voor een overeenkomst.

      We vinden het natuurlijk erg vervelend te vernemen dat dit u zo vaak overkomt. We zouden dit graag rechtstreeks met u willen bespreken aangezien we geen contractgegevens op uw naam hebben staan, noch uw leverancier zijn.

      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).
      We vernemen dan graag uw reactie.

      Reageren
    • JJopie – 25 februari 2021

      Dit is dus ook mijn ervaring, het lijkt meer op stalken. Ook nadat ik heb gezegd dat ik UIT het systeem wil.

      Reageren
  • GGert – 08 januari 2021

    Goede service. alles allemaal netjes geregeld, klantenservice werkt ook prima!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 14 januari 2021

      Beste Gert,

      Hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, we hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.
      Fijn te vernemen dat alles netjes is geregeld!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • EE. De Craen Van Den Broek – 31 december 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Word er plots geld afgeschreven, zonder ooit contact. Dab dubbele lasten, zag het op tijd en terug geboekt. Werkelijk!!!

    Reageren
  • FFrank – 25 december 2020

    Ook via een tussenpersoon een contract afgesloten. Mijn oude energieleverancier ( Energiedirect) kreeg hier lucht van en heeft contact met mij opgenomen en mij op een bijzonder prettige wijze geholpen om te proberen van Clean Energy af te komen .

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 14 januari 2021

      Beste Frank,

      Wat jammer te vernemen dat u niet tevreden bent over de tot stand koming van de overeenkomst, dit betreuren we natuurlijk zeer.
      Helaas kunnen we op basis van alleen uw voornaam geen eerder contact of klantgegevens van u terugvinden.

      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).
      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • Eerica – 15 december 2020

    via list en bedrog klant geworden die wou ik helemaal niet en dit ook aangegeven bij hun tussenpersoon. Had gezegd dat ik niet wou overstappen en dit was volgens hun ook niet het geval.
    krijg een mail van Essent dat ik geen klant meer ben, zeer verbaasd
    Essent heeft nog geprobeerd om dit terug te draaien maar helaas volgen Clean Energy was het rechtmatig, snap het niet zo goed als ik bij gesprek aangeef dat ik klant van Essent wil blijven en tussenpersoon zegt dat ik dat ook blijf (dus gelogen) en dan zegt CE dat het allemaal eerlijk is gegaan niet dus
    zo jammer dit

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 14 januari 2021

      Beste Erica,

      Wat spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over uw contract. Helaas kunnen we op basis van alleen uw voornaam geen eerder contact of klantgegevens van u terugvinden.

      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).
      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • VVizee – 15 december 2020

    Wij waren door de energiemakelaar erin “geluist ” , is was te laat door omstandigheden dus niet gereageerd binnen de veertien dagen, toen heb ik contact met jullie op genomen hoe het gesprek gelopen was ik had meerdere malen aangegeven dat wij bij de energieleverancier wilde blijven, dit hebben uitgezocht en keurig afgehandeld wij waren n tevreden klant hierdoor, top gedaan.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 14 januari 2021

      Geachte heer, mevrouw,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring. Fijn te vernemen dat alles voor u is opgelost!

      met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • HHans – 08 december 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    via tariefspecialist veel telefoontjes gehad. Prijzen zijn toch echt duurder dan huidig contract en vervolgens erg pushen om op een knop te drukken waar dit bij staat : Ja, ik ga akkoord met het aanbod en ik ben me ervan bewust dat ik een nieuwe overeenkomst aanga. En dan vervolgens mij uitleggen dat dit alleen bedoeld is om de prijzen vast te zetten. Dit is oplichterij van de bovenste plank. 2020 dat dit nog mag in Nederland

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 11 december 2020

      Beste Hans,

      u bent benaderd door een tussenpartij, dit zijn geen medewerkers van Clean Energy. Vervelend te vernemen dat dat gesprek niet naar wens is verlopen.
      Helaas kunnen we op basis van alleen uw naam geen verdere informatie van u terugvinden.
      We zouden hierover toch graag met u in contact willen komen om dit verder met u te bespreken .
      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).

      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • CClaudia – 07 december 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Via de Nederlandse Energie Vergelijker kwam ik terecht bij DGB die aangaven dat mijn energiekosten veel lager zouden kunnen.
    Vervolgens ben ik heel vaak gebeld, waarbij verschillende tarieven werden genoemd. Ze noemden telkens een tarief dat ongeveer 25 euro lager lag dan wat ik zei te betalen.
    Vervolgens hadden ze TWEE energiecontracten voor me afgesloten. De voordeligste aangehouden – dat was Clean Energy.
    Nu blijkt echter dat het maandbedrag toch ruim 30 euro hoger uitpakt dan in het verkoopgesprek was aangegeven.
    Snel weer terug naar mijn oude leverancier – voordeliger dan Clean Energy, blijkt nu.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 08 december 2020

      Beste Claudia,

      Wat spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over uw contract. Helaas kunnen we op alleen uw naam geen contractgegevens van u terugvinden.
      We zouden hierover graag met u in contact willen komen om dit verder met u te bespreken .
      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).

      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • WW.T.M. van Cleef – 26 november 2020

    Dit is wat je noemt ‘service’.
    Dit is wat je noemt ‘adequaat reageren’.
    Hierdoor krijg je weer meer vertrouwen in het bedrijfsleven.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 08 december 2020

      Geachte heer/mevrouw van Cleef,

      hartelijk dank voor uw feedback, hier hechten wij veel waarde aan.

      met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • AAndré – 19 november 2020

    Bij nader inzien contract toch geannuleerd. Clean energy was goed bereikbaar en ze hebben direct het annuleren bevestigd. Dus goede ervaring met hun bereidheid om te annuleren.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 23 november 2020

      Beste André,

      hartelijk dank voor het doorgeven van de review. We hopen je dan graag een andere keer als klant bij Clean Energy te mogen verwelkomen!

      met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • MM. Geurts – 02 november 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Echt een topbedrijf!! Hier krijgen ze mij niet zomaar weg. Mensen die clean energy hier bestempelen als frauduleus en oplichters moet zich diep schamen. Ze doen alles voor je als klant, ook wanneer je tijden van problemen kent. Ze doen er alles aan om tot een oplossing te komen, en zelfs wanneer je bv een regeling niet bent nagekomen geven ze je toch nog een kans en denken met je mee om dingen op te lossen zonder direct te gaan dreigen met afsluiten en deurwaarders wat veel maatschappijen wel doen. Heb bij clean energy niet de schrik om te contacten wat ik voorheen bij een ander wel had. Enkele medewerkers blijven me goed bij doordat zij ook wanneer je iets niet begrijpt engelengeduld blijven opbrengen en intern overleg plegen om het voor mij als klant toch opgelost te krijgen zonder er meer sores door te krijgen. Irene en Patrick. Zij zijn echt geweldig en blijven begrip en respectvol zelfs wanneer je als klant niet meer echt recht van spreken hebt omdat je afspraken niet na bent gekomen. Door oplossingsgericht meedenken ben ik gelukkig van deze problemen af en met een schone lei bij hen weer door kunnen gaan met mijn contract. Daarnaast bieden ze een ontieglijk scherpe prijs. Ik heb in mijn hele leven oprecht waar nog nooit een leverancier gehad die enigzins betaalbaar was. En nu…….. een super leuke prijs voor electra en gas. Ik heb geen enkele reden om over te stappen. Zit nu precies een jaar bij clean energy en hoe je als klant behandeld word is mij ook heel veel waard. Kunnen veel aanbieders bij wie je behandeld word als klant nummertje zoveel een heel groot voorbeeld aan nemen aan hoe het ook kan. Ben oprecht zo blij een jaar geleden voor clean energy te hebben gekozen. Mijn dank en waardering voor hen is ontieglijk groot. Dank dank dank dank!!

    Groetjes, M. Geurts

    Reageren
    • WWendy – 03 november 2020

      En dan maar 1 ster geven voor alles?

      Reageren
      • MM. Geurts – 03 november 2020

        Beste Wendy.

        Ik heb de meeste sterren gegeven tijdens het invullen, echter zag ik het ook toen het geplaatst was dat het bij het aantal sterren op minimaal staat. Weet niet waar het dan fout gaat want heb het zelf oprecht niet zo ingestuurd. Ik begrijp uiteraard ook dat dit vreemd overkomt aangezien ik zo super tevreden ben over clear energy.
        Sorry maar aan mij ligt het oprecht niet hoe het hier word weergegeven, maar ik kan het helaas niet wijzigen want dan had ik het zeker gedaan.

        Sorry clear energy, mijn bericht heeft op elk punt 5 sterren, echter is het ergens fout gegaan. Vraag me niet hoe dit kan, ik weet het echt niet. Sorry.

        Groetjes, M. Geurts.

        Reageren
        • KKlantenservice Clean Energy – 05 november 2020

          Beste mevrouw Geurts,

          Helemaal niet erg dat u ons per ongeluk maar 1 ster heeft gegeven i.p.v. 5. Dat kan gebeuren.

          Ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw ervaring en uw mooie beoordeling. Wij hechten hier veel waarde aan.

          Met vriendelijke groet,
          Klantenservice Clean Energy

          Reageren
  • PPeter Otermans – 23 oktober 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    De “offerte” die is aangeboden door Clean Energy is weer snel geannuleerd. Daar is niets op aan te merken. De manier waarop ik benaderd ben door Nederlandse Vergelijker is echter bedroevend. In een telefoongesprek werd ik voorgehouden een offerte aangeboden te krijgen, maar dit was eigenlijk een verkapt contractaanbod. De annulering hiervan bij Nederlandse Vergelijker verliep zeer moeizaam. Hierbij was klantvriendelijkheid ver te zoeken. Erg misleidend dit!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 03 november 2020

      Geachte heer Otermans,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring ; wij hechten veel waarde aan uw mening. Fijn dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • CChris – 20 oktober 2020

    Algemeen

    snelle afhandeling van verzoek om herroepen van aanbod telefonische werfbureau. deskundig en vlot afspraak is afspraak

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 21 oktober 2020

      Goedemiddag Chris,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, dit waarderen we zeer!
      We verwelkomen u graag een andere keer als klant van Clean Energy.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • HHarry Kooistra – 19 oktober 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben op een ontzettend prettige manier geholpen door Jan Willem, en dat zonder dat ik (voorlopig) klant wordt bij CleanEnergy. Per ongeluk twee contracten afgesloten omdat ik een beetje misleid ben door een tussenpersoon. Zodoende had ik twee energiecontracten, waarvan de laatste bij Cleanenergy zou zijn. Eén contract is voor mij natuurlijk wel genoeg, en Jan Willem begreep dat en heeft het contract met CleanEnergy kosteloos voor me geannuleerd. Dit soort service onthoudt ik en mocht ik nog eens een contract moeten afsluiten weet ik aan wie ik moet denken. TOP!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 21 oktober 2020

      Goedemiddag meneer Kooistra,

      bedankt voor het doorgeven van uw ervaring en uw mooie beoordeling. Wij hechten hier veel waarde aan.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • PP. Botermans – 19 oktober 2020

    Bij ontvangst van de bevestiging brief bleek dat de tussenpersoon een te rooskleurige offerte uitgebracht had.
    Waardoor ik me misleid voelde.
    Na een zeer positief gesprek met Gladys van de klantenservice en overleg met haar meerdere is overeen gekomen het oorspronkelijke voorschot bedrag ( was 50% verschil ) te handhaven om het na het 1ste jaar te herzien als nodig!
    Hiervoor mijn dank en daardoor heeft Clean Energie er toch een klant erbij.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 21 oktober 2020

      Goedemiddag meneer Botermans,

      ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw ervaring en mooie review, dit waarderen wij zeer!

      Fijn te vernemen dat alles naar tevredenheid is opgelost.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
      • SSmit – 21 maart 2024

        @Klantenservice Clean Energy

        Nu ons contract nog netjes terug corrigeren zoals is vermeld in origineel en niet zelf aanpassingen doorvoeren om er zelf beter van te worden. 8 cent teruglevering en er stiekem 5 cent van maken en ineens geld vragen voor teruglevering, terwijl dat niet in het contract staat. Graag herstellen en ook een app aanbieden.

        Reageren
  • JJ. Miltenburg – 13 oktober 2020

    Clean Energy heeft, na mijn klacht, het reeds gestarte energiecontract kosteloos weer ontbonden, nadat zij ook constateerden dat dit voor mij nadelige contract op een niet rechtmatige wijze tot stand was gekomen via een tussenpersoon. Zij maakten het daarna voor mij in orde om weer terug te komen bij de oude leverancier. Mijn dank voor deze efficiënte en zeer begripvolle medewerking.

    Reageren
  • LLonneke – 09 oktober 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Meedenkend en een fijne klantenservice met een snelle afhandeling van vragen! Gladys is een topper!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 13 oktober 2020

      Geachte mevrouw Lonneke,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring ; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • KKees Visser – 09 oktober 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Erg goede klantenservice die mij uitstekend antwoord heeft kunnen geven op mijn vragen, ik heb gesproken met Daphne. Scherp geprijsd, we zijn dik tevreden.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 09 oktober 2020

      Geachte heer Visser,

      Hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, hier hechten wij veel waarde aan.
      Fijn te vernemen dat u tevreden bent!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • MMw. Vijzelman – 07 oktober 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Super blij met jullie service, klanten benadering, klanten uitleg, informatie verstrekken. Ontzettend fijn om na 1 jaar weinig oververbruik te hebben en ook werkelijk te ervaren dat Clean Energy echt het verschil maakt.

    Dankje wel Daphne Wijsbeek voor de uitleg!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 09 oktober 2020

      Geachte mevrouw Vijzelman,

      Hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, hier hechten wij veel waarde aan.
      Fijn te vernemen dat u tevreden bent!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • NNic – 25 september 2020

    Prima service , snel en begripvol. Rechtstreeks contact en vriendelijk geholpen. pRIMA !

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 01 oktober 2020

      Geachte heer, mevrouw,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring ; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • CChris Bosschers – 03 augustus 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben recent verhuisd en heb ook gelijk Clean Energy als nieuwe leverancier geregeld. Ze hebben niet alleen het contract op mijn huidige adres geregeld, maar ze hebben ook duidelijke uitleg gegeven hoe ik mijn oude contract op kan zeggen en welke extra kosten daaraan vast konden zitten.
    De klantenservice helpt snel en vakkundig met je vragen!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 03 augustus 2020

      Geachte heer/ mevrouw Bosschers,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw review; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • JJ.Sallay – 16 juli 2020

    Service

    Probleem dubbel contract keurig afgehandeld!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 17 juli 2020

      Geachte mevrouw Sallay,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw review; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • KKevin – 20 juni 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Doe het niet! Alleen maar om geld te doen. 0 service

    Reageren
  • CCarls – 08 juni 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Beloven een veel lagere prijs per jaar en een jaarcontract.
    Contract blijkt veel hoger te zijn en het jaarcontract is opeens een drie jaren contract.
    Frauduleus doen zich voor als je huidige aanbieder.

    Reageren