Clean Energy
Totaalscore
Energieprijs
7,1
Klantenservice
7,8
Algemeen
7,5
Plus- en minpunten
- Groene stroom en CO2-gecompenseerd gas
- Alleen offerte op aanvraag
Over Clean Energy
Clean Energy is een groen energiebedrijf die levert aan particulieren, ZZP’ers, MKB’ers en grootzakelijke klanten. De stroomvoorziening is 100 procent duurzaam en de gaslevering is CO2-neutraal middels een compensatie. Verder claimt Clean Energy een zeer scherp tarief aan te bieden.
PP. Botermans – 19 oktober 2020
Bij ontvangst van de bevestiging brief bleek dat de tussenpersoon een te rooskleurige offerte uitgebracht had.
ReagerenWaardoor ik me misleid voelde.
Na een zeer positief gesprek met Gladys van de klantenservice en overleg met haar meerdere is overeen gekomen het oorspronkelijke voorschot bedrag ( was 50% verschil ) te handhaven om het na het 1ste jaar te herzien als nodig!
Hiervoor mijn dank en daardoor heeft Clean Energie er toch een klant erbij.
KKlantenservice Clean Energy – 21 oktober 2020
Goedemiddag meneer Botermans,
ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw ervaring en mooie review, dit waarderen wij zeer!
Fijn te vernemen dat alles naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenSSmit – 21 maart 2024
@Klantenservice Clean Energy
Nu ons contract nog netjes terug corrigeren zoals is vermeld in origineel en niet zelf aanpassingen doorvoeren om er zelf beter van te worden. 8 cent teruglevering en er stiekem 5 cent van maken en ineens geld vragen voor teruglevering, terwijl dat niet in het contract staat. Graag herstellen en ook een app aanbieden.
ReagerenJJ. Miltenburg – 13 oktober 2020
Clean Energy heeft, na mijn klacht, het reeds gestarte energiecontract kosteloos weer ontbonden, nadat zij ook constateerden dat dit voor mij nadelige contract op een niet rechtmatige wijze tot stand was gekomen via een tussenpersoon. Zij maakten het daarna voor mij in orde om weer terug te komen bij de oude leverancier. Mijn dank voor deze efficiënte en zeer begripvolle medewerking.
ReagerenLLonneke – 09 oktober 2020
Prijs
Service
Algemeen
Meedenkend en een fijne klantenservice met een snelle afhandeling van vragen! Gladys is een topper!
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 13 oktober 2020
Geachte mevrouw Lonneke,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring ; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenKKees Visser – 09 oktober 2020
Prijs
Service
Algemeen
Erg goede klantenservice die mij uitstekend antwoord heeft kunnen geven op mijn vragen, ik heb gesproken met Daphne. Scherp geprijsd, we zijn dik tevreden.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 09 oktober 2020
Geachte heer Visser,
Hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, hier hechten wij veel waarde aan.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenMMw. Vijzelman – 07 oktober 2020
Prijs
Service
Algemeen
Super blij met jullie service, klanten benadering, klanten uitleg, informatie verstrekken. Ontzettend fijn om na 1 jaar weinig oververbruik te hebben en ook werkelijk te ervaren dat Clean Energy echt het verschil maakt.
Dankje wel Daphne Wijsbeek voor de uitleg!
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 09 oktober 2020
Geachte mevrouw Vijzelman,
Hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, hier hechten wij veel waarde aan.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenNNic – 25 september 2020
Prima service , snel en begripvol. Rechtstreeks contact en vriendelijk geholpen. pRIMA !
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 01 oktober 2020
Geachte heer, mevrouw,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring ; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenCChris Bosschers – 03 augustus 2020
Prijs
Service
Algemeen
Ik ben recent verhuisd en heb ook gelijk Clean Energy als nieuwe leverancier geregeld. Ze hebben niet alleen het contract op mijn huidige adres geregeld, maar ze hebben ook duidelijke uitleg gegeven hoe ik mijn oude contract op kan zeggen en welke extra kosten daaraan vast konden zitten.
ReagerenDe klantenservice helpt snel en vakkundig met je vragen!
KKlantenservice Clean Energy – 03 augustus 2020
Geachte heer/ mevrouw Bosschers,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw review; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.
Met vriendelijke groet,
ReagerenKlantenservice Clean Energy
JJ.Sallay – 16 juli 2020
Service
Probleem dubbel contract keurig afgehandeld!
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 17 juli 2020
Geachte mevrouw Sallay,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw review; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.
Met vriendelijke groet,
ReagerenKlantenservice Clean Energy
KKevin – 20 juni 2020
Prijs
Service
Algemeen
Doe het niet! Alleen maar om geld te doen. 0 service
ReagerenCCarls – 08 juni 2020
Prijs
Service
Algemeen
Beloven een veel lagere prijs per jaar en een jaarcontract.
ReagerenContract blijkt veel hoger te zijn en het jaarcontract is opeens een drie jaren contract.
Frauduleus doen zich voor als je huidige aanbieder.
EE. – 07 mei 2020
Prijs
Service
Algemeen
Zonder toestemming mijn huidige contract bij een ander bedrijf overnemen en vervolgens niet telefonisch bereikbaar zijn. Dit riekt naar oplichterij. Verder online nog meer van dit soort verhalen te vinden. Zou hier geen contract mee afsluiten.
ReagerenJJeremy – 10 oktober 2018
Prijs
Service
Algemeen
Prettig contact met Jan-Willem. Er wordt verder in bepaalde zaken gedoken waar andere het eventueel laten liggen. Een energiebedrijf dat niet alleen luistert maar ook beschikt over oplossend vermogen.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 05 oktober 2021
Beste E.M. van der Weide,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring. Fijn dat alles naar wens is opgelost!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 12 mei 2021
Beste Victor Bockweg,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, fijn te vernemen dat dit voorspoedig is verlopen!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 14 oktober 2020
Geachte heer Miltenburg,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring ; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten. Fijn dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
Reageren