Waar ben je naar op zoek?

Clean Energy

Plus- en minpunten

  • Groene stroom en CO2-gecompenseerd gas
  • Alleen offerte op aanvraag

Over Clean Energy

Clean Energy is een groen energiebedrijf die levert aan particulieren, ZZP’ers, MKB’ers en grootzakelijke klanten. De stroomvoorziening is 100 procent duurzaam en de gaslevering is CO2-neutraal middels een compensatie. Verder claimt Clean Energy een zeer scherp tarief aan te bieden.

Kan het goedkoper?

349 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Clean Energy?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • HHarry Kooistra – 19 oktober 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben op een ontzettend prettige manier geholpen door Jan Willem, en dat zonder dat ik (voorlopig) klant wordt bij CleanEnergy. Per ongeluk twee contracten afgesloten omdat ik een beetje misleid ben door een tussenpersoon. Zodoende had ik twee energiecontracten, waarvan de laatste bij Cleanenergy zou zijn. Eén contract is voor mij natuurlijk wel genoeg, en Jan Willem begreep dat en heeft het contract met CleanEnergy kosteloos voor me geannuleerd. Dit soort service onthoudt ik en mocht ik nog eens een contract moeten afsluiten weet ik aan wie ik moet denken. TOP!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 21 oktober 2020

      Goedemiddag meneer Kooistra,

      bedankt voor het doorgeven van uw ervaring en uw mooie beoordeling. Wij hechten hier veel waarde aan.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • PP. Botermans – 19 oktober 2020

    Bij ontvangst van de bevestiging brief bleek dat de tussenpersoon een te rooskleurige offerte uitgebracht had.
    Waardoor ik me misleid voelde.
    Na een zeer positief gesprek met Gladys van de klantenservice en overleg met haar meerdere is overeen gekomen het oorspronkelijke voorschot bedrag ( was 50% verschil ) te handhaven om het na het 1ste jaar te herzien als nodig!
    Hiervoor mijn dank en daardoor heeft Clean Energie er toch een klant erbij.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 21 oktober 2020

      Goedemiddag meneer Botermans,

      ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw ervaring en mooie review, dit waarderen wij zeer!

      Fijn te vernemen dat alles naar tevredenheid is opgelost.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
      • SSmit – 21 maart 2024

        @Klantenservice Clean Energy

        Nu ons contract nog netjes terug corrigeren zoals is vermeld in origineel en niet zelf aanpassingen doorvoeren om er zelf beter van te worden. 8 cent teruglevering en er stiekem 5 cent van maken en ineens geld vragen voor teruglevering, terwijl dat niet in het contract staat. Graag herstellen en ook een app aanbieden.

        Reageren
  • JJ. Miltenburg – 13 oktober 2020

    Clean Energy heeft, na mijn klacht, het reeds gestarte energiecontract kosteloos weer ontbonden, nadat zij ook constateerden dat dit voor mij nadelige contract op een niet rechtmatige wijze tot stand was gekomen via een tussenpersoon. Zij maakten het daarna voor mij in orde om weer terug te komen bij de oude leverancier. Mijn dank voor deze efficiënte en zeer begripvolle medewerking.

    Reageren
  • LLonneke – 09 oktober 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Meedenkend en een fijne klantenservice met een snelle afhandeling van vragen! Gladys is een topper!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 13 oktober 2020

      Geachte mevrouw Lonneke,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring ; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • KKees Visser – 09 oktober 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Erg goede klantenservice die mij uitstekend antwoord heeft kunnen geven op mijn vragen, ik heb gesproken met Daphne. Scherp geprijsd, we zijn dik tevreden.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 09 oktober 2020

      Geachte heer Visser,

      Hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, hier hechten wij veel waarde aan.
      Fijn te vernemen dat u tevreden bent!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • MMw. Vijzelman – 07 oktober 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Super blij met jullie service, klanten benadering, klanten uitleg, informatie verstrekken. Ontzettend fijn om na 1 jaar weinig oververbruik te hebben en ook werkelijk te ervaren dat Clean Energy echt het verschil maakt.

    Dankje wel Daphne Wijsbeek voor de uitleg!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 09 oktober 2020

      Geachte mevrouw Vijzelman,

      Hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, hier hechten wij veel waarde aan.
      Fijn te vernemen dat u tevreden bent!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • NNic – 25 september 2020

    Prima service , snel en begripvol. Rechtstreeks contact en vriendelijk geholpen. pRIMA !

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 01 oktober 2020

      Geachte heer, mevrouw,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring ; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • CChris Bosschers – 03 augustus 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben recent verhuisd en heb ook gelijk Clean Energy als nieuwe leverancier geregeld. Ze hebben niet alleen het contract op mijn huidige adres geregeld, maar ze hebben ook duidelijke uitleg gegeven hoe ik mijn oude contract op kan zeggen en welke extra kosten daaraan vast konden zitten.
    De klantenservice helpt snel en vakkundig met je vragen!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 03 augustus 2020

      Geachte heer/ mevrouw Bosschers,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw review; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • JJ.Sallay – 16 juli 2020

    Service

    Probleem dubbel contract keurig afgehandeld!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 17 juli 2020

      Geachte mevrouw Sallay,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw review; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • KKevin – 20 juni 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Doe het niet! Alleen maar om geld te doen. 0 service

    Reageren
  • CCarls – 08 juni 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Beloven een veel lagere prijs per jaar en een jaarcontract.
    Contract blijkt veel hoger te zijn en het jaarcontract is opeens een drie jaren contract.
    Frauduleus doen zich voor als je huidige aanbieder.

    Reageren
  • EE. – 07 mei 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zonder toestemming mijn huidige contract bij een ander bedrijf overnemen en vervolgens niet telefonisch bereikbaar zijn. Dit riekt naar oplichterij. Verder online nog meer van dit soort verhalen te vinden. Zou hier geen contract mee afsluiten.

    Reageren
  • JJeremy – 10 oktober 2018

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prettig contact met Jan-Willem. Er wordt verder in bepaalde zaken gedoken waar andere het eventueel laten liggen. Een energiebedrijf dat niet alleen luistert maar ook beschikt over oplossend vermogen.

    Reageren
  • KKlantenservice Clean Energy – 05 oktober 2021

    Beste E.M. van der Weide,

    hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring. Fijn dat alles naar wens is opgelost!

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Clean Energy

    Reageren
  • KKlantenservice Clean Energy – 12 mei 2021

    Beste Victor Bockweg,

    hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, fijn te vernemen dat dit voorspoedig is verlopen!

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Clean Energy

    Reageren
  • KKlantenservice Clean Energy – 14 oktober 2020

    Geachte heer Miltenburg,

    hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring ; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten. Fijn dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Clean Energy

    Reageren