Waar ben je naar op zoek?

Clean Energy

Kan het goedkoper?

Plus- en minpunten

  • Groene stroom en CO2-gecompenseerd gas
  • Alleen offerte op aanvraag

Over Clean Energy

Clean Energy is een groen energiebedrijf die levert aan particulieren, ZZP’ers, MKB’ers en grootzakelijke klanten. De stroomvoorziening is 100 procent duurzaam en de gaslevering is CO2-neutraal middels een compensatie. Verder claimt Clean Energy een zeer scherp tarief aan te bieden.

367 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Clean Energy?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • VVictor Bockweg – 07 mei 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice van Clean Energy. Mijn probleem, herhaaldelijk niet kunnen inloggen is tijdens het gesprek prima en vriendelijk opgelost! Waarvoor dank en complimenten

    Reageren
  • FF van Dam – 07 mei 2021

    Service

    Ik ben onterecht bij C E terecht gekomen, waardoor ik weer een boete moest betalen. Gelukkig hebben zij het voor mij opgelost. Dank daarvoor.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 07 mei 2021

      Beste F van Dam,

      Hartelijk dank voor het doorgeven van uw review en ervaring. We vinden het fijn te vernemen dat alles voor u naar wens is opgelost!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
    • KKuijpers – 07 juni 2021

      Heeft u meer geluk dan ik
      Ik word maar steeds afgescheept
      Dat ik prive dingen moet doorsturen
      Heel raar allemaal 1 jaar wachten om de boete vergoeding te krijgen

      Reageren
  • TTheo kersten – 06 mei 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik was door tussenkomst van “het Landelijk Collectief” bij Clean Energy terecht gekomen, goede prijzen, prima behandeling, echter het collectief heeft er een ondoorzichtige situatie met meerdere leverancier van gemaakt. Dit allemaal buiten de schuld van Clean Energy, met name mevrouw Daphne Wijsbeek heeft er veel energie ingestopt om het uiteindelijk, door overeenkomsten elders, binnen aanvaardbare banen te lijden, met helaas een annulering van de overeenkomst met Clean Energy tot gevolg, chapeau..

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 07 mei 2021

      Beste Theo Kersten,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring. Fijn te vernemen dat het contact bij ons verder naar wens is verlopen en we heten u graag een andere keer welkom als klant van Clean Energy!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • PPierre – 04 mei 2021

    Goedemiddag,

    bedankt voor de uitleg, nu kan ik verder.

    Met vriendelijke groeten,

    Pierre Franssen

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 05 mei 2021

      Beste Pierre Franssen,

      bedankt voor het doorgeven van uw ervaring, goed te horen dat de uitleg verder naar wens was!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • SSara – 03 mei 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Vanmorgen gesproken met Daphfne voor het aanmaken van een account, goede uitleg gekregen en account nu kunnen aanmaken! Bedankt!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 05 mei 2021

      Beste Sara,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring met onze medewerker, fijn te vernemen dat alles naar wens is verlopen!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • MMevr. G.M. Tros – 26 april 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik heb de contacten met de clientenservice als zeer prettig beschouwd en jullie hebben mijn klacht over de overname van budget energy naar clean energie door het call centre
    goed afgehandeld en ik wil u daarvoor bedanken.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 29 april 2021

      Beste mevrouw Tros,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw mooie review, dit waarderen we zeer!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • RRoland van der Horst – 23 april 2021

    Geachte klanten services,

    Heb een aantal reviews gelezen en het komt er op neer dat het probleem bij de tussenverkopers ligt.
    Ik heb nog geen contract bij jullie maar heb (per mail) een offerte ontvangen van de inderdaad vervelende verkoper/tussenpersoon. Die mail was een grote uitzondering.

    Kan ik niet rechtstreeks zaken doen met jullie. Volgens de verkoper is alleen een 4 jarig contract mogelijk.
    Ik kreeg een aanbod met deze tarieven: (en die zijn lager als mijn huidige aanbieder), kloppen deze?
    Stroomtarief normaal p/kWh € 0,08470 p/kWh
    Stroomtarief dal p/kWh € 0,07381 p/kWh
    Vaste kosten stroom € 7,56 p/mnd
    Gastarief € 0,30129 p/m3
    Vaste kosten gas € 7,56 p/mnd

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 26 april 2021

      Goedemiddag meneer van der Horst,

      Hartelijk dank voor uw reactie. Uiteraard is het ook mogelijk om rechtstreeks een offerte te ontvangen voor verschillende looptijden. De tarieven zijn per contracttype verschillend. Als u ons een verzoek voor offerte wil sturen naar service@cleanenergy.nl dan zullen wij hier spoedig op reageren.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • Ddoornbosch – 21 april 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    vandaag voor de zoveelste keer gebeld door CE en alles netjes geantwoord en beantwoord. De telefonische verkoper bleef maar aandringen, had alles al in orde gemaakt zei hij. Kreeg een tijd klok te zien en ja natuurlijk ook 2 week bedenk tijd. Ná controle beleefd geantwoord en dat ik geen belangstelling had.
    Leer Uw(callcenter)(0202259211) medewerkers netjes te blijven, nee is nee. Tijd klok die mee tikt? Hoe verzin je het!!!!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 22 april 2021

      Beste heer/mevrouw Doornbosch,

      Wat spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf. Echter benaderen wij zelf geen mensen, we hebben geen verkoopafdeling. Ons bedrijf is gevestigd in Groningen en we bellen dan ook niet met een 020-nummer.
      Het lijkt erop dat u bent benaderd door een tussenpartij, dit zijn echter geen medewerkers van Clean Energy.

      We zouden hierover graag met u in contact willen komen om dit verder met u te bespreken .
      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 16:00 uur bereikbaar).

      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • MMarieke Hulman – 21 april 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben ontzettend goed en behulpzaam geholpen door mevrouw de Bruijn, die voor een zeer passende oplossing heeft gezorgd.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 21 april 2021

      Beste mevrouw Hulman,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw mooie review, dit waarderen we zeer!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • RRobert de Jonghe – 20 april 2021

    Ik heb een vrij bijzondere ervaring opgedaan waarover ik iedereen graag wil berichten. Clean Energy (CE)heeft in eerste instantie een acceptabel contract aangeboden voor levering van energie . Maar rtoen de eerste nta op de deurmat viel schrok ik van het verschil wat afgesproken was en die van CE. Een medewerkster van CE, mevrouw Daane, heeft zich vanaf dat moment enorm ingespannen de waarheid en juiste feiten boven water te halen. Het resultaat bleek dat ik inderdaad gelijk had en er onheus gehandeld was bij de tussenpartij, dus niet bij CE. Ik heb de excuses graag aanvaard van mevrouw Daane en ik zal zeker in overweging nemen over te stappen naar onderneming zoals CE waas alles zeer correct en doeltreffend geregeld wordt Daar kan menig ondernemer nog iets van leren
    Robert

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 21 april 2021

      Beste Robert de Jonghe,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring ,wij hechten veel waarde aan uw mening.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • EE. van Dijck – 18 april 2021

    Service

    15 maart jl. heb ik een negatieve review geschreven. Clean Energy heeft contact opgenomen met mij. Wij hebben drie telefoongesprekken gevoerd. De afspraak over het te betalen maandbedrag was door mij gemaakt met een ‘tussenpersoon’. Dat kwam niet overeen met het bedrag dat daadwerkelijk in rekening werd gebracht. Het is nu duidelijk dat de fout bij deze tussenpersoon lag. Met Clean Energy heb ik uiteindelijk toch de hele zaak op een correcte manier kunnen afhandelen. Naar mijn volle tevredenheid dus waarvoor ik de klantenservice met vier sterren wil belonen.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 21 april 2021

      Beste E. van Dijck,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw nieuwe review, fijn te vernemen dat alles naar tevredenheid is opgelost.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • GGeert – 16 april 2021

    Prettig en snel geholpen aan de telefoon. Ik kon iets niet vinden. De medewerkster zei: “desnoods help ik u de hele dag”.
    Kijk, daar word ik nou blij van.

    Gr. Geert Lenselink

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 21 april 2021

      Beste Geert Lenselink,

      wat fijn te vernemen dat u goed geholpen bent, bedankt dat u uw ervaring heeft willen delen. Dit waarderen we zeer!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • MMarco – 14 april 2021

    Goed en snel gereageerd en netjes afgehandeld

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 16 april 2021

      Beste Marco,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, dit waarderen we zeer!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • BBrinks – 07 april 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Waardeloze club, telefonisch overgehaald o danks dat ik dit nooit doe, maar goed, je kan eens een keer een fkutmaken. Hogere maandlasten dan mijn vlrige leverancier ondanks de mooie praatjes. En als je weer terug gaat ook nog 240 euro boete willen innen.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 09 april 2021

      Beste heer/mevrouw Brinks,

      Wat spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over uw contract. U bent benaderd door een tussenpartij, wij beschikken zelf niet over een verkoopafdeling.
      We zouden hierover graag met u in contact willen komen om dit verder met u te bespreken .
      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 16:00 uur bereikbaar).

      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • GGraves – 31 maart 2021

    Hartelijk dank voor het uit zoeken van het onterecht contract van de tussenpersoon na een moeilijke telefonisch gesprek zijn we er toch uit gekomen ik ben zeer tevreden met de medewerking wat u heb gedaan hier bij nog maals mijn dank

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 09 april 2021

      Beste heer Graves,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring. We zijn blij te vernemen dat er een oplossing is gevonden en alles naar tevredenheid is afgehandeld.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • MM. Struike – 31 maart 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Door een glade verkoper met zijn tricky praat en eigenlijk gedacht dat ik bij de zelfde energie leverancier zou blijven alleen minder ga betalen ben ik toch over gestapt en bij clean energy gekomen.

    Dat als eerst wat ik kwijt wilde nu het 2de,
    Had een vast maandbedrag afgesproken maar word door clean energy lager gezet dan is afgesproken.
    En als 3de vergoeding vd boete vd vorig leverancier word past een jaar later verrekend. Dus als je voortijdig overstap na een ander leverancier dan krijg je dus niks terug. Dus hoezo is clean Energy de goedkoopste???

    Volgende jaar stap ik gewoon weer terug na mijn oud vertrouwde energieleverancier weet tenminste wat ik krijg en kan verwachten.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 09 april 2021

      Beste M. Struike,

      Wat spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over uw contract, dit betreuren wij natuurlijk zeer. De overeenkomst is tot stand gekomen via een tussenpartij, dit zijn geen medewerkers van Clean Energy. We hebben zojuist het één en ander telefonisch besproken en zullen u dan ook zo spoedig mogelijk een terugkoppeling geven n.a.v. het gesprek.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • GGeertje – 30 maart 2021

    Ben heel goed geholpen door Clean Energy. Was door een advies groep niet correct benaderd. Clean Energy heeft dit uitgezocht en prima opgelost. Een dikke 10.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 31 maart 2021

      Beste Geertje,

      bedankt voor het doorgeven van uw ervaring, fijn te vernemen dat we u goed hebben kunnen helpen!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • RRita van Homelen – 26 maart 2021

    Heel prettig en verhelderend gesprek gehad, erg vriendelijk.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 31 maart 2021

      Beste Rita van Homelen,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, dit waarderen we zeer!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • AA. van Selm – 25 maart 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben heel tevreden over de telefonische afhandeling van mijn probleem. De klantenservice verdient wat mij betreft de volle 10 punten.
    Mijn complimenten!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 31 maart 2021

      Beste A. van Selm,

      wat een fijne review om te lezen, ontzettend bedankt hiervoor!

      Met vriendelijke groet,

      klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • Ssteve hok – 21 maart 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    benaderd door SKY liberty wat een belachelijk callcenter is dat !
    advies klopt niets van beste clean energy
    pas op met wie uit jullie naam handelt;) advies!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 23 maart 2021

      Beste Steve Hok,

      wat jammer te vernemen dat het gesprek met deze tussenpartij niet prettig is verlopen. Er zijn echter tientallen tussenpartijen in Nederland en we kennen ze niet allemaal.

      We zouden hierover graag met u in contact willen komen om dit verder met u te bespreken .
      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 16:00 uur bereikbaar).

      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • EE. van Dijck – 15 maart 2021

    Herken mij volledig in het verhaal van R. Klaver en ga er zelfs nog iets overheen. Eindnota ligt hier voor mij: periode 12/11/20 – 13/01/21 in totaal 714,61 betaald. Maandelijkse termijn was afgesproken op 131 euro en werd 160 euro. De 250 euro boete zou betaald worden aan de vorige leverancier is niet gebeurd. Wel is mij nadat ik mijn contract met Clean Energy had opgezegd 250 euro boete in rekening gebracht dus niet verrekend. Niet doen dus. Gewaarschuwd mens telt voor twee!!!!! Heb een donkerbruin vermoeden dat die lieve reviews door Clean Energy zelf worden geschreven.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 17 maart 2021

      Geachte heer van Dijck,

      We vinden het erg jammer te vernemen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf. We hebben uw contractgegevens opgevraagd en zien dat
      u intern ook contact heeft gehad met onze medewerkers.
      We verzoeken u vriendelijk om uw vragen rechtstreeks naar ons door te sturen zodat we hier direct op kunnen anticiperen. Wegens privacy gevoelige informatie mogen we namelijk geen verdere toelichtingen op een openbare website plaatsen.

      U kunt altijd een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).
      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • CCma Heijne – 11 maart 2021

    De medewerkers hebben mij heeel vriendelijk te woord gestaan.
    Ze luisteren .
    Denken met je mee.
    Ben hier heel blij mee.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 15 maart 2021

      Beste Cms Heijne,

      wat een fijne review om te lezen, ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw ervaring!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • RR. Klaver – 10 maart 2021

    Heb enkele weken geleden een kritische review geschreven. Clean Energy gaf aan mij niet te kunnen vinden in het systeem. Toch kwam de afrekening ook nog binnen. Heb uiteindelijk voor iets meer dan 3 maanden energie 876 euro betaald. Dat is iets minder dan het dubbele wat ik bij Vattenfall betaalde. Vraag me af wie nu al die mooie reviews schrijven. Advies, begin er niet aan!!!!!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 15 maart 2021

      Beste heer/mevrouw R. Klaver,

      zoals in eerdere review van u is aangegeven kunnen wij op alleen u naam ( R. Klaver) geen directe contractgegevens van u terugvinden. De naam Klaver komt namelijk meer voor.
      Heeft u ons zoals verzocht een e-mail gestuurd of telefonisch contact met ons opgenomen?
      We willen u graag verder helpen, echter verzoeken we u nogmaals om rechtstreeks contact met ons op te nemen zodat we de situatie verder kunnen bekijken.
      U kunt een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).
      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • WW vd Veer – 04 maart 2021

    Service

    Algemeen

    Na eerst wat issues ben ik gebeld door de klantenservice. Nadat beide partijen verteld hadden waar ze stonden in er uiteindelijk een goed voorstel gekomen om de zaken op te lossen. Ben blij met het initiatief wat de medewerkster heeft genomen voor een oplossing!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 09 maart 2021

      Beste mevrouw van der Veer,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw nieuwe review, dit waarderen we zeer. Fijn te vernemen dat de eerdere issues met de overeenkomst naar tevredenheid zijn verholpen.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • Mm nederberg – 03 maart 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    de nederlandse vergelijker zorgde dat ik bij clean energy terecht kwam en deze bemiddelaar zou het ingaande contract met energie direct verbreken, dit deed de bemiddelaar niet waardoor ik helaas na even maand alsnog near energie direct overging… kreeg in 1 maand tijd 2 x 250 euro boete… gelukkig heeft clean energy deze Boete ingetrokken na onderzoek, wat clean energie contractureel niet hoefde te doen maar toch heeft gedaan!
    volgend jaar ga ik eerst clean energie benaderen voor een nieuw aanbod!!!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 03 maart 2021

      Beste M. Nederberg,

      bedankt voor het doorgeven van uw ervaring, dit waarderen we zeer!
      Fijn te horen dat alles naar behoren is opgelost voor u.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren