Waar ben je naar op zoek?

Clean Energy

Totaalscore

Energieprijs


7,1

Klantenservice


7,8

Algemeen


7,5

Plus- en minpunten

  • Groene stroom en CO2-gecompenseerd gas
  • Alleen offerte op aanvraag

Over Clean Energy

Clean Energy is een groen energiebedrijf die levert aan particulieren, ZZP’ers, MKB’ers en grootzakelijke klanten. De stroomvoorziening is 100 procent duurzaam en de gaslevering is CO2-neutraal middels een compensatie. Verder claimt Clean Energy een zeer scherp tarief aan te bieden.

Kan het goedkoper?

346 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Clean Energy?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • RRita van Homelen – 26 maart 2021

    Heel prettig en verhelderend gesprek gehad, erg vriendelijk.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 31 maart 2021

      Beste Rita van Homelen,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, dit waarderen we zeer!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • AA. van Selm – 25 maart 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben heel tevreden over de telefonische afhandeling van mijn probleem. De klantenservice verdient wat mij betreft de volle 10 punten.
    Mijn complimenten!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 31 maart 2021

      Beste A. van Selm,

      wat een fijne review om te lezen, ontzettend bedankt hiervoor!

      Met vriendelijke groet,

      klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • Ssteve hok – 21 maart 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    benaderd door SKY liberty wat een belachelijk callcenter is dat !
    advies klopt niets van beste clean energy
    pas op met wie uit jullie naam handelt;) advies!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 23 maart 2021

      Beste Steve Hok,

      wat jammer te vernemen dat het gesprek met deze tussenpartij niet prettig is verlopen. Er zijn echter tientallen tussenpartijen in Nederland en we kennen ze niet allemaal.

      We zouden hierover graag met u in contact willen komen om dit verder met u te bespreken .
      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 16:00 uur bereikbaar).

      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • EE. van Dijck – 15 maart 2021

    Herken mij volledig in het verhaal van R. Klaver en ga er zelfs nog iets overheen. Eindnota ligt hier voor mij: periode 12/11/20 – 13/01/21 in totaal 714,61 betaald. Maandelijkse termijn was afgesproken op 131 euro en werd 160 euro. De 250 euro boete zou betaald worden aan de vorige leverancier is niet gebeurd. Wel is mij nadat ik mijn contract met Clean Energy had opgezegd 250 euro boete in rekening gebracht dus niet verrekend. Niet doen dus. Gewaarschuwd mens telt voor twee!!!!! Heb een donkerbruin vermoeden dat die lieve reviews door Clean Energy zelf worden geschreven.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 17 maart 2021

      Geachte heer van Dijck,

      We vinden het erg jammer te vernemen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf. We hebben uw contractgegevens opgevraagd en zien dat
      u intern ook contact heeft gehad met onze medewerkers.
      We verzoeken u vriendelijk om uw vragen rechtstreeks naar ons door te sturen zodat we hier direct op kunnen anticiperen. Wegens privacy gevoelige informatie mogen we namelijk geen verdere toelichtingen op een openbare website plaatsen.

      U kunt altijd een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).
      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • CCma Heijne – 11 maart 2021

    De medewerkers hebben mij heeel vriendelijk te woord gestaan.
    Ze luisteren .
    Denken met je mee.
    Ben hier heel blij mee.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 15 maart 2021

      Beste Cms Heijne,

      wat een fijne review om te lezen, ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw ervaring!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • RR. Klaver – 10 maart 2021

    Heb enkele weken geleden een kritische review geschreven. Clean Energy gaf aan mij niet te kunnen vinden in het systeem. Toch kwam de afrekening ook nog binnen. Heb uiteindelijk voor iets meer dan 3 maanden energie 876 euro betaald. Dat is iets minder dan het dubbele wat ik bij Vattenfall betaalde. Vraag me af wie nu al die mooie reviews schrijven. Advies, begin er niet aan!!!!!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 15 maart 2021

      Beste heer/mevrouw R. Klaver,

      zoals in eerdere review van u is aangegeven kunnen wij op alleen u naam ( R. Klaver) geen directe contractgegevens van u terugvinden. De naam Klaver komt namelijk meer voor.
      Heeft u ons zoals verzocht een e-mail gestuurd of telefonisch contact met ons opgenomen?
      We willen u graag verder helpen, echter verzoeken we u nogmaals om rechtstreeks contact met ons op te nemen zodat we de situatie verder kunnen bekijken.
      U kunt een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).
      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • WW vd Veer – 04 maart 2021

    Service

    Algemeen

    Na eerst wat issues ben ik gebeld door de klantenservice. Nadat beide partijen verteld hadden waar ze stonden in er uiteindelijk een goed voorstel gekomen om de zaken op te lossen. Ben blij met het initiatief wat de medewerkster heeft genomen voor een oplossing!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 09 maart 2021

      Beste mevrouw van der Veer,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw nieuwe review, dit waarderen we zeer. Fijn te vernemen dat de eerdere issues met de overeenkomst naar tevredenheid zijn verholpen.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • Mm nederberg – 03 maart 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    de nederlandse vergelijker zorgde dat ik bij clean energy terecht kwam en deze bemiddelaar zou het ingaande contract met energie direct verbreken, dit deed de bemiddelaar niet waardoor ik helaas na even maand alsnog near energie direct overging… kreeg in 1 maand tijd 2 x 250 euro boete… gelukkig heeft clean energy deze Boete ingetrokken na onderzoek, wat clean energie contractureel niet hoefde te doen maar toch heeft gedaan!
    volgend jaar ga ik eerst clean energie benaderen voor een nieuw aanbod!!!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 03 maart 2021

      Beste M. Nederberg,

      bedankt voor het doorgeven van uw ervaring, dit waarderen we zeer!
      Fijn te horen dat alles naar behoren is opgelost voor u.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • EE.Cyrus – 03 maart 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik had een klacht en dat is correct afgehandeld op een zeer positieve manier ben tevreden hoe zij hier op hebben gereageerd en heel snel .

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 03 maart 2021

      Beste E. Cyrus,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring. Fijn te horen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost, we denken graag met onze klanten mee!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • IIna – 02 maart 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Vanmorgen telefonisch contact gehad met Daphne, uitleg over het contract gekregen (het was al even geleden dat we deze hadden afgesloten).
    Fijn en professioneel gesprek gevoerd, ben weer up to date. Daphne is een aanwinst voor dit bedrijf.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 03 maart 2021

      Beste Ina,

      wat een fijne review om te lezen, ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw ervaring!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • MMarlies – 02 maart 2021

    Inske Daane heeft alles meer dan geweldig geregeld.
    Super vriendelijk,alles uitgezocht.
    Salarisverhoging is zeker van toepassing
    Nogmaals dank. Vr groet Marlies

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 03 maart 2021

      Beste Marlies,

      wat een leuke review, hartelijk dank hiervoor!
      Dit waarderen we zeer.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • JJopie – 25 februari 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik wordt echt werkelijk waar schijtziek van dit pokke bedrijf. Het lijkt meer op stalken dan op een normale energie maatschappij. Geven ook valse voorlichting. Ik wordt gemiddeld 25 keer per week gebeld. Overigens steeds met een ander nummer. Want ik blokker het nr meteen. Overdreven amicale medewerkers. In één woord verschrikkelijke amateurs. Heb nu gezegd dat als ik nog 1 x gebeld wordt ik een programma inschakel. Echt niet normaal hoe dit bedrijf te werk gaat.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 01 maart 2021

      Beste Jopie,

      wat jammer te vernemen dat u niet tevreden bent, echter benaderen wij zelf geen mensen voor energie contracten. Zo te zien wordt u veel gebeld door tussenpartijen. Dit zijn geen medewerkers van Clean Energy.
      We bellen altijd vanuit hetzelfde telefoonnummer ( 085-0645990) maar alleen wanneer we een vraag hebben als u al klant bij ons bent.

      Helaas kunnen we op basis van alleen uw naam geen gegevens van u terugvinden. De kans is daarmee aanzienlijk groot dat u dan ook geen klant van Clean Energy bent.
      Desalniettemin zouden we graag alsnog met u in contact komen om uw klacht te bespreken.

      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).
      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • GGuido – 23 februari 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben enkele weken geleden overgestapt naar Clean Energy. Via een offerte die ik snel via de klantenservice per e-mail werd toegezonden, kreeg ik een aanbod dat vrijwel gelijk was aan de aanbiedingen op gaslicht.com. Echter wordt je daar verleid met de nodige trucjes en ‘cashback’ opties die je eigenlijk zelf voor financiert. Ik ontvang nu mooi groene stroom en de CO2 uitstoot die bij mijn gasverbruik vrij komt wordt deels gecompenseerd met mooie initiatieven. Tegen een gunstig tarief. Kan het alleen maar aanbevelen.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 01 maart 2021

      Beste Guido,

      hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • Kkees Bax – 22 februari 2021

    Kees
    De vele aanbiedingen die je per telefoon krijgt maken je onzeker (ben ik wel bij de goedkoopste) maar zijn ook heel vermoeiend.
    Ik ben nu ruim een half jaar bij Clean Energy en erg tevreden. Tijdens het laatste telefoongesprek kon men mij feitelijk en zonder commerciele trucs duidelijk maken dat de mij berekende prijzen gunstig zijn. De duidelijk en pretige wijze van communicatie gaven mij een goed gevoel. Zo zelfs dat ik voorlopig belletjes over de voordelen die men kan bieden vriendelijk afwijs. Compliment voor de telefoniste. Dank aan Clean Energy.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 01 maart 2021

      Beste Kees Bax,

      hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, fijn te vernemen dat u het interne contact met ons als prettig ervaart en alles naar tevredenheid verloopt.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • JJos – 20 februari 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben erg tevreden over het contract.
    Had veel vragen over de tarieven en hoe die tot stand komen.
    Daphne gaf duidelijke antwoorden, ik kan nu zelf uitleg geven aan familie en vrienden hoe dat tot stand komt.
    Kortom bij Cleanenergy zit je goed.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 01 maart 2021

      Beste Jos,

      bedankt voor het doorgeven van uw ervaring, fijn te vernemen dat u tevreden bent!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • AAnton – 20 februari 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zojuist mijn energie contract verlengd.
    De vragen die ik nog had werden door Daphne duidelijk en uitermate vriendelijk beantwoord.
    Kan Cleanenergy als energie leverancier van harte aanbevelen.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 01 maart 2021

      Beste Anton,

      ontzettend bedankt voor deze leuke review, we hechten veel waarde aan de mening van onze klanten!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • MM. Piepenbrock – 18 februari 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Mijn jaar afrekening moet nog komen maar ik heb tussentijds even contact opgenomen om inzage in mijn verbruik tot dusver te krijgen en of ik wel uitkom met mijn maandelijkse voorschot.
    Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.
    Als de berekeningen kloppen zou ik eind van het jaar nog wat terug krijgen plus zit ik super goedkoop per maand.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 01 maart 2021

      Beste mevrouw Piepenbrock,

      hartelijk dank voor uw mooie review.
      Fijn te vernemen dat u het contact met de klantenservice zo prettig heeft ervaren!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • WW van der Veer – 16 februari 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Het zijn cowboys die zich door call centers laten vertegenwoordigen. Sturen geen contracten maar je moet online maar iets opzoeken. Bel gegevens zijn uiteraard niet bewaard. Ze zeggen dat iets gemeld is in juni 2020, je hoort niets neer, op de 31.12.20 nemen ze , zonder verdere aankondiging iets over. Pas heel erg op 5 dagen contract ivm verkoop huis rekening 200 euro. Houden geen rekening met lopende contracten verkeerde informatie gegeven, en uiteraard is niemand thuis als je om bewijzen vraagt. Deel op sociale media..

    Reageren
  • JJolanda – 16 februari 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Wij zijn via een tussenpersoon terecht gekomen bij Clean Energy.
    Vorig jaar is onze verhuizing probleemloos omgezet.
    Ze hebben een prima klantenservice.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 01 maart 2021

      Beste Jolanda,

      bedankt voor deze leuke review!
      Fijn te horen dat alles goed is verwerkt.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • RR. Klaver – 15 februari 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Mijn voorschot zou met 33 euro per maand naar beneden gebracht worden. Was uiteindelijk zelfs hoger dan mijn vorige leverancier Vattenfall. Heb na 3,5 maand dus direct opgezegd. Na afrekening werd een maand later nog een vierde maand voorschot afgeschreven. Maandbedrag kwam op 192 euro, ruim 50 euro per maand. De boete van 250 euro is daarin niet doorberekend. 2x telefonisch contact om dit recht te trekken heeft niets geholpen. Hopelijk is hun energie schoner dan hun vuile streken. Raad u sterk af met deze dubieuze club in zee te gaan.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 15 februari 2021

      Beste R. Klaver,

      Wat spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf en uw contract.
      We willen dit natuurlijk graag verder met u bespreken, echter kunnen we helaas op basis van uw naam geen contractgegevens van u terugvinden.

      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).
      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
      • RR. Klaver – 10 maart 2021

        Raar verhaal dat jullie mij niet kunnen vinden in het bestand. De rekeningen zijn namelijk probleemloos bij mij terecht gekomen!

        Reageren
  • MM.Peeters – 15 februari 2021

    Hallo
    Mijn ervaring met Clean Energy is heel goed.
    Via de tussenpersoon bedrijsadviseur limburg-brabant en medewerker van jullie wordt ik altijd snel en correct te woord gestaan.
    Ook wordt er altijd snel actie ondernomen als je vragen hebt .
    De prijzen zijn heel scherp .

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 15 februari 2021

      Beste M. Peeters,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • BBert Wijsbeek – 12 februari 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nogmaals mijn beoordeling, ik was de sterren vergeten aan te vinken. 🙂

    Na drie jaar liep het contract af. Weer verlengd. Weer met 3 jaar en vast tarief. Mooi aanbod met lage tarieven. Zeer tevreden. Ondertussen ook verhuisd. Alles werd goed geregeld. Via mail zeer snelle respons. Ook je eigen inlog pagina is duidelijk en overzichtelijk.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 15 februari 2021

      Beste Bert Wijsbeek,

      Hartelijk dank voor het aanvullen van uw review en ons 5 sterren heeft gegeven. Dit waarderen we zeer!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • AAnneke Mol – 12 februari 2021

    Als ik met een vraag belt wordt ik heel vriendelijk te woord gestaan en wordt mijn vraag heel duidelijk beantwoord

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 15 februari 2021

      Beste mevrouw Mol,

      We vinden het ontzettend leuk te vernemen dat al uw vragen direct en correct worden opgepakt voor een vlotte afhandeling.
      Bedankt dat u uw ervaring heeft willen delen!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • CClarinda – 12 februari 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Er was mij het een en ander onduidelijk over mijn overstap naar Clean Energy. Telefonisch contact opgenomen, hierbij is mij heldere uitleg gegeven wat betreft mijn ingangsdatum en overige vragen. Daphne heeft mij hier keurig doorheen geloodst. Prijs, klantenservice en algemeen geef ik de volle 5 sterren.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 15 februari 2021

      Beste Clarinda,

      ontzettend bedankt voor het doorgeven uw uw review, we hechten veel waarde aan de mening van onze klanten!
      Fijn dat het contact met onze klantenservice naar wens is verlopen.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • Jjanny rijnhoud – 12 februari 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    wilde inloggen om een account te maken,maar door mijn gezondheidstoestand,lukte het niet,door jullie telefoniste,die vriendelijk en heel geduldig was,is alles goedgekomen en daar ben ik haar heel dankbaar voor!:)

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 15 februari 2021

      Beste mevrouw Rijnhoud,

      wat fijn te vernemen dat alles naar tevredenheid is opgelost en u nu gebruik kunt maken van uw Clean Energy account!
      Bedankt dat u uw ervaring heeft willen delen.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren