menu

Plus- en minpunten

  • Energielevering door stabiele partij (Engie)
  • Klantenservice zeer goed bereikbaar
  • 100% Windstroom
  • Korting wordt opgebouwd als spaartegoed
  • Hoge terugleverkosten

United Consumers tarieven

De actuele stroom- en gastarieven van United Consumers.

Contract
Stroomprijs per kWh
Gasprijs per m3
Vast (1 jaar)
€ 0,277
€ 1,227
Vast (3 jaar)
€ 0,270
€ 1,302

Info De tarieven worden dagelijks gecontroleerd.


Actie

Nu tijdelijk met € 225,- bonus. Dit bedrag krijg je als extra korting op je jaarnota.


Terugleververgoeding

Voor stroom die je netto teruglevert ontvang je bij United Consumers een vergoeding van € 0,100 per kWh.


Terugleverkosten

Voor elektriciteit die je teruglevert aan het net betaal je bij United Consumers terugleverkosten.


Over United Consumers

United Consumers is een consumentenorganisatie met verschillende producten en diensten, waaronder zorgverzekeringen, autoverzekeringen, telefoonabonnementen en energiecontracten. 

Het bedrijf maakt daarvoor gebruik van stroom en gas geleverd door Engie (voorheen: Electrabel/GDF Suez).

United Consumers produceert zelf geen stroom, maar koopt energie in en levert deze door naar klanten.


Kan het goedkoper?

United Consumers ervaringen

Review score

9,0

op basis van 252 reviews

Prijs
8,9 Star

Klantenservice
9,0 Star

Algemeen
9,0 Star

Write Schrijf een review
Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • A
    AvdW

    Misleidend met de maandprijs, omdat je heel goed moet opletten hoe ze de korting verdelen bij een 3 jarig contract. En iedere keer als je een maandbedrag wil weten krijg je een andere prijs, en een ander korting. Hoe vaker je opvraagt hoe duurder het wordt.

    • W
      Wendy UnitedConsumers

      @AvdW

      Beste AvdW,

      Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons om te horen dat je verwarring hebt ervaren rondom het maandbedrag en de verdeling van de korting.

      Als je bij ons je aanbod bekijkt, vermelden we altijd het termijnbedrag zonder de korting. De korting storten we na elk contractjaar in je online kortingstegoed, zodat je hier later van kunt profiteren. Daarnaast bieden we verschillende kortingen aan, afhankelijk van hoe je op onze website terechtkomt. Het kan daarom voorkomen dat je op een ander moment een andere korting ziet.

      We begrijpen dat dit soms verwarrend kan zijn en helpen je graag om alles duidelijk te maken. Neem gerust contact met ons op, zodat we samen je situatie kunnen bekijken en je een helder beeld kunnen geven van je kosten en kortingen.

      Met vriendelijke groet,

      Wendy
      UnitedConsumers

  • J
    Jeroen Rutgers

    Goede en duidelijke overstap zonder problemen. Online inzien van je verbruik en kosten is wat onoverzichtelijk

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • M
    Matje

    Zeer betrouwbaar

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • C
    Carlo Hanegraaf

    Geen klachten

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • G
    Gerrit Schreurs

    Ik ben tevreden!

  • J
    Jo van Dalen

    Heel betrouwbaar en goed advies. Heel vriendelijk personeel. We zijn hier al jaren bij en willen niets anders.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • G
    G.M Verboom

    is geen dure leverncier Ik neem gas en stroom af en ben zeer tevreden Heb nog nooit contact gehad over problemen Verder is er ook nog een spaar optie

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • W
    Wilfred Volkers

    Duidelijk, elke maand overzicht van gebruikte gas en stroom.
    Duidelijke teruglevering van opgewekte stroom.
    Korting sparen.
    Snelle service bij vragen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • L
    Leo Zonnenberg

    prima onderneming met goede service

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • J
    Jos Leufkens

    ik ben al heel lang klant en tot nog toe een zeer tevreden klant.
    wat ze zeggen don ze. service is goed. contact is heel duidelijk en mensen bij de servicedienst weten waar ze over praten. zeer klantvriendelijk, meedenkend en goed kennis.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • M
    M.v.d.Ven

    leverancier is goed geen klachten .Wat wil je nog meer.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • B
    B v Doormalen

    Ik heb al een jarenlange ervaring met united consumers tot volle tevredenheid !!!
    Waarom ?? Ik vrij regelmatig diverse zogenaamde aantrekkelijke aanbiedingen van diverse verschillende energieaanbiedingen bekeken. Diverse offertes hieromtrent aangevraagd, maar GEEN ENKEL van deze aanbieders kon tippen aan mijn lopend contract bij United Consumers.
    Overstappen naar een andere leverancier, die zelfs bij benadering niet kan tippen aan mijn lopende overeenkomst, heeft derhalve geen zin.
    100 % United Consumers heeft alleen maar HULDE.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • T
    Ton Wouters

    Snelle afhandeling van je aanvraag. Gegarandeerd groen stroom levering. Extra geldelijke beloning elke maand die je kunt sparen voor later.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • B
    Bert Kamps

    Bij contact altijd direct antwoord op je vraag

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • G
    Gerrit Tax

    Perfecte aanbieder alles helder en duidelijk.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • M
    Max Boekholt

    United Consumers heeft een goed back office. Ze zijn altijd behulpzaam, geven oplossingen en hebben goede leveranciers. Ook de pay back per maand op een eigen overzicht van de privepagina is ook een lekker gegeven. Ook krijg je bij het aangaan van een contact bij de eind afrekening vaak tussen de de € 40 per eenhied (gas en elektrisitijd). Dit kan oplopen tot € 150 per eenheid per jaar. Ook op Energie krijg je zo’n 5 tot 10% terug gestort. Dit en alle andere mogelijkheden

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • R
    R. Hartog

    Een goede energieleverancier met goede prijzen.
    Ook altijd een heldere uitleg van de afgenomen stroom en gas.
    Hier kan je sparen voor korting.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • W
    W. Plaisier

    Ontzettend vriendelijke en behulpzame klantenservice. Denken met je mee. Er is niets te veel voor hen.
    De prijs is ook goed te noemen.
    Ik ben blij met United Consumers

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • O
    Oluf v Oosterom

    Alles klopt gewoon: niets aan veranderen!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • A
    Arthur Dias

    Het mooiste van UnitedConsumers is dat zij niet alleen op energie focussen, maar ook op zorgverzekering, mobiel telefonie, autoverzekering & tanken.
    Zo heb ik hier een mooi spaarpot aan overgehouden.
    Waarom zou jij hier geen gebruik van maken?

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • R
    Rob Schmitz

    Ik ben al jaren klant bij United Consumers en ben nog steeds heel tevreden. De overstap was gemakkelijk en de tarieven zijn erg concurrerend. Daarnaast vind ik het online portaal overzichtelijk, waardoor ik mijn verbruik goed in de gaten kan houden. De klantenservice is ook altijd bereid om te helpen als ik vragen heb. Al met al een aanrader!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • H
    Huub

    Prima bedrijf. Altijd correcte antwoorden op vragen. Het spaarpotje wat zij hanteren is een leuk extraatje.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • T
    teun baas

    ze adviseren, ze zijn altijd bereikbaar, fantastishe mensen in dienst
    heel vriendelijk, niet opdringerig, duidelijkheid staat voor op
    ben heel blij met hen

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • H
    Henk Rosendal

    Hebben leuke aanbiedingenen kortingen. Erg tevreden.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • G
    glenn

    ik zit inmiddels 3 aaneengesloten jaren bij united consumers maar ben hier niet zo tevreden meer over. Ik heb ook sterk het vermoeden dat er dit jaar iets volledig mis is gegaan met de eindafrekening alleen blijft het zeer onduidelijk waar de fout ligt.

    mijn gas verbuik over het jaar:

    2021/2022 was 826m3 aan gas verbruikt in 1 jaar tijd
    2022/2023 was 986m3 aan gas verbruikt in 1 jaar tijd
    2023/2024 was 1599m3 aan gas verbruikt in 1 jaar tijd

    ik leef al jarenlang hetzelfde, er is niks veranderd aan mijn leefstijl of woning wat deze enorme piek in verbruik kan verklaren maar dit jaar (2023/2024) zou mijn verbruik dus ineens verdubbeld zijn t.o.v van het jaar 2021/2022

    Tussen het eerste en tweede jaar zit een klein verschilletje van 160m3 dat ik het tweede jaar meer zou hebben verbruikt wat best zou kunnen kloppen aangezien je niet elk jaar exact hetzelfde zal verbruiken. Dus dat is niet zo gek natuurlijk.
    Maar dat er tussen mijn afrekening van dit jaar ineens een gigantisch verschil zit van meer dan 600m3 aan verbruik vergeleken met de beide jaren ervoor klopt natuurlijk van geen kanten. Oplichtingspraktijken zijn dit als je het mij vraagt. United consumers had hier geen verklaring voor in ieder geval wat uiterst merkwaardig is

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • H
      Henk

      Ik ben al jaren bij UC aangesloten , collectief zorgverzekering is afgeschaft , scheelt mij voor ons twee 20 euro per maand en ik heb ook de indruk dat electrische en gas anders is , in ieder geval hoger , gas zekers terwijl ik maanden al electrisch kook en meer gas zou verbruiken dan een jaar geleden snap er ook niets van