Plus- en minpunten
- Energielevering door stabiele partij (Engie)
- Klantenservice zeer goed bereikbaar
- 100% Windstroom
- Korting wordt opgebouwd als spaartegoed
- Hoge terugleverkosten
United Consumers tarieven
De huidige tarieven van United Consumers zijn € 0,267 per kWh stroom en € 1,257 per m³ gas. Deze tarieven zijn berekend voor het goedkoopste contract in de energievergelijker op 19 juni 2025.
Volledig overzicht van de energietarieven bij United Consumers:
Contract | Stroomprijs per kWh | Gasprijs per m³ |
---|---|---|
Vast (1 jaar) | € 0,267 per kWh | € 1,257 per m³ |
Vast (3 jaar) | € 0,284 per kWh | € 1,311 per m³ |
De tarieven worden dagelijks gecontroleerd.
Actie
Nu tijdelijk met € 415,- bonus. Dit bedrag krijg je als extra korting op je jaarnota.
Terugleververgoeding
Voor stroom die je netto teruglevert ontvang je bij United Consumers een vergoeding van € 0,100 per kWh.
Terugleverkosten
Voor elektriciteit die je teruglevert aan het net betaal je bij United Consumers terugleverkosten.
Over United Consumers
United Consumers is een consumentenorganisatie met verschillende producten en diensten, waaronder zorgverzekeringen, autoverzekeringen, telefoonabonnementen en energiecontracten.
Het bedrijf maakt daarvoor gebruik van stroom en gas geleverd door Engie (voorheen: Electrabel/GDF Suez).
United Consumers produceert zelf geen stroom, maar koopt energie in en levert deze door naar klanten.
Contactgegevens
- E-mail: energie@unitedconsumers.com
- Telefoon: 040 23 50 560
- Website: www.unitedconsumers.com
ze adviseren, ze zijn altijd bereikbaar, fantastishe mensen in dienst
heel vriendelijk, niet opdringerig, duidelijkheid staat voor op
ben heel blij met hen
Hebben leuke aanbiedingenen kortingen. Erg tevreden.
ik zit inmiddels 3 aaneengesloten jaren bij united consumers maar ben hier niet zo tevreden meer over. Ik heb ook sterk het vermoeden dat er dit jaar iets volledig mis is gegaan met de eindafrekening alleen blijft het zeer onduidelijk waar de fout ligt.
mijn gas verbuik over het jaar:
2021/2022 was 826m3 aan gas verbruikt in 1 jaar tijd
2022/2023 was 986m3 aan gas verbruikt in 1 jaar tijd
2023/2024 was 1599m3 aan gas verbruikt in 1 jaar tijd
ik leef al jarenlang hetzelfde, er is niks veranderd aan mijn leefstijl of woning wat deze enorme piek in verbruik kan verklaren maar dit jaar (2023/2024) zou mijn verbruik dus ineens verdubbeld zijn t.o.v van het jaar 2021/2022
Tussen het eerste en tweede jaar zit een klein verschilletje van 160m3 dat ik het tweede jaar meer zou hebben verbruikt wat best zou kunnen kloppen aangezien je niet elk jaar exact hetzelfde zal verbruiken. Dus dat is niet zo gek natuurlijk.
Maar dat er tussen mijn afrekening van dit jaar ineens een gigantisch verschil zit van meer dan 600m3 aan verbruik vergeleken met de beide jaren ervoor klopt natuurlijk van geen kanten. Oplichtingspraktijken zijn dit als je het mij vraagt. United consumers had hier geen verklaring voor in ieder geval wat uiterst merkwaardig is
Ik ben al jaren bij UC aangesloten , collectief zorgverzekering is afgeschaft , scheelt mij voor ons twee 20 euro per maand en ik heb ook de indruk dat electrische en gas anders is , in ieder geval hoger , gas zekers terwijl ik maanden al electrisch kook en meer gas zou verbruiken dan een jaar geleden snap er ook niets van
Prijs is uitstekend klantenservice is duidelijk in antwoord maar beloftes komen ze niet na .Tegoed wat je al 3 keer hebt aan gevraagd word maar niet uitgekeerd klantenservice vraagd met spoed aan maar jevkrijgt geen antwoord als het niet mogelijk is jaarlijkse afrekening word uitbetaald rond 22 december vraag je of het voor de kerst binnen is zegt de klantenservice JA maar het is pas de nacht van de 23e verwerkt en staat dan pas de 27e op je rekening krijg elk jaar flink wat geld terug maar toch de maandlasten verhogen mer een paar euro zit nu 5 jaar bij UC de service word steeds minder.
Men is duidelijk als je vragen hebt, over wat dan ook.
E.e.a. is duidelijk en vriendelijk
Heel duidelijk en overzichtelijk! Een verzameling van verzekeringen met uitgekiende premies waarop kortingen gespaard kunnen worden!
Ben heel tevreden en wordt altijd met goede hulp geholpen als er problemen zijn. Een dikke tien.
Deze leverancier geeft goede adviezen en zorgt ook voor goede uitvoering van hetgeen is overeengekomen.
Naast mijn energiecontract heb ik meerdere overeenkomsten met United Consumers; allemaal tot mijn volle tevredenheid en allemaal besparen geld voor mij! Dus: echte aanrader!!
Zijn al zeker 10 klant bij hun en steeds goed behandeld.Wil hun echt wel aan iedereen aan bevelen en hebben steeds aanbiedingen .
United consumers geeft ons permanent de scherpste prijs voor stroom en gas,
Heb zeer goede ervaringen met United Consumers
heb dan ook alles wat zij aanbieden, ziekte kosten, auto telefoon,gas en stroom
Vragen worden adequaat beantwoord. Netjes elke maand een gebruikers overzicht van gas en stroom. Nette prijs voor zowel stroom en gas. Ben tot nu toe zeer tevreden.
UC is een transparante leverancier met een heldere communicatie. De prijsvorming is gebaseerd op een gemiddelde van andere leveranciers waarop een korting gegeven wordt zodat je nooit teveel betaald.
Hele goede service
United consumers heeft een heel goede klantenservice. De medewerkers zijn altijd super aardig en helpen je op de allerbeste manier. Ik heb dat wel anders meegemaakt. Er is nooit iets te veel. Ik heb dit bij andere energiebedrijven nog nooit meegemaakt.
Voor mij geen ander!
Heel klantvriendelijk en prijsbewust!,,
Goede prijsstelling, heldere klantafspraken, hele goede en snelle communicatie mogelijk, en komen afspraken na!
Lekker goedkoop, en je kunt ook lekker sparen . Voor leuke dingen.
Korting die je op kunt bouwen
Klanten service altijd snel bereikbaar en hulpvaardig
Ik wordt steeds opnieuw op de hoogte gehouden van de meest voordelige aanbiedingen. Zij denken alle dagen mee ten voordele van mij als hun al jarenlange tevreden klant. Beter kan ik mij niet wensen.
Dit energie bedrijf zoekt echt uit welk contract voor jou het beste is.
Alles supersnel geregeld. Dik voor elkaar dus.
Ik waardeer United Consumers door dat ze bij aanmelding ontdekte dat mijn vorige energieleverancier mij enkele duizenden euros teveel berekend had. De klantenservice van United Consumers bood mij aan om dat geld namens mij terug te vragen. Ze hebben het deskundig opgelost op een vriendelijke manier.