Waar ben je naar op zoek?

DELTA Energie

Totaalscore

Energieprijs


8,4

Klantenservice


8,5

Algemeen


8,5

Plus- en minpunten

  • Prettige klantenservice
  • 1 jaar of 3 jaar vast
  • Naar wens groene stroom (en gas)
  • Stabiel bedrijf
  • Beperkte terugleververgoeding

Over DELTA Energie

DELTA Energie is een middelgrote Nederlandse energieleverancier. Het is van origine een Zeeuws nutsbedrijf, maar is inmiddels in handen van Vattenfall. Wel opereert DELTA zelfstandig van de Zweedse energiegigant.

DELTA levert sinds 2016 uitsluitend groene stroom aan huishoudens.

Er zijn twee varianten:

  1. DELTA Puur Zeeuws Groen: 100 procent duurzame elektriciteit, opgewekt door Zeeuwse zonnedaken, Zeeuwse windmolenparken en getijdencentrales.
  2. DELTA Groene Stroom: 100 procent duurzame stroom, opgewekt door Nederlandse wind- en zonneparken, en verwerking van kippenmest in Moerdijk.

Verder kun je bij DELTA kiezen voor normaal gas of groen gas.

Kan het goedkoper?

130 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van DELTA Energie?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • TTruus van Breda – 18 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede betaalbare leverancier

    Reageren
  • TTruus van Breda – 18 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede betaalbare leverancier prijs is oké

    Reageren
  • FFam van Breda – 18 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede maatschappij geven goede adviezen en betaling is haalbaar

    Reageren
  • OO.Teekens – 18 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Perfecte groene energie leverancier , ook toen wij over gingen naar de slimme meter waarbij de monteur een verkeerde meterstanden heeft doorgegeven ,waardoor wij een heel groot bedrag moesten afrekenen ,heeft DELTA ervoor gezorgd dat alles weer terug gedraaid werd en wij een normaal tarief kregen chapoo voor Delta.

    Reageren
  • CConny van Boven – 18 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Delta is al onze leverancier sinds ons huwelijk 45 jaar dus nooit overgestapt naar een ander dus dat zecht al veel alles goed geregeld en zeer klantvriendelijk nooit geen problemen gehad hoop nog jaren klant van delta te mogen zijn

    Reageren
  • RRia – 18 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Geen problemen ondervonden. Prettige behandeling aan de telefoon

    Reageren
  • KKees – 18 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zeer goed

    Reageren
  • Ssieger de graaf – 18 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    goede service en lekker goedkoop

    Reageren
  • SSj Dronkers Vastgoed – 18 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Je wordt bijzonder vriendelijk te woord gestaan, en zijn altijd op tijd als er wat moet gebeuren in huis of op de zaak , na de werkzaamheden wordt alles keurig opgeruimd achter gelaten .
    Wij zijn zeer tevreden.
    SJ. Dronkers Vastgoed Vlissingen

    Reageren
  • Ppeter – 18 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede servics vriedelijke mensen goede info,goede aanbiedingen

    Reageren
  • TTonia schalk – 18 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik wordt goed op de hoogte gehouden en krijgelke maand een over zicht

    Reageren
  • CChris – 18 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Redelijke prijs heeft een duidelijke site waar je je dagelijkse verbruik kunt bijhouden. Op de site kun je alles zelf gemakkelijk regelen zoals maandbedrag aanpassen. Kortom een goede leverancier meten klantvriendelijke site

    Reageren
  • Hh.w.c. manders – 18 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Delta Energie is zeer goed, als er vragen zijn altijd zeer snel geholpen.

    Reageren
  • LLaurent – 09 december 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Najaar 2023 is voor de tweede keer op rij onze slimme meter vervangen wegens storing. Hij bleek al sinds juli niet meer te functioneren.

    De eerste keer in 2012 werd ons verbruik ten gevolge van de kapotte meter geschat op 3 x het verbruik dat we jaren lang hadden en vervolgens ook weer hebben.

    Veel contacten met de helpdesk en via e-mail leverden in 2021 geen enkel soelaas. Wij moesten bewijzen dat we niet meer hadden verbruikt…

    Dit keer 2023 bleef Delta weigeren een nieuwe meter te plaatsen. Dat is de verantwoordelijkheid van de netbeheerder. Stedin bleef ons terugverwijzen naar Delta. Het heeft dagen geduurd voordat eindelijk werd beslist tot plaatsing van een nieuwe meter. Dit is meternummer 4 in 3 jaar !

    We zijn benieuwd hoe exorbitant hoog het verbruik nu weer zal worden ingeschat.

    In elk geval stelt Delta dat de klant verantwoordelijk is. Hij dient praktisch elke dag te controleren of de meter nog werkt. Dit is ons dagen lang voorgehouden.

    Reageren
  • DDirk – 15 augustus 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goed bedrijf. Zeer vriendelijk te woord gestaan.

    Reageren
  • WWilma – 31 juli 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zou deze maatschappij,nooitaan iemand aanraden,slechtste ooit

    Reageren
  • AAndre – 28 juli 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zat al 2 jaar bij Delta. Ik raad ze helemaal niet aan. prijzen, contractvoorwaarden en klantenservice zijn verschrikkelijk.

    Reageren
  • HHuib – 25 juli 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goed

    Reageren
  • WWouter Aartsen – 23 juli 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Door wat wisselingen van contract werd er zonder problemen de nieuwe aanvraag ingewilligd en dit gebeurde binnen een paar dagen

    Reageren
  • Dd elenbaas – 17 juli 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    alles naar te vreden heid goede service goed bedrijf

    Reageren
  • Lle clercq – 10 juli 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

  • FF.Souren – 10 juli 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede service

    Reageren
  • Ssieger de graaf – 03 juli 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    goede en goedkope leverancier

    Reageren
  • EElly – 03 juli 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Hele fijne ervaring gehad. Hebben mij heel goed geholpen toen ik na een nekwervelbreuk ineens niets meer wist dan wat oppervlakkige dingen en moest gaan bellen voor mijn eigen ww en inlog. Pas toen ze zeker wisten dat ik het was gaven ze het vrij.

    Reageren
  • FFaith – 03 juli 2023

    Heel goed

    Reageren