Energyhouse

Energieprijs
5,3
Klantenservice
4,7
Algemeen
4,7

Over Energyhouse

Energyhouse (voorheen Greenfoot Energy) is onderdeel van de Greenfoot groep en levert stroom en gas voor zakelijke klanten in Nederland. De energieleverancier is volledig onafhankelijk. De CO2-uitstoot wordt bij Energyhouse gecompenseerd met biomassa certificaten. De leverancier wil haar klanten bewust maken van hun CO2-voetafdruk.

Energyhouse investeert in duurzame energie. Zo is er een in 2012 een solarpark aangekocht in Duitsland die gezamenlijk stroom kunnen generen voor 1.200 huishoudens.

Contact

  • Krijn Taconiskade 434
  • 1087 HW Amsterdam
  • (Postadres)

  • 020 308 1250
  • Van 9:00 tot 17:00
  • (ma t/m vr)

  • info@energyhouse.nl

4,9
Schrijf beoordeling

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Energyhouse?

Prijs
Klantenservice
Algemeen

Uw gegevens

11 klantbeoordelingen over Energyhouse

  • H
    Harry Henschen

    Organisatie zegt de klant hoog in het vaandel te hebben, maar de praktijk wijst anders uit. er is geen oog voor de menselijke maat.
    AFRADER.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • B
    Boos

    Waardeloos bedrijf! oplichters zijn het, ook onder valse voorwaarde gelokt. krijg ik achter een mailtje excuus door een foutje van ons tussenpersoon is u een verkeerd beeld voorgeschetst. kunnen helaas geen scherper tarief bieden , boete kost €5000,-

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • H
    hemel

    oplichters, samen met tussenpersoon ‘het energiekantoor”‘,..we zijn er ingeluisd als particulieren..krijgen opeens een enorme afrekening na 1 jaar, terwijl het pand 2 mnd niet gebruikt is en nwe mndls nota wordt een verdubbeling voor wat wij hiervoor bij vorige leverancier betaalden en nu een mndls verhoging van 35% bij hun. Wij vinden dat elke gedupeerde de consumentenbond moet waarschuwen en aangifte wegens oplichting moeten doen en eventueel die Sander de Haas thuis moeten opzoeken, wie weet zijn adres, voordat we hetzelf hebben gevonden en zullen publiceren.

    Reageren

    Reageren?

  • A
    Angela

    Ik had contact opgenomen met energyhouse voor een aanbieding, zij doen blijkbaar niet rechtstreeks zaken en werken alleen maar samen met tussenpersonen. Contact opgenomen met een tussenpersoon die al mijn zaken regelt, ik begrijp een hoop van energie en ik moet zeggen dat ik tevreden ben over de prijs/klantenservice van energyhouse. Ik word altijd netjes te woord gestaan en alles wordt duidelijk gecommuniceerd. Ik heb nooit problemen met ze ben inmiddels alweer 4 jaar vaste klant.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    M. de Buck

    Geen aanrader.
    Onbetrouwbaar; medewerkers houden zich niet aan hun eigen woord.
    Daarnaast laat de communicatie tussen klantenservice/contactpersoon-, debiteurenbeheer-en klant te wensen over.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • P
    Pim Meijneke

    Via Zelfstroom ben ik een zeer tevreden klant. Maximaal ‘van het gas af’ en dat tegen een zeer redelijke prijs. Top!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    ans

    vreselijk!onder valse voorwendselen getekent.volgende dag gelijk contact gehad. na veel gedoe ben ik er vanaf krijg ik een boete van 2200 euro!!!!die ga ik dus Niet betalen!!!!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • P
      PiM

      Fascinerend, Ans. Energy House levert nooit direct aan particuliere klanten. Zelf heb ik een contract via Zelfstroom (waar ik mijn zonnepanelen vandaan heb).
      Verder is je commentaar wel erg summier. Welke valse voorwendselen? Wat is er dan niet goed om er vanaf te willen? Beetje vaag allemaal.

      Reageren

      Reageren?

      • E
        Eric

        Beste Pim.
        Ik zal je even vertellen welke valse voorwendselen .
        Ik had samen met mijn vrouw. drie bedrijven waaronder een sporthal.
        Het huurcontract van de sporthal duurde nog drie maanden en dan zouden we stoppen.Ik had die week een nieuw contract getekend bij het nuon en die hadden daar rekening mee gehouden.

        Reageren

        Reageren?

        • R
          Richard

          Beste Eric, mijn ervaring is juist dat ze met tussenpersonen werken en zelf niet de contracten aangaan. Denk dat het probleem bij de communicatie naar je tussenpersoon ligt dan energyhouse zelf. Zelf ook gehad waardoor het meteen gecorrigeerd is door mijn adviseur

          Reageren

          Reageren?

    • R
      ruben klaassens

      hallo,
      en heeft u hem uiteindelijk betaald?
      ik zit met hetzelfde probleem namelijk,in krijg al een incassoburo op mn dak.
      hoe nu verder?

      Reageren

      Reageren?