WoonEnergie

Energieprijs
6,6
Klantenservice
6,4
Algemeen
7,1

Over WoonEnergie

WoonEnergie is een energieleverancier en dochteronderneming van Eneco. Het label richt zich in het bijzonder op woningcorporaties en hun huurders.

Woonenergie produceert zelf geen elektriciteit, maar is slechts een doorgeefluik voor elektriciteit die ‘vergroend’ is door middel van certificaten uit buitenlandse waterkracht (vooral Scandinavië). Er wordt enkel groene stroom geleverd, maar deze wordt door WISENederland geclassificeerd als sjoemelstroom.

Contact

  • Postbus 2201
  • 1200 CE Hilversum
  • (Postadres)

  • 0800 - 1466
  • Van 8:30 tot 18:00
  • (ma t/m vr)

  • Mailcontact via contactformulier website.

6,7
Schrijf beoordeling

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van WoonEnergie?

Prijs
Klantenservice
Algemeen

Uw gegevens

11 klantbeoordelingen over WoonEnergie

  • F
    f.mets

    gewoon zoals het hoort. helemaal goed.

    Reageren

    Reageren?

  • A
    A.Kuiper

    Woonenergie heeft onterecht 720 euro van mijn rekening afgeschreven.Voorgaande jaren kreeg ik altijd geld terug.Hier klopt helemaal niets van.Ik woon alleen.Ik douche kort.Ik heb de kachel altijd laag of uit.Dit is een hele grote fout woonenergie!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    Jos de Brie

    De verkoper van Woonenergie kwam in december 2015 aan de deur van ons pasgekochte huis. Natuurlijk wilde ik weten of het goedkoper kon (maar wèl groen). De verkoper wist ons te overtuigen met een mooi termijnbedrag. Helaas, naar bleek bij ontvangst van de jaarnota, was het tè mooi om waar te zijn en moesten wij nogeens meer dan het reeds betaalde jaarbedrag (137%!!) bijbetalen. Dit zijn geen nette praktijken. Bij Woonenergie had een lichtje op moeten gaan dat het termijnbedrag onmogelijk laag was en achteraf had ik ook zelf hier niet in moeten trappen.

    Vervolgens kreeg ik bij opzegging te horen, dat ik 2x de boete moest betalen, want ik had 2 contracten (stroom & gas). Ik heb maar 1 contract ondertekend (levering van groene stroom & gas). en ook op de site wordt aangegeven dat de boete geldt per CONTRACT. Maar volgens de klantenservice moest ik betalen per “individuele overeenkomst”. Natuurlijk zullen ze juridisch wel gelijk hebben; had ik de leveringsvoorwaarden maar goed moeten lezen. Maar die geeft zo’n huis-aan-huisverkoper er niet bij. En als je 2 weken later de bevestiging krijgt mèt de algemene voorwaarden, kun je niet meer terug. En nu zeggen ze: op onze site had u dit kunnen lezen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • S
    Silvia Stoel

    Het is een hele goede energie bedrijf en goedkoopste die ik tot nu toe heb mee gemaakt en heel klant vriendelijk.ik Ben er heel blij mee.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    geertse

    uitstekend bedrijf geeft heel goede service naar zijn klanten ook de prijs van de geleverde produkten is goed kan ook heel goed volgen wat en hoeveel wij gebruiken je ziet ook wat je per maand kwijt bent aan zowel energie als aan gas

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • T
    Tiny v.Oers

    Een goede prijs voor de energie en een duidelijk overzicht op de jaarnota.snel en duidelijk en vriendelijk personeel aan de telefoon,je vragen worden goed beantwoord.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • H
    Harriette

    Ik vind de enegie prijs iet wat te duur, maar de klantenservice en algemene indruk zijn perfect.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • H
    Huizinga

    Gasprijs ligt stuk hoger dan bij andere leveranciers. Klantenservice moeilijk bereikbaar

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • E
    ea boterhoek

    bij een storing zijn ze er binnen een uur ook op feestdagen

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • T
    Tiny v.Oers

    Ik ben zeer tevreden over WoonEnergie om dat het een redelijke prijs heeft voor gas en stoom,is echt niet duur.DE klantenservise is makkelijk bereikbaar ze nemen alle tijd voor je en zijn vriendelijk aan de telefoon.
    Mijn algemene indruk is een volledige 10

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Marco

    WoonEnergie is een goede leverancier met prima, lage prijzen!
    Ik heb een welkomstcadeau gekregen, een friteuse, en heb er al erg lang veel plezier van! Ik ben erg tevreden over de service en telefonische afhandeling van vragen. Ik heb geen enkele reden om over te stappen naar een andere leverancier!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?