Plus- en minpunten
- 100% windstroom
- Actieve hulp verduurzaming
- Hoge variabele tarieven
WoonEnergie tarieven
De actuele stroom- en gastarieven van WoonEnergie.
Geen contracten gevonden.
De tarieven worden dagelijks gecontroleerd.
Actie
Product of veld niet gevonden.
Over WoonEnergie
WoonEnergie is een energieleverancier en dochteronderneming van Eneco. Het label richt zich in het bijzonder op woningcorporaties en hun huurders.
Woonenergie produceert zelf geen elektriciteit, maar is slechts een doorgeefluik voor elektriciteit die ‘vergroend’ is door middel van certificaten uit buitenlandse waterkracht (vooral Scandinavië). Er wordt enkel groene stroom geleverd, maar deze wordt door WISENederland geclassificeerd als sjoemelstroom.
Onder bewind kwam ik erachter dat de stroom opgelopen was door bijbetaling bij elkaar 8000 euro moet terugbetalen ik woon alleen mijn dochter hebt een tijdje bij me gewoond ben alles aan het uitzoeken maar moeilijk antwoorden te krijgen als je onder bewind staat betaal over de 200 euro per maand of de fout bij het bewind ligt of woonenergie dat is het vervelende dat je zelf moeilijk alles kan controleren maar ben er mee bezig
Vriendelijk geholpen en te woord gestaan duidelijke uitleg bij problemen de rekeningen zijn overzichtelijk en. Goed te volgen
wij zijn er voor de huurder maar nu wel geld gaan rekenen voor zonnepanelen maar als je huurder bent zoals ik huur je die ook dus WEG met we zijn er voor huurders flauwekul Dus oproep aan iedereen met zonnepanelen op huurwoningen MELDEN bij ACM
Al tijden klant bij woonenergie.
Ik kreeg begin maart toekenning van het noodfonds dat er een bedrag werd toegekend. Vervolgens een mail van woonenergie dat dit bedrag word verrekend met openstaande facturen, en restant daarna word verdeeld over 6 maanden. Ook is dit 8 keer toegezegd per telefoon. Het word maar niet verrekend, nu ineens zou het weer niet verrekend worden. Moet er constant achteraan, er worden hierdoor verkeerde facturen gestuurd. Medewerkers hebben allemaal een ander verhaal, je kan geen leidinggevende spreken, en wijzigingen worden doorgevoerd waarna je er zelf “achter” moet komen. Het noodfonds is voor mij meer een stress fonds, ben hier inmiddels al 6 weken en 53 telefoontjes verder en het schiet maar niet op. Woonenergie doet niet wat ze zeggen en bovendien zijn de standaard klantenservice medewerkers zo slecht opgeleid dat ze 9 van de 10 keer het antwoord niet eens weten.
Daarnaast is het ook nog eens een dure leverancier die werkt met kwetsbare mensen met schulden. Een schande dat dit zomaar kan in Nederland over de rug van mensen met een minimum inkomen.
Voor mij nooit geen woonenergie meer en ik zal iedereen afraden om met deze mensen in zee te gaan!!
Perfect
Heel goed energieleverancier
Hebben tot op heden geen klachten
Hallo,
Nooit storingen, altijd continu.
Kosten zijn redelijk
Niet altijd makkelijk bereikbaar, wel vriendelijk, ook niet de goedkoopste
Betaal een normale prijs.Met telefonisch contact bijzonder goed en eerlijk advies gehad. Waren heel vriendelijk en meedenkend.
Zelden of nooit een storing mocht er toch een storing zijn dan wordt er getracht om het zo snel mogelijk op te lossen
Correctie vergeten dat de prijs voor gas erg hoog is niet te controleren is of ik wel zoveel heb gebruikt elektriciteit verbruik ook moeilijk te controleren aangezien ik zonnepanelen heb.
Zelden of nooit een storing mocht er toch een storing zijn dan wordt er getracht om het zo snel mogelijk op te lossen
Ik heb net 3 jarig contract afgesloten voor een goede prijs. Werd zeer vriendelijk geholpen met goed advies
@Henny
idd. Woonenergie heeft 1 of 3 jaars verlenging. Net ook verlengd.
Met nuance dat indien in bezit van zonnepanelen enkel 1 jaars contract mogelijk is.
Ben al 17 jaar bij woon energie zijn altijd zeer correct bij innen maar ook bij terug gave en wanneer er problemen zouden zijn ( nooit gehad ) woorden die direct opgelost en bij telefonisch contact altijd super vriendelijke medewerkers aan de lijn.
Zeer vriendelijk en goede uitleg jarenlang al klant
Eerlijk prijsadvies. Eerlijke prijsstelling.
Adequate informatie,
Zeer goede telefonische bereikbaarheid en informatie.
Kortom. professionele leverancier.
Al zeker 30 jaar klant van WoonEnergie Ben al die jaren al zeer tevreden over hun .goed berijkbaar via mobiel en mail .Iedere maand een overzicht van je maandgebruik en de vorige maand en van een jaar eerder . Ook al zou ik bij een andere Leverancier wat goedkoper uit zijn ,blijf ik toch bij WoonEnergie
Redelijk goedkoop goede service vriendelijk staan open voor suggesties
Jaren lang bij deze leverancier energie afgenomen in de veronderstelling dat ze (naar eigen zeggen) goedkoop waren. Maar het is gewoon Eneco met toptarieven. Ik zit nu bij een andere leverancier en het eerste dat me opviel was dat het uitlezen van mijn slimme meter, laten we zeggen; nogal verschilt met die van Woonenergie. Ik geloof dat ik jaren lang …. ben.
Mijn termijnbedrag is flink omhooggegaan, terwijl de communicatie daarover niet al te best was. Service kan beter
@Simon
Oplichters zijn het
Ik betaal me groen en geel 263 euro in me eentje…klopt toch niet
Stelletje oplichter ik moet een bedrag van 1600 euro betalen en peer maand bijana 300€ ik kan me huis bu al opzeggen want dit is voor mij niet haalbaar ik weet niet wat ze willen dat we alleen nog werken om rekeningen te betalen hoe is dit mogelijk?! Dit is erger dan de slavernij!!
Bij problemen een zeer goede en deskundige uitleg door de monteur snelle service. Zeker aan te raden
Mijn huidige contract liep af begin januari.Ik kreeg mijn jaarnota en ik kreeg een hoog bedrag terug betaald.Alleen heb het op de dag van vandaag nog niet uitbetaald gekregen.Het nieuwe maand bedrag hebben ze wel al maar het rest bedrag maken ze niet over.Ik ben echt niet blij meer met woonenergie..
@Mevr D
Ik deel uw mening niet, na de meterstanden te hebben doorgegeven kreeg ik altijd jarenlang heel snel uitbetaald. Na de gastritis pakte dat anders uit mijn ‘spaarpotje’ was weg ik moest bijbetalen en het maandbedrag ging naar over de 200 voor een 1 persoon.
@A. Macfarlane
Ik moet even mijn vorige reactie bijstellen.
Ik kreeg een afrekening waarbij ik rond 750 euro moest bijbetalen, maar zag in de genoteerde getallen twee fouten. Heb gebeld en een medewerkster zag de fouten nog voor ik daarover begon. Uiteindelijk kreeg ik een fors bedrag terug en mijn maandbedrag ging ook flink terug. Ik ben al jaren bij Woonenergie en verder nooit klachten gehad. Wel altijd de cijfers bijgehouden, dan zie je zelf ook snel als er iets fout zit.
Wooninergie scheel mij 100 euro per maand met de vorige energiebedrijf. Dus toppie