Welkom Energie

Energieprijs
5,2
Klantenservice
3,3
Algemeen
3,3

Over Welkom Energie

Welkom Energie is een nieuwe, zelfstandige energieleverancier in Nederland. Ze staan voor 100 procent scherpe tarieven, groene energie en noemen zichzelf sociaal verantwoord.

Bij Welkom Energie kiest je uit drie verschillende energiecontracten:

  • 1 jaar vast
  • 3 jaar vast
  • Variabel

Bij Welkom Energie krijg je als klant altijd groene stroom en/of gas. De stroom wordt ingekocht bij Europese Windenergiebedrijven.

Contact

  • P.J. Oudweg 4
  • 314 CH Almere
  • (Postadres)

  • 088 888 0400
  • Van 9:00 tot 17:00
  • (ma t/m vr)

  • Mailcontact via contactformulier website

3,9
Schrijf beoordeling

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Welkom Energie?

Prijs
Klantenservice
Algemeen

Uw gegevens

9 klantbeoordelingen over Welkom Energie

  • G
    G.J.Gerritsen

    Trap er niet in. Ze zijn goedkoop (niet veel) door een welkomst korting, maar die keren ze niet uit. Ze hebben een truck in de kleine lettertjes staan waar de klant vooraf niet over wordt geïnformeerd. Na een jaar blijkt, dat je erin bent getrapt!! En telefonisch niet bereikbaar of na 20 minuten wachten. Zo voorkom je dus boze klanten aan de lijn. Waardeloze club!

    Reageren

    Reageren?

  • H
    Helen

    onterechte incasso van maar liefst 318 euro in oktober en nu weer 290 in december. Ik heb een verbruik van 875 m3 gas in het hele jaar en ca 1300 elektra, dat is omgerekend ca 70 euro per maand aan voorschotten, waarvan de eerste maanden 85 euro is betaaald. Dus hoe ze aan die waanzin komen om zomaar zonder enige indicatie en communicatie mijn rekening te plukken is een raadsel.
    Vervolgens niet afrekenen terwijl mijn (jaar)contract beeindigd is. 12 maanden ben ik klant geweest en dus nooit meer
    Zgn hebben ze de meterstanden niet: die hebben ze wel, zowel van mij als mijn nwe leverancier. Zo zout heb ik het nooit meer gemaakt dat lukraak bedragen worden afgeschreven. De incassant is nu geblokkeerd bij de bank alsmede stornering van laatste bedrag totdat ze fatsoenlijk het contract afwikkelen. Dits is zelfs strafwaardig wat ze doen. Een beginnend bedrijf dat zo over de schreef gaat? wil best helpen aan voortijdig einde van hun commercieel bestaan als energieleverancier!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    joan

    verschrikkelijk bedrijf! eerste jaar ging goed tot dat ik het mocht verleggen! De eerste maand betaalden ik meer dan het dubbelen terwijl we een afspraak hebben gemaakt kwa bedrag. Tevens ook een bevestiging ervan ontvangen. Je betaald vooruit logisch dus denk je maand december zal wel goed gaan maar nee!!!!!!!!!!! nu een ander bedrag maar wel weer 33 euro teveel. Nu bijna 30 mailtjes veder en telefoontjes gepleegd maar nog steeds me geld niet terug! Dus haal ik mijn geld zelf via de bank terug! Maar dan zijn ze wel snel en heb je de volgende dag per direct een mail dat je moet betalen en anders heeft het effect op je welkoms cadeau die je aan het einde krijgt!

    DUS IK RAAD JE TEN ZEERSTE AF OM HIER OOIT EEN CONTRACT AAN TE GAAN!

    Ik hoop dat ik op deze manier mensen kan behoeden op problemen! vooral mensen die het al niet heel ruim hebben en het geld hard nodig hebben!!!!!!!!!!!!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • F
    Fokje modder

    Zeer slecht kut bedrijf door jullie toe doen afgesloten van gas en licht om dat jullie verzuimde Enexis op te hoogte te stellen dat ik een contract bij jullie had gebeld met dit bedrijf als leugenaar weg gezet val dood daar nooit meer dat ik met jullie in zee ga

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    Geert Veldkamp

    Welkom Energie is een keihard en zakelijk bedrijf dat haar klanten overduidelijk geen warm hart toedraagt. Wij waren een jaar lang aangesloten bij Welkom Energie wat in eerste instantie prima beviel. Toen we een goed aanbod kregen van een andere leverancier besloten we weer over te sluiten. Hierbij hebben we niet goed genoeg op de overstapdatum gelet, waardoor de nieuwe leverancier een paar dagen te vroeg begon met leveren. Niet handig. Om die reden bracht Welkom Energie niet alleen een opzegvergoeding van €50 in rekening maar werd ook de welkomstpremie van €190 weer volledig teruggevorderd. Coulance is hierin niet mogelijk volgens de klantenservice, het staat immers zwart op wit. Een paar dagen te vroeg oversluiten kost dus €240, das makkelijk verdiend! Gelijk hebben ze zeker, maar in mijn beleving ben je op deze manier niet de ‘meest sociale energieleverancier in Nederland’, zoals doodleuk geadverteerd wordt. Pas op voor dit bedrijf, ik zie op verschillende sites soortgelijke ervaringen. Je kan beter een paar euro meer betalen per maand, dan in zee gaan met deze uitbuiters.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • P
      paul

      Ik heb dit ooit gehad bij een andere leverancier. ik had de juiste datum van begin levering opgegeven, echter de nieuwe is eerder gaan leveren. ik kreeg daardoor een welkomstpremie van 100 euro die na 1 jaar uitbetaald wordt niet. Het scheelde ook maar 4 dagen, maar doordat ik aan kon tonen dat ik de juiste datum opgegeven had, heeft de nieuwe leverancier de 100 euro betaald. zelf goed op de datum letten dus!

      Reageren

      Reageren?

  • Y
    Yuri

    Leuk nieuw bedrijf. Begrijpelijke taal en vriendelijke service.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • P
      Patricia

      wacht maar tot einde van het jaar, dan vliegen de onterechte incasso’s je om de oren en willen ze dwingen om nog een jaar klant te blijven door te ontkennen dat je overgestapt bent naar nieuwe leverancier !

      Reageren

      Reageren?

  • P
    Peter

    Bij welkom energie betaald u een maand voor uit.
    Dat zie je pas als je het contract krijgt.
    Mijn contract met mijn huidige leverancier eindigde op 31 Mei.
    Welkom ging leveren vanaf 16 juni ???
    Vond het geen warm welkom.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?