Waar ben je naar op zoek?

ServiceHouse

Kan het goedkoper?

Over ServiceHouse

ServiceHouse identificeert zichzelf als een innovatief bedrijf op het gebied van duurzame energie. Ze richten zich op de zakelijke markt.

8 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van ServiceHouse?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • JJoke – 01 augustus 2024

    Prijs

    Service

    Serie dagen ontbreekt uit overzicht slimme meter. Coolblue (ServiceHouse is door hen overgenomen) geeft aan dit niet te kunnen achterhalen. Vreemd, want als de klant dit wil, zijn ze verplicht de gegevens te achterhalen. Heb hen op onderstaand artikel gewezen en wacht op reactie. Als ik dit niet ontvang, ga ik verder op onderzoek uit, zoals contact zoeken met ACM en/of Netbeheerder. Iemand iets dergelijks meegemaakt? Zo ja, hoe is het opgelost?

    Reageren
  • JJosje – 12 juli 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Heel erg eng wordt het wanneer je een mail krijgt van je eigen energie leverancier X dat Service House mijn nieuwe leverancier wordt terwijl ik niet eens op de hoogte was van dat deze leverancier bestaat!
    Dit is een juridische kwestie! Hoe komen jullie aan mij gegevens en hoe brutaal kun je zijn! Ik eis opheldering!

    Reageren
    • EE – 18 augustus 2023

      @Josje
      Ik heb nu hetzelfde aan de hand. Ik snap niet wat er gebeurt is. Hoe heb jij dat opgelost?

      Reageren
  • EEen geërgerd klant – 20 juni 2023

    Slecht, slecht en nog eens slecht. Uren in de wacht en terugbellen of mailen ho maar.
    In en in triest.
    Wanneer reageren jullie nu eindelijk. Laadpaal al 6 dagen op foutmelding.

    Reageren
    • JJ vd Broek – 30 juni 2023

      @Een geërgerd klant Dat ben ik ook reageren nergens op Email telefoon is ze kennelijk vreemd. Raar voor een bedrijf onder de hoed van Cool Blue.

      Reageren
  • PPrive – 19 november 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Door een fout vanuit service house/ Noord energie een hoge rekening ontvangen van mijn netbeheerder.
    Service house is “vergeten” mij te aanmelden voor gas en beweert nu dat ik destijds geen klant van hen was ondanks mijn facturen bleven binnenkomen en betaald werden.
    Zij willen hun fout niet toegeven ondanks meerdere mails, telefoon gesprekken en bankafschriften.
    Vervolgens werd door de dame aan de telefoon bij service house de verbinding verbroken en kreeg ik een mail met het verzoek niet meer te bellen ongeacht dat ik nog voor minimaal 1 jaar klant bij hen moet zijn.

    Een advocaat is inmiddels ingeschakeld!

    Mensen laat je niet in met deze prutsers!

    Reageren
    • Hh.weijgertse – 18 september 2022

      @Prive krijg van de net beheerderliander bericht dat ik per 29 september wordt afgesloten ik heb op 10 juni2022 een contract afgesloten hoe kan dat dan contract via cool bleu

      Reageren
      • RRico – 02 september 2023

        Is jullie oude leverancier misschien de atoomalliantie want service house schrijft ook plotseling een maandelijks bedrag van mijn rekening af

        Reageren