Qurrent

Energieprijs
8,4
Klantenservice
8,0
Algemeen
8,1

Over Qurrent

Qurrent is in 2013 op de markt gekomen als nieuwe energieleverancier. Het energiebedrijf is onderdeel van stichting DOEN die veel investeert in windenergie en andere duurzame projecten. Het doel van het bedrijf is dan ook om de transitie van fossiele brandstoffen naar duurzame energie te versnellen. Inmiddels heeft de leverancier ongeveer 60.000 klanten.

Contact

  • Willem Fennengastraat 23
  • 1096 BL Amsterdam
  • (Postadres)

  • 088 - 7771200
  • Van 8:00 tot 18:00
  • (ma t/m vr)

  • vraag@qurrent.nl

8,1
Schrijf beoordeling

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Qurrent?

Prijs
Klantenservice
Algemeen

Uw gegevens

19 klantbeoordelingen over Qurrent

  • G
    Gerard Dauwes

    Waardeloos georganiseerd.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    Guus de Rooij

    contact met klantenservice verliep prima en de wijziging die ik voorstelde werd gehonoreerd en zeer snel uitgevoerd

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • F
    F.B.Goldbach

    Zeer duurzame energie oplossingen voor een redelijke prijs. Je kan wel voor een goedkope energie prijs gaan, maar dan beland je al gauw in grijs of vuile energie.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • K
    karin

    Groene energieleverancier ,
    origineel met windmolenmogelijkheid in eigen beheer!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • R
    Robert Rieck

    Qurrent levert gegarandeerd groene energie en geeft mogelijkheden voor participatie

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    Adriaan van Wijde

    Beste,

    Ze krijgen van mij 10 omdat :
    – Energiekosten inderdaad laag zijn en ze het waar hebben gemaakt!
    – Klantenservice is uitstekend, ik krijg mails wanneer ik iets moet weten.
    – Algemene indruk is dat Qurrent iets voor milieu doet! En zodoende waardeer ik ze met een 10.

    Daarnaast maken ze geen onnodige reclame en geven ze in hun promotie ook weer wat ze beloven! We kregen daardoor oa korting van 200 euro! Echt super.

    Groeten,

    Adriaan van Wijde

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    marijke kregting

    Qurrent doet wat ze belooft: 100%groene energie uit duurzame bronnen voor een goede prijs, daarom ben ik klant bij Qurrent

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • H
    Helen Spoelstra

    Duidelijk in alles
    Prijs Kwaliteit Vriendelijkheid…….
    Kortom een leverancier die beloften nakomt

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    J J van Donselaar

    Hulpvaardig en zeer efficient bij het overstappen tegen zeer concurerende tarieven

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    Jos van Rossum

    Na mijn vragen over hun terug lever voorwaarden en mogelijkheden ben ik keurig geholpen en zelfs nog apparatuur daarvoor in bruikleen gekregen.
    Hun prijsstelling is zeer goed m.n. het gas die ik vast heb staan voor 0,53 eurocent.
    Bij uitzondering heb ik het 2e jaar met hun afgesloten terwijl ik anders elk jaar switch om aan de goedkoopste prijs te komen. Ook staan zij zeer positief tegenover energie besparingen, zij werken daaraan mee. Nee voor mij is er voorlopig geen andere maatschappij die hieraan kan tippen en zeker niet de grote 3, Essent Nuon en Eneco!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    Geke Toxopeus

    Qua prijs en klantenservice ben ik erg tevreden over Qurrent. het is echt de inkoopprijs wat je betaalt en daar ben ik blij mee. Op vragen krijg je direct antwoord en ze willen veel moeite doen om je tevreden te laten blijven.Een minpunt vind ik MijnQurrent, waar je nog steeds niet je verbruik kunt invullen zelf en dus ook niet kunt zien of je nog genoeg betaalt per maand. Ook kan je het maandbedrag nog niet aanpassen in MijnQurrent, dit moet nog steeds via email naar de klantenservice. En al gaat dit heel gemakkelijk, ik zou toch liever willen dat ik dit in MijnQurrent zou kunnen doen. Er wordt steeds beloofd dat er naar gekeken wordt, maar intussentijd wacht ik al een half jaar zonder verbetering. Dit is voor mij de enige reden om weer over te stappen. En zodra het wel geregeld is allemaal in MijnQurrent kom ik zeker weer bij hun terug.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • D
    drent

    In september 2015 kwamen ze voor beslissers in deze maand met een zeer sterk concurrerende aanbieding, die alle andere leveranciers absoluut het nakijken gaf.
    De aanbieding ging over 1 jaar vast contract en bij eventueel verbreken van het contract geen boete; wel natuurlijk de maand vol maken.
    Kortom zijn we heel blij met het zeer scherpe gas- en elektrische tijdtarief.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • F
    Frank Lagendijk

    Qua prijs prima maatschappij. En ook een groene maatschappij spreekt me enorm aan. Echter qua service slaan ze de plank mis. Ik heb 2 maanden geleden een mail gezonden om een nieuwe aanbieding en nog steeds totaal geen enkele reactie mogen ontvangen. Erg slecht.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    gerry hendriks

    prima service, overstap goed geregeld alleen hoog vastrecht

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    Adriaan

    Een klein maar groeiend milieubewust en zeer duurzaam energiebedrijf

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    Adriaan Hofstra

    Een klein maar groeiend milieubewust en zeer duurzaam energiebedrijf. Jammer alleen dat aanpassing/inzage in je energieverbruik nog altijd via mail geregeld moet worden.Wordt nog steeds aan gewerkt, maar duurt nog wel een tijd. Verder zeer klantvriendelijk en actief op sociale media

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    Anita Versteeg van Hofslot

    Ze geven fouten toe en geven heel snel en duidelijk antwoord op vragen en ze hebben begrip voor een bepaalde problemen waarbij ze proberen mee te denken. Alleen ze kunnen het alleen beter met cliënt communiceren dat de maand bedrag verhoogd of verlaagd zou zijn en daarvoor dan toestemming vragen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • D
    duncan kuiper

    goede leverancier groene stroom makkelijk overstappen

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    Jaap J van Donselaar

    Na eerste mislukte niet als gevolg van een fout van Qurrent, dankzij de servie van Qurrent toch overgestapt tegen aantrekkelijke tarieven.Petje af!!!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?