Oxxio
Oxxio tarieven
Hieronder staan de actuele stroom- en gastarieven van Oxxio.
Contract |
Stroomprijs per kWh
|
Gasprijs per m3
|
---|---|---|
Vast (1 jaar)
|
€ 0,267
|
€ 1,288
|
Vast (3 jaar)
|
€ 0,261
|
€ 1,350
|
De tarieven worden dagelijks gecontroleerd.
Actie
Tijdelijke actie: Tot € 305 korting (voor nieuwe klanten). De hoogte van de korting kan verschillen per contract en verbruik.
Terugleververgoeding
Voor stroom die je netto teruglevert ontvang je bij Oxxio een vergoeding van € 0,145 per kWh.
Terugleverkosten
Voor elektriciteit die je teruglevert aan het net betaal je bij Oxxio terugleverkosten.
Kan het goedkoper?
Plus- en minpunten
- Real-time inzicht energieverbruik
- Prettige app die inzicht biedt
- Hoge bonussen
- Communicatie kan beter
- Hoge terugleverkosten zonnepaneelhouders
Over Oxxio
Oxxio is een Nederlandse energieleverancier en positioneert zich tussen de prijsvechters op energiegebied. De focus ligt met name op het feit dat klanten alles online kunnen regelen.
Het bedrijf is sinds 2011 onderdeel van Eneco, maar functioneert nog steeds als zelfstandig bedrijf met eigen vergunningen. Inmiddels heeft de leverancier ruim 250.000 klanten weten te bemachtigen. Daarmee behoort de onderneming tot een van de middelgrote energieleveranciers in Nederland.
Oxxio levert uitsluitend groene stroom aan huishoudens. Bovendien kun je groen gas afnemen.
AAnnemieke – 09 augustus 2024
Prijs
Service
Algemeen
Normaal
ReagerenEEnrico – 08 augustus 2024
Prijs
Service
Algemeen
Ben bij oxxio gekomen na contact te hebben gehad met de klantenservice.
ReagerenAlles ging goed tot het op de slimme meter aankwam daar snapte ik niks van en met de goede hulp van oxxio leek het inneens een peulenschil te zijn.
En ze hielpen mij ook nog eens goed met nadenken over mijn maandbedrag instellen.
Dus ik kan maar 1 ding zeggen klasse hoe ze mij geholpen heebben.
Dus bij deze een diike 10
AAn Pieterse – 08 augustus 2024
Prijs
Service
Algemeen
Duidelijke uitleg en prijsafspraken, bereikbaarheid was slecht, is nu veel beter, zij werken aan innovatie. Elke maand een overzicht van je verbruik en vergelijking met maand en jaar ervoor. Kortom: dik tevreden.
ReagerenWWim van Oort – 08 augustus 2024
Prijs
Service
Algemeen
Oxxio is een klantvriendelijk bedrijf, informeert en communiceert goed. Jaarafrekening en altijd redelijk op tijd en correct. Teveel betaalde bedragen worden snel uitgekeerd cq verrekend. Kortom, een klantvriendelijk bedrijf maar de tarieven mogen wat mij betreft scherper en lager.
ReagerenHH. Withaar – 06 augustus 2024
Prijs
Service
Algemeen
Mijn contact met Oxxio is minimaal. Dat is en goed teren want dat betekent dat er geen probleme zijn. Ik krijg keurig hete maandelijkse energie raport.
ReagerenEEwout – 17 juli 2024
Prijs
Service
Algemeen
Klantenservice gaf laatst snel antwoord op mijn vragen, zowel via chat als met bellen. Wachttijd valt mee. Vriendelijke medewerkers en lage tarieven. Top.
ReagerenWWillemse – 21 juni 2024
Prijs
Service
Algemeen
Erg slechte ervaring. Klantenservice werkt geheel naast elkaar heen. Bellen, Appen is zinloos. Afspraken om terug te bellen worden niet nagekomen. Nooit meer Oxxio
ReagerenHHans – 06 mei 2024
Prijs
Service
Algemeen
zeer slechte klantenservice IT niet bereikbaar kan al drie weken niet inloggen 18 x gebeld en niemand die het oplost.
ReagerenJJam – 15 april 2024
Prijs
Service
Algemeen
De app werkt steeds slecht. Bedragen kloppen niet. Wanneer er contact is met Oxxio dan weten zij ook niet hoe dat kan. Ik weet zo niet goed waar ik aan toe ben.
ReagerenMMargo – 27 maart 2024
Prijs
Service
Algemeen
Goede firma, tarieven en klantenservice. Altijd snel geholpen als iets aan de hand is, bijvoorbeeld de vorige keer toen er iets aan de hand was met mijn slimme meter.
Ga zo door!
ReagerenMM.K – 06 maart 2024
Prijs
Service
Algemeen
Verschrikkelijk bedrijf je wordt totaal niet geholpen bij de klantenservice. Enorm spijt dat ik met Oxxio in zee ben gegaan.
ReagerenJJurgen – 29 februari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Ben sinds kort klant, maar de tarieven zijn nu zelfs nog lager. Daar bovenop krijg je ook nog eens een waanzinnige bonus. Ik wou dat ik nog even had gewacht met overstappen.
Verder…
Prettige website en app, waarbij de communicatie over het algemeen goed verloopt. Alleen de chatbot is volledig waardeloos. Wachttijden telefoon kunnen ook beter.
ReagerenJJannus – 23 februari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Waardeloze leverancier
ReagerenRRick – 31 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Ik heb in 3 maanden 25 contact pogingen ondernomen. Aan de telefoon krijg ik medewerkers die aangeven dat de 900 euro extra gas kosten in juni en juli ook niet begrijpen. Ik moet even wachten op een mail van iemand die wel bevoegdheid heeft. Ondertussen bljjven ze wel aanmanings en incasso kosten sturen, die kunnen ze er helaas niet uithalen.
ReagerenAAns – 28 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Altijd goed geweest, nu gooien ze er met de pet naar. Reageren slecht op app, snappen niks via de app. Ineens veel hoger verbruik, terwijl we een energie zuinigere ketel hebben. Zelfs op dagen dat we niet thuis zijn. Verwarming uit en niet gekkot of gedoucht toch meer als 100% meer verbruik dan anderen. Dit klopt niet in mijn ogen.
ReagerenHHenk Willems – 22 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
In juli 2023 overgestapt naar Oxxio. Vast 3-jarig contract. De Oxxio-app geeft goede en heldere informatie over mijn dagelijkse, maandelijkse en jaarverbruik, en adviseert op basis daarvan eventuele aanpassing van het voorschotbedrag. Oxxio hanteert, in vergelijking met andere energieleveranciers, ook nog een redelijke terugleveringsvergoeding voor stroom. Dus tot nu toe ben ik heel tevreden over Oxxio, en ik hoop dat ik dat de komende jaren ook blijf.
ReagerenMvg. Henk
OO Minkes – 20 januari 2024
Geen problemen, keurig op tijd met overzichten en via de app altijd bereikbaar
ReagerenII, Gemmink – 20 januari 2024
Prijs
Service
Elke dag kun je inzien wat je gebruikt
ReagerenElke maand overzicht van je verbruik ook vergelijking maand ervoor en jaar ervoor
Ook telefonisch goed advies
SSdm Bourne – 20 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Was afgesloten door Stedin omdat ik geen leverancier had maar die had ik wel Oxxio schriftelijk zelfs toch afgesloten en het duurde drie jaar voordat ik weer werd aangesloten ..
ReagerenDDick Vos – 20 januari 2024
Prijs
Service
In een woord : Grandioos
ReagerenJJan boeters – 19 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Ik heb goeie ervaring met Oxio ze leggen het goed uit alleen is niet alles duidelijk op de websyde omtrent een vast contract geen prijzen dus overweeg ik toch een andere leverancier die wel duidelijk kan vertellen wat stroom en gas kost bij een vast contract
ReagerenLLaura Dankier – 19 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
fijne app
Reagerenduidelijk
tot op heden geen klachten.
PPeter Belien – 19 januari 2024
Prijs
Goed
ReagerenJJanneke Soedjaks – 19 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Goed
ReagerenJJanneke Soedjaks – 19 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Wordt goed op de hoogte gehouden
Reageren