Waar ben je naar op zoek?

Oxxio

Totaalscore

Energieprijs


7,2

Klantenservice


7,2

Algemeen


7,3

Plus- en minpunten

  • Real-time inzicht energieverbruik
  • Prettige app die inzicht biedt
  • Hoge bonussen
  • Communicatie kan beter
  • Hoger vastrecht zonnepaneelhouders

Over Oxxio

Oxxio is een Nederlandse energieleverancier en positioneert zich tussen de prijsvechters op energiegebied. De focus ligt met name op het feit dat klanten alles online kunnen regelen.

Het bedrijf is sinds 2011 onderdeel van Eneco, maar functioneert nog steeds als zelfstandig bedrijf met eigen vergunningen. Inmiddels heeft de leverancier ruim 250.000 klanten weten te bemachtigen. Daarmee behoort de onderneming tot een van de middelgrote energieleveranciers in Nederland.

Oxxio maakt gebruik van vrijwel volledig gebruik van groene stroom.

Kan het goedkoper?

197 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Oxxio?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • JJam – 15 april 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    De app werkt steeds slecht. Bedragen kloppen niet. Wanneer er contact is met Oxxio dan weten zij ook niet hoe dat kan. Ik weet zo niet goed waar ik aan toe ben.

    Reageren
  • MMargo – 27 maart 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede firma, tarieven en klantenservice. Altijd snel geholpen als iets aan de hand is, bijvoorbeeld de vorige keer toen er iets aan de hand was met mijn slimme meter.

    Ga zo door!

    Reageren
  • MM.K – 06 maart 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Verschrikkelijk bedrijf je wordt totaal niet geholpen bij de klantenservice. Enorm spijt dat ik met Oxxio in zee ben gegaan.

    Reageren
  • JJurgen – 29 februari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben sinds kort klant, maar de tarieven zijn nu zelfs nog lager. Daar bovenop krijg je ook nog eens een waanzinnige bonus. Ik wou dat ik nog even had gewacht met overstappen.

    Verder…

    Prettige website en app, waarbij de communicatie over het algemeen goed verloopt. Alleen de chatbot is volledig waardeloos. Wachttijden telefoon kunnen ook beter.

    Reageren
  • JJannus – 23 februari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Waardeloze leverancier

    Reageren
  • RRick – 31 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik heb in 3 maanden 25 contact pogingen ondernomen. Aan de telefoon krijg ik medewerkers die aangeven dat de 900 euro extra gas kosten in juni en juli ook niet begrijpen. Ik moet even wachten op een mail van iemand die wel bevoegdheid heeft. Ondertussen bljjven ze wel aanmanings en incasso kosten sturen, die kunnen ze er helaas niet uithalen.

    Reageren
  • AAns – 28 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Altijd goed geweest, nu gooien ze er met de pet naar. Reageren slecht op app, snappen niks via de app. Ineens veel hoger verbruik, terwijl we een energie zuinigere ketel hebben. Zelfs op dagen dat we niet thuis zijn. Verwarming uit en niet gekkot of gedoucht toch meer als 100% meer verbruik dan anderen. Dit klopt niet in mijn ogen.

    Reageren
  • HHenk Willems – 22 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    In juli 2023 overgestapt naar Oxxio. Vast 3-jarig contract. De Oxxio-app geeft goede en heldere informatie over mijn dagelijkse, maandelijkse en jaarverbruik, en adviseert op basis daarvan eventuele aanpassing van het voorschotbedrag. Oxxio hanteert, in vergelijking met andere energieleveranciers, ook nog een redelijke terugleveringsvergoeding voor stroom. Dus tot nu toe ben ik heel tevreden over Oxxio, en ik hoop dat ik dat de komende jaren ook blijf.
    Mvg. Henk

    Reageren
  • OO Minkes – 20 januari 2024

    Geen problemen, keurig op tijd met overzichten en via de app altijd bereikbaar

    Reageren
  • II, Gemmink – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Elke dag kun je inzien wat je gebruikt
    Elke maand overzicht van je verbruik ook vergelijking maand ervoor en jaar ervoor
    Ook telefonisch goed advies

    Reageren
  • SSdm Bourne – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Was afgesloten door Stedin omdat ik geen leverancier had maar die had ik wel Oxxio schriftelijk zelfs toch afgesloten en het duurde drie jaar voordat ik weer werd aangesloten ..

    Reageren
  • DDick Vos – 20 januari 2024

    Prijs

    Service

    In een woord : Grandioos

    Reageren
  • JJan boeters – 19 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik heb goeie ervaring met Oxio ze leggen het goed uit alleen is niet alles duidelijk op de websyde omtrent een vast contract geen prijzen dus overweeg ik toch een andere leverancier die wel duidelijk kan vertellen wat stroom en gas kost bij een vast contract

    Reageren
  • LLaura Dankier – 19 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    fijne app
    duidelijk
    tot op heden geen klachten.

    Reageren
  • PPeter Belien – 19 januari 2024

    Prijs

    Goed

    Reageren
  • JJanneke Soedjaks – 19 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goed

    Reageren
  • JJanneke Soedjaks – 19 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Wordt goed op de hoogte gehouden

    Reageren
  • EEddy Holtkamp – 19 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prima overstap gemaakt en communicatie via mail heel duidelijk en simpel.

    Reageren
  • CChrist Van der Vleuten – 19 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Klantenservice goed bereikbaar, en een makkelijk te gebruiken APP waar ik elke dag naar kijk om inzicht te krijgen in mijn energieverbruik

    Reageren
  • JJ.Dijksma – 19 januari 2024

    Jarenlange tijd is Oxxio onze leverancier tot volle tevredenheid

    Reageren
  • JJoop Zoutenbier – 19 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Heb vanaf mijn aanmelding geen problemen gekend bij ze. Prima service, goede klantenservice en een zeer overzichtelijke site.

    Reageren
  • TTruus – 19 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    mijn ervaring met oxxio is prima
    ik heb m al een aantal jaartjes
    nooit problemen mee
    ik ben tevreden

    Reageren
  • DDavid – 18 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede service elke dag wordt de verbruik door gegeven

    Reageren
  • GGJWestenberg – 18 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    #vooruitstrevend
    #behulpzaam
    #gemak
    #trots

    Reageren
  • HHans van Denzen – 18 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Duidelijk in verbruik en ook in het verbruik

    Reageren