Plus- en minpunten
- Handige verbruiksmanager
- Gratis advies over tal van zaken
- Vaste contactpersoon
Holland Energie tarieven
Geen contracten gevonden.
De tarieven worden dagelijks gecontroleerd.
Actie
-
Over Holland Energie
Holland Energie is een kleine zelfstandige energiemaatschappij opgericht door ondernemers uit Nederland. Het bedrijf levert groene stroom en gas aan grootzakelijke gebruikers, MKB’ers en huishoudens. Daarnaast kan het bedrijf klanten helpen bij de energiehuishouding.
Holland Energie moet niet verward worden met één van de volgende namen:
- HollandsEnergie
- Allround Hollands Energie B.V.
- HollandsEnergie.nl
- HollandsStroom
- Hollands Energie Maatschappij
Dit zijn andere leveranciers die geen samenwerking hebben met Holland Energie.
Ben al ruim 5 jaar tevreden klant van Nieuw Hollands Energiebedrijf en toch weten zij mij steeds positief te verrassen door eens in de zoveel tijd contact met mij op te nemen en te vragen of alles naar wens verloopt. Als ik vragen heb weet ik wie ik kan bellen en dat is wel zo handig.
Jezus wat een slechte nepreview zeg…
Ben erg te spreken over deze energieleverancier m.n. over klantenservice. Je wordt snel geholpen en je vragen worden prima beantwoord.
Al bijna 3 jaar tevreden klant van Nieuw Hollands Energiebedrijf. Met name vanwege de klantenservice (direct bereikbaar en altijd goed en naar wens geholpen), maar ook vanwege de gratis extra service (EnergieVerbruiksManager voor inzage in mijn verbruik en een melding die ik krijg wanneer mijn voorschotbedrag niet in lijn loopt met de voorspelling van mijn jaarafrekening om een naheffing te voorkomen). Ik heb er zelf dus geen omkijken meer naar!
De overstap verliep soepel en daarna ook geen problemen ondervonden. Sinds twee jaar klant.
Ik ben al vanaf 2016 klant van Nieuw Hollands Energiebedrijf. Ben erg tevreden. Uitstekende service, vriendelijk en goed bereikbaar. Klantenservicemedewerkster heeft de tijd genomen om mijn vragen over mijn contract en eindejaar rekening goed te beantwoorden en uit te leggen. Zat hiervoor jaren bij de Nuon daar moest ik altijd lang wachten voordat ik iemand te spreken kreeg en had het gevoel dat er geen tijd was om mijn vragen te beantwoorden.
Ik heb bijna geen gas gebruikt en meer stroom geleverd dan gebruikt.
Toch moet ik steeds meer betalen omdat de prijzen stijgen.
Betaal een maand vooruit.
Salderen klopt ook niet
Waardeloos komen afspraken niet na, ben blij dat we bijna van hun af zijn
Het bedrijf houdt zich niet aan de afspraken. Klant vraagt om een 1 jarig contract en dit wordt zonder overleg veranderd in een 5 jarig contract. Ook de huidige Facturatie en verbruiksschattingen kloppen niet, Cliënten krijgen facturen waar 2a3 keer het normale verbruik wordt berekend en dit als voorschot wordt geint. In deze gevallen gaat het vaak over variabele contracten.
heel slecht bedrijf.
Vorig jaar de deur moeten sluiten van ons restaurant .
Dus niets op gezegd maar gewoon gesloten en dan nog een boete op leggen voor een contact dat pas zou in gaan in 2023.
Nooit mee in zee gaan .
Gemiddelde prijzen / hoge jaarlijks kosten en hele slechte klanten service