menu

Plus- en minpunten

  • Handige verbruiksmanager
  • Gratis advies over tal van zaken
  • Vaste contactpersoon

Holland Energie tarieven

De actuele stroom- en gastarieven van Holland Energie.

Geen contracten gevonden.

Info De tarieven worden dagelijks gecontroleerd.


Actie

Product of veld niet gevonden.


Over Holland Energie

Holland Energie is een kleine zelfstandige energiemaatschappij opgericht door ondernemers uit Nederland. Het bedrijf levert groene stroom en gas aan grootzakelijke gebruikers, MKB’ers en huishoudens. Daarnaast kan het bedrijf klanten helpen bij de energiehuishouding.

Holland Energie moet niet verward worden met één van de volgende namen:

  • HollandsEnergie
  • Allround Hollands Energie B.V.
  • HollandsEnergie.nl
  • HollandsStroom
  • Hollands Energie Maatschappij

Dit zijn andere leveranciers die geen samenwerking hebben met Holland Energie.


Kan het goedkoper?

Holland Energie ervaringen

Review score

7,7

op basis van 63 reviews

Prijs
7,7 Star

Klantenservice
7,9 Star

Algemeen
7,8 Star

Write Schrijf een review
Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • G
    Gea Lubbers

    Goed en beleefd

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • M
    marjolijn

    Een eerlijk bedrijf en hoop er nog een lange samenwerking mee te hebben

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • A
    amarillita

    betrouwbare en servicegerichte energieleverancier die waar voor z’n geld levert.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • W
    W. van Schaijk

    Fijn kontakt en mijn vragen worden keurig beantwoord ik ben erg tevreden

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • K
    kandeash

    Goede service en betaalbaar

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • A
    Astrid Sanders

    Goede tip gekregen om de marktprijzen via de website te volgen! Thanks!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • S
    Sandra

    We zijn ruim 3 jaar zeer tevreden klanten. Vorige maand bij de verhuizing prima geadviseerd omtrent effectief gebruik van onze zonnepanelen en besparingsmogelijkheden.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • B
    Bas

    Prima bedrijf. Vriendelijke medewerkers en geen klachten. Wel loopt mijn contract af per 1-1-2023 maar heb gelukkig een tijdlang profijt gehad van mijn vaste prijs.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • T
    Toon

    Oplichters, u bent gewaarschuwd!

    Als MKB een vast contract van 3 jaar afgesloten eind 2020. Een jaar later toen de energieprijzen omhoog gingen, was het contract uit het niets omgezet naar LEBA dagmarkt zonder enig contact. Na vele telefoontjes en veel onbereikbaarheid/uitstel kwam Nieuw Hollands Energie met een slap verhaal dat er iets mis was met het contract. Ondertussen dreigen met stroom/gas afsluiten als de nieuwe tarieven niet wordt betaald over de resterende looptijd van het contract.

    Wij hebben inmiddels ACM de hoogte gebracht en met tientallen andere MKBers een advocatenkantoor ingeschakeld, want er zijn blijkbaar honderden klanten gedupeerd.

    Komt dit u bekend voor? Maak aub gebruik van uw rechtbijstand.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • I
      Ineke

      Wij hebben het zelfde probleem, ze hebben ons contract omgezet en nu een heel hoog termijn bedrag, waar wij de helft nog niet eens van verbruiken… ze doen niks wanneer ze vraagt het te verlagen en strijken zo veel geld op en wij maar hopen dat je het terug krijgt, schande is het

      • M
        Margaret

        @Ineke

        Wij hebben hetzelfde probleem. Contract is omgezet van vast naar variabel. Betalen nu torenhoge prijzen. Verbruik is nu heel laag, cv staat uit, en toch hoge voorschotbedrag en betalen, omdat verbruik is gebaseerd op historisch verbruik. Als je ze belt of mailt krijg je reactie dat ze er niks aan kunnen doen. Ook met prijs plafond houden ze nu geen rekening.

  • L
    L. Pellegrom

    Rustig en professioneel

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • D
    Denise

    Vriendelijke klantenservice die altijd goed bereikbaar is. De gemiddelde prijs van mijn dagmarkt tarief ligt ruim onder de huidige variabele tarieven van andere leveranciers.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • G
    Geert

    ik schrok toen mijn maandrekening verhoogd werd met 800, toch ben ik tevreden over de uitleg van de klantenservice. ze hebben de tijd genomen om mij alles goed uit te leggen waardoor ik het nu beter begrijp. ik was het liefst door hun opgebeld geworden in plaats dit per email email te vernemen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • B
    Bart

    Bruikbaar advies gekregen hoe ik meer grip op mijn energieverbruik kan krijgen met de verbruiksmanager ivm de hoge energieprijzen. klantenservice medewerkers zijn vriendelijk en goed bereikbaar.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • D
    Dijkgraaf

    Zeer onaangename ervaring met dit bedrijf en zo te zien zijn we echt niet de enige. Er wordt ten eerste niet aan de contracten gehouden. Daarnaast worden prijzen worden zomaar verhoogd bij een vast contract. Betaal je dit niet dan wordt er gedreigd met verdere consequenties en afsluiting van gas. Bij vragen hierover krijg je geen direct antwoord en/of uitstelgedrag totdat je vast zit!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • S
    Slagerij Sanders Zuiderpoort

    Heel erg betrokken met de klant, je wordt ook altijd goed geholpen als er iets is.

  • C
    Coby Ennasseri-Ritsema

    Ik heb erg goede ervaringen met Holland Energie. Ze nemen uit zichzelf contact met je op als het voorschotbedrag teveel afwijkt. Zo voorkom ik een hoge naheffing of teruggave. De verbruiksmanager is ook handig te gebruiken om zo grip te houden op mijn energieverbruik. Ze zijn altijd goed te bereiken en ik word altijd vriendelijk geholpen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • G
    Gerald

    @johnny stuur aub een melding naar ACM. Er zijn heel veel klachten maar het moet wel gemeld worden.

  • M
    Miranda of Jansen

    @Bart Verwoert
    Ben het helemaal met je eens wat een stelletje oplichters zijn het.

  • A
    Astrid Sanders

    Ik ben prima geholpen, uitgebreide uitleg gehad! Thanks!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • S
    Sarah

    Ik ben al vanaf 2019 klant van hun en tot nu geen teleurstellingen. Alhoewel de energieontwikkelingen op dit moment uitdagend zijn, proberen zij me altijd tevreden te stellen. Top bedrijf!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • M
    Maartje

    Ben al ruim een jaar een zeer tevreden klant van Nieuw Hollands Energiebedrijf! De klantenservice ben ik zeer over te spreken. Alleen wel jammer dat de prijzen zo hoog zijn op dit moment. Zij zijn goed bereikbaar en doen hun best om je zo goed mogelijk te informeren en adviseren.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • V
    Visser P.

    Het is één grote puinhoop daarbinnen. Bovendien zomaar contracten veranderen op basis van niets. Onethische praktijken. Tijd voor het management om op te stappen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • N
    nijhof

    grote oplichters passen contract zomaar aan . valse handtekening zetten. telefonisch slecht bereikbaar . ga nooit met dit bedrijf in zee.

  • J
    Janssen

    Volgens mij werkt hier één telefoniste en één jurist. Vragen worden niet beantwoord. Terugbelverzoeken niet ingewilligd. Eén advies: ga niet met deze organisatie in zee!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • W
    Wim Rutjes

    Zeer intimiderend en dreigende retoriek van dit bedrijf. Nooit mee in zee gaan.

    Klantenservice
    Reageren