Plus- en minpunten
- Handige verbruiksmanager
- Gratis advies over tal van zaken
- Vaste contactpersoon
Holland Energie tarieven
De actuele stroom- en gastarieven van Holland Energie.
Geen contracten gevonden.
De tarieven worden dagelijks gecontroleerd.
Actie
Product of veld niet gevonden.
Over Holland Energie
Holland Energie is een kleine zelfstandige energiemaatschappij opgericht door ondernemers uit Nederland. Het bedrijf levert groene stroom en gas aan grootzakelijke gebruikers, MKB’ers en huishoudens. Daarnaast kan het bedrijf klanten helpen bij de energiehuishouding.
Holland Energie moet niet verward worden met één van de volgende namen:
- HollandsEnergie
- Allround Hollands Energie B.V.
- HollandsEnergie.nl
- HollandsStroom
- Hollands Energie Maatschappij
Dit zijn andere leveranciers die geen samenwerking hebben met Holland Energie.
Goed en beleefd
Een eerlijk bedrijf en hoop er nog een lange samenwerking mee te hebben
betrouwbare en servicegerichte energieleverancier die waar voor z’n geld levert.
Fijn kontakt en mijn vragen worden keurig beantwoord ik ben erg tevreden
Goede service en betaalbaar
Goede tip gekregen om de marktprijzen via de website te volgen! Thanks!
We zijn ruim 3 jaar zeer tevreden klanten. Vorige maand bij de verhuizing prima geadviseerd omtrent effectief gebruik van onze zonnepanelen en besparingsmogelijkheden.
Prima bedrijf. Vriendelijke medewerkers en geen klachten. Wel loopt mijn contract af per 1-1-2023 maar heb gelukkig een tijdlang profijt gehad van mijn vaste prijs.
Oplichters, u bent gewaarschuwd!
Als MKB een vast contract van 3 jaar afgesloten eind 2020. Een jaar later toen de energieprijzen omhoog gingen, was het contract uit het niets omgezet naar LEBA dagmarkt zonder enig contact. Na vele telefoontjes en veel onbereikbaarheid/uitstel kwam Nieuw Hollands Energie met een slap verhaal dat er iets mis was met het contract. Ondertussen dreigen met stroom/gas afsluiten als de nieuwe tarieven niet wordt betaald over de resterende looptijd van het contract.
Wij hebben inmiddels ACM de hoogte gebracht en met tientallen andere MKBers een advocatenkantoor ingeschakeld, want er zijn blijkbaar honderden klanten gedupeerd.
Komt dit u bekend voor? Maak aub gebruik van uw rechtbijstand.
Wij hebben het zelfde probleem, ze hebben ons contract omgezet en nu een heel hoog termijn bedrag, waar wij de helft nog niet eens van verbruiken… ze doen niks wanneer ze vraagt het te verlagen en strijken zo veel geld op en wij maar hopen dat je het terug krijgt, schande is het
@Ineke
Wij hebben hetzelfde probleem. Contract is omgezet van vast naar variabel. Betalen nu torenhoge prijzen. Verbruik is nu heel laag, cv staat uit, en toch hoge voorschotbedrag en betalen, omdat verbruik is gebaseerd op historisch verbruik. Als je ze belt of mailt krijg je reactie dat ze er niks aan kunnen doen. Ook met prijs plafond houden ze nu geen rekening.
Rustig en professioneel
Vriendelijke klantenservice die altijd goed bereikbaar is. De gemiddelde prijs van mijn dagmarkt tarief ligt ruim onder de huidige variabele tarieven van andere leveranciers.
ik schrok toen mijn maandrekening verhoogd werd met 800, toch ben ik tevreden over de uitleg van de klantenservice. ze hebben de tijd genomen om mij alles goed uit te leggen waardoor ik het nu beter begrijp. ik was het liefst door hun opgebeld geworden in plaats dit per email email te vernemen.
Bruikbaar advies gekregen hoe ik meer grip op mijn energieverbruik kan krijgen met de verbruiksmanager ivm de hoge energieprijzen. klantenservice medewerkers zijn vriendelijk en goed bereikbaar.
Zeer onaangename ervaring met dit bedrijf en zo te zien zijn we echt niet de enige. Er wordt ten eerste niet aan de contracten gehouden. Daarnaast worden prijzen worden zomaar verhoogd bij een vast contract. Betaal je dit niet dan wordt er gedreigd met verdere consequenties en afsluiting van gas. Bij vragen hierover krijg je geen direct antwoord en/of uitstelgedrag totdat je vast zit!
Heel erg betrokken met de klant, je wordt ook altijd goed geholpen als er iets is.
Ik heb erg goede ervaringen met Holland Energie. Ze nemen uit zichzelf contact met je op als het voorschotbedrag teveel afwijkt. Zo voorkom ik een hoge naheffing of teruggave. De verbruiksmanager is ook handig te gebruiken om zo grip te houden op mijn energieverbruik. Ze zijn altijd goed te bereiken en ik word altijd vriendelijk geholpen.
@johnny stuur aub een melding naar ACM. Er zijn heel veel klachten maar het moet wel gemeld worden.
@Bart Verwoert
Ben het helemaal met je eens wat een stelletje oplichters zijn het.
Ik ben prima geholpen, uitgebreide uitleg gehad! Thanks!
Ik ben al vanaf 2019 klant van hun en tot nu geen teleurstellingen. Alhoewel de energieontwikkelingen op dit moment uitdagend zijn, proberen zij me altijd tevreden te stellen. Top bedrijf!
Ben al ruim een jaar een zeer tevreden klant van Nieuw Hollands Energiebedrijf! De klantenservice ben ik zeer over te spreken. Alleen wel jammer dat de prijzen zo hoog zijn op dit moment. Zij zijn goed bereikbaar en doen hun best om je zo goed mogelijk te informeren en adviseren.
Het is één grote puinhoop daarbinnen. Bovendien zomaar contracten veranderen op basis van niets. Onethische praktijken. Tijd voor het management om op te stappen.
grote oplichters passen contract zomaar aan . valse handtekening zetten. telefonisch slecht bereikbaar . ga nooit met dit bedrijf in zee.
Volgens mij werkt hier één telefoniste en één jurist. Vragen worden niet beantwoord. Terugbelverzoeken niet ingewilligd. Eén advies: ga niet met deze organisatie in zee!
Zeer intimiderend en dreigende retoriek van dit bedrijf. Nooit mee in zee gaan.