Waar ben je naar op zoek?

Holland Energie

Totaalscore

Energieprijs


7,7

Klantenservice


7,8

Algemeen


7,8

Plus- en minpunten

  • Handige verbruiksmanager
  • Gratis advies over tal van zaken
  • Vaste contactpersoon
  • Kleinere, fragielere energiemaatschappij

Over Holland Energie

Holland Energie is een kleine zelfstandige energiemaatschappij opgericht door ondernemers uit Nederland. Het bedrijf levert groene stroom en gas aan grootzakelijke gebruikers, MKB’ers en huishoudens. Daarnaast kan het bedrijf klanten helpen bij de energiehuishouding.

Holland Energie moet niet verward worden met één van de volgende namen:

  • HollandsEnergie
  • Allround Hollands Energie B.V.
  • HollandsEnergie.nl
  • HollandsStroom
  • Hollands Energie Maatschappij

Dit zijn andere leveranciers die geen samenwerking hebben met Holland Energie.

Kan het goedkoper?

42 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Holland Energie?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • 11gijsberend – 02 mei 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    bijzondere vriendelijke hulpvaardige ondersteuning door Vicky, ga zo door

    Reageren
  • MMarja Bekkers – 21 april 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik kreeg een snelle reactie op mijn mailtje met de vraag of ik inloggegevens kon krijgen zodat ik her verbruik van gas en stroom kon inzien. Enige dagen daarna ben ik gebeld door een vriendelijk meneer met de vraag of het inloggen gelukt was. Goede service!

    Reageren
  • QQiQi Wang – 19 april 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Vergat een email te sturen, om wijziging door te geven. Werd vervolgens benaderd door het bedrijf door zeer een vriendelijke collega, die me goed heeft geholpen.

    Reageren
  • AAgnes – 16 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Vlot,behulpzaam en klantvriendelijk ben ik te woord gestaan!

    Reageren
  • GGea Lubbers – 30 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goed en beleefd

    Reageren
  • Mmarjolijn – 23 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Een eerlijk bedrijf en hoop er nog een lange samenwerking mee te hebben

    Reageren
  • Aamarillita – 21 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    betrouwbare en servicegerichte energieleverancier die waar voor z’n geld levert.

    Reageren
  • WW. van Schaijk – 20 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Fijn kontakt en mijn vragen worden keurig beantwoord ik ben erg tevreden

    Reageren
  • Kkandeash – 16 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede service en betaalbaar

    Reageren
  • AAstrid Sanders – 09 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede tip gekregen om de marktprijzen via de website te volgen! Thanks!

    Reageren
  • SSandra – 08 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    We zijn ruim 3 jaar zeer tevreden klanten. Vorige maand bij de verhuizing prima geadviseerd omtrent effectief gebruik van onze zonnepanelen en besparingsmogelijkheden.

    Reageren
  • BBas – 04 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prima bedrijf. Vriendelijke medewerkers en geen klachten. Wel loopt mijn contract af per 1-1-2023 maar heb gelukkig een tijdlang profijt gehad van mijn vaste prijs.

    Reageren
  • TToon – 26 oktober 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Oplichters, u bent gewaarschuwd!

    Als MKB een vast contract van 3 jaar afgesloten eind 2020. Een jaar later toen de energieprijzen omhoog gingen, was het contract uit het niets omgezet naar LEBA dagmarkt zonder enig contact. Na vele telefoontjes en veel onbereikbaarheid/uitstel kwam Nieuw Hollands Energie met een slap verhaal dat er iets mis was met het contract. Ondertussen dreigen met stroom/gas afsluiten als de nieuwe tarieven niet wordt betaald over de resterende looptijd van het contract.

    Wij hebben inmiddels ACM de hoogte gebracht en met tientallen andere MKBers een advocatenkantoor ingeschakeld, want er zijn blijkbaar honderden klanten gedupeerd.

    Komt dit u bekend voor? Maak aub gebruik van uw rechtbijstand.

    Reageren
    • IIneke – 24 november 2022

      Wij hebben het zelfde probleem, ze hebben ons contract omgezet en nu een heel hoog termijn bedrag, waar wij de helft nog niet eens van verbruiken… ze doen niks wanneer ze vraagt het te verlagen en strijken zo veel geld op en wij maar hopen dat je het terug krijgt, schande is het

      Reageren
      • MMargaret – 23 december 2022

        @Ineke

        Wij hebben hetzelfde probleem. Contract is omgezet van vast naar variabel. Betalen nu torenhoge prijzen. Verbruik is nu heel laag, cv staat uit, en toch hoge voorschotbedrag en betalen, omdat verbruik is gebaseerd op historisch verbruik. Als je ze belt of mailt krijg je reactie dat ze er niks aan kunnen doen. Ook met prijs plafond houden ze nu geen rekening.

        Reageren
  • LL. Pellegrom – 21 oktober 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Rustig en professioneel

    Reageren
  • DDenise – 12 oktober 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Vriendelijke klantenservice die altijd goed bereikbaar is. De gemiddelde prijs van mijn dagmarkt tarief ligt ruim onder de huidige variabele tarieven van andere leveranciers.

    Reageren
  • GGeert – 11 oktober 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    ik schrok toen mijn maandrekening verhoogd werd met 800, toch ben ik tevreden over de uitleg van de klantenservice. ze hebben de tijd genomen om mij alles goed uit te leggen waardoor ik het nu beter begrijp. ik was het liefst door hun opgebeld geworden in plaats dit per email email te vernemen.

    Reageren
  • BBart – 11 oktober 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Bruikbaar advies gekregen hoe ik meer grip op mijn energieverbruik kan krijgen met de verbruiksmanager ivm de hoge energieprijzen. klantenservice medewerkers zijn vriendelijk en goed bereikbaar.

    Reageren
  • DDijkgraaf – 07 oktober 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zeer onaangename ervaring met dit bedrijf en zo te zien zijn we echt niet de enige. Er wordt ten eerste niet aan de contracten gehouden. Daarnaast worden prijzen worden zomaar verhoogd bij een vast contract. Betaal je dit niet dan wordt er gedreigd met verdere consequenties en afsluiting van gas. Bij vragen hierover krijg je geen direct antwoord en/of uitstelgedrag totdat je vast zit!

    Reageren
  • SSlagerij Sanders Zuiderpoort – 06 oktober 2022

    Heel erg betrokken met de klant, je wordt ook altijd goed geholpen als er iets is.

    Reageren
  • CCoby Ennasseri-Ritsema – 05 oktober 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik heb erg goede ervaringen met Holland Energie. Ze nemen uit zichzelf contact met je op als het voorschotbedrag teveel afwijkt. Zo voorkom ik een hoge naheffing of teruggave. De verbruiksmanager is ook handig te gebruiken om zo grip te houden op mijn energieverbruik. Ze zijn altijd goed te bereiken en ik word altijd vriendelijk geholpen.

    Reageren
  • GGerald – 02 oktober 2022

    @johnny stuur aub een melding naar ACM. Er zijn heel veel klachten maar het moet wel gemeld worden.

    Reageren
  • MMiranda of Jansen – 13 september 2022

    @Bart Verwoert
    Ben het helemaal met je eens wat een stelletje oplichters zijn het.

    Reageren
  • AAstrid Sanders – 09 september 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben prima geholpen, uitgebreide uitleg gehad! Thanks!

    Reageren
  • SSarah – 08 september 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben al vanaf 2019 klant van hun en tot nu geen teleurstellingen. Alhoewel de energieontwikkelingen op dit moment uitdagend zijn, proberen zij me altijd tevreden te stellen. Top bedrijf!

    Reageren
  • MMaartje – 08 september 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben al ruim een jaar een zeer tevreden klant van Nieuw Hollands Energiebedrijf! De klantenservice ben ik zeer over te spreken. Alleen wel jammer dat de prijzen zo hoog zijn op dit moment. Zij zijn goed bereikbaar en doen hun best om je zo goed mogelijk te informeren en adviseren.

    Reageren