Waar ben je naar op zoek?

NextEnergy

Kan het goedkoper?

Plus- en minpunten

  • Energie tegen inkoopprijs
  • Dagelijks opzegbaar
  • Vast termijnbedrag
  • Snel contact via de chat
  • Slimme meter verplicht

Over NextEnergy

NextEnergy werd in 2022 opgericht. Het energiebedrijf werkt anders dan de meeste andere energieleveranciers.

Energie tegen inkoopprijs

Bij Next Energy krijg je stroom en gas geleverd tegen inkoopprijzen. Dat betekent dat het kWh-tarief per uur aanzienlijk kan verschillen. Het gastarief (per m3) verschilt dagelijks. Prijzen laten zich beïnvloeden door de marktprijzen.

Tijdelijke actie

Bij afsluiten van een nieuw dynamisch energiecontract bij Next Energy ontvang je eenmalig 180 euro korting

Wat energie op de groothandelsmarkt kost, wordt direct aan jou doorberekend. Het voordeel hiervan is dat je jouw energieverbruik kunt afstemmen op de dynamische prijs. Je laadt bijvoorbeeld je elektrische auto alleen op in de uren dat stroom het meest goedkoop is.

Slim energie gebruiken

In de uren dat stroom of gas duur is, probeer je jouw verbruik juist te beperken. Dat kan bijvoorbeeld door de verwarming lager te zetten en elektrische apparaten niet te gebruiken. Zo bespaar je op je energierekening.

Verdienmodel

Voor stroom en gas betaal je vaste abonnementskosten van 5,99 euro per maand per aansluiting.

1.157 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van NextEnergy?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • BBert – 11 maart 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Gisteren in de App store… een NextEnergy app update.
    Wat een update van de app……..daar zit niemand op te wachten.
    Waar we wel op wachten is een duidelijke app met de juiste prijzen ect.

    Reageren
    • NNextEnergy – 22 maart 2023

      Hoi @Bert
      We begrijpen dat onze laatste app-update niet volledig aan jouw verwachtingen heeft voldaan. We streven ernaar om zo snel mogelijk met nieuwe update te komen die de all-in prijzen laat zien.

      Met vriendelijke groet,
      Lotte
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • GGroen – 09 maart 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Een maand klant geweest en weer heel snel overgestapt. App werkt slecht. Verbruik staat er vaak niet in. Prijzen zijn niet all in, je moet zelf uitrekenen wat erbij komt. Klantenservice bestaat uit brugklassers die standaard antwoorden geven en je daarmee aan het lijntje houden. Nu is het wachten op de eindafrekening die maar niet komt. Smoezen bij de vleet hebben ze. En als ze iets weten te maken is het wachten op uitbetaling. Ik heb nog niemand gehoord dat dat ook heeft plaatsgevonden. Ze hebben denk ik geen geld. Ik adviseer mensen om lid te worden van de Facebook groep van Next Energy gebruikers. Daar staan veel reacties van klanten die maar niet worden uitbetaald. De hyperpositieve nietszeggende reviews op Trustpilot zijn vrees ik geplaatst door die brugklassers of tegen betaling geplaatst.

    Reageren
    • RRudy – 09 maart 2023

      @Groen
      Zo zo, mag je nu wel een kritische noot plaatsen in die groep? Ik kreeg een ban van die amateurs.

      Reageren
      • GGroen – 10 maart 2023

        @Rudy het wemelt inmiddels van de klachten in de groep over niet ontvangen van de eindafrekening én uitbetalen. De beheerders van de fanclub kunnen daar gewoon niet onderuit.

        Reageren
    • HHub – 13 maart 2023

      @Groen

      Precies dit. Je hebt helemaal gelijk. Ik ben ook na 1 maand opgestapt. Waardeloze klantenservice en dan die smoesjes om van te kotsen. Ik ben al van 1 Januari weg en heb nog steeds mijn eindafrekening niet , heb nu al 3 keer gebeld, want in deze eindafrekening moeten ook die 190 Euro van December verrekend worden die het kabinet ons toegekend heeft. Inmiddels half maart en nog steeds niks. Ik sta op kookpunt, maar kan er niks mee, wordt iedere keer afgezeikt met een k..smoes die ik inmiddels kan dromen. Ik kan iedereen alleen aanraden, doe het niet blijf weg bij dit bedrijf, is echt een hele gore ongeregelde bende. Ik heb al in December een review op Trustpilot gezet, lees die goed voordat jullie met dit bedrijf in zee gaan

      Reageren
      • GGroen – 15 maart 2023

        @Hub ik heb een klacht ingediend bij de ACM consuwijzer). Ik ga ervan uit dat als er meer klachten binnen komen ze in actie gaan komen. Next houdt geld vast wat niet van hun is. Ook wel diefstal genoemd dus strafbaar.

        Reageren
    • NNextEnergy – 22 maart 2023

      Hoi @Groen,
      Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met onze app en klantenservice. We nemen jouw klacht mee voor verbeteringen.

      Met vriendelijke groet,
      Lotte
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • HHannes – 09 maart 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Waarom wordt de inkoopvergoeding voor electra €0.022 per verbruikte kwh en €0.128 per verbruikte M3 niet meegerekend in het verwachte persoonlijke aanbod? Dit is al ongeveer €18 extra per maand als je het verbruik van het prijsplafond hebt. (2900kwh en 1200m3 )

    Reageren
    • NNextEnergy – 22 maart 2023

      Beste @Hannes,
      De inkoopvergoeding voor elektra en gas wordt wel meegerekend in het persoonlijk aanbod. Dit is terug te vinden bij het kopje prijsopbouw en kosten. Voor vragen mag je ook altijd contact opnemen met onze klantenservice!

      Met vriendelijke groet,
      Lotte
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • BBurger – 04 maart 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    A) De prijs:Prijs voor stroom is op korte en lange termijn de laagste in de markt (op basis van afgelopen jaar vergelijken met variabele en vaste contracten bij Budget, de goedkoopste ‘normale’ aanbieder), of in ieder geval één van de laagste.
    Dynamisch contract is echt een verademing in geval van stroom.
    Wat betreft gas is een dynamisch contract over de lange termijn mogelijk minder gunstig, maar hopelijk krijgen we niet meer van die extreme fluctuaties zoals afgelopen najaar.

    B) Klantenservice: wisselende ervaringen. De ene keer via mail nooit een reactie gehad, maar toen ik dezelfde vraag via het contactformulier stelde had ik binnen enkele dagen een reactie.

    C) kredietcheck: geen last van gehad, ik ben gewoon zonder gedoe geaccepteerd

    D) maandbedrag: men ging direct akkoord met het door mij geschatte verbruik en het bijbehorende maandbedrag. Men deed niet een ongeloofwaardig veel te hoog voorstel

    E) jaarafrekening: geen ervaring mee, ben pas sinds enkele maanden klant

    Reageren
    • NNextEnergy – 06 maart 2023

      Beste @Burger,
      Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze dynamische tarieven. We gaan je opmerkingen over de klantenservice doorgeven aan het betreffende team om te kijken waar we verbeteringen kunnen aanbrengen.

      Met vriendelijke groet,
      Lotte
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
    • FFriesland – 29 maart 2023

      @Burger
      Ben ook zeer tevreden. Overstappen ging simpel en aanpassen maandbedrag was snel geregeld. Gewoon af en toe op de site checken als je je zgn aanmeld als “nieuwe” klant en dan vergelijken met je huidige maandbedrag.
      Jaarafrekening gaan we zien eind dit jaar en als dat niet goed gaat dan er bovenop zitten en bestoken met mail. Je kunt altijd nog afschrijving storneren als het niet snel genoeg gaat

      Reageren
  • BBen – 03 maart 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Gelukkig kon ik maandelijks opzeggen en heb dit na 2 maanden ellende ook gedaan echter de eindafrekening blijf achterwege.
    Heb een klacht ingediend bij het ACM en een melding gedaan bij mijn rechtsbijstand verzekering,deze gaan nu proberen om mijn teveel betaalde geld terug te vorderen.
    Al met al een drama bedrijf.

    Reageren
    • NNextEnergy – 06 maart 2023

      Hoi @Ben,
      Wat jammer om te lezen dat je een slechte ervaring hebt met ons. We begrijpen dat het een vervelende situatie is. De eindafrekening heeft onze aandacht en prioriteit.

      Met vriendelijke groet,
      Lotte
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
      • Ssarah – 08 maart 2023

        @NextEnergy
        volgens mijn hebben heel veel klanten prioriteit….

        Reageren
      • EErik – 09 maart 2023

        @NextEnergy

        Zit ook al heel te wachten op afrekening eindbetaling. Elke keer hetzelfde verhaal. Een medewerker is er mee bezig, omdat we zeker willen weten dat de eindafrekening goed is. Zeker weten dat ze niet graag uitbetalen.

        Reageren
  • JJulius van der Meer – 02 maart 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    1 ster voor de klantenservice is al teveel. Ben van eind oktober tot begin januari klant geweest bij next energy. Eind januari maar eens gebeld en werd gezegd half februari. Half februari nog steeds niks. Daarom een bericht gestuurd via de site maar tot op heden nog geen reactie. Deze aanbieder is echt een afrader. Slechte communicatie en misleidende prijzen in de app. Er zijn meer dynamische energieleveranciers dus kijk goed rond!

    Reageren
    • NNextEnergy – 06 maart 2023

      Beste @Julius van der Meer
      Het spijt ons dat je niet tevreden bent met onze klantenservice. We hebben jouw klacht genoteerd en we zullen het intern gebruiken voor verbeteringen.

      Met vriendelijke groet,
      Lotte
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • BBert – 02 maart 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben nu 3 mnd bij NextEnergy maar heb nog geen enkele verandering gezien in de app.
    Ja het komt….zeggen ze
    Ook met andere zaken schieten ze te kort.
    Zou goed zijn als ze eens een duidelijk van zaken geven.
    Ik kijk het nog even aan en anders maar naar een ander.

    Reageren
    • NNextEnergy – 06 maart 2023

      Beste @Bert,
      We begrijpen dat je graag duidelijkheid wilt m.b.t. de app. Op dit moment zijn wij nog bezig met belangrijke aanpassingen voordat de nieuwe update zichtbaar wordt.

      Met vriendelijke groet,
      Lotte
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • EEddy – 02 maart 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Het overstappen naar Next ging half februari soepel. Nu is al 3 dagen het verbruik niet zichtbaar in de app.
    Klantenservice via de chat snel bereikbaar. Helaas ze konden niets zien, weten niet of er een storing in de app zit en moet het later maar weer navragen.
    Op de vraag of er wel een totaaloverzicht van afgelopen maand komt inclusief de extra kosten en toeslagen is het antwoord: nee.
    Het gehoopte extra inzicht in het verbruik met bijbehorende kosten is er dus nog even niet. Helaas.

    Reageren
    • NNextEnergy – 02 maart 2023

      Hoi @Eddy,
      Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat onze klantenservice snel bereikbaar is. Het is bekend bij ons dat er sinds 3 dagen geen verbruik zichtbaar is. Wij werken daarvoor hard aan een oplossing. De all-in prijzen worden ook binnenkort zichtbaar!

      Met vriendelijke groet,
      Lotte
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
      • HHannes – 05 maart 2023

        @NextEnergy
        Dat de all-in prijzen binnekort zichtbaar zijn hoor ik al een paar maanden, allemaal “zoethoudertjes”…

        Reageren
    • CC van Alphen – 05 maart 2023

      @Eddy
      Zou toch ook wel graag een maandoverzicht met alle kosten per maand willen zien.

      Reageren
  • HHenriet – 02 maart 2023

    Prijs

    Algemeen

    Zeer slecht werkende app. Kan verbruik van de afgelopen 3 dagen niet inzien.

    Reageren
    • NNextEnergy – 02 maart 2023

      Beste @Henriet,
      Bedankt voor je review. We begrijpen dat het vervelend kan zijn als het verbruik van de afgelopen 3 dagen niet zichtbaar is. Het is een bekend probleem bij ons en wij werken hard aan een oplossing.

      Met vriendelijke groet,
      Lotte
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
      • MMonique – 05 maart 2023

        @NextEnergy
        Hoe wordt bij een storing het tarief bepaald van die paar dagen?

        Reageren
        • NNextEnergy – 06 maart 2023

          Hoi @Monique,
          Voor dit soort vragen kun je het beste terecht bij onze klantenservice: nextenergy.nl / klantenservice.

          Met vriendelijke groet,
          Lotte
          NextEnergy ServiceTeam

          Reageren
  • SSaar – 28 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Niet betrouwbaar
    Geen communicatie eindafrekening veeel t laat tenminste als die nog komt

    Reageren
    • NNextEnergy – 02 maart 2023

      Hoi @Saar
      Onze excuses voor het ontbreken van communicatie over je eindafrekening. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en zullen het intern meenemen voor verbeteringen. De eindafrekening komt natuurlijk zo snel mogelijk je kant op.

      Met vriendelijke groet,
      Lotte
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • RRijk – 28 februari 2023

    Prijs

    Mij is nog onduidelijk wat jer mij nu per maand kost.

    Reageren
    • NNextEnergy – 02 maart 2023

      Hoi @Rijk,
      Wij begrijpen dat de app onduidelijk kan zijn. Momenteel zijn wij druk bezig met verbeteringen voor de app! Voor specifieke vragen mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

      Met vriendelijke groet,
      Lotte
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • RRia Peters – 27 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Helaas wacht ik nu al 2 maanden op mijn eindafrekening van Next Energy.
    Telefonisch niet te bereiken en ook geen reactie op mijn mails.
    Waardeloos!!!

    Reageren
    • NNextEnergy – 27 februari 2023

      Beste @Ria Peters,
      Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het vervelend dat je zo lang moet wachten op je eindafrekening en dat je geen reactie heeft gekregen op je mails. We willen graag helpen om dit op te lossen. Je kunt ook contact opnemen met de chat, daar zullen wij je zo snel mogelijk te woord staan.

      Met vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
      • RRene Beck – 28 februari 2023

        @NextEnergy
        Contact opnemen met de chat? Wacht al sinds 28 december en contact via de chat gehad. Antwoord was dat ze niet gaan over de afrekening en terug betalen. Veel smoesjes en nog steeds geen steek verder. Begint op oplichting te lijken

        Reageren
        • EEmma – 28 februari 2023

          @Rene Beck daar lijkt het idd op. Ik heb melding gedaan bij de ACM. In die Facebook groep van NE zijn er velen die geen eindafrekening krijgen. Iemand deed een oproep of er iemand is die wél een eindafrekening en geld terug heeft gehad. Een enkeling heeft een eindafekening waar geen touw aan vast is te knopen omdat er bijv. met gemiddelde prijs is gerekend en dat is gek met bij dynamische leverancier. Maar tot op heden heeft niemand een eindafrekening én zijn geld terug. Ik vrees dat dit komt omdat ze geen geld hebben.

          Reageren
    • EEmma – 28 februari 2023

      @Ria Peters klacht indienen bij de ACM. Heb ik ook gedaan. Kan telefonisch of via meldingsformulier op hun site.

      Reageren
    • OOtjens – 17 maart 2023

      @Ria Peters

      ACM benaderen en dus klacht indienen.

      Reageren
  • CCorne Vlierings – 24 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    2 maanden klant bij ze.

    Had wat onduidelijkheid hoe het precies zit met salderen. Snel en goed geholpen!

    Reageren
    • NNextEnergy – 27 februari 2023

      Hoi @Corne Vlierings,
      Bedankt voor je mooie review! Goed om te lezen dat je snel en goed geholpen bent.

      Met vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • HHenriet – 24 februari 2023

    Prijs

    Algemeen

    Slecht werkende app. Kan de prijs van dit moment niet inzien. Verbruik rm pas een paar dagen later zichtbaar. Ben pas klant. Kijk het nog even aan.
    Nog geen contact met klantenservice gehad. Overstap is wel goed verlopen.

    Reageren
    • NNextEnergy – 27 februari 2023

      Beste @Henriet,
      Bedankt voor het delen van je feedback. We zijn ons bewust van de problemen met het tonen van de huidige prijs en het zichtbaar maken van het verbruik. We werken momenteel aan het oplossen van deze problemen en hopen dat je snel een betere gebruikerservaring zult hebben. Voor vragen mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

      Met vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
    • HHenny – 02 maart 2023

      @Henriet ik ben Sinds 18 februari 2023. Klant. Ik kon al na enkele dagen mijn verbruik inzien in de app. Ik heb sindsdien een keer een nacht geen stroom prijs kunnen inzien omdat de actuele data niet werd ingelezen. Dat was de volgende ochtend al opgelost. Maar nu mis ik sinds 27 februari mijn verbruik. Normaal is het een dag later al zichtbaar. Ik kan dus van 27 en 28 en 1 maart niets over mijn verbruik inzien. Dat is natuurlijk waardeloos. En de storing is nog altijd niet opgelost. Verder wel tevreden tot op heden.

      Reageren
  • JJoh – 24 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goed op de hoogte gehouden per mail van ingangsdatum.
    Alles verliep optijd.

    Reageren
    • NNextEnergy – 27 februari 2023

      Beste @Joh,
      Bedankt voor je mooie review!

      Met vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • Ddirk – 23 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    zeer snel contact via chat, m’n vraag snel beantwoord

    inmiddels klant geworden en benieuwd wat de toekomst brengt 🙂

    Reageren
    • NNextEnergy – 23 februari 2023

      Beste @dirk,
      Bedankt voor je mooie review! Goed om te lezen dat onze klantenservice je snel heeft geholpen.

      Met vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • WWiebe – 23 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben nu een maand klant bij nexytenergy. Overstap ging prima, app is heel kaal en voor mensen die niet in detail snappen hoe de prijs berekend wordt, lijkt hij misleidend.

    De prijs in de app is zonder de inkoopvergoeding, energietoeslag, belasting en btw.

    De stroomprijs in de app is dan bijvoorbeeld 30 euro, uiteindelijk betaal je dan ca 70 euro.

    Ik kan via mijn home automation zelf de wasmachine en droger aanzetten op het goedkoopste moment en ik wilde dus de gasprijzen uitlezen, uit de sociale media haal je dan dat nextenergy aanraadt de API van hun concurrent te gebruiken. Vind ik moreel niet oké, zorg voor een nette API om jullie data uit te lezen.

    Ik had contact met hun klantenservice, de dame (Romy) met wie ik sprak antwoordde in mijn ogen op het onbeleefde af op ongeinteresseerde wijze. Verder idioot dat de chat bot niet de (uitgebreide) vraag doorzet naar de medewerker zodat je opnieuw je verhaal moet invoeren.

    Al met al wordt hier een indruk gewekt van een startup die de randjes afsnijdt qua moraliteit en klantenservice.

    Reageren
    • NNextEnergy – 23 februari 2023

      Beste @Wiebe,
      Het klopt dat de app prijzen momenteel exclusief zijn, houd zeker de app updates in de gaten. Vervelend dat je een slechte ervaring hebt gehad met onze klantenservice, maar wij zien de noodzaak niet om het persoonlijk te maken.

      Met vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
      • BBjorn Korsmit – 18 april 2023

        @NextEnergy

        Het lijkt inderdaad op misleiding. Een app zodanig aanpassen dat je de werkelijke kosten inzichtelijk hebt lijkt mij niet zo moeilijk. Dus in mijn ogen doen jullie dit dan ook bewust zodat mensen denken dat ze goedkoper uitzijn. #eenbezorgdeklant

        Reageren
  • MMark – 21 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Dit bedrijf levert prima gas. Ik zat eerst bij Greenchoice, maar je merkt dat het gas van NextEnergy toch wat voller en geuriger is. Ook de kleur spreekt mij persoonlijk erg aan. Vroeger kon je bij het gemeentelijk energiebedrijf maar een smaak gas kiezen. Maar dankzij de liberalisatie van de energiemarkt keuze te over! Wel jammer dat we nu belasting èn de fee van de energiebedrijven betalen. Toch bedankt, VVD!

    Reageren
    • NNextEnergy – 22 februari 2023

      Hoi @Mark,
      Dank je wel voor de complimenten en de mooie review!

      Groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • HHansrooz – 21 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik heb geen ervaring, maar die wil ik ook niet, want zij salderen per maand en dat mag wel, maar ik zie het nergens staan. Dat kon ik achterhalen door de klachten te lezen.
    De maandprijs is voor mij echter wel heel erg goedkoop en dat snap ik dan weer niet.

    Reageren
    • NNextEnergy – 22 februari 2023

      Beste @Hansrooz,
      Voor dit soort vragen wil ik adviseren om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen je via de chat, bellen of mailen antwoord geven op de vragen.
      Groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • EErik – 19 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik dacht dat ik tevreden was maar dat komt door de misleiding. Bedragen waarvan denkt dat je t betaald komt er nog extra kosten erbij . Ik wil duidelijkheid en geen onaangename verrassingen achteraf.

    Reageren
    • FFred – 19 februari 2023

      @Erik
      Wat het moeilijk maakt volgens mij is de energiebelasting die je terug krijgt per jaar.
      Dit is voor iedereen verschillend want dat moet je dan delen door je verbruik.
      Voorbeeld ik gebruik 3600 Kw als ik dat deel op de 596,85 euro die je krijgt is dat 0,16 cent per kw. Als ik het zo bekijk is mijn verbruik wat nu ongeveer in de app staat.
      In 2023 is de energiebelasting ongeveer 59 cent per m3 gas en 15 cent per kWh stroom (bedragen inclusief 21 procent btw). Tegelijkertijd krijg je een vast bedrag aan energiebelasting terug, namelijk 596,85 euro (bedrag in 2023).

      Dus er komt nog bij maar ook weer af.

      Reageren
      • RRudy – 20 februari 2023

        @Fred

        Onzin. Waarom zou Zonneplan het wel kunnen en NE niet.
        Duurt veel te lang nu met die app. Ik zie het voordeel bij NE niet meer

        Reageren
  • BBrenda – 18 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Van Vattenfall naar Next overgestapt. Scheelt aanzienlijk in de kosten! De overstap naar next verliep vlekkeloos.
    App is inderdaad wat magertjes, maar daar werken ze aan zoals ik terug heb kunnen lezen. Al met al dik tevreden.

    Reageren
    • NNextEnergy – 22 februari 2023

      Hoi @Brenda
      Dank je wel voor de mooie review. Fijn om te lezen dat de overstap goed is verlopen. We zijn inderdaad druk bezig met een verbetering in de app, deze zal binnenkort zichtbaar zijn!

      Groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
      • MMary – 26 februari 2023

        @NextEnergy Druk met die app? Komop zeg en stop met liegen. Die app in de lucht houden kunnen jullie al niet, laat staan all in prijzen tonen. Maar dat komt jullie m.i. wel goed uit. Niet transparant en klanten op het verkeerde been zetten. Oh en die Erik/Eric te Bosch, die bestaat helemaal niet, leugenaars.

        Reageren
      • JJoël – 28 februari 2023

        @NextEnergy

        Dat verbeteren van de app wordt al vanaf oktober 2022 beloofd. Wanneer komt de incl. Belasting prijs er nu eens in?

        Reageren
        • NNextEnergy – 11 september 2023

          @Joël
          Bedankt voor je review. De app werkt momenteel al maanden op volle toeren. Wij zijn nog wel altijd aan het verbeteren dus als er nog toevoegingen zijn die missen zijn deze altijd welkom!

          Reageren
  • HH Zwarteveld – 16 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zou fijn zijn als er eens een update van de app komt,vind het wel lang duren.
    Alle info in de app is wel minimaal.
    Voor de rest wel tevreden.

    Reageren
    • NNextEnergy – 17 februari 2023

      Beste @H Zwarteveld
      Bedankt voor de mooie review! Wij zit druk bezig met het ontwikkelen van de app. Fijn om te horen dat je tevreden bent.

      Groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
      • HHannes – 19 februari 2023

        @NextEnergy

        Dit hoor ik al sinds november, en nog steeds geen update waar de prijzen all-in worden weergegeven.
        Voor de rest ben ik tevreden met Next…

        Reageren
      • EErik – 19 februari 2023

        @NextEnergy,
        Dat riepen jullie afgelopen September ook al. Qua tarieven is het zeer misleidend. Er komt nog een hoop bij zoals BTW en andere kosten.

        Reageren
        • HHein – 22 februari 2023

          @Erik en W@Hannes;

          Hahaha….Hier dan weer geen reactie op vanuit Next Energy…
          Het lukt andere aanbieders wel om met een app te komen die meer inzicht geeft in de daadwerkelijk te betalen prijzen.

          @NextEnergy : Wanneer komt NextEnergy met een update die inzicht geeft in de daadwerkelijk te betalen prijzen?

          Reageren
          • NNextEnergy – 23 februari 2023

            Beste @Hein @Erik en @Hannes,
            Voor specifieke vragen verwijzen we graag naar onze klantenservice. Deze website is geen officieel kanaal van NextEnergy. We raden jullie aan om de app updates goed in de gaten te houden. 

            Vriendelijke groet, 
            NextEnergy ServiceTeam

            Reageren
  • MMaarten – 16 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Sinds oktober klant, tevreden, lage kosten en fijne app met dagelijkse indicatie

    Reageren
    • NNextEnergy – 16 februari 2023

      Hoi @Maarten,
      Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Bedankt voor de mooie review!

      Groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • Rr. a. – 15 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    fijne partij, heldere website

    dynamisch een nieuw concept, bevalt erg goed.

    voordeel is ook: dagelijks op te zeggen

    Reageren
    • NNextEnergy – 17 februari 2023

      Beste @r. a.,
      Bedankt voor de complimenten en de review.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • Aanoniem – 15 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    goedkoopste aanbieder voor mij tijdens het vergelijken en er wordt snel gereageerd op de chat.

    tot dusver erg tevreden.

    Reageren
    • NNextEnergy – 17 februari 2023

      Hoi @anoniem,
      Wat fijn om te lezen dat we goed bereikbaar waren. Bedankt voor de mooie review!

      Groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren