Waar ben je naar op zoek?

NextEnergy

Totaalscore

Energieprijs


7,5

Klantenservice


5,5

Algemeen


6,2

Plus- en minpunten

  • Energie tegen inkoopprijs
  • Dagelijks opzegbaar
  • Vast termijnbedrag
  • Snel contact via de chat
  • Nieuw energiebedrijf
  • Slimme meter verplicht

Over NextEnergy

NextEnergy is een nieuw energiebedrijf (2022) dat anders werkt dan de meeste andere energieleveranciers. Bij deze leverancier krijg je stroom en gas geleverd tegen inkoopprijzen. Dat betekent dat het kWh-tarief per uur aanzienlijk kan verschillen. Soms krijg je zelfs betaald als je stroom afneemt. Het gastarief (per m3) verschilt dagelijks.

Check hier de actuele tarieven (dagelijks aangepast).

Wat energie op de groothandelsmarkt kost, wordt direct aan jou doorberekend. Het voordeel hiervan is dat je jouw energieverbruik kunt afstemmen op de dynamische prijs. Je laadt bijvoorbeeld je elektrische auto alleen op in de uren dat stroom het meest goedkoop is.

In de uren dat stroom of gas duur is, probeer je jouw verbruik juist te beperken. Dat kan bijvoorbeeld door de verwarming lager te zetten en elektrische apparaten niet te gebruiken. Zo bespaar je op je energierekening.

Hoe verdient NextEnergy aan jou?

Voor stroom en gas betaal je vaste abonnementskosten van 5,00 euro per maand per aansluiting.

Kan het goedkoper?

606 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van NextEnergy?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • NNicole H – 14 november 2022

    Prijs

    Service

    Gisteren contractaanvraag gedaan, vandaag een contract gekregen. Heb nog wel wat vraagjes, maar kan ze telefonisch niet bereiken, via mail en fb messenger (nog) geen reactie. Misschien kan iemand hier mijn vragen beantwoorden.
    1. Toen ik gisteren aanvraag deed, ging ik voor de vroegst mogelijke ingangsdatum (28-11-2022), nu zie ik dat bij Vattenfall (variabel contract) officieel 30 dagen opzegtermijn heb. Heeft iemand hier ervaring mee? Moet ingangsdatum aangepast worden, of laten ze me wel eerder gaan?
    2. Ik ben benieuwd naar de verbruikpagina ‘s in de app. Zie je hier wel de werkelijke verbruikkosten, dus inclusief alles? Of net als bij de prijzen, de “kale” inkoopprijzen?

    Reageren
    • NNextEnergy – 15 november 2022

      Beste @Nicole H
      We zouden je adviseren contact op te nemen met Vattenfall over je contract. Zij kunnen je het best adviseren wat voor jou nu handig is om te doen. De verbruikskosten in de app zijn nu nog kaal, maar dit staat voor de toekomst wel in de planning. Onze app is continu in ontwikkeling, dus houd het in de gaten.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
      • NNicole H – 15 november 2022

        @NextEnergy

        Bedankt voor jullie snelle reactie!
        Ik heb Vattenfall geappt, ze zeggen dat de ingangsdatum bij u prima is. Dus dat lijkt goed te gaan. Formeel zeggen jullie het voor mij op, toch? Is dit reeds gebeurd?

        Reageren
        • NNextEnergy – 16 november 2022

          Beste @Nicole H

          De overstap wordt volledig voor je geregeld. Voor specifieke informatie over je overstap raden we je aan om deze vraag via klantenservice @ nextenergy.nl te stellen, of bijvoorbeeld via de chat op Facebook.

          Vriendelijke groet,
          NextEnergy ServiceTeam

          Reageren
  • WWilco – 14 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Helaas kan ik in de app nog steeds geen verbruik zien. Contract is ingegaan op 4-11-22. Telefonisch niet bereikbaar. Wel een automatisch mail dat het in behandeling is. Bij een andere aan melding van een familielid startdatum 11-11-22 heeft vanaf vandaag wel een werkende app… we wachten nog even af lidnr 4794

    Reageren
    • NNextEnergy – 15 november 2022

      Beste @Wilco
      Fijn te kunnen melden dat klantenservice ondertussen contant met je heeft opgenomen en dat het probleem opgelost is.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
    • WWilco – 15 november 2022

      Vandaag heeft next energy contact opgenomen. App werkt !

      Reageren
  • HH.G.M. op de Kelder – 14 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Vanaf 29 augustus 2022 levert NE mij elektra en gas. Ondanks vele toezeggingen van de klantenservice kan ik mijn dagelijks verbruik nog steeds niet op mijn app terug zien. Dezelfde klantenservice is de laatste 3 weken onbereikbaar. Bel dagelijks maar na 20 minuten of langer wachten krijg ik de mededeling dat er geen medewerkers beschikbaar zijn. Begrip voor het tekort aan medewerkers maar dit schiet natuurlijk niet op. Graag Uw aktie !

    Reageren
    • NNextEnergy – 15 november 2022

      Beste @H.G.M. op de Kelder
      We zijn hard aan het werk om iedereen te helpen en op tijd te beantwoorden. Je vraag is doorgezet naar de juiste mensen. We houden het voor je in de gaten .

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • JJ. de Bruin – 14 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Per 1-11-2022 ben ik klant bij NextEnergy. De bijbehorende account krijg ik na 14 dagen nog niet geactiveerd, de daarvoor gestuurde link gaf vanaf dag 1 de melding:”no longer valid”. Bellen lukt niet, geen mens te bekennen daar, mijn vele mails krijgen braaf het (automatische) antwoord “is in behandeling”, maar er gebeurt vervolgens niets. NE mag contact met mij opnemen hierover, klantnr. 3181

    Reageren
    • NNextEnergy – 14 november 2022

      Beste @J. de Bruin

      Klantenservice heeft contact met je opgenomen en een nieuwe link om in te loggen is verstuurd. Excuses voor het ongemak.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • MMarcel – 14 november 2022

    Heeft iemand een idee hoe in contact te komen met Next-Energy? Ik heb me 1,5 week geleden aangemeld en inmiddels ruim een week geleden een mail gestuurd met een vraag over mij aanmelding, maar helaas geen enkele reactie. Ook diverse keren proberen te bellen maar telkens wordt de verbinding verbroken na een tijd in de wacht te hebben gestaan. Mocht iemand van Next-Energy dit lezen dan zou ik graag in contact koment, mijn lidnummer: 6895 is.

    Reageren
    • MMarcel – 14 november 2022

      Inmiddels ben ik netjes door NextEnergy teruggebeld met een duidelijk antwoord op mijn vraag. Daarbij een bevestiging gekregen dat mijn contract binnen de reguliere aanmeldtermijn van 15 dagen ingaat (dus per 19 november aanstaande). Dank voor de snelle reactie NextEnergy!

      Reageren
      • NNextEnergy – 14 november 2022

        Beste @Marcel
        Fijn te lezen dat we je konden helpen! En alvast welkom bij NextEnergy.

        Vriendelijke groet,
        NextEnergy ServiceTeam

        Reageren
  • CC. de B – 14 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Per 25 oktober ben ik overgestapt, ik hoorde daar niets over, maar het ging gewoon goed.
    Ik las op een site dat de prijzen inclusief btw zijn, maar dat is dus niet zo, lees ik hier. Fijn als je dat ook te zien krijgt.
    Wel voordeliger, zeker als je de tijden in de gaten houdt.

    Reageren
    • NNextEnergy – 14 november 2022

      Beste @C. de B
      Fijn te lezen dat de overstap soepel ging! De prijzen op de website zijn inclusief BTW. De prijzen waar naar verwezen wordt zijn die van de app. Deze is continue in ontwikkeling.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy Serviceteam

      Reageren
  • PPascal – 13 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Sinds 8 nov heb ik Next Energie overstappen vanaf Eneco duurde zo’n 14 dagen. Let wel op de prijzen in de App moet je wel de belasting e.d. bij rekenen, staat ook duidelijk uitgelegd op hun site. Zeg maar ongeveer 11c bij de elektra en zo’n 60c bij de gas optellen, dan krijg je de reele prijs.
    Merk wel dat het verbruik in de APP in het weekend niet wordt bijgewerkt, zou dit nog een handmatige actie zijn?

    Let op de 190 euro krijgt men van de leverancier waar men op de 1e van die maand nog bij zat!

    En de eerste termijn zal haast een dubbele zijn ligt eraan op welke datum het ingaat.

    Is nog afwachten hoe het in de toekomst gaat.

    Reageren
    • NNextEnergy – 14 november 2022

      Beste @Pascal
      Dank voor je mooie review!
      Het verbruik in de app wordt automatisch geupdate.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy Serviceteam

      Reageren
  • HHans – 13 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Sinds 11 november overgestapt. Tot op heden zie ik geen enkel verbruik in de app. Klantenservice stelde dat dit bimnen een enkele dag zichtbaar zou zijn. Ook (nog) geen opzegging ontvangen van mijn energieleveran Iers. Hopelijk gaat dit goed allemaal.

    Reageren
  • RRobert Reestman – 12 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Is het mogelijk om in de app, ook de totaal prijzen te laten zien, zodat niet iedereen straks voor verrassingen komt te staan.
    Verder Super tevreden

    Reageren
    • WWil – 13 november 2022

      @Robert Reestman totale prijs +belasting en andere toeslagen die er bij komen. Want dat blijft erg lastig. Appels met peren vergelijken wat mij betreft.

      Reageren
      • RRobert Reestman – 14 november 2022

        @Wil niks over appels en peren,ze weten toch ook wat ze moeten factureren. Zou alleen graag voor mezelf dat plaatje willen zien

        Reageren
    • NNextEnergy – 14 november 2022

      Beste @Robert Reestman

      Dank voor je mooie review! De app is continu in ontwikkeling. In de toekomst zal er ook aan de prijzen gewerkt worden.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy Serviceteam

      Reageren
  • EE. A. Bellamy – 11 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    I’m a new costumer, received a link to login to the app, but the link was expired when I tried to crate a profile. There is no self service facility in the website to ask for an new one, and is difficult to reach customer service by phone or email. Finally I reached customer service by phone and a new link was sent. Reckon this is teething issues for a new company and will be resolved with time. On the plusside l I love the functionality, pricing and spirit of the company and wish them success.

    Reageren
  • PPiet Horden – 11 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Sinds vandaag gas via NextEnergy. Twee weken geleden aangemeld en zonder problemen overgestapt. Misschien niet de goedkoopste qua gasprijs, maar de snelheid qua overstappen is het waard!

    Reageren
    • RRudy – 13 november 2022

      @Piet Horden wie is dan wel de goedkoopste?

      Reageren
      • MMario – 20 november 2022

        @Rudy
        Goedkoopste weet ik niet, maar ik weet wel dat Zonneplan iets goedkoper is omdat ze lagere handling fees hanteren per kuub gas of per kWh stroom.

        Reageren
      • PPiet Horden – 23 november 2022

        @Rudy ANWB en idd Zonneplan hebben de laagste gastarieven, maar het scheelt ‘maar’ centen…

        Reageren
  • JJeroen – 10 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    In okober overgestapt na heel veel gedoe bij Greenchoice (te hoog maandbedrag, tariefswijziging binnen 30 dagen en heeeel hoog tarief, slechte service) Next enrgy klonk helder en eerlijk. Tot nu toe vind het echt een modern en prettig bedrijf. Wel zouden ze iets transpranter moeten zijn over de leveringsopslag die er is per kuub ga en per kw stroom. Dat kan ik enkel terugzien als ik een aanbod laat berekenen. Dat zou anders moeten denk ik. Gewoon een page met tarievenopbouw, zodat voor iedereen duidelijk is dat de tarieven die in de app staan opslagen krijgen en btw. Vandaar geen 5 sterren voor klantenservice. Maar dus wel heel tevreden hoor en wellicht volgend jaar een thuisbatterij, dan je geautomatiseerd laag inkopen, lijkt wel wat…))

    Reageren
    • NNextEnergy – 11 november 2022

      Beste @Jeroen
      Dank voor je review en suggesties! We nemen dit zeker mee om zo tranparant mogelijk te zijn over onze tarieven.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy Serviceteam

      Reageren
  • JJ.Jansen – 10 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Per 1 november.jl.overgestapt.
    Tot nu toe verloopt alles prima.
    Contact via chatbericht en mail gaat prima.
    Vrijwel direct antwoord.

    Reageren
    • NNextEnergy – 11 november 2022

      Beste @J.Jansen

      Dank voor je mooie review, fijn te horen dat het soepel verlopen is.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy Serviceteam

      Reageren
  • EEdgar – 10 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben overgestapt naar next energie en ben super tevreden. . Duidelijke prijs per uur voor de stroom. Dankzij next energie kan ik mijn bedrijf voortzetten. Betaal 5 x minder dan bij ENGIE mijn vorige leverancier. Super bedrijf zonder grote reclames . Dat komt de consument ten goede …een dikke 10

    Reageren
    • NNextEnergy – 11 november 2022

      Beste @Edgar
      Fijn te horen dat je tevreden bent en bedankt voor de mooie review!

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy Serviceteam

      Reageren
  • JJos van Vliet – 10 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben per 1-11-2022 overgestapt naar een andere leverancier
    Reeds 1/2 oktober eea gemeld per app aan nextenergy en gevraagd de incasso voor november te annuleren. Nul reactie. Bedrag van ruim €600 toch gewoon afgeschreven. Heb ik gestorneerd en is dus terug geboekt . Nu aanmaning gekregen . Weer geappt , gemaild en gebeld met nextenergy. Wederom nul reactie .nu maar onze rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld. Wat een drama

    Reageren
    • RRudy – 11 november 2022

      @Jos van Vliet

      Normaliter zou je nu nog geen rekening krijgen. Ik heb een mail gehad dat ik een dubbele rekening krijg (lopende maand en komende maand). Wellicht is het daarom zo hoog bij jou.

      Reageren
    • NNextEnergy – 11 november 2022

      Beste @Jos van Vliet

      Onze klantenservice heeft contact met je opgenomen, we gaan dit probleem snel verhelpen.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy Serviceteam

      Reageren
      • JJos Van vliet – 14 november 2022

        @NextEnergy

        Klantenservice heeft inderdaad gebeld en toegezegd dat er geen aanmaning meer zou komen en dus de rekening van november zou vervallen omdat wij per 1-11 niet meer bij nextenergy klant zijn
        Wat schets mijn verbazing dat dit direct weer werd terug gedraaid door de afdeling aanmaningen.
        Leuk zo’n reactie van mijn probleem maar de werkelijkheid is helaas anders , ze beloven dus van alles voor de bühne zonder het na te komen.
        Ben benieuwd hoe nextenergy nu weer gaat reageren

        Reageren
      • JJos Van vliet – 14 november 2022

        @NextEnergy

        Klantenservice heeft inderdaad gebeld en toegezegd dat er geen aanmaning meer zou komen en dus de rekening van november zou vervallen
        Wat schets mijn verbazing dat dit direct weer werd terug gedraaid door de afdeling aanmaningen.
        Leuk zo’n reactie van mijn probleem maar de werkelijkheid is helaas anders , ze beloven dus van alles voor de bühne zonder het na te komen.
        Ben benieuwd hoe nextenergy nu weer gaat reageren

        Reageren
      • JJos Van vliet – 14 november 2022

        @NextEnergy

        Klantenservice heeft inderdaad gebeld en toegezegd dat er geen aanmaning meer zou komen en dus de rekening van november zou vervallen
        Wat schets mijn verbazing dat dit direct weer werd terug gedraaid door afdeling aanmaningen.ze beloven dus van alles voor de bühne zonder het na te komen.
        Ben benieuwd hoe nextenergy nu weer gaat reageren

        Reageren
  • KKim – 09 november 2022

    Weet iemand wanneer de 190 euro komt ik heb al meerdere keren gebeld maar geen reactie

    Reageren
    • GGijs – 09 november 2022

      @Kim

      Ik hoor ook helemaal niets! Heb nu een eerste nota binnen, ook met volledig bedrag maar nog geen compensatie van 190 euro gezien… Heb ook herhaaldelijk contact met Next energy gezocht maar sinds eerste mail weken geleden nog steeds geen reactie…

      Reageren
    • FFelipe – 09 november 2022

      hey @Kim, they answered my email today. The subsidy will be paid to our account by the end of the month.

      Reageren
    • WWulf – 09 november 2022

      @Kim. Zie website NextEnergy bij populaire artikelencontrole de startpagina.

      Om huishoudens te ondersteunen met de hoge energierekening ontvangt iedereen van de overheid een vaste korting van € 380 op de energierekening in november en december. Dit geldt voor iedereen – dus ook voor de klanten van NextEnergy.

      Tegemoetkoming in november & december

      Vanaf 1 januari 2023 gaat het energieplafond in. Om huishoudens in de aanloop naar het energieplafond tegemoet te komen, ontvangt iedereen in november en december een vaste compensatie van € 190 per maand op de energierekening. Uiteraard geldt dit ook voor klanten van NextEnergy!

      Reageren
    • NNextEnergy – 11 november 2022

      Beste @Kim
      De €190 compensatie wordt aan het einde van de maand verrekend. Deze verrekening loopt naast het reguliere factureringssysteem. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy Serviceteam

      Reageren
    • Ccris wouters – 16 november 2022

      Ook ik krijg geen antwoord op dezelfde vraag die ik per mail al 3 weken geleden heb verstuurd. De communicatie moet veel beter.

      Reageren
  • CCasper – 09 november 2022

    Ik heb inderdaad ook de over stap gedaan krojg idd een nota binnen met volledig bedrag maar nog geen compensatie van 190 euro eraf herhaaldelijk contact met jullie opgenomen maar geen reactie ik begin er wel een beetje klaar mee te raken je hoort als bedrijf zijnde gewoon bereikbaar te wezen en geen smoesjes te hebben graag zie ik een reactie via de mail of fb messenger weer graag tegemoet

    Reageren
    • FFelipe – 09 november 2022

      @Casper I’m also waiting for feedback regarding this and many other topic. I made contact through email several times – but no feedback. This is terrible.

      Reageren
    • NNextEnergy – 11 november 2022

      Beste @Casper
      De €190 compensatie wordt aan het einde van de maand verrekend. Deze verrekening loopt naast het reguliere factureringssysteem. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy Serviceteam

      Reageren
  • EEmrullah – 08 november 2022

    Ik ben klant sinds 19 oktober en 3 november is mijn levering gestart. Als het goed is heb ik recht op de vergoeding van 190 euro voor november, maar ik kreeg de volledige bedrag in de nota. Hoe zit het met de 190 euro compensatie. Hoe en wanneer krijgen we die?

    Reageren
    • NNextEnergy – 11 november 2022

      Beste @Emrullah
      De €190 compensatie wordt aan het einde van de maand verrekend. Deze verrekening loopt naast het reguliere factureringssysteem. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy Serviceteam

      Reageren
  • LLeo – 08 november 2022

    Gisteren de stap gewaagd van Eneco naar NextEnergy. De eerste stappen gingen wat mij betreft soepel Nu nog twee weken wachten voordat de overstap definitief is en ik van de hoge tarieven stroom en gas verlost ben.
    Ik ga er vanuit dat de volgende stappen van de switch net zo gemakkelijk verlopen.

    Reageren
    • NNextEnergy – 11 november 2022

      Beste @Leo
      Welkom bij NextEnergy! Ook wij verwachten geen problemen bij de overstap. Check ook even je e-mail voor de code om je app tegen die tijd te activeren.

      Met vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • DD.Derksen – 07 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prijzen zijn goed omdat dat de prijzen EXCL BTW worden weergegeven in de app.

    Wat echt slecht is is de bereikbaarheid.
    Niet via mail, chat op de site, telefonisch!!!!

    En dat al een lange tijd!

    Daar zit zeker een verbeterpunt in.

    Reageren
    • NNextEnergy – 07 november 2022

      Beste @D.Derksen

      We zijn ons er zeker van bewust en werken hard aan onze bereikbaarheid. Het heeft onze aandacht en prioriteit.

      Reageren
  • EE.M. Duvekot – 07 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik heb een herroepingsformulier ingediend en verschillende mails gestuurd, het voorschotbedrag is meer dan 3 keer zoveel als bij mijn huidige energiemaatschappij. Nextenergy is al een week niet telefonisch of anderszins bereikbaar maar wel facturen sturen en een herroepingsformulier dat niet aan te vinken is. Ik heb het contract binnen 24 uur herroepen en hier herhaaldelijk over gemailed en wil hier per ommegaande een bevestiging van!

    Reageren
    • NNextEnergy – 07 november 2022

      Beste @E.M. Duvekot

      Van klantenservice begreep ik dat er contact is geweest en dat er een oplossing gevonden is. Fijn dat er nu duidelijkheid is.

      Reageren
  • TTJ – 05 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Overstap ging soepel en ik ben stukken goedkoper uit dan bij mij oude contract. App werkt goed met duidelijke prijzen en inzicht in verbruik.

    Reageren
    • NNextEnergy – 05 november 2022

      Beste @TJ
      Fijn je horen dat de overstap soepel verlopen is. En dank je voor de mooie review!

      Reageren
    • RRudy – 06 november 2022

      @TJ
      Ik vind de prijzen juist helemaal niet duidelijk. Er komt namelijk nog wat hij, en dat is behoorlijk wat. Verder ben ik uitermate tevreden tot dusver.

      Reageren
  • LL de Wit – 05 november 2022

    We zitten nu nog bij Eneco. Was ons opgelegd na het faillissement van welkom energie. Wil hier dolgraag weer weg. Maar heb wel de schrik voor een nieuw energiebedrijf dat het weer fout gaat. Wie kan mij het goede gevoel geven? Dan ook nog hoe zit het met de €190 in November en December als je halverwege de maand overstapt? Hoe zit het nu precies met terugleveren? Wordt dat maandelijks of jaarlijks gesaldeerd of wordt alles opgeslagen in de batterij? Krijg je die van de aanbieder?

    Reageren
    • NNextEnergy – 05 november 2022

      Beste @L de Wit
      De ACM heeft sinds de faillissementen de voorwaarden om de consumentenmarkt te mogen betreden flink aangescherpt, juist om die reden. NextEnergy heeft aan die nieuwe voorwaarden voldaan. Wat dat betreft is het zeker veilig om over te stappen. Voor de rest van de vragen zou ik je willen vragen deze bij de klantenservice neer te leggen. Zij helpen je graag.

      Reageren
    • RRob Groot – 08 november 2022

      @L de Wit

      Dat antwoord zou ik ook graag willen krijgen ik zit in dezelfde situatie.

      mvg Rob

      Reageren
  • MMarcel – 04 november 2022

    Heeft iemand ervaring met de overstap naar NextEnergy. Op hun website staat dat de overstap na 15 dagen plaatsvindt. Kunnen ze dat ook echt waarmaken? Bij nagenoeg alle andere leveranciers zie ik +/- 30 dagen voor een overstap staan.

    Reageren
    • NNextEnergy – 04 november 2022

      Beste @Marcel
      De overstap van 15 dagen gaat altijd wel goed. Het is vanwege de drukte dat we op dit moment geen spoedaansluitingen aan kunnen bieden. De 15 dagen is dus geen probleem.

      Reageren
      • Mmarcel – 05 november 2022

        @NextEnergy

        Beste, zit nu bij Frank Energie, vanwege verhuizing onnodig hoge borg moeten storten en ik zie dat ze energiekorting maandelijks in stukjes hakken
        Wat als ik naar @NextEnergy overstap, zorgt NextEnergy er voor dat de energiekorting van de staat wordt overgenomen?
        Hoe zit het bij jullie mbt een borg, heb ondertussen de eerste verbruikscijfers, cv staat grotendeels uit en elektra minimaal. Echter bij @FrankEnergie vonden ze dat ze toch maandelijks maar een hoger bedrag moeten incasseren hoewel elke maand lager is!

        Reageren
        • NNextEnergy – 05 november 2022

          Beste @marcel
          Voor deze hele specifiek vragen denk ik dat het handiger is als je ze direct aan onze klanten service stelt. Zij kunnen je in detail en helder voorlichten wat in jouw geval het slimst is om te doen.

          Reageren
    • EEd – 11 november 2022

      @Marcel Ik heb mij op 27 oktober aangemeld, daarna direct keurige mails en instructies en mogelijkheid app downloaden en ben vandaag op 11 november overgegaan. In de tussentijd keurige mails. Op 11 november werkt de app volledig en zie ik de afmeldingen in mijn accounts bij Eneco & Essent, tot dusver loopt alles perfect. Ik denk dat de afgelopen tijd fors in capaciteit is opgeschakeld, zie ook de nieuwsinfo. Ik hoop dat NextEnergy de groei kan bijbenen en moedig iedereen aan om bij de 3 grote gevestigde spelers weg te gaan.

      Reageren
  • GGeert – 04 november 2022

    Al iemand overgestapt van de ANWB-energie naar Nextenergy ?

    Reageren
    • PPiet H – 04 november 2022

      @Geert Waarom zou iemand nu al van ANWB naar NextEnergy overstappen? De verschillen zijn onderling minimaal…

      Reageren