Waar ben je naar op zoek?

NextEnergy

Totaalscore

Energieprijs


7,5

Klantenservice


5,5

Algemeen


6,2

Plus- en minpunten

  • Energie tegen inkoopprijs
  • Dagelijks opzegbaar
  • Vast termijnbedrag
  • Snel contact via de chat
  • Nieuw energiebedrijf
  • Slimme meter verplicht

Over NextEnergy

NextEnergy is een nieuw energiebedrijf (2022) dat anders werkt dan de meeste andere energieleveranciers. Bij deze leverancier krijg je stroom en gas geleverd tegen inkoopprijzen. Dat betekent dat het kWh-tarief per uur aanzienlijk kan verschillen. Soms krijg je zelfs betaald als je stroom afneemt. Het gastarief (per m3) verschilt dagelijks.

Check hier de actuele tarieven (dagelijks aangepast).

Wat energie op de groothandelsmarkt kost, wordt direct aan jou doorberekend. Het voordeel hiervan is dat je jouw energieverbruik kunt afstemmen op de dynamische prijs. Je laadt bijvoorbeeld je elektrische auto alleen op in de uren dat stroom het meest goedkoop is.

In de uren dat stroom of gas duur is, probeer je jouw verbruik juist te beperken. Dat kan bijvoorbeeld door de verwarming lager te zetten en elektrische apparaten niet te gebruiken. Zo bespaar je op je energierekening.

Hoe verdient NextEnergy aan jou?

Voor stroom en gas betaal je vaste abonnementskosten van 5,00 euro per maand per aansluiting.

Kan het goedkoper?

606 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van NextEnergy?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • JJosje – 29 december 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Wou klant worden, maar kreeg na aanmelding gelijk een mail met daarin een factuur of ik een waarborgsom wil betalen van 766,35. Na gebeld te hebben, bleek er een fout te zijn in hun systeem en zou ik dit niet hoeven te betalen, want ik ben immers kredietwaardig. Dat wist ik allang! Ze konden het voor me aanpassen, maar ik heb geen vertrouwen meer in deze partij, ben er geen klant geworden en heb de aanmelding geannuleerd. Voor een start-up hebben ze nog de nodige fouten.

    Reageren
    • RRudy – 01 januari 2023

      @Josje
      Aju

      Reageren
  • JJo – 29 december 2022

    Prijs

    Algemeen

    Ben vanaf oktober klant en niets slechts te melden.
    De prijzen in de app moeten inkoop+btw+energiebelasting,dus alleen die per kWh en m3.Groeten.

    Reageren
    • NNextEnergy – 02 januari 2023

      Beste @Jo,
      Fijn te lezen dat je tevreden bent, dank voor de mooie review! Onze app heeft onze aandacht en ook de prijzen staan hoog op de prioriteiten lijst.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • SS. Pfijffer – 27 december 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Sinds 26 november 2022 klant bij NextEnergy. Tot op heden ben ik erg tevreden. Overstap ging vlekkeloos! Wordt goed op de hoogte gehouden van de veranderingen per 1 januari 2023. Via mail gevraagd maand tarief te verhogen i.v.m. btw verhoging. Snel antwoord op mijn vraag, inmiddels tarief verhoogd. Top, heel fijn, ga zo door.

    Reageren
    • NNextEnergy – 28 december 2022

      Beste @S. Pfijffer
      Dank voor je mooie review. Het is goed te lezen dat de overstap vlekkeloos is verlopen.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
      • JJurgen – 30 december 2022

        @NextEnergy
        Schandalig dat jullie de 190 euro compensatie niet in december hebben uitbetaald aan jullie klanten. Die is ervoor om.mensen in de moeilijke maanden te helpen. Je zult ze maar nodig hebben!!!!

        Reageren
        • RRudy – 31 december 2022

          @Jurgen
          Kan me niet voorstellen dat ze anders met jou omgaan dan met andere klanten. Wat is precies je probleem?

          Reageren
  • LL – 27 december 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zeer arrogant geholpen! Zoals meerdere mensen hier vermelden belachelijke waarborgsom van 750 euro gebaseerd op niks! Antwoord was letterlijk we hebben erg veel last van veel wanbetalers!!!

    Reageren
    • NNextEnergy – 28 december 2022

      Beste @L,
      In onze aanmeldprocedure doen we een kredietcheck. Dit gebeurd door een extern bedrijf. Wij hebben geen inzicht in hoe de score precies tot stand komt. Onze medewerkers zijn professioneel en klantgericht.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
      • PPrins – 30 december 2022

        @NextEnergy
        Eerst maar eens Nederlands leren schrijven, daarna komen jullie pas op de long-list. (En als u deze reactie niet snapt, dan is uw toekomst kansloos.)

        Reageren
        • RRudy – 01 januari 2023

          @Prins

          Jij noemt jezelf prins?

          Van een prins verwacht je toch wat meer respect en wijsheid.

          Reageren
        • FFrank – 03 januari 2023

          @Prins
          Wat een neerbuigende reactie!

          Reageren
        • HHarold – 08 januari 2023

          @Prins

          kansloos). ipv kansloos.)

          Reageren
      • PPeer – 02 januari 2023

        @NextEnergy
        Gebeurt is met een “t”. Spellen kunnen jullie ook al niet. Jullie moeten nog veel leren.

        Reageren
        • HHarrie – 05 januari 2023

          @Peer
          niet op elke peer zoud leggen

          Reageren
      • PPeer – 02 januari 2023

        @NextEnergy
        Dus jullie nemen besluiten op basis van die score zonder dat jullie weten hoe die score tot stand komt. Is dat niet wat dom?

        Reageren
  • MMariusz – 27 december 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Let op!
    Als wil je klant worden dan moet je eerst Waargborgsom betalen 750 euro.

    Reageren
    • BBert – 27 december 2022

      @Mariusz

      Voor sommigen wel voor de meeste niet…..probleem zal meer aan uw kant liggen.

      Reageren
    • NNextEnergy – 28 december 2022

      Beste @Mariusz,
      In onze aanmeldprocedure doen we een kredietcheck. Dit gebeurd door een extern bedrijf. Wij hebben geen inzicht in hoe de score precies tot stand komt. Is de score laag, dan vragen we een waarborgsom om zeker te zijn dat aan de betalingsverplichting voldaan kan worden.

      In onze aanmeldprocedure doen we een kredietcheck. Dit gebeurd door een extern bedrijf. Wij hebben geen inzicht in hoe de score precies tot stand komt.

      Reageren
      • Jjan – 28 december 2022

        @NextEnergy

        vraag: ik denk dat we geen waarborgsom hoeven betalen. stel dat je dat wel moet doen kun je dan nog terug? cq. valt dit nog binnen de 14 dagen afmeldprocedure.

        Reageren
        • BBert – 28 december 2022

          @jan
          Als ze evt een waarborg vragen en jij betaalt niet…dan zal je niet als klant worden aangenomen lijkt mij.

          Reageren
  • MMirjam Verweij – 22 december 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben sinds 5 dec klant en zeer tevreden! Overgang is perfect gegaan. Contact gehad via e-mail en heel snel e-mail terug gehad met antwoord op m’n vragen! Mis in de app dat jezelf je maandelijks bedrag kan wijzigen maar verder prima! Nieuw bedrijf dus alles kost tijd! Nogmaals tot nog toe zeer tevreden!

    Reageren
    • NNextEnergy – 22 december 2022

      Beste @Mirjam Verweij
      Dank voor je mooie review. Fijn te lezen dat je tevreden bent. Onze app is continu in ontwikkeling en er komen zeker nieuwe functionaliteiten bij.
      Welkom bij NextEnergy!

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
    • RRoland Flier – 02 januari 2023

      @Mirjam Verweij

      Wij zijn ook overgestapt voor het gas, betalen echt weinig in vergelijking met de grote leveranciers. Door de zonnepanelen moeten wij bij Engie blijven voor stroom.

      Reageren
  • CC Mulder – 22 december 2022

    @M van Es Wat een onsamenhangend verhaal….

    Reageren
  • BBert – 20 december 2022

    @M van Es

    Lang verhaal over de onvrede van de klantenservice.
    Maar ik kan u verzekeren dat dit op het ogenblik bijna overal het zelfde verhaal is.
    Groei gaat vaak samen met tijdelijke problemen.

    Reageren
    • MM van es – 25 december 2022

      @Bert
      Ja , maar zoals ik ook die keerzijde begripvol al heb genoemd. Maar dat neemt niet weg, je het dan als klant geld kost en je niet geholpen wordt no go is mi.
      Tevens niet alleen onvrede heb ook juist div Positieve kanten netjes benoemd.
      Zou wel fijn zijn ze me nu nav die lange review casus herkennen en misschien zo wel volledig gaan helpen.. via deze weg. En ook ander leer-curve komt tav eea mi.

      Nou streep eronder, wat men wel niet doet met review is aan hem haar hun, dus en klaar hier voor mij. .. even voor iedreeen verder hier: ja klopt lang en wat onsamenhangend en lastig getypt verhaal is (dat is door fysieke aangelegen onmacht). Mijn oprechte excuses daarvoor . Ik heb mijn best gedaan 😉 laten we allemaal maar hier bij laten

      Reageren
  • BBeebz – 12 december 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Voor de zoveelste keer weer afgescheept. Blijkbaar is het genoeg dat klanten betalen en in het systeem staan. Personeel is niet goed op de hoogte. Er worden geen logs in het systeem aangemaakt, dus alle contacten die er geweest zijn zijn verloren. Men belooft vanalles maar komt het niet na. Teamleiders zijn niet aanwezig op de vloer zodat het personeel problemen kan aangeven en zo wordt er dus ook niks opgelost intern. Op de website staan mooie verhalen maar wordt ook niks toegevoegd. Hoor al weken hetzelfde verhaal. Het zou worden overgeboekt, problemen met terugbetalingen want dat zijn ze niet gewend. Mensen in kwestie die wel iets zouden kunnen oplossen niet aanwezig. Mails worden niet goed gelezen en verdwijnen in het systeem. Iedere keer een ander antwoord. Wanneer word ik een keer teruggebeld en wordt de compensatie van november overgemaakt?

    Reageren
    • NNextEnergy – 12 december 2022

      Beste @Beebz
      Deze naam kunnen we niet in het systeem terugvinden. Zou je contact op willen nemen met de klantenservice? Deze is op het moment het best te bereiken via de chat.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
    • JJacqueline – 16 december 2022

      Hallo zit sinds kort bij Nextenergie. Moet ff wennen aan alle info. Sommige dingen zie ik niet? Zoals mijn verbruik? Zie dat van de dag zelf. Hoewel ik wel verbruik ziet staan. Maar zie verder niets? En ik kan ook niets vinden, van mijn 2 e compensatie 190,- wat bij mijn oude Energie leverancier wel liet zien? Snap dat het het voor iedereen ingewikkeld is. Maar voor een Energie Leverancier verwacht je toch dat alles goed duidelijk en overzichtelijk moet zijn. Dus ook zo wie zo klantenservice zowel whatsapp. Want in mijn inlog app zie ik geen? App nog geen telefoon nummer. Dus dat is wel onduidelijk. Moet daarvoor helemaal naar mijn Emailadres dan zien hoe ik me hier aangemeld heb. Tip: Al vorens ik iets zou opstarten. Doe je dit niet eventjes tussendoor. Voor de rest ben ik wel tevreden. Vriendelijk groet.

      Reageren
      • NNextEnergy – 16 december 2022

        Beste @Jacqueline
        Zou je even contact willen opnemen met onze klantenservice? Je verbruik zou zichtbaar moeten zijn in de app. Op onze pagina zie je ook verschillende manieren om in contact te komen. Via de chat zijn we op het moment het best bereikbaar.

        Vriendelijke groet,
        NextEnergy ServiceTeam

        Reageren
  • HHannes – 12 december 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Overgang naar Nextenergie verliep prima, alles op tijd gekregen, inlog voor de app zoals vermeld in de mail, alles verliep eenvoudig.
    Dit is nu mijn tweede maand dat ik afneem via Nextenergie, ik zou graag wat meer duidelijkheid in de app willen zien qua prijzen, dus alle bedragen incl kosten en btw, aangezien dit bij andere energie leveranciers mogelijk is lijkt mij dat dit hier ook mogelijk moet zijn.
    Ik zie ook dat de vergoeding van €4.50 per product gestegen is naar €5.00.
    Pas dit dan ook overal op jullie site aan, want als ik op de site naar beneden scroll zie ik nog het oude bedrag van €4.50 staan, dit komt wel een beetje “amateuristisch” over…

    Reageren
    • NNextEnergy – 12 december 2022

      Beste @Hannes
      De app is steeds in ontwikkeling. De inclusief prijzen hebben een hoge prioriteit en worden opgepakt. Fijn dat de overgang soepel is verlopen en dank voor de mooie review.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • FFrank – 11 december 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Hallo Nextenergy,

    Wanneer komt er een maandoverzicht in de app of per mail incl btw en alle heffingen, kortingen kosten etc voor gas en voor stroom. Ik heb dit echt nodig. Frank energie heeft dit wel. Graag een concrete datum. Dank jullie wel.

    Reageren
    • JJohn – 12 december 2022

      @Frank
      Ik heb dezelfde vraag als Frank. Het zou inderdaad heel fijn en veel overzichtelijker zijn als de app het verbruik aangeeft met de totaal prijs voor zowel gas als electra. Dus inclusief Btw en overige kosten. Nu blijft het helaas gissen waar het verbruik uiteindelijk financieel op uitkomt. Graag reactie van Next Energy. Alvast dank!

      Reageren
      • HHannes – 12 december 2022

        @John, @Frank,
        Ik sluit mij volledig aan bij jullie.
        Iedereen wil graag weten wat hij per M3 of Kw/h betaald incl alles, en niet de inkoopprijs…

        Reageren
        • NNextEnergy – 12 december 2022

          Beste @Frank, @John, @Hannes
          De app is continu in ontwikkeling. De prijzen hebben een hoge prioriteit. De verwerking van het energieplafond is natuurlijk ook erg belangrijk. Specifieke vragen kunnen jullie het best via de chat van NextEnergy stellen. Deze website is namelijk geen officieel NextEnergy kanaal.

          Vriendelijke groet,
          NextEnergy ServiceTeam

          Reageren
          • MMitchell – 21 december 2022

            @NextEnergy ik heb ook deze vraag meermaals gesteld. Ik wil gewoon exact weten hoeveel kosten ik in een maand heb gemaakt incl. alle bijbehorende kosten. Via de chat al 3x gevraagd maar ik krijg geen reactie.

            Reageren
  • AAndries – 10 december 2022

    Service

    Algemeen

    Na aanmelding kreeg ik binnen het half uur een waarborg rekening van €750 i.v.m. kredietwaardigheid. Uit navraag bij de door NextEnergy geraadpleegde creditservice firma EDR blijkt dat deze een positief advies over mij hebben afgegeven! Wat mij betreft: ik zoek wel een ander.

    Reageren
    • BBert – 10 december 2022

      @Andries

      Had nog nooit van het bedrijf EDR gehoord maar de reviews zijn niet mals.

      Maar het zal meer te maken hebben met uw situatie heden/verleden.?

      Reageren
      • GGert – 03 januari 2023

        @Bert
        Wie bent u?
        Ik zie niets anders dan afgeven op minder positieve reacties.
        Het lijkt wel of u een belang heeft in NextEnergy.
        Zo niet, stop met reageren, u doet NextEnergy meer kwaad dan goed.
        @NextEnergy u leest ook mee maar reageert alleen maar op positieve reviews…..bij minder positieve verwijst u naar de chat.

        Al met al komt dit op mij over als een red flag, dan betaal ik liever iets meer voor een beetje zekerheid.

        Reageren
    • NNextEnergy – 12 december 2022

      Beste @Andries
      In het aanmeldproces is een kredietcheck opgenomen. Aan de hand van de score die we krijgen, kan er ene waarborg gevraagd worden. We hebben geen inzicht in hoe de score tot stand is gekomen.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • HHassan C. – 10 december 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prijzen in de app zijn nu, vanaf december, wel all in @NextEnergy?

    Reageren
    • HHannes – 11 december 2022

      @Hassan C. Ik hoop dat je gelijk hebt, de prijs voor electra schiet sinds december behoorlijk omhoog.

      Reageren
    • NNextEnergy – 12 december 2022

      Beste @Hassan C.
      De prijzen in de app hebben een hoge prioriteit. Op dit moment zijn ze nog niet all-in. Op de website is te lezen welke kosten er nog bij komen.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
      • PPeter Brouwer – 19 december 2022

        @NextEnergy
        “Op de website is te lezen welke kosten er nog bij komen….” kun je aangeven waar ik dat dan kan vinden?

        Reageren
  • BBeebz – 07 december 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Over het algemeen een prima bedrijf en goed te bereiken. Het enige wat ik erg jammer vind is dat mijn compensatie nog steeds niet is uitgekeerd. Eerst zou t deze week overgemaakt worden want men had problemen met het uitbetalen, wat me nogal sterk lijkt aangezien men ook jaar en eindnota’s kan uitbetalen. Niks meer vernomen dus nogmaals gevraagd wat de stand van zaken is omtrent de compensatie, wordt mij medegedeeld dat beide bedragen 26 december worden uitgekeerd en dat dit niet eerder kan. Mijn voorschot is wel al verrekend. Als ik lees dat bij andere klanten het wel kan worden uitbetaald vind ik het nogal jammer en vind ik me slecht ingelicht door medewerkers van nextenergy. Ook begrijp ik niet waarom jullie geen aanvullende informatie omtrent deze zaak plaatsen op de website. Hopelijk reageert er iemand die wel mijn compensatie kan overboeken.

    Reageren
    • BBeebz – 08 december 2022

      @NextEnergy
      Ik heb geprobeerd mn compensatie uitbetaald te krijgen maar word door jullie klantenservice iedere keer afgescheept. Dan is t een probleem met uitbetalen omdat jullie t niet gewend zijn, dan zou t weer deze week zijn, nou is t weer de 26e.

      Reageren
  • AAd – 06 december 2022

    Zijn de prijzen in de de app per uur op basis van wintertijd? In eerdere review kreeg ik de indruk dat het nog steeds op zomertijd was.

    Reageren
    • NNextEnergy – 07 december 2022

      Beste @Ad
      De prijzen in de app zijn op basis van de wintertijd.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
      • AAd – 07 december 2022

        @NextEnergy,

        Dank je wel.

        Reageren
  • MMario – 06 december 2022

    Vorige week gebeld met een vraag over de pieken mbt gas in de nacht tussen 00.00 en 04.00 uur en zou door specialist worden teruggebeld. Tot nu toe niets gehoord

    Reageren
    • NNextEnergy – 06 december 2022

      Beste @Mario
      We hebben navraag gedaan bij onze klantenservice. Op alleen je naam hebben we niets kunnen vinden. Zou je contact willen opnemen via de chat? Dan zullen zij je verder helpen.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
      • MM.den Uijl – 07 december 2022

        @NextEnergy welke chat bedoelen jullie, want zowel facebook als instagram krijg ik >24 uur geen reactie!

        Reageren
      • MM.den Uijl – 07 december 2022

        @NextEnergy welke chat bedoelen jullie?

        Reageren
        • HH Zwarteveld – 08 december 2022

          @M.den Uijl

          Op de website links onderin “HELP”

          Reageren
    • JJurgen – 12 december 2022

      @Mario
      Ik ook niet

      Reageren
  • HHans – 03 december 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Klantenservice niet tot nauwelijks bereikbaar. Geen transparante dagprijzen. (Aantoonbaar).

    Dynamisch contract is prima, maar niet bij Nextenergy.

    Reageren
    • NNextEnergy – 03 december 2022

      @Hans, de veranderingen in de energiesector hebben ervoor gezorgd dat wij achter liepen in het beantwoorden van de vragen. Inmiddels zijn wij heel flink opgeschaald en zullen berichten altijd binnen een paar dagen worden beantwoorden. De chat is het snelste kanaal, daarop kan je binnen een paar minuten een reactie verwachten en telefonisch zijn de wachtrijen flink gereduceerd. Onze dagprijzen zijn de APX prijzen (Nederlandse handelsmarkt) waarop dagelijks de prijzen worden gepubliceerd. We gaan nog wel de app updaten zodat ook overige kosten worden meegenomen in de prijzen (oa BTW, energiebelastingen, netbeheerder, etc.).

      Neem gerust contact op met onze klantenservice als toch nog vragen hebt.

      Mvg,

      Klantenservice NextEnergy

      Reageren
      • CCor van Kruchten – 03 december 2022

        @NextEnergy

        Ik zie nog steeds bij Essent dat wij stroom afnemen bij hun . Maar ook via Next Energy. Kunnen jullie contact opnemen met ons want er is wellicht iets mis gegaan bij het opzeggen van het stroomcontract bij Essent.

        Reageren
        • Sstefan – 07 december 2022

          @Cor van Kruchten

          wij zijn per 1 dec. overgestapt op nextenergie, van vd bron! Zal een checken het bij ons zit….Eind nov. kregen we nog info van vd Bron alsof we hij blijven zitten!? Ga her uitzoeken. Thanx voor de tip.

          Reageren
  • SSjouke – 02 december 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prima ervaring. Reageren snel op e-mails. De app wordt beter. Aanmelding ging snel en vlekkeloos. Zuinig met verwarmen geweest, termijn kon moeiteloos aangepast worden door een medewerker.

    Meer details over verbruik na een maand zal fijn zijn, inclusief en exclusief btw. Ook bij het contract in het begin vond ik de financiële informatie te summier. Alles staat wel uitgelegd op de website.

    Bedrijf is ontwikkeling en goed bezig!
    Mooi concept.

    Reageren
    • NNextEnergy – 05 december 2022

      Beste @Sjouke
      Dank voor je mooie review. Fijn te lezen dat de overstap soepel is verlopen.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy Serviceteam

      Reageren
  • JJurgen – 02 december 2022

    Jammer dat het prijsplafond niet voor dynamisch telt. Ondanks de lage inkoopprijs van gas alsnog een hoog tarief bj Next 1.37/1.34/1.31 dan heeft dit geen zin meer als er geen prijsplafond meer mogelijk is. Straks 1.90 m3

    Reageren
    • BBert – 02 december 2022

      @Jurgen
      Ook voor dynamisch geld het prijsplafond.

      Reageren
      • JJurgen – 03 december 2022

        @Bert

        Nee Bert

        Reageren
        • RRudy – 04 december 2022

          @Jurgen

          Ja Jurgen. Doe eerst eens onderzoek voordat je op de roeptoeter blaast.

          Reageren
    • NNextEnergy – 03 december 2022

      @Jurgen, uiteraard is bij dynamische energiecontracten het energieplafond ook van toepassing. Het wordt alleen toegepast indien de prijzen onder het energieplafond liggen, anders betaal je de nog lagere uurprijzen. Dit is dus een groot voordeel tav de traditionele partijen waarbij altijd het energieplafond wordt gerekend.

      Hopelijk geeft dit meer inzicht.

      Mvg,

      Klantenservice NextEnergy

      Reageren
  • NN. Tollenaar – 02 december 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben klant sinds 16-09-2022 een mail gestuurd voor verlaging maandbedrag binnen 5 minuten terug gebeld en gelijk geregeld ook in de app. Ik ben een heel tevreden klant. Dank je wel voor de snelle service Nextenergy

    Reageren
    • NNextEnergy – 05 december 2022

      Beste @N. Tollenaar
      Fijn te lezen dat je een tevreden klant bent! Onze klantenservice werkt hard om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Het is goed te lezen dat we daar in slagen.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy Serviceteam

      Reageren
  • GG S – 02 december 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    They took one month to process our request, then failed to give us the initial invoice, and then told us that we had to start over the process.

    Reageren
    • NNextEnergy – 05 december 2022

      Dear @G S
      Sorry to read there have been issues. We apologize for the inconvenience.

      Kind regards,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • HHassan C. – 01 december 2022

    Check de dagen van november in de app bij verbruik.
    2 – 9 – 16 – 23 – 30 november ontbreken!

    Reageren
    • DDirk – 03 december 2022

      @Hassan C.
      Hey, je hebt gelijk, in het maandoverzicht staan ze niet, in het dagelijks overzicht wel.
      Zou dat een bug zijn @NextEnergy?

      Reageren
      • NNextEnergy – 05 december 2022

        Beste @Dirk en @Hassan C.
        Zouden jullie een screenshot kunnen maken en deze met de specifieke vraag aan de klantenservice sturen? Bij ons lijkt het namelijk wel allemaal weergegeven te worden.

        Vriendelijke groet,
        NextEnergy Serviceteam

        Reageren
        • DDirk – 05 december 2022

          @NextEnergy

          Ik zie dat jullie het vandaag opgelost hebben. Sinds vandaag staan er nu wel 7 dagen in de week in Verbruik/Dag overzicht. Snel geacteerd. helemaal top!

          Reageren
    • DDirk – 03 december 2022

      @Hassan C.

      De weken hebben maar 6 dagen!

      Reageren
  • FFelipe – 01 december 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    I did a first review on October 13, have to do a second one because I’m seeing many negatives review in this page. I’m customer for 2 months now.
    Last week I received the Invoice of December already with the 190 euro discount (November amount). I had a total of -60 euros on my Invoice. I was expecting the 60 euros to be credited in my bank account until 26.11 but I didn’t happen.
    I send an email asking about it and after 3 days I didn’t get any return. So yesterday I decided to contact them through other channel, not email, and send them a message on Instagram.
    I was expecting a very bad and slow customer service, because that is mainly what I read in this page. But 5 minutes after sending the message on Instagram I already had a message NextEnergy, after 10 minutes they answered all my doubts. Today I received 60 euros back from the company and they also answered my email.
    I suggest contacting them through Facebook or Instagram, they are very fast there.
    For me app works well so far, indeed prices of energy per hour are much higher now then in November and October but still cheaper that conventional energy providers.
    I recommend NextEnergy.

    Reageren
    • BBeebz – 07 december 2022

      @Felipe @NextEnergy
      Waarom kan bij de bovenstaande persoon wel ineens overgeboekt worden?
      Eerst kreeg ik de mededeling dat deze week de compensatie zou worden overgemaakt, het liep uit omdat men bij nextenergy niet gewend is terug te betalen, wat op zich al vreemd is omdat mensen ook wel eens geld terugkrijgen op een eind of jaarnota. Gisteren werd ineens medegedeeld dat ik de compensatie pas 26 december ga ontvangen. Mijn voorschot is al wel verrekend en ik zou ook graag mijn compensatie op korte termijn willen ontvangen. Als het bij de 1 wel kan kan t bij dus ook gewoon

      Reageren
  • HH Zwarteveld – 01 december 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Wel aangemeld als nieuwe klant maar nog niet actief.
    Heb links en rechts reviews gelezen maar er is nog geen twijfel en ga er ook vanuit dat het goed gaat verlopen.
    Ja…welke helpdesk is tegenwoordig wel snel te bereiken?
    Tot nog toe goed op de hoogte gehouden hoe of wat gaat gebeuren.

    Reageren
    • HHassan C. – 01 december 2022

      @H Zwarteveld

      Helpdesk van Otto is best snel hoor :))

      Reageren
      • BBert – 01 december 2022

        @Hassan C.
        Ja……daar heb ik geen ervaring mee, maar er zullen er nog wel wat meer zijn…..maar niet veel.

        Reageren
    • NNextEnergy – 05 december 2022

      Beste @H Zwarteveld
      Dank voor het vertrouwen en welkom bij NextEnergy. We hebben er alle vertrouwen in dat de overstap soepel verloopt.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • SSimone – 30 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Dagelijks opzegbaar?!

    Hoe doe je dat als NextEnergy nergens goed te bereiken is?

    Reageren
    • NNextEnergy – 30 november 2022

      Beste @Simone
      We raden je aan om via de chat contact te zoeken met onze klantenservice.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren