NextEnergy
Kan het goedkoper?
Plus- en minpunten
- Energie tegen inkoopprijs
- Dagelijks opzegbaar
- Vast termijnbedrag
- Snel contact via de chat
- Slimme meter verplicht
Over NextEnergy
NextEnergy werd in 2022 opgericht. Het energiebedrijf werkt anders dan de meeste andere energieleveranciers.
Energie tegen inkoopprijs
Bij Next Energy krijg je stroom en gas geleverd tegen inkoopprijzen. Dat betekent dat het kWh-tarief per uur aanzienlijk kan verschillen. Het gastarief (per m3) verschilt dagelijks. Prijzen laten zich beïnvloeden door de marktprijzen.
Tijdelijke actie
Bij afsluiten van een nieuw dynamisch energiecontract bij Next Energy ontvang je eenmalig 220 euro korting. De korting wordt na 1 jaar uitgekeerd.
Wat energie op de groothandelsmarkt kost, wordt direct aan jou doorberekend. Het voordeel hiervan is dat je jouw energieverbruik kunt afstemmen op de dynamische prijs. Je laadt bijvoorbeeld je elektrische auto alleen op in de uren dat stroom het meest goedkoop is.
Slim energie gebruiken
In de uren dat stroom of gas duur is, probeer je jouw verbruik juist te beperken. Dat kan bijvoorbeeld door de verwarming lager te zetten en elektrische apparaten niet te gebruiken. Zo bespaar je op je energierekening.
Verdienmodel
Voor stroom en gas betaal je vaste abonnementskosten van 5,99 euro per maand per aansluiting.
AAnne Hiemstra – 14 mei 2024
Prijs
Service
Algemeen
Zeer goed kontakt gehad met Erik.
Hij heeft alles duidelijk uitgelegd en mij goed geholpen bij het opstellen van de contractgegevens.
Ga zo door Erik.
NNextEnergy – 22 mei 2024
@Anne Hiemstra
Beste Anne,
Bedankt voor je positieve reactie! Geweldig om te horen dat Erik je zo goed heeft geholpen en alles duidelijk heeft uitgelegd. We zullen je complimenten zeker aan hem doorgeven. Bedankt voor je steun en we blijven ons best doen!
Met vriendelijke groet,
Lauren
NextEnergy ServiceTeam
RRoel – 01 mei 2024
Prijs
Service
Algemeen
Goed door mijn zoon die heel erg met energie bezig is ben ik dus ook tevreden
NNextEnergy – 07 mei 2024
@Roel
Beste Roel,
Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de service van NextEnergy!
Met vriendelijke groet,
Lauren
NextEnergy ServiceTeam
GGert-Jan – 29 april 2024
Prijs
Service
Algemeen
Ik ben te laat met het doorgeven van mijn verhuizing, ik wil namelijk gewoon bij NextEnergy blijven. Maar zeer snel en netjes geholpen, een tien en een griffel zullen we maar zeggen. Dus ook op mijn nieuwe adres zit ik nu ook goed!
NNextEnergy – 30 april 2024
@Gert-Jan
Beste Gert-Jan,
Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring! Het spijt ons te horen dat je te laat was met het doorgeven van je verhuizing, maar we zijn blij dat we je desondanks snel en netjes hebben kunnen helpen. Het is geweldig om te horen dat je onze service waardeert en dat je ervoor hebt gekozen om bij NextEnergy te blijven!
Met vriendelijke groet,
Lauren
NextEnergy ServiceTeam
AAlexandra – 24 april 2024
Prijs
Service
Algemeen
Duidelijk wat de bruto- en nettoprijs is. App werkt makkelijk en intuitief. En klantenservice is snel bereikbaar, op verschillende manieren (chat etc) en erg behulpzaam
NNextEnergy – 30 april 2024
@Alexandra
Beste Alexandra,
Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring met NextEnergy! Het is fantastisch om te horen dat je de duidelijkheid van de bruto- en nettoprijzen waardeert, evenals de intuïtieve werking van de app.
Met vriendelijke groet,
Lauren
NextEnergy ServiceTeam
TTom – 24 april 2024
Prijs
Service
Algemeen
Lotte van de klantenservice heeft me prima geholpen om de app na verhuizing weer actief te krijgen met een nieuwe login. Snel en accuraat
Dank je
NNextEnergy – 30 april 2024
@Tom
Beste Tom,
Dank je wel voor het delen van je positiever ervaring! Fijn om te horen dat Lotte je naar tevredenheid heeft kunnen helpen!
Met vriendelijke groet,
Lauren
NextEnergy ServiceTeam
MMichel – 23 april 2024
Prijs
Service
Algemeen
Ik ben een paar maanden geleden voor de levering van gas overgestapt naar NextEnergy en per eind april heb ik dat ook gedaan voor elektra.
Ik vind de app erg prettig en het contact met klantenservice ook. Daarnaast zijn de tarieven gunstig.
Al met al ben ik tot nu toe een tevreden klant en ik heb geen aanwijzingen dat dit zal veranderen
NNextEnergy – 24 april 2024
@Michel
Beste Michel,
Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze diensten! Het is geweldig om te weten dat je de app handig vindt en dat je positief bent over het contact met onze klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Lauren
NextEnergy ServiceTeam
Aad – 06 april 2024
Prijs
Service
Algemeen
Eerder klant van ANWB energie , daar ging het regelmatig fout helaas .
Nu overgestapt naar NextEnergy en hier weet de klantenservice waar ze over praten en directe hulp en uitleg .
En ook belangrijk lager in maandelijkse kosten .
Daar doen we het toch voor ??
WWillem – 09 april 2024
@ad
Heb precies de tegengestelde ervaring. Na opzegging van contract wacht ik al 6 weken op teveel betaalde energieprijs over het afgelopen jaar !!!!
NNextEnergy – 10 april 2024
@Willem
Beste Willem,
Dank voor het delen van je ervaring! We betreuren het ten zeerste te horen dat je deze ervaring hebt gehad na het opzeggen van je contract. Dit is niet het niveau van service dat we nastreven en we willen graag helpen om dit recht te zetten. Om dit probleem snel en effectief op te lossen, willen we je vriendelijk vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken via klantenservice @ nextenergy.nl of telefonisch 030 203 5800 . Een van onze medewerkers staat klaar om naar je kwestie te kijken en je verder te helpen.
Met vriendelijke groet,
Ella
NextEnergy ServiceTeam
NNextEnergy – 10 april 2024
@ad
Beste Ad,
Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring! Dank voor je lovende woorden en fijn om te horen dat je tevreden bent met de service van NextEnergy!
Met vriendelijke groet,
Ella
NextEnergy ServiceTeam
GGonda – 04 april 2024
Prijs
Service
Algemeen
Wachten op beschikbare medewerker, melding laat u terugbellen. Keurig teruggebeld en goed geholpen met het aanpassen van het voorschotbedrag.
NNextEnergy – 06 april 2024
@Gonda
Beste Gonda,
Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring! Fijn om te horen dat je spoedig bent teruggebeld bent en naar tevredenheid geholpen bent.
Met vriendelijke groet,
Ella
NextEnergy ServiceTeam
PPhilip – 27 maart 2024
Prijs
Service
Algemeen
Makkelijk zaken snel te regelen.
Inzichtelijke app. Blij dat ik twee jaar geleden ben overgestapt op dynamische (eerlijke) prijzen
NNextEnergy – 29 maart 2024
@Philip
Beste Philip,
Dank je wel voor het delen van je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent het inzicht in je verbruik via onze app.
Met vriendelijke groet,
Ella
NextEnergy ServiceTeam
RReinier – 08 maart 2024
Prijs
Service
Algemeen
Contact gehad over uitbetaling van compensatie nota en aanpassen van het termijnbedrag. Snel en vriendelijk geholpen.
NNextEnergy – 11 maart 2024
@Reinier
Beste Reinier,
Bedankt voor je feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de hulp die je hebt ontvangen bij het regelen van de uitbetaling van de compensatienota en het aanpassen van het termijnbedrag.
Met vriendelijke groet,
Ella
NextEnergy ServiceTeam
MMarco de Vries – 02 maart 2024
Prijs
Service
Algemeen
Dik een jaar lid van NextEnergy. Dit contract heeft ons heel veel geld bespaard. Als je actief bezig bent met de prijzen is dit zeer zeker een aanrader!
NNextEnergy – 04 maart 2024
@Marco de Vries
Beste Marco,
Dank je wel voor het delen van je positieve review! Wat fijn om te horen dat je zo’n positieve ervaring hebt gehad als lid van NextEnergy! En wat goed dat het contract je aanzienlijke besparingen heeft opgeleverd.
Met vriendelijke groet,
Ella
NextEnergy ServiceTeam
RRoger – 01 maart 2024
Prijs
Service
Algemeen
Mooie prijzen.
Alles goed duidelijk en fijne klantenservice!
KKoen – 01 maart 2024
@Roger
Bedankt voor uw positieve review! Goed om te horen dat u een fijne ervaring heeft met NextEnergy.
Met vriendelijke groet,
Koen
NextEnergy Serviceteam
KKennis – 22 februari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Goed
NNextEnergy – 22 februari 2024
@Kennis
Beste Kennis,
Dank je wel voor het delen van je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service van NextEnergy.
Met vriendelijke groet,
Ella
NextEnergy ServiceTeam
EEvelien – 20 februari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Ik heb mij aangemeld als klant omdat ik goede reviews had gelezen. Ik heb net gesproken met Kick, hij heeft mij uitermate vriendelijk en met geduld behandeld . Ook heeft hij duidelijk uitgelegd hoe Next Energy werkt en wat de voorwaarden zijn. Verder hebben we samen het maandbedrag bepaald.
NNextEnergy – 22 februari 2024
@Evelien
Beste Evelien,
Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en de hulp die Kick geboden heeft.
Met vriendelijke groet,
Ella
NextEnergy ServiceTeam
EErik – 16 februari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Jaarlijkse eindafrekening ontvangen en eindsaldo is snel uitbetaald. Netjes zoals het hoort. App is nu ook verbeterd zodat je zelf je maandbedrag kan bijwerken.
NNextEnergy – 16 februari 2024
@Erik
Hi Erik,
Dank je wel voor het delen van je positieve review. Goed om te horen dat je jaarnota snel is verwerkt en dat het eindsaldo netjes is uitbetaald! We zijn blij dat alles naar tevredenheid is afgehandeld.
Met vriendelijke groet,
Ella
NextEnergy ServiceTeam
LLouissiano schouwenaar – 15 februari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Zojuist geholpen door kiki via de chat ivm een verhuizing. Alles super snel geregeld. Telefonisch duurt dit vaker veel langer.
NNextEnergy – 16 februari 2024
@Louissiano schouwenaar
Hi Louise,
Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring! Fijn om te horen dat Kiki je zo snel en efficiënt heeft kunnen helpen met je verhuizing via de chat. We staan altijd voor je klaar!
Met vriendelijke groet,
Ella
NextEnergy ServiceTeam
HHA wouters – 13 februari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Je wordt vriendelijk en adequate geholpen
NNextEnergy – 15 februari 2024
@HA wouters
Beste HA Wouters,
Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent over zowel de prijs als de service die je hebt ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Ella
NextEnergy ServiceTeam
TTom – 12 februari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Zojuist telefonisch en via de mail door Madelief geholpen met het vervroegen van de ingangsdatum van mijn contract ivm verhuizing. Dankjewel voor de snelle service!
NNextEnergy – 15 februari 2024
@Tom
Hi Tom,
Wat fijn om te horen dat Madelief je zo goed heeft kunnen helpen met het vervroegen van de ingangsdatum van je contract vanwege de verhuizing! Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar!
Met vriendelijke groet,
Ella
NextEnergy ServiceTeam
PPieter – 09 februari 2024
Prijs
Service
Algemeen
David heeft mij vanmiddag adequaat geholpen.
NNextEnergy – 12 februari 2024
@Pieter
Hi Pieter,
We zijn blij dat David je vanmiddag adequaat heeft kunnen helpen. Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!
Met vriendelijke groet,
Ella
NextEnergy ServiceTeam
MMarcel – 09 februari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Door David geholpen, netjes en meedenkend goede informatie en advies!
NNextEnergy – 12 februari 2024
@Marcel
Hi Marcel,
Wat goed om te horen dat David je zo goed heeft geholpen! Zijn vriendelijke en meedenkende benadering, samen met de goede informatie en advies die hij heeft gegeven, maken echt het verschil! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!
Met vriendelijke groet,
Ella
NextEnergy ServiceTeam
NN. Rooi – 09 februari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Zojuist telefonisch door David geholpen met het vervroegen van de ingangsdatum van mijn contract ivm verhuizing. Alles kon zo aan de telefoon worden geregeld. Dankjewel voor de snelle service!
NNextEnergy – 12 februari 2024
@N. Rooi
Beste N. Rooi,
Goed om te horen dat David je zo snel en effectief heeft kunnen helpen met het vervroegen van de ingangsdatum van je contract! Fijn dat alles direct telefonisch kon worden geregeld. We zijn blij dat we je een snelle service hebben kunnen bieden.
Met vriendelijke groet,
Ella
NextEnergy ServiceTeam
RRené van der Burg – 08 februari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Zeer transparante en vooral duidelijke informatie via website. Prijzen zeer scherp. en vaste maandkosten ook zeer realistisch. Vandaag even via Chat contact gehad met Iris.Keurig en snel antwoorden op mijn vragen.
NNextEnergy – 12 februari 2024
@René van der Burg
Hi Rene,
Dank je wel voor het delen van je review! Wat fijn om te horen dat je onze website als transparant en duidelijk ervaart en onze prijzen als scherp en realistisch! We zijn blij dat Iris je snel en adequaat heeft kunnen helpen via de chat.
Met vriendelijke groet,
Ella
NextEnergy ServiceTeam
AAngelique – 06 februari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Zojuist was via de chat binnen 2 minuten mijn aanpassing van het maandbedrag geregeld. Erg fijn!
NNextEnergy – 12 februari 2024
@Angelique
Hi Angelique,
Snelle en gemakkelijke oplossingen zijn altijd welkom, en het is geweldig om te zien dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Als je in de toekomst nog meer aanpassingen wilt maken of verdere hulp nodig hebt, staan we altijd klaar om te helpen. Bedankt voor het delen van je positieve feedback!
Met vriendelijke groet,
Ella
NextEnergy ServiceTeam
RRinie van de moosdijk – 19 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
Prima energie leverancier.
NNextEnergy – 24 januari 2024
@Rinie van de moosdijk
Hi Rinie,
Dank je wel voor het delen van je ervaring! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service bij NextEnergy. Nogmaals bedankt voor het delen van je positieve ervaring en het vertrouwen in onze dienstverlening.
Met vriendelijke groet,
Ella
NextEnergy ServiceTeam
AA Dekker – 19 januari 2024
Prijs
Service
Algemeen
je wordt altijd op de hoogte gehouden hoeveel het gas en elektrische kost iedere dag kun je het nakijken ook de dal tarieven worden vermeld fijn om te zien dan weet je wanneer je een wasje kunt draaien of de droogtrommel aan zetten wel zo handig
NNextEnergy – 24 januari 2024
@A Dekker
Hi A Dekker,
Dank voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je de dagelijkse updates over gas- en elektriciteitskosten waardeert, inclusief de dal tarieven. We streven ernaar om onze klanten inzicht te geven in hun verbruik. Bij verdere vragen staan we voor je klaar.
Met vriendelijke groet,
Ella
NextEnergy ServiceTeam