Waar ben je naar op zoek?

NextEnergy

Plus- en minpunten

  • Energie tegen inkoopprijs
  • Dagelijks opzegbaar
  • Vast termijnbedrag
  • Snel contact via de chat
  • Slimme meter verplicht

Over NextEnergy

NextEnergy werd in 2022 opgericht. Het energiebedrijf werkt anders dan de meeste andere energieleveranciers.

Energie teken inkoopprijs

Bij Next Energy krijg je stroom en gas geleverd tegen inkoopprijzen. Dat betekent dat het kWh-tarief per uur aanzienlijk kan verschillen. Het gastarief (per m3) verschilt dagelijks. Prijzen laten zich beïnvloeden door de marktprijzen.

Tijdelijke actie

Bij afsluiten van een nieuw dynamisch energiecontract bij Next Energy ontvang je eenmalig 50 euro korting

Wat energie op de groothandelsmarkt kost, wordt direct aan jou doorberekend. Het voordeel hiervan is dat je jouw energieverbruik kunt afstemmen op de dynamische prijs. Je laadt bijvoorbeeld je elektrische auto alleen op in de uren dat stroom het meest goedkoop is.

Slim energie gebruiken

In de uren dat stroom of gas duur is, probeer je jouw verbruik juist te beperken. Dat kan bijvoorbeeld door de verwarming lager te zetten en elektrische apparaten niet te gebruiken. Zo bespaar je op je energierekening.

Verdienmodel

Voor stroom en gas betaal je vaste abonnementskosten van 5,99 euro per maand per aansluiting.

Kan het goedkoper?

1.084 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van NextEnergy?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • JJosé Quist – 22 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik neem sinds oktober jl gas en electriciteit bij Nextenergy af, nu heb ik ivm verhuizen mijn contract over willen zetten naar mijn nieuwe adres, maar dat kon niet, ik moest mijn contract opzeggen voor mijn oude huis en voor mijn nieuwe huis een nieuw contract aangaan, dit heb ik schriftelijk netjes gedaan en tot mijn verbazing betaal ik nog steeds voor een huis waar ik geen eigenaar meer van ben en er is ook al een nieuwe afschrijving onderweg voor de maand december, als ik bel wordt er opgehangen en op mail wordt niet (meer) gereageerd !

    Reageren
    • NNextEnergy – 24 november 2022

      Beste @José Quist
      Excuus voor de soms slechte bereikbaarheid. We proberen iedereen te woord te staan en alle vragen te beantwoorden. We adviseren om het via de chat te proberen. Je vraag hebben we doorgestuurd.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • NNiema – 22 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ongelooflijk slecht bereikbaar. Geen compensatie ontvangen voor de voorschotnota van november. Ook is er geen verrekening geweest.

    Vandaag wel de nota van december ontvangen waarin de compensatie is verrekend met het termijnbedrag (incl. Btw) en waarover nog eens btw op de €190 compensatie is ingehouden. Dit kan niet kloppen. Vanuit de overheid is deze compensatie van €190 voor iedereen beschikbaar gesteld, waarom moet daar nog eens btw van af? Bij andere energie maatschappijen gebeurt dit niet en wordt dat in z’n geheel (onbelast) verrekend dan wel op de rekening gestort. Hier helaas geen antwoord op gekregen.

    Factuur is ook niet inzichtelijk en transparant. Geen idee hoe het maandbedrag tot stand komt inclusief alle belastingen.

    Reageren
  • YYD – 22 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Bij ons is de compensatie niet verrekend met de voorschotnota, nog iemand?

    Reageren
    • NNiema – 22 november 2022

      @YD

      Ook hier geen verrekening met de nota van november gehad, ook het bedrag zelf niet gestort gekregen. Voor de nota van december is dit wel verrekend alleen is daar nog eens 9% btw in mindering gebracht. Wat m.i. onterecht is. Het termijnbedrag is inclusief btw wat verrekend wordt met de compensatie en vervolgens gaat daar nog eens 9%btw van af. Ik zou hier wel op letten want dat lijkt me niet correct.

      Reageren
      • YYD – 22 november 2022

        @Niema

        Bedankt voor uw reaktie

        Reageren
  • EEmrullah – 22 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Jullie reageren wel hier op de reviews maar niet op de telefoontjes en mailtjes. Ik wil mijn maandbedrag aanpassen waarvoor ik telefonisch contact moet opnemen. Diezelfde contact die automatisch ophangt omdat het te druk is…

    Reageren
    • NNextEnergy – 23 november 2022

      Beste @Emrullah
      Deze website is geen officieel klantenservice kanaal van NextEnergy. Onze klantenservice reageert alleen op vragen via onze website.
      Wij reageren hier omdat we het belangrijk vinden dat de informatie over NextEnergy wel juist is.
      We raden je aan om via de chat in contact te komen met de klantenservice.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • AAnita – 22 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Helaas erg slechte ervaringen mee. Eerst bijna een maand geen verbruiksinformatie meer zien en überhaupt weinig informatie via de app in vergelijking met andere dynamische aanbieders. Rekening houdend met een opzegtermijn van een maand per 26 oktober overgestapt naar een andere aanbieder en vervolgens nog een incasso voor november krijgen. Deze gestorneerd vervolgens aanmaning en mailcontact hierover zonder enig ander resultaat dan dat zij vinden dat ik ze wel geld verschuldigd ben over een maand waarin ik geen energie meer bij ze afneem en vervolgens opnieuw een aanmaning ontvangen. Geen reactie meer op mijn mails hierover. Om onterechte incassokosten te voorkomen ga ik deze maar voldoen om het geld vervolgens over een paar weken weer terug te krijgen bij mijn eindafrekening.
    Ik raad niemand aan met hen in zee te gaan. Er zijn dynamische aanbieders die stukken betere service leveren en qua kosten zijn ze zo goed als gelijk aan elkaar.

    Reageren
    • NNextEnergy – 23 november 2022

      Beste @Anita
      Onze app is steeds in ontwikkeling. Via deze app proberen we zo helder mogelijke informatie te geven.
      Bij problemen met de app wordt er hard gewerkt om deze op te lossen. Ons excuses als dat ongemak geleverd heeft.
      Wij hebben geen opzegtermijn van een maand, je kan ieder moment opzeggen zonder boete.

      Mocht je nog vragen hebben, dan raden we je aan om via de chat contact op te nemen met de klantenservice.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • JJoost – 21 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zonder enige toelichting en krijg een een mail met een waarborgsom van €750. Die ga ik zeker niet betalen, mochten ze failliet gaan ben ik mijn geld kwijt.

    Reageren
    • MMario – 21 november 2022

      @Joost
      Wij kregen ok zo’n e-mail. Contact gezocht via chatfunctie (groene “help” knop linksonderaan homepage nextenergy). Na hooguit 2 minuten wachten contact met medewerker. Deze geeft toe dat communicatie over de waarborgsom niet overal goed is gegaan. Geeft een hyperlink naar edr credit services waar wij inzage en correctie kunnen verzoeken aangaande (in ons geval) onterechte melding van insolvabiliteit (wij hebben een keer een overstap binnen daartoe gestelde termijn ingetrokken, maar die energieleverancier bleef ons nog enkele maanden onterecht aanmanen).
      Dus nextenergy heeft in ons geval adequate service verleend. Nu nog de onterecht melding ongedaan laten maken

      Reageren
      • NNextEnergy – 22 november 2022

        Beste @Mario
        Fijn te vernemen dat we je hebben kunnen helpen. Succes met de melding uit het externe systeem te krijgen!

        Vriendelijke groet,
        NextEnergy ServiceTeam

        Reageren
    • NNextEnergy – 22 november 2022

      Beste @Joost
      Bij een dynamisch energiecontract koop je energie tegen inkoopprijzen. Wij lopen geen risico door energie van te voren in te kopen, zoals de niet-dynamische leveranciers doen. We lopen dan ook geen risico om failliet te gaan. Dat geeft jullie en ons zekerheid.

      Met vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • PPaul 529 – 21 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Hoewel er 17 november slechts 2 reviews waren, heb ik tot heden geen reactie ontvangen

    Reageren
    • RRudy – 21 november 2022

      @Paul 529

      Het is zoals je het schrijft. Dit gaat over reviews. Dit is geen site van nextenergy. Dat ze hier reageren is alleen maar mooi meegenomen

      Reageren
    • NNextEnergy – 22 november 2022

      Beste @Paul 529
      We zouden je willen vragen om bij vragen je aan de klantenservice van NextEnergy te richten. Deze is bereikbaar via hier.

      Met vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • CCorina – 20 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Na wat opstartproblemen bij vooral de klantenservice zijn we nu toch echt superblij met NextEnergy! Het is een nieuw bedrijf en ze zijn [denk ik] bedolven onder de aanmeldingen. Maar nu hebben we een passende maandtermijn bij ons verbruik en het is een sport voor ons allemaal om daar onder te blijven. Op deze manier bezuinigen wordt bijna leuk 🙂 Een aanrader dus!!

    Reageren
    • NNextEnergy – 22 november 2022

      Beste @Corina
      Fijn te lezen dat je tevreden bent! Het klopt dat er op het moment heel veel aanmeldingen binnenkomen. Onze klantenservice is sterk gegroeid om iedereen te snel mogelijk te woord te staan.

      Met vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • NNicole H – 19 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nou echt!!! Ik verheugde mij op de overstap, maar jongens dit kan echt niet!!! Ik krijg ook waarborgfactuur van €750!!! Als jullie de grote aanmeldingen niet aankunnen, moeten jullie even een pauze of zo inlassen en niet zonder vooraf te communiceren ineens een rekening sturen! Mijn goede gevoel is ineens verdwenen…wat jammer dit!

    Reageren
    • NNextEnergy – 22 november 2022

      Beste @Nicole H
      Spijtig te lezen dat je goede gevoel bi ons verdwenen is. In onze aanmeldprocedure maken we gebruik van een extern bureau dat voor ons de kredietcheck doet. De criteria van hoe deze score is opgebouwd, daar hebben wij geen inzicht in. Ben je hey niet eens met deze beoordeling, dan raden we je aan om contact op te nemen met klantenservice. Zij verwijzen je dan door naar de externe partij om je bezwaar in behandeling te nemen.

      Met vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • PPieter van Amstel – 19 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Begin November klant geworden van NextEnergy na een bericht over de voordelen van dynamische prijzen. Eerst heb ik telefonisch contact opgenomen, wellicht een beetje geluk maar snel en adequaat geholpen.

    Inmiddels klant en de app werkt uitstekend. Ik ben een zeer tevreden klant en begrijp de reviews niet volledig. Bij ons thuis of het een ware sport om de wasmachine op het juiste moment aan te zetten!

    Reageren
    • MM.den Uijl – 19 november 2022

      @Pieter van Amstel Eens!

      Reageren
    • NNextEnergy – 22 november 2022

      Beste @Pieter van Amstel
      Bedankt voor je mooie review! Leuk te lezen dat het een sport geworden is, zo gaan we er zelf ook mee om. Mochten er nog vragen zijn, dan raden we aan om via de chat de klantenservice te bereiken, dat werkt op dit moment het snelst.

      Met vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • JJD – 18 november 2022

    @M Philippa

    Een waarborg energie is een geldbedrag waar een energieleverancier om kan vragen voordat zij stroom en gas aan u gaan leveren. Dit doen energieleveranciers omdat bij hen het vermoeden bestaat dat er schulden zijn, of er misschien andere dringende redenen zijn waarom u niet aan de betalingsverplichtingen kan voldoen.

    Reageren
    • YYvo vd hoek – 19 november 2022

      @JD
      Dit lijkt niet te kloppen bij deze leverancier. Na bevestiging contract en voorwaarden en dat ik geaccepteerd en gescreend was ook ineens week later deze waarborgsomfactuur…

      “Als teken van vertrouwen” lijkt erop dat dit een nieuwe standaard is bij deze leverancier?

      Betaaltermijn 14 dagen wat ook niet mag naar privepersonen…

      Reageren
  • EEwoud H – 18 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prijs lijkt goed te zijn, maar dat weet ik pas zodra de afrekening plaats vindt. Ik heb nu al meer dan 2 weken geen inzicht in mijn verbruik via de app en er wordt niet gereageerd op mijn mails. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Ik zou niet nog een keer voor hun kiezen. En als ik niet mijn maandbedrag kan aanpassen en de problemen met de app worden opgelost, dan stap ik over naar een andere energie aanbieder die wel hun zaken op orde hebben. Jammer want leek veelbelovend.

    Reageren
  • EEllen – 18 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Voor levering van gas zou ik aankomende zondag 19 nov overstappen naar Next Energy. Hiervoor de nodige mails ontvangen met het termijnbedrag, inloggegevens app en zelfs al een machtiging afgegeven voor automatische incasso. Gisterenavond ontving ik een mail dat men niet kan leveren omdat ik de waarborgsom niet had betaald.

    1. Ik heb geen bericht gehad over het überhaupt moeten betalen van een waarborgsom. Als deze waarborgsom er zou zijn had ik sowieso niet mijn oude energiecontract opgezegd.

    2. Ik krijg niet de kans om in contact te komen omdat ze letterlijk onbereikbaar zijn (zie andere reviews hier).

    3. Ik kan nu achter mijn oude leverancier aan in de hoop dat ze mijn contract nog niet hebben opgezegd omdat ik niet meer in zee wil gaan met een leverancier die de zaken niet op orde heeft.

    Ik raad iedereen aan die naar een dynamisch contract over wil stappen te kiezen voor Tibber of Frank Energie (die blijken de zaken wel op orde te hebben).

    Reageren
    • BBram Hoogland – 18 november 2022

      @Ellen

      Ik heb exact hetzelfde. Nooit een bericht gehad van een waarborgsom, dag van te voren te horen gekregen dat ze het hadden geanuleerd. Zit in een verhuizing, dus moest snel gas en electra hebben. Na 3 dagen elk uur bellen eindelijk een keertje door de klantenservice heen, aan de telefoon een spoed aanvraag gedaan. Netjes alle stappen afgelopen en deze keer zou ik dan wel een mail krijgen. Vandaag weer geen mail ontvangen voor de waarborgsom, dus verwacht vanavond te zien “Je contract is ge anuleerd”. Dit zou natuurlijk makkelijk door te spreken zijn, maar omdat ze zulke tekorten hebben bij de klantenservice zit dat er niet in. Lekker in het donker en de kou zitten omdat hun emailsystemen niet in orde zijn.

      Reageren
    • Lluciano – 18 november 2022

      @Ellen

      Ook ik heb dezelfde ervaring met hun, een waarborgsom om uberhaupt aangesloten te kunnen worden. Beste NextEnergy, ben als sinds 1998 zelfstandig wonende, nog nooit een betaling overgeslagen, geen achterstanden, en toch gewoon ff 750 willen aftikken, heb geen goed woord over voor dit bedrijf. Schandalig en ik mijn ogen onbeschoft !!

      Reageren
      • NNicole H – 20 november 2022

        @luciano
        Het lijkt inderdaad dat dit hun nieuwe standaard wordt. Zie meerdere reacties hier en op hun FB pagina. Jammer! Wij gaan naar Zonneplan, Slimme Energie. Goed bereikbare klantenservice en geen gekke waarborgsom!

        Reageren
    • MMario – 21 november 2022

      @Ellen
      Waarbij je wel even moet weten dat Tibber geen gas doet en dat Frank met dynamische voorshotbedragen werkt. Dat wil zeggen: heel hoge maandlasten in de winter en heel lage maandlasten in de zomer

      Reageren
  • NNico winkeler – 18 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben sinds 15 november klant maar krijg moeilijk contact met de klantenservice via telefoon en via mail na 3 dagen nog geen fantsoenlijk antwoord op mijn vragen. Ben overgestapt van Eneco naar next energy. Slechte bereikbaarheid jammer maar het is wel de moeite waard om over te stappen naar hun ivm de prijzen

    Reageren
  • HH. van Boxtel – 18 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik zou sinds gisteren overgestapt moeten zijn.
    Maar buiten de bevestiging direct na de aanmelding niets meer van ze ontvangen.
    Dus ook geen contract.
    Bellen, mailen en zelfs via Facebook messenger geen enkele reactie.
    Zou iemand van NextEnergie met mij contact op kunnen nemen.

    Reageren
    • NNextEnergy – 22 november 2022

      Beste @H. van Boxtel
      Zojuist begrepen van klantenservice dat de problemen opgelost zijn.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • PPaul – 17 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Als het werkt is het allemaal prima, maar als het éénmaal fout loopt of je wil iets aanpassen of overleggen is niemand bereikbaar.
    Ik probeer al weken in contact te komen, daar ik niet meer kan inloggen en mijn voorschotnota wil aanpassen.
    Ook wil ik graag informatie over NextBattery, maar ondanks beloftes nog steeds geen enkel contact.
    Ik begrijp de opstartproblematiek, maar dit kan echt niet.
    Kijk naar mijn diverse mails en terugbelbeloftes.
    Mijn klantnummer is 529 (toen belden jullie nog terug)

    Reageren
  • JJ. Beun – 17 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Sinds 12 november klant bij Next Energie. Overstap van Essent soepel verlopen. Berichtgeving via mail uitstekend. Helaas geen reactie op mijn chat bericht. App werkt inmiddels prima en geeft een goed inzicht in verbruik en in prijs. Heel gunstige tarieven in vergelijk met mijn vorige leverancier. Tot nu toe zeker tevreden.

    Reageren
    • NNextEnergy – 17 november 2022

      Beste @J. Beun
      Dank voor de mooie review! Excuus voor het ongemak, alle medewerkers op klantenservice zijn erg gemotiveerd om iedereen tijdig en snel te antwoorden.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • JJ. Paauw – 16 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Kan iemand van Nextenergy svp contact met mij opnemen, heb namelijk sinds eind augustus een contract bij u, maar het maandbedrag is nog geen enkele keer afgeschreven.

    Reageren
  • HH.G.M. op de Kelder – 16 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Op mijn reviews van 14 en 15 november direct door Next Energy gereageerd ! De app werkt uitstekend ! Hartelijk dank !

    Reageren
    • NNextEnergy – 17 november 2022

      Beste @H.G.M. op de Kelder
      Graag gedaan! En dank voor de mooie review. Fijn te vernemen dat alles opgelost is.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • CC. van Arkel – 16 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Sinds 1 november klant bij NextEnergy. De overstap van Eneco naar NextEnergy is keurig verlopen. Via mails netjes op de hoogte gehouden. De app werkt ook goed. Op het verbruik zit inderdaad een vertraging van 1 tot 3 dagen, maar dat was bij Eneco ook zo.

    Wat ik wel heel graag zou willen zien, is dat in de app de tarieven inclusief BTW en belastingen staan, zodat het vergelijkbaar is en ik meer overzicht heb over wat ik daadwerkelijk kwijt ben per maand (daarom niet alle sterren). Ook de bereikbaarheid van de klantenservice kan beter.

    Voor de rest ben ik tot op heden positief!

    Reageren
    • NNextEnergy – 16 november 2022

      Beste @C. van Arkel
      Dank je voor je mooie review. Onze app is steeds in ontwikkeling en in de toekomst worden de prijzen ook aangepakt. De bereikbaarheid van onze klantenservice heeft onze aandacht én prioriteit.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
      • JJan Hoogenboezem – 18 november 2022

        @NextEnergy

        Hallo, mijn vraag is dan ook hoe ik zelf de kosten voor mijn energie incl. Btw en belastingen kan berekenen. Voor de rest prima. Nu 2 maanden bij jullie en geen klachten

        Reageren
        • MMario – 20 november 2022

          @Jan Hoogenboezem
          Zie ook het bericht van Pierre dd. 26-10-2022

          Reageren
    • MMario – 20 november 2022

      @C. van Arkel
      Als je direct je verbruik wilt kunnen zien, in plaats van drie dagen later, dan adviseer ik je een meter in de p1 poort van je slimme meter te pluggen. Ik heb zelf de HomeWizard Wi-Fi P1 Meter en daar ben ik heel tevreden over. Bijkomend voordeel is dat je dan altijd overzicht houdt, ook als je overstapt naar een andere energieleverancier

      Reageren
  • RR. Bouman – 16 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Geen contact mee te krijgen: behalve een mailtje in oktober over de tegemoetkoming van €190,- in november en december, niets meer vernomen. Normaal de nota altijd rond de 12e van de maand, nu nog niets!

    Next Energy, hoe zit dit?!?!

    Reageren
    • NNextEnergy – 16 november 2022

      Beste @R. Bouman
      Rond de 24e wordt de maandelijkse factuur afgeschreven. Rond deze tijd zal de €190 tegemoetkoming voor de energie via een aparte factuur verrekend worden. We hopen je hiermee meer verheldering te hebben gegeven.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
  • PPaul – 16 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Sinds 1 november zit ik bij NextEnergy. Het is duidelijk een startend bedrijf. Het zal zich nog moeten bewijzen of het de verwachtingen waar kan maken.

    Positief:
    – De overstap ging vlotjes. NextEnergy heeft mijn contract bij de oude leverancier opgezegd. Het liep zoals beloofd.
    – De app presenteert informatie heel overzichtelijk, zowel het verbruik als de prijzen en zowel voor gas als stroom. Prima.
    – De tarieven zijn op dit moment veel lager dan bij een traditionele leverancier.

    Negatief:
    – De klantenservice is niet voldoende. Telefonisch zijn ze lastig te bereiken. Op e-mails wordt niet gereageerd.
    – De app presenteert informatie overzichtelijk, maar helaas kloppen de tarieven niet altijd. Zo staan de stroomprijzen nog steeds op zomertijd, terwijl we toch al enkele weken op wintertijd zitten. Je weet dan niet meer wat in rekening wordt gebracht. Ook is onduidelijk waar het gastarief op is gebaseerd.

    Reageren
    • NNextEnergy – 16 november 2022

      Beste @Paul
      Bedankt voor je eerlijke review. Onze app is continu in ontwikkeling, we nemen daarin zeker je suggestie mee. Ook zijn we hard aan de slag met de bereikbaarheid van onze klantenservice.

      Vriendelijke groeten,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
      • FFred – 16 november 2022

        @NextEnergy

        Heb het nu ook gezien dat er een uur verschil in de app zit, dit klopt toch niet, hoe zit het dan met de verrekening?. Dit moet toch snel recht getrokken worden dat je op het juiste moment meeste stroom verbruit en niet een uur te laat bv.

        Fred

        Reageren
        • PPaulve – 17 november 2022

          @NextEnergy

          Ja inderdaad, de tijden staan nog op zomertijd, ik gebruik de site van de ANWB voor de juiste tijden en tarieven. Ik verwacht wel van @NextEnergy dat de verrekening wel klopt…

          Reageren
  • AAnnet van Dijk – 16 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Sinds begin november zijn we bij next energy aangesloten. De app werkt nog steeds niet. De inlogcodes werken wel, maar verbruik ed wordt niet inzichtelijk. Heb 2x gemaild en paar keer gebeld zonder succes. Graag wil ik een werkende app.

    Reageren
    • NNextEnergy – 16 november 2022

      Beste @Annet van Dijk
      Zojuist vernomen dat het probleem is opgelost! Veel plezier met het gebruik van de app.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren
      • AAnnet Van Dijk – 16 november 2022

        @NextEnergy

        Vanochtend gebeld door nextEnergy. De app is inmiddels bruikbaar. Fijn!

        Reageren
  • AAnnet van Dijk – 16 november 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Sinds 1/11 zijn we bij next energy aangesloten. De app werkt nog steeds niet. De inlogcodes werken wel, maar verbruik ed wordt niet inzichtelijk. Heb 2x gemaild en paar keer gebeld zonder succes. Graag wil ik een werkende app.

    Reageren
  • MMarielle – 16 november 2022

    Hallo, ik ben sinds maandag aangesloten bij next energy maar kan geen dagelijks verbruik zien. Hoe lang duurt het voordat de app werkt? Mvg Marielle

    Reageren
    • NNextEnergy – 16 november 2022

      Beste @Marielle
      Als eerste welkom bij NextEnergy! In het begin zit er een vertraging op de app. Ons advies is om het even aan te zien. Heb je na 2 a 3 dagen nog steeds geen informatie, dan adviseren we om dit te melden aan klantenservice @ nextenergy.nl.

      Vriendelijke groet,
      NextEnergy ServiceTeam

      Reageren