NeoSmart

Energieprijs
3,7
Klantenservice
2,0
Algemeen
2,3

Over NeoSmart

NeoSmart is een relatief nieuwe energieleverancier in Nederland die groene stroom en CO2-gecompenseerd gas levert aan huishoudens. Dat laatste wordt gedaan door het planten van nieuwe bomen. In 2019 werd de stroom van NeoSmart voor ongeveer 62 procent opgewekt uit zonne-energie van Nederlandse bodem en voor 38 procent uit Europese windenergie.

NeoSmart biedt drie soorten energiecontracten:

  1. 1 jaar vast tarief
  2. 1 jaar variabel tarief
  3. Variabel tarief (modelcontract)

Cashbackkortingen kunnen oplopen tot 300 euro.

Contact

  • Postbus 503
  • 7400AM Deventer
  • (Postadres)

  • 085 - 130 1473
  • Van 8:00 tot 17:00
  • (ma t/m vr)

  • info@neosmart.nl

2,7
Schrijf beoordeling

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van NeoSmart?

Prijs
Klantenservice
Algemeen

Uw gegevens

10 klantbeoordelingen over NeoSmart

  • J
    Jack van der Luit

    Zoals iedereen zegt ze zijn onbereikbaar en blijkbaar ook onbeREKENbaar.
    Per 2 september jl overgestapt, nog geen dubbeltje teruggezien van mijn tegoed van volgens HEN, 428,70 EURO maar op de nota waren meer dan 5 fouten, geen casback van 300 e, 11 betalingen ipv 13 afgeschreven betalingen is 224 e verschil, gasstart meter 300 m3 PRECIES is 69 e, teruggedraaid, ook met hoge en lage energie 200 en 300 kw PRECIES terug gedraaid is 32 e verschil bijna 1000 euro ipv 428,70, maar niets te horen, ook geen correctie of bevestiging.
    Wel kreeg ik een afschrijving van 282 euro voor een nieuw voorschot deze heb ik direct terug geboekt.

    ZEER SLECHTE FIRMA.
    Niet mee in zee gaan.

    Reageren

    Reageren?

  • E
    Els

    Alleen contact via mail. Neosmart wilde termijnbedrag verdubbelen maar dit klopte niet. Na klacht werd dit niet nader bekeken. Bij aangeven opzegging werd gelijk opgezegd. Duurde lang voor eindafrekening. Slecht bedrijf.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    John

    Niet bereikbaar, geen goede app, onbetrouwbaar

    Reageren

    Reageren?

  • N
    Noortje

    Sinds 1 juni proberen contact te krijgen met neo smart, niet gelukt. Werd wel gebeld dat ze per direct failliet zouden zijn of ik onmiddellijk over kan stappen naar een andere leverancier. Wat ik inmiddels gedaan had. IK heb mijn maandbedrag altijd extra hoog, kan ik nu dus naar fluiten, iets van 500,- plus de bonus van 250,-.

    Ik ben overgestapt via een top van overstappen.nl die lui zijn ook niet te vertrouwen want daar zeggen ze dat het bedrijf tijdelijk even niet bereikbaar is… Hoezo is een geheel bedrijf niet bereikbaar? Duidelijk geval van zaken allemaal niet op orde. Toestand en echt zonde van mijn geld 🙁 Als ze nou gewoon zouden reageren, maar helemaal niks, al maanden niet.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    Geert

    Neosmart is een kleine speler op de energiemarkt die nogal wat fouten maakt en deze via http://www.klachtenkompas.nl waar de klachten binnenkomen zo goed mogelijk probeert op te lossen , telefonisch contact bij Neosmart is niet mogelijk en ook op mailberichten wordt maar sporadisch gereageerd .

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • L
    linda de meijer

    1 ster is nog véél te positief. erin getrapt omdat ze groene energie aanboden tegen een aantrekkelijk tarief. een mooie website met mooie woorden, maar het ging al meteen helemaal mis. het contract ging 6 dagen te laat in, omdat ze hadden verzuimd de overstap te regelen. via w’app hadden we ze hierop gewezen. zonder een antwoord terug hebben ze het alsnog (te laat dus) geregeld. we werden 5 maanden bestookt met e-mails om een mandaat af te geven om automatisch te incasseren, terwijl dit al 2 maanden voor de overstap was verstrekt en er al maandenlang door hun was geïncasseerd. na 5 maanden werd gedreigd de levering van energie stop te zetten, omdat wij niet betaald zouden hebben. na een heel moeizaam gekregen contact werd dit uiteindelijk opgelost. bijna 2 maanden voor de afloop van het jaarcontract hebben we per vervaldatum van het jaarcontract de overstap geregeld naar een nieuwe leverancier. deze heeft bijna direct de opzegging geregeld, dus ruim 1 maand voor de einddatum. de 1e termijn voor een nieuwe maand werd in de laatste maand van het contract geïncasseerd. dit is nog wel begrijpelijk mocht de jaarnota hoger blijken te zijn dan reeds betaald is. gekker werd het toen daarna nóg een maand werd geïncasseerd, terwijl het contract was afgelopen. deze betaling hebben we gestorneerd, waarna bijna direct een aanmaning werd gestuurd en werd gedreigd dat de levering zou worden gestopt, als we niet binnen 3 dagen alsnog betaalden. op w’app berichten en e-mails daarover werd niet gereageerd, ondanks de mooie beloftes snel te reageren. de telefoon wordt gewoon niet opgenomen, dus contact is onmogelijk. slimme meters kunnen ze niet uitlezen, hun administratie is een grote puinhoop. de jaarafrekening hebben we nog niet ontvangen, dus we houden ons hart vast gezien de eerder geplaatste reviews. kortom, één groot drama, advies : trap er niet in!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • W
    Wilma geutjes

    26 april klant geworden maar niks doorgegeven aan netwerkbeheerder waardoor brief afsluiting dit was geregeld. 2 maanden betaald en krijg na 2 weken weer brief dat ik geen leverancier heb. Neosmart heeft mijn contract weer gestopt omdat ik niet op tijd betaald zou hebben. Zeer onvriendelijk “klantenservice “ niemand is te bereiken en geen communicatie meer

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • W
    Wilma geutjes

    26 april klant geworden maar niks doorgegeven aan netwerkbeheerder waardoor brief afsluiting dit was geregeld. 2 maanden betaald en krijg na 2 weken weer brief dat ik geen leverancier heb. Neosmart heeft mijn contract weer gestopt omdat ik niet op tijd betaald zou hebben. Zeer onvriendelijk “klantenservice “ niemand is te bereiken en geen communicatie meer

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • O
    ontevreden

    verschrikkelijk bedrijf…
    Communicatie en service slecht…
    Problemen met slimme meter…
    Asociale helpdesk…
    Gelijk overstappen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • F
    Floris

    Zeker niet naar overstappen. De administratie is een puinhoop en ze zijn niet in staat om ook maar enigszins behoorlijk te communiceren. Een tijdelijk rip-off bedrijf dat probeert om binnen een jaar met een veel te dunne back-office wat geld te verdienen en dan weer weg te zijn.

    Ik ben er nu twee maanden mee in zee, maar ik ga er snel weer weg.

    Ik heb 2 klantnummers. Leveringsadres is foutief weergegeven. Meterstanden en verbruik niet inzichtelijk. Termijnbedrag veeeeel te hoog (het zijn er eigenlijk 2 vanwege de 2 klantnummers. Kan mijn overeenkomst niet inzien. Kan mijn facturen niet online inzien. En ga zo maar door… waardeloos.

    Reageren

    Reageren?