Innova Energie

Energieprijs
5,5
Klantenservice
5,9
Algemeen
5,1

Over Innova Energie

Innova is een Nederlandse energieleverancier die sinds 2011 actief is op de Nederlandse markt. Het bedrijf verkoopt vooral stroom aan het midden- en kleinbedrijf, maar investeert zelf niet de productie van duurzame energie. Innova levert ook gas onder vergunning van Trianel Energie B.V.

Sinds 2015 is Innova het eerste energiebedrijf die stroom uit IJsland invoert. Deze stroom wordt grotendeels opgewekt door middel  van aardwarmte.

Contact

  • Oude Middenweg 75
  • 2491AC Den Haag
  • (Postadres)

  • 070 - 30 16 610
  • Van 09:00 tot 17:00
  • (ma t/m vr)

  • klantenservice@innovaenergie.nl

5,5
Schrijf beoordeling

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Innova Energie?

Prijs
Klantenservice
Algemeen

Uw gegevens

13 klantbeoordelingen over Innova Energie

  • J
    J. van KOLK

    Oplichters zijn het…algemeen al bekend!!!

    DOE GEEN ZAKEN MET DEZE OPLICHTERS …INFORMEER EERST BIJ UW HUIDIGE LEVERANCIER, ZEG GEEN JA IVM BANDOPNAME!!!

    Reageren

    Reageren?

  • V
    Victor

    Kan niet anders zeggen dat ik enorm tevreden over mijn nieuwe energiecontract. Betaal een stuk minder dan eerst.

    Ik herken veel van de reacties hieronder dan ook niet.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Mark

    FIJN BEDRIJF

    Ontzettend tevreden over Innova Energie. Duidelijke communicatie, lage tarieven, kortom dikke prima.

    Ik zie hier veel negatieve reacties van mensen. De meeste daarvan zijn overgestapt via een tussenpersoon, zoals een telemarketeer of iemand die aan de deur komt. Dat moet je ook niet doen, want dat zijn inderdaad de oplichters. Niet Innova zelf.

    Stap gewoon over via Innova of via een vergelijkssite. Geef goed aan wanneer je huidige contract afloopt en er is niets aan de hand

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • D
    Dennis

    Vandaag kreeg ik een mail van mijn vaste energieleverancier( vattenfall ).
    Mijn contract was opgezegd, terwijl ik van niks weet. Gebeld met vattenfall, blijkt innova te zijn die mij heeft afgemeld. Ze komen met een email op de proppen van 2 jaar geleden. Ze hebben mij toen ongevraagd een contract gestuurd, waarop ik meteen heb gereageerd dat ik geen interesse had.(mij contract met vattenfall liep toen dus nog 2 jaar). Nu hebben ze dus even geregeld dat mijn contract is stopgezet, en ik bij hun zit. Het is nu vrijdag, en komende maandag gaat het al in. Ik ben pis en pisnijdig.dit word een zaak tegen deze roversbende.

    Reageren

    Reageren?

  • J
    Jos dekker

    Echt een malafide dramatisch bedrijf, had niet verwacht dat dit soort bedrijven in Nederland bestonden. Geen reacties op terechte vragen, direct beboeten vanaf de eerste dag, omdat innova zelf de zaken niet op orde heeft. Ik ben zelf overgestapt en heb hier een boete 2x 50 euro moeten betalen. De beste 100 euro van mijn leven. Hier niks afsluiten en als je dit onverhoopt toch gegaan hebt, direct overstappen op een andere leverancier. Wacht niet, ga direct weg bij deze boeven.
    De prijzen die ze hanteren kloppen niet, ze staan hoog in zoekfuncties, maar laat je niet misleiden door met ze in zee te gaan.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • R
    Roger

    Helaas me aangemeld bij innova voor me gas licht.
    Hierbij laten ze een maand niks horen en daarna komen ze met velen contracten om te tekenen.
    Na de eerste paar mails gelijk gemeld dat ik geen lid wil zijn
    Maar omdat hun de eerste maand niks laten horen ben je verplicht bij hun te blijven.
    Zelf kan je je niet afmelden dit moet via een andere leverancier.
    Na vele mails en telefoontjes zeer slecht behandeld eindelijk van hun af gekomen met een boeten van 100euro wat zeker niet terecht is.
    Vervolgens komen er allemaal nog na rekeningen van 90 euro en meer .
    Al bel je op willen ze je niet teword staan.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • W
    Wim van der Horst

    SPIJT SPIJT SPIJT als haren op mijn hoofd.
    Nooit, nooit, nooit had ik na Energieflex met Innova in zee moeten gaan. Een absurd hoge eindafrekening terwijl er 50 m3 minder gas verbruikt is dit jaar. Elektriciteit 700 kwh minder verbruikt dit jaar. Teruglevering van zonnepanelen lijkt op diefstal. Bij Innova was dat 978 kwh, terwijl bij Energieflex dezelfde zonnepanelen 3278 kwh opleverden. Een stijging van mijn maandelijkse voorschot met bijna 300% Inderdaad driehonderd procent stijging. Mocht een van de lezers overwegen om met deze maatschappij in zee te gaan: NIET DOEN. Mocht iemand vragen hebben over deze maatschappij, dan zal ik ze persoonlijk beantwoorden of toelichten.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    Ali

    Innova energie (inhoofdzaak) zijn grootste oplichters. een adviseur (een turske joungen) bij onze deur gekomen en zegt dat dat is een onderzoek. Veel buitelands kan niet nederlands praaten en lezen. Hij zegt dat: wij hebben uw gegevens nodig voor een onderzoek en dat gaan we een offerte stuuren. Na 2 manden stuur een overkomst en kan niet meer stoppen. Als wil stoppen moet 1200 eu boete betalen. Als eimand bij u deur koment stuur hem terug. NOOIT een dokumenten tekenen!!!

    Reageren

    Reageren?

  • P
    peter van hest

    Ook op dit forum lijkt het er op dat iedereen elkaar alleen maar probeert zwart te maken zelf al jaren tevreden bij innova en ja via inhoofdzaak dus meneer van energiedirect ook uw fake
    Reactie vind ik totaal ongepast en hoort ook niet een forum vind ik oke maar niet om bedrijfen te pas en onpas af te kraken want je kunt over elk energie bedrijf wel wat vinden

    Reageren

    Reageren?

  • J
    Jessica

    Via een adviseur van Inhoofdzaak overgestapt. Tot op de punt en komma berekend wat de besparing zou worden. De eerste 3jaar zeer goed bevallen. Zojuist weer verlengd met 5jaar voor deze gunstige tarieven.
    Nog altijd een goeie relatie met mijn Inhoofdzaak adviseur. Ideaal dat iemand mijn verbruik en tarieven in de gaten blijft houden! Ze ontzorgen mij als ondernemer echt!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • W
    W. Warner

    Inhoofdzaak heeft slechte medewerkers!
    Vergat even te vermelde dat ik € 907,50 moest betalen omdat ik overstapte nadat hij 2 maal achter elkaar een leuke aanbieding voor mij had. Schandalig!!

    Reageren

    Reageren?

  • D
    D.B. de Boer

    Ik kan zeggen dat Innova een van de slechtste bedrijven is waar ik zaken mee heb gedaan.
    Via Inhoofdzaak die met een verkoper aan mijn deur kwam had ik een overeenkomst gestoten met een ingangsdatum en prijzen.(niet slim want aan de deur nooit kopen)
    Van die overeenkomst is innova maar een onderdeel nagekomen namelijk de vastrecht leveringskosten.
    De ingangsdatum is 1,5 maand later geworden en de prijzen zijn bij het stroom en gas meer dan 20% duurder dan overeengekomen met inhoofdzaak
    Ik heb hier over contact gezocht met de klantenservice van Innova en te horen gekregen dat ze het gingen uitzoeken.
    Het enige antwoord wat ik heb ontvangen zijn rekeningen en er werd op mijn mails niet meer gereageerd.
    Telefonisch contact met innova is ook zinloos aangezien ze niet willen luisteren naar de klacht .
    Door die houding kan ik niets anders doen dan maar weer overstappen naar mijn oude leverancier EnergieDirect.nl aangezien zijn mij wel altijd netjes hebben behandeld en met een nazorg telefoongesprek zij aanboden om alle opzegvergoedingen (boetes) op zich te nemen.

    In mijn ogen is de kwestie heel simpel aangezien zij zich niet hielden aan de gesloten overeenkomst van inhoofdzaak is de overeenkomst niet gelding en hoort het helemaal nietig te worden verklaard.(zoals ik ook had aangegeven in het eerste contact met de klantenservice van Innova.)

    Het feit dat de klantenservice hier reageert is gewoon te laat aangezien de onvrede, frustratie en financiële schade al geleden is.

    Mijn ervaring zeg dat er geen pluspunten zijn en dat het bestaansrecht van Innova als energie leverancier niets meer is dan een oplichters bende die burgers op kosten jaagt.

    Als een verbetering zou moeten zeggen is dat ze moeten luisteren naar hun klanten en niet zaken moeten negeren om zo gewoon facturen te kunnen versturen

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    Jan

    met een gewoon telefoonnummer die erg snel wordt opgenomen,
    snel een reactie en vriendelijk.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?