Zoeken?
Doorzoek de website:

Uw antwoord niet gevonden? Neem dan contact op met een van onze experts.

Innova Energie

Innova Energie
Energieprijs

2,7
Klantenservice

3,1
Algemeen

2,6

Innova is een Nederlandse energieleverancier die sinds 2011 actief is op de Nederlandse markt. Het bedrijf verkoopt vooral stroom aan het midden- en kleinbedrijf, maar investeert zelf niet de productie van duurzame energie. Innova levert ook gas onder vergunning van Trianel Energie B.V.

Sinds 2015 is Innova het eerste energiebedrijf die stroom uit IJsland invoert. Deze stroom wordt grotendeels opgewekt door middel  van aardwarmte.

Wat vindt u van Innova Energie?

Prijs
Klantenservice
Algemeen

7 klantbeoordelingen over Innova Energie

  • 3900 euro moeten betalen om 3 maanden gas en elektra af te nemen we stoken op kachel alles dubbelglas en rolluiken en nu komt het om welke maanden gaat het juli augustus en september bende oplichters zijn het en de rechter doet er niets aan want het is jou woord tegen dat van hun

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    vincent -

    Schrijf een reactie op: vincent

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Innova energie (inhoofdzaak) zijn grootste oplichters. een adviseur (een turske joungen) bij onze deur gekomen en zegt dat dat is een onderzoek. Veel buitelands kan niet nederlands praaten en lezen. Hij zegt dat: wij hebben uw gegevens nodig voor een onderzoek en dat gaan we een offerte stuuren. Na 2 manden stuur een overkomst en kan niet meer stoppen. Als wil stoppen moet 1200 eu boete betalen. Als eimand bij u deur koment stuur hem terug. NOOIT een dokumenten tekenen!!!

    Ali -

    Schrijf een reactie op: Ali

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Ook op dit forum lijkt het er op dat iedereen elkaar alleen maar probeert zwart te maken zelf al jaren tevreden bij innova en ja via inhoofdzaak dus meneer van energiedirect ook uw fake
    Reactie vind ik totaal ongepast en hoort ook niet een forum vind ik oke maar niet om bedrijfen te pas en onpas af te kraken want je kunt over elk energie bedrijf wel wat vinden

    peter van hest -

    Schrijf een reactie op: peter van hest

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Via een adviseur van Inhoofdzaak overgestapt. Tot op de punt en komma berekend wat de besparing zou worden. De eerste 3jaar zeer goed bevallen. Zojuist weer verlengd met 5jaar voor deze gunstige tarieven.
    Nog altijd een goeie relatie met mijn Inhoofdzaak adviseur. Ideaal dat iemand mijn verbruik en tarieven in de gaten blijft houden! Ze ontzorgen mij als ondernemer echt!

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Jessica -

    Schrijf een reactie op: Jessica

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Inhoofdzaak heeft slechte medewerkers!
    Vergat even te vermelde dat ik € 907,50 moest betalen omdat ik overstapte nadat hij 2 maal achter elkaar een leuke aanbieding voor mij had. Schandalig!!

    W. Warner -

    Schrijf een reactie op: W. Warner

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Ik kan zeggen dat Innova een van de slechtste bedrijven is waar ik zaken mee heb gedaan.
    Via Inhoofdzaak die met een verkoper aan mijn deur kwam had ik een overeenkomst gestoten met een ingangsdatum en prijzen.(niet slim want aan de deur nooit kopen)
    Van die overeenkomst is innova maar een onderdeel nagekomen namelijk de vastrecht leveringskosten.
    De ingangsdatum is 1,5 maand later geworden en de prijzen zijn bij het stroom en gas meer dan 20% duurder dan overeengekomen met inhoofdzaak
    Ik heb hier over contact gezocht met de klantenservice van Innova en te horen gekregen dat ze het gingen uitzoeken.
    Het enige antwoord wat ik heb ontvangen zijn rekeningen en er werd op mijn mails niet meer gereageerd.
    Telefonisch contact met innova is ook zinloos aangezien ze niet willen luisteren naar de klacht .
    Door die houding kan ik niets anders doen dan maar weer overstappen naar mijn oude leverancier EnergieDirect.nl aangezien zijn mij wel altijd netjes hebben behandeld en met een nazorg telefoongesprek zij aanboden om alle opzegvergoedingen (boetes) op zich te nemen.

    In mijn ogen is de kwestie heel simpel aangezien zij zich niet hielden aan de gesloten overeenkomst van inhoofdzaak is de overeenkomst niet gelding en hoort het helemaal nietig te worden verklaard.(zoals ik ook had aangegeven in het eerste contact met de klantenservice van Innova.)

    Het feit dat de klantenservice hier reageert is gewoon te laat aangezien de onvrede, frustratie en financiële schade al geleden is.

    Mijn ervaring zeg dat er geen pluspunten zijn en dat het bestaansrecht van Innova als energie leverancier niets meer is dan een oplichters bende die burgers op kosten jaagt.

    Als een verbetering zou moeten zeggen is dat ze moeten luisteren naar hun klanten en niet zaken moeten negeren om zo gewoon facturen te kunnen versturen

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    D.B. de Boer -

    Schrijf een reactie op: D.B. de Boer

    Het e-mailadres blijft prive.
  • met een gewoon telefoonnummer die erg snel wordt opgenomen,
    snel een reactie en vriendelijk.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Jan -

    Schrijf een reactie op: Jan

    Het e-mailadres blijft prive.