menu

Plus- en minpunten


HEM energie tarieven

De actuele stroom- en gastarieven van HEM energie.

Geen contracten gevonden.

Info De tarieven worden dagelijks gecontroleerd.


Actie

Product of veld niet gevonden.


Over HEM energie

HEM, ofwel de Hollandse Energie Maatschappij, is een Nederlandse energieleverancier die meermaals negatief in het nieuws is gekomen.

Lees goed onderstaande reviews en ervaringen over HEM energie voordat je een beslissing maakt.


Kan het goedkoper?

HEM energie ervaringen

Review score

2,7

op basis van 231 reviews

Prijs
2,9 Star

Klantenservice
2,7 Star

Algemeen
2,7 Star

Write Schrijf een review
Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • G
    Gerda

    Ook gedupeerd door deze oplichters, geen contract gezien, hoe kan je dan herroepenVandaag mailtje met welkom bij HEM VANAF 1-2-2024 krijgt u energie van ons. Incasso inmiddels ingetrokken. Zaak ligt bij de rechtsbijstand en Jurist zoekt het uit. ACM bescherm iedereen eens tegen deze manier van misleiding. Men zegt te bellen van de eigen energieleverancier en dat ze je willen laten mee profiteren van de lagere prijzen. Schande dat dit kan.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • C
    Co

    Net als meerdere gedupeerden zijn wij ook de dupe geworden van de praktijken van HEM.
    Gebeld door energievoordeel nederland, tijdens het gesprek is er een mail gestuurd, zouden wij getekend hebben voor een contract en is het maandbedrag in een half jaartje 4 x zo hoog geworden.
    op het contract staat overigens een handtekening die niet bekend is bij ons, zijn er punten aangevinkt die wij nooit aan zouden vinken.
    oftewel; misleiding, dwang, valsheid in geschriften enzovoort enzovoort.
    geprobeerd telefonisch contact te krijgen met HEM maar na 3 dagen proberen opgegeven en een mail gestuurd. daarop geen reactie ontvangen, dus nog een mail gestuurd.
    omdat ik info wilde over overstappen, uiteindelijk maar overgestapt. binnen 3 uur een mail in de mailbox met een torenhoge boete, geen berekening daarover of wat dan ook.
    Dus weer aan het bellen geslagen en zowaar na heel lang wachten iemand gesproken.
    gevraagd of zij de mail die door hen gestuurd zou zijn met ons contract, de voorwaarden nogmaals wil sturen, want ik kan hem nergens in de mailbox vinden.
    Kreeg een contract maar niet de mail waar ik om vroeg.
    tevens wilde ik een berekening van de boete voor overstap.
    die kan je alleen krijgen bij de eindafrekening..
    Op mijn protest dat ik hem eerder wilde moest ik maar een klacht sturen, heb dat gedaan, kreeg na 3 dagen een mail dat ze het gezien hebben en over 2 weken hierop terug gaan komen.
    inmiddels al contact gehad met ACM en zij geven aan dat als je niet zelf hebt getekend er geen geldig contract is.
    bij overstappen naar andere energiemaatschappij hoeft er geen boete betaald te worden, want er is dus geen contract.
    Laten we hopen dat HEM snel opgedoekt gaat worden, want dit soort bedrijven maken het leven van hun klanten stressvol.

    • L
      Linda

      @Co wij zijn er al vanaf nov mee bezig je krijg hele rare berichten terug waar je niet om vraag zelfs op zondag werken ze, dat doen oplichters altijd. Ze pakken grote mkb bedrijven. Want die hebben geen recht. Al stuur je 20 keer opzegging krijg je als antw terug ik kan u maandbedrag naar beneden zetten. Dan nog klopt het niet.hou het goed in de gaten kijk 1 keer per week op je bank want ze kunnen ook nog eens met 4 verschillende bsnknr eraf halen. Ze sturen een mollie sms dat je moet betalen klik je daar op heb je een sepa machtig gegeven.

      • C
        Co

        @Linda
        Bedankt voor de tip.
        Wij kregen wel binnen 3 uur een bericht na opzegging, met een behoorlijke opzegboete, maar mijn klacht daarop wordt niet snel opgepakt.
        met tot gevolg dat wij nog tot donderdag hebben om te beslissen of we daadwerkelijk over gaan stappen. we willen absoluut niet bij HEM blijven, maar ook die belachelijke boete niet betalen. stressvolle situatie hier..

        • E
          Eef

          @Co
          Rechtsbijstandverzekering inschakelen.
          Rechtzaak tegen HEM starten
          Er zijn honderden mensen
          Vlgs rechtsbijstand word alles verzameld en tegelijk word behandeld

  • M
    Marcel

    Een contract is pas bindend na persoonlijke ondertekening en niet op basis van een opnamebandje. Ontvangst contract zonder tariefvermeldingen hierop is verdacht en zeker wanneer deze in je eigen HEM kan terugvinden.
    Dan moet je wel kunnen inloggen! mails verstuurd hierover, geen reactie anders dan telefonisch te benaderen?

    TIP: melding doen bij ACM en je rekeningen blokkeren.

    Nu Debbt met aanmalingen en mails van HEM dat de vordering terecht is. Gebaseerd op wat dan?
    Geen tarieven bij mij bekend of als zodanig verwerkt in de afrekening. Slordig op ze minst. Stug blijven reageren op hun aanmalingen en gewoonweg niet betalen.

    Onlangs jonge verkoper van de HEM aan de telefoon die ervan overtuigd was dat wij nog lid waren, nou dat was voor 4-dec 23 zo maar nu in jan 24 al lang niet meer.
    Praatjes over het prijsplafond en de verhoging van de tarieven maar op de vraag wat de vorige tarieven dan bedroegen gaf men niet thuis.

  • L
    Linda

    Weet iemand of je verplicht ben om je overstap boete te betalen onder valsheid van geschriften. En als dit niet is moet je dan voor variabel 1 jaar echt zo veel betalen

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • E
    Ellen

    Ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over dit energiebedrijf. Niemand heeft de oproep beantwoord nadat de oproep was doorverbonden. Er wachtten nog steeds 9 mensen op de oproep. Zelfs na het wachten nam niemand op. Wacht maar, ik kan je niet helpen het probleem op te lossen. hatelijk. De service is zo slecht. Heb een bericht gestuurd maar niemand reageerde

  • Y
    Yara

    Ook gedupeerde van dit schandalige bedrijf!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • T
    tinus

    hoe kunnen we HEM aanpakken.
    aangezien er veel al dezelfde klachten zijn van oplichting fraude. geen gehoor telefonisch via de mail niks.
    ik zelf ook de dupe van telefonische misleiding. tevens is dit het enigste stukje bewijs wat er zou kunnen zijn om een rechtzaak te kunnen beginnen tegen HEM. hebben andere mensen al ervaring met rechtzaken of juridische stappen. want dit moet aangepakt worden en kan egt niet.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • L
    Linda

    Hollandse Energie Maatschappij (HEM)
    Energielabel, eigendom van Ouail Naamar en Tarik Azaaj. Naamaar is tevens eigenaar van callcenter Global Marketing Bridge, dat in opspraak kwam wegens het ‘stalken’ van klanten en een enigszins ongereglementeerde manier van klanten laten switchen van energieleverancer, zonder dat ze dat doorhadden. De HEM is een label van Allround Energie, dat bij elkaar zo’n dertig labels heeft. Leuk om te weten.
    Verschillende klantnummers heb je daar ook ook dupe ervan Nederland overheid moet zich schamen dat ze dit bedrijf incl oplichting en fraude toe laten. Help desk voor gedupeerde is er niet.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • A
      Alw Dubbelman

      @Linda

      Oplichting eersteklas gaan iedere maand met sprongen omhoog moet de overheid strafbaar maken.

      • L
        Linda

        @Alw Dubbelman ik ben er ziek van kapot ze halen me bank leeg met verschillende banknr nooit machtigen gegeven. Wij als gedupeerden krijgen nergens geen hulp juridisch zeggen ze sorry ik kan u verder niet helpen. Belachelijk dat ze niet ingrijpen ons bedrijf staat straks te koop ik kan niet voor stroom €52.000 per jaar opbrengen terwijl ik per jaar maar €4.500 kwijt ben in me jaaroverzicht. Heb nooit getekend ik weet de prijs per kwh niet eens nada niks. Zéér oplichting gehaaid gaan ze te werk. Acm kan je blijven aanschrijven ook hun reageren niet terug op hulp kreten. Als ik nu overstap is de boete zo hoog dus zit je klem ze blijven je achtervolgen die ratten en hoop dat iedereen dit lees. Ze kunnen opstap boete van mij krijgen van mij depressie dokterskosten bellen mailen onschuldig iemand zo ziek maken misselijk. En niemand doe wat blijven betalen maar. Heeft u tips???

        • V
          Vera

          @Linda

          Ik zit er ook zo mee zoveel stress en verdriet ze laten ons niet met rust. Ze maken ons kapot.

  • O
    Oplichting door HEM

    Op 22 september ben ik gebeld door Energievoordeel Nederland (tel. 040-2291459) waarin men zich voordeed als tussenpartij tussen mij en mijn huidige energieleverancier. Er werd een enorme druk op mij uitgeoefend waarbij mij gezegd werd dat mijn huidige energieleverancier DBG Energie de prijzen zou gaan verhogen. Ze konden me aan alternatief bieden tegen dezelfde tarieven. Ik belde vanuit de auto en moest direct beslissen omdat ik anders weer achter in de rij van 20000 mensen zou komen. Ik twijfelde, maar doordat de DBG ook wel eens geprobeerd had om mijn heel gunstige 5 -jarige contract open te breken geloofde ik het verhaal. Toen mij vervolgens door deze persoon ook nog eens extra bonus in het vooruitzicht werd gesteld van Eu 100,- per energie component per jaar (dus 3 jaar x 2 (gas en stroom) x Eu 100,-= Eu 600,-) ging ik overstag. Deze bedragen heb ik nooit overgemaakt gekregen. Vervolgens kreeg ik een welkomst-email en termijnbedragen toegestuurd, maar nooit de tarieven waardoor gewoon niet duidelijk was dat mijn prijzen (bij mijn oorspronkelijk energie maatschappij DBG: stroom=0.25 Eu/kWh en gas=0.95 Eu/m3) gingen stijgen naar astronomisch hoge bedragen van stroom=0.85 Eu/kWh en gas=2.15 Eu/m3). In de welkomstmail werd gezegd dat de leveringsvoorwaarden naar mij gestuurd waren, maar dat is ook nooit gebeurd. Ook is niets vermeld over een opzegvergoeding. Verder was de HEM vele malen gewoon niet bereikbaar voor vragen en werd lange niets met mijn klachten gedaan. Op een gegeven moment toen ik ze eindelijk wel kon bereiken werd mij gezegd dat het opzeggen van mijn 3 jarige contract zo’n Eu 4000,- zou gaan kosten. De totale schade die ik geleden heb is Eu 5950,-. Inmiddels ben ik alle vertrouwen in deze club kwijt en ben ik bezig met jurische stappen vanwege geleden financiele en emotionele schade. Ik kan hier al weken niet goed meer van slapen, omdat dit mij in de financiele problemen brengt. Ik werp dus de eigenaren van Energievoordeel Nederland en HEM de volgende klachten voor de voeten:
    1) Misleiding
    2) Agressieve verkooppraktijken
    3) Valsheid in geschrift
    4) Schending van gemaakte beloftes
    5) Onbereikbaarheid van de klantenservice
    6) Leiding geven aan een criminele organisatie
    Wie doet mee om de schade te verhalen en de verantwoordelijken achter de tralies te krijgen? Doe mee en stuur een mail naar oplichtingdoorhem @ gmail .com

    • L
      Liesbeth

      @Oplichting door HEM
      Jouw verhaal over gunstig contract met DBG en misleidende overstap naar HEM is exact als mijn verhaal. Zou graag een reactie van je krijgen wat je hebt gedaan of gaat doen. Grt,

    • E
      Eef

      @Oplichting door HEM
      Exact zelfde verhaal hier opgelicht
      Hebben gezegd DGB is gevallen dus ik moet overstappen zo iets betere prijzen goedkoper maandlasten
      Nooit prijzen gestuurd nooit maandbedrag vooraf gezien
      Ook toren hoge boete ook achter af gezien.
      Vreeslijk boos ben ik verdrietig.
      Gewoon misleiding
      Financiële emotionele schade stress.

    • M
      Mar poel

      @Oplichting door HEM

      Ook ik ben opgelicht door hem schande dat dit mag

    • C
      Co

      Dit is ook nagenoeg hetzelfde gebeurt bij ons..

  • L
    Luc bergman

    Buiten kantooruren werd ik telefonisch
    Benaderd .
    Erg prettig omdat de dagen zijn druk bezet.
    Erg goed voorgelicht en vriendelijk geholpen
    De prijs voor het komende jaar is vast en Erg aantrekkelijk
    Al met al een goede keuze op een goed moment

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • K
      Koopmans

      @Luc bergman

      Ben je er weer met je valse reviews HEM STOP HIER MEE jullie vallen echt door de mand helaas

  • K
    Koopmans

    @Luc bergman
    Vriendje van hem zeker want je wordt niet fijn geholpen en tarieven zijn absurd hoog dus klopt niet wat je zegt

  • L
    Linda

    Opeens overgestapt omdat de hem Eneco zo gezegd overnam van €165 per maand naar €4.235 per maand 15 mails verder geen gehoor bellen nemen ze niet op. Sms betaling herinnering betaal binnen 2 dagen anders kans op stroom afsluiting debit incasso buro. Ook hun gemaild geen reactie. Ik betaal niet waar moet ik het vandaan halen? 4 weken verder dood leuk weer een mail met nota enz wat wij kunnen zien is dat ze de terug levering er bij optellen en wat we per jaar verbruiken dit dus maandelijks willen. Radeloos ,slapeloos wie help mij wat ik moet doen straks zit in zonder stroom.

    • K
      Koopmans

      @Linda

      Melding maken bij acm en gewoon niet betalen zijn bij mij al meer dan een jaar bezig kunnen niks alleen dreigen heb al 32 aanmaningen nog niks laat hun het maar voorkomen doen ze niet

      • L
        Linda

        @Koopmans super bedankt ik ben bang dat ze van stoom afsluiten ze nemen geen telefoon op reageren nergens op. Bedrag gesondeerd automatisch incasso op blok.
        Acm na u advies een bericht gedaan en aangetekend brief op de bus boekhouder oo de hoogte gesteld. Wat kunnen ze doen als je niet betaal? Stroom moet toch ergens vandaan komen. Bedankt

        • K
          Koopmans

          @Linda
          HEM heeft mij toen ook afgesloten van stroom ik heb gewoon toen der tijd een andere energie leverancier genomen.Daarna begon DEBTT INCASSO nu 32 brieven gehad en doen nog niks ze maken je bang dat je moet betalen ben al meer als een jaar verder dan zou toch allang een deurwaarder voor de deur moeten staan ik neem dit allemaal niet serieus meer deze oplichting bende HEM maar ook DEBTT speelt met ze mee.

          • L
            Linda

            @Koopmans zo lief u woorden en steun.
            Ik kreeg gisteren een mail dat op een zaterdag via de hem klachten antw of ik me jaar verbruik kon sturen van me vorige leverancier die heb ik niet of nog het lijk mij dat ze dit toch kunnen opvragen zelf bij de hoofd leverancier waarom moet ik dat sturen, als ik dat ga aanleveren zeggen ze ook kijk mvr stuurt het vrijwillig weer zo list denk ik van ze. Ze weten alles maar opeens jaar verbruik niet vreemd. Kunt u mij hier info op geven. En heeft u voor of na de stroomafsluiting een andere leverancier gezocht.

          • K
            Koopmans

            @Linda

            Jaarverbruik gewoon versturen het is bij HEM 1 grote puinhoop

          • L
            Linda

            @Koopmans
            Waarom moet je dat zelf doen ze kennen toch opvragen ik ben niet bij eneco weggegaan hun vervalsen alles en weten al je gegevens, apart jaar verbruik niet

          • K
            Koopmans

            @Linda

            bij mij vroegen ze dat ook had ik niet hun hebben het opgevraagd en HEM beweert dat ik bijna 8000kw verbruikt heb in 2 maanden terwijl het zomer was en wij 4 weken op vakantie waren 8000kw is ons jaarverbruik probleem is ik ben het zo zat ik betaal niks meer en reageer ook niet meer op hun incasso die gewoon het spelletje mee speelt FIRMA DEPTT ze dreigen maar doen niks

          • L
            Linda

            @Koopmans
            Zelfs op zaterdag en zondag werken ze daar. Amc laad niks van ze horen

          • K
            Koopmans

            @Linda
            Heel simpel met ze allen gewoon niks meer betalen ze kunnen niks dat incassobureau DEPTT of Collect4you niks aan betalen ze dreigen alleen maar

          • L
            Linda

            @Koopmans ik ben vorige week naar andere energie leverancier gegaan brief opgesteld dat per direct weg wil daar antw ze op dat ze me limiet aangepast hebben van €4235 naar €2345 alleen stroom he,en vragen mij op zondag even weer me verbruik door weer door te sturen en aankoop bon zonnepanelen? Dit al 3 keer gedaan inmiddels op u advies opgevraagd bij vorige leverancier. Je sta gewoon klem je kan niks. Acm hoor je niet alle andere juridische zeggen um ja ga maar naar advocaat en wie betaal die zonder rechtsbijstand?
            Als nu overstap 27 januari al,ben ik bang dat ik dubbel ga betalen omdat ze niet op me beëindiging reageren.

      • D
        Dion

        @Koopmans
        Beste Koopmans ik ben afgelopen week weggegaan bij hem gelijk een nieuw contract afgesloten betaalrekening geblokkeerd voor hem en zoveel mogelijk betalingen gestorneerd laat ze maar naar de kantonrechter gaan met hun vordering

      • S
        Sani

        @Koopmans

        Ze kunnen echt niks doen? Ik heb ook tot nu niet betaald, heb op zaterdag de herinneringsmail ontvangen. Ik betaal het niet. Ik ga verder met De Geschillencommissie.
        Kunnen we niet met z’n allen iets doen?

        • K
          Koopmans

          @Sani
          Ik heb een bedrijf dus voor mij ligt het net iets anders maar ik betaal ook geen euro speelt bij mij al vanaf september 2022 ben je particulier krijg je collect4u op je dak kwa incasso bedrijven deptt incasso dit is 1 bedrijf dit bedrijf klopt ook niet laat ze maar dreigen is enige wat ze doen ik heb nooit wat betaald gebeurt niks

        • M
          Marieke

          @Sani

          Weet u of er inmiddels al een (juridisch) bedrijf is dat alle klachten bundeld en waar je je bij aan kan sluiten?

  • S
    S.B.

    Echte oplichters. Ze hebben drie keer mijn termijnbedraag verhoogd met mijn handtekening eronder terwijl dat ik het nooit gedaan had. De derde keer had ik besloten om te gaan overstappen naar een andere leverancier. Dan kreeg ik een telefoontje van HEM zo agressief en bedreigend dat als ik niet klant bij hun blijf, zullen ze een hoge boete naar mij sturen. Ik zei dat ik niet terug ga en ze hebben de volgende dag een boete van 1950 euro naar mij gestuurd. Ik zal dit bedrag nooit betalen. Ik zal een melding bij ACM maken en dan kijken hoe ik verder moet gaan. Als jullie een tip voor mij hebben, hoor ik het graag.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • L
      Linda

      @S.B.je betaal mee om ze niet te failliet te laten gaan, diefstal van de klant. 3 verschillende bank nr 3 verschillende logo’s en ze spelen samen met eneco
      Nooit betalen acm berichten en je rechtsbijstand dit heb ik ook gedaan.waar komt je stroom nu vandaan????

      • S
        Sani

        @Linda
        Ik heb melding bij ACM en De Geschillencommissie gemaakt. Heb Rechtsbijstand afgesloten.
        Ze hebben op zaterdag herinneringsmail naar mij gestuurd voor het betalen van die belachelijke opzegboete. Maar ik betaal het niet.

        • L
          Linda

          @Sani
          Ja Acm opzegging contracten. Ergens anders aangesloten boete afkoop hebben ze nog niet gestuurd maar vandaag op zondag dat ze me limiet hebben verlaagd maandelijks, wat heb ik daaraan ze lezen niks. Ik heb geen rechtsbijstand en als je nu aanmeld mag je er geen gebruik van maken omdat dit probleem ervoor al op deed. Ik ben de sjaak om nu een advocaat dit te laten uitzoeken ik ga er aan onderdoor. Dubbel en hoge kosten nog maken op dit probleem. Ook al teken je zeggen ze je ben zelf verantwoordelijk voor, ik ben ook verantwoordelijk om inmiddels 4 bankrekening nummer van hun te blokkeren, en Someren.
          Ze blijven doorgaan niemand doe wat acm laad niks horen. Hun kunnen ook kwaad om jou en mij in geding te zetten later. En stap je nu over naar ander energie bedrijf dan moet je bij hun ook blijven betalen omdat ze niet reageren op je opzegging.dus tja hoe lis je dat op?

  • G
    Greetje M.

    Ik ben heel blij met de review die ik hier las. Ik ben er ook ingetrapt en via gladde praat in een energie contract geluisd. Na het lezen van de review hier heb ik gelijk gebeld ( binnen 10 minuten) en is het contract weer ongedaan gemaakt. Ik ben als de dood voor financiële problemen door energie bedrijven. Ik heb nu weer m’n eigen contract van 3 jaar bij Energie direct

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • O
      Olga

      @Greetje M.

      Hallo Greetje.
      Was dit binnen de opzegtermijn?

  • S
    Suzanna Grandia

    Helaas ben ik er ook ingetrapt. Door een call center binnen gehaald met mooie woorden en beloftes. Meteen ging het al mis en stond de levering op een ander adres, Hierover twee maal contact gehad en ook aangegeven niet met hun in zee te willen gaan, zij wisten mij toch om te praten en bij hun te blijven. ik zou een stuk minder gaan betalen en 250 euro krijgen, helaas niet dus. Ik betaal de hoofdprijs en bijna het drie dubbele als de vorige leverancier. Als klap op de vuurpijl verhogen zij het maandtarief (verdubbelt) omdat het prijsplafond eraf is gegaan. En de bonus? Nee, je krijgt per jaar 200 bonus ls je drie jaar klant blijft en geen achterstallige betalingen bij hun hebt.
    Ik durf nauwelijks warm water te gebruiken of de verwarming aan te zetten. Ik hoop dat ze gauw aan banden gelegd worden!
    TRAP ER NIET IN

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • K
    Koopmans

    HEM oplichting eerste klas wij zijn al vanaf 2022 bezig met ze advocaat erop gehad kost alleen maar incassobureau mensen betaal niet als onrechtmatig is niet doen debtt of collect for you is 1 gewoon niet betalen sta op je strepen schrik niet van deze dreigementen gewoon niet betalen deze kunnen niks alleen dreigen verder helemaal niks als dreiging laat hun het maar voorkomen doen ze ook niet laat je niet gek maken

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • J
    J.v.B

    Sturen zomaar een rekening van € 175,00 terwijl ik geen klant van ze ben! Gestorneerd! Ik heb geen contract bij HEM

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • T
    Timo bechger

    Bellen onder valse voorwendselen..’uw energie contract loopt af’ etc niets van waar! boevenbende die proberen je een contract aan te smeren

    Algemeen
    Reageren
  • W
    Willem

    Ik heb nog een oud contract van voor de oorlog bij HEM. Gebeld door een verkoper die me een nieuw contact wilde aanbieden. gelukkig heeft HEM mij geholpen dat contract te ontbinden.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • K
      Koopmans

      @Willem

      WILLEM ten eerste bestaan ze pas sinds 2021 dus niet voor de oorlog volgens mij werk jij voor HEM of een kennis van HEM

  • W
    wil scheuder

    waardeloos bedrijf is het ze kunnen van mijn de grond in getrapt worden nooit meer naam hem euros krijgen van ons niet oplichtets zijn het

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • B
    Bob Dofferhoff

    Hem heeft een agressief bedrijf ingezet om klanten te werven. Ik werd gebeld door een bedrijf dat zich anders voordeed en allerlei mooie praatjes had. Toen ik het doorhad was het te laat en werd ik voor leugenaar uitgemaakt. En natuurlijk van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb 150€ boete moeten betalen bij mijn oude leverancier, maar dat zou vergoed worden volgens de verkoper van Datkanbeter. Ik zou een welkomstkado krijgen en goedkoper uitzijn. Leugens het maakte niets uit. Heeft me 250€ bij elkaar gekost. Waardeloos bedrijf nooit doen!!!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • N
    N

    Opdringerig aan de telefoon en misleidend, ga niet met ze in zee. Ze zetten telefonisch mensen onderdruk, en het verhaal wat ze vertellen klopt van geen kant. Oplichters

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
  • M
    M

    Oplichterspraktijk!!!
    Ze liegen en dreigen agressief met boetes.
    Niet ingetrapt gelukkig

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • B
      bob

      Tijdens een inderdaad agressief gesprek en het heel dwingend proberen me te laten tekenen voor hun contract ben ik op jouw commentaar en dat van anderen gestuit en toen gingen mijn ogen echt open! Hoe komen ze aan al die persoonlijke gegevens; bankrekeningnr, tarieven die ik nu betaal naam, telefoon?
      Bedankt M en anderen.

  • J
    Janssen

    Ook wij zijn opgelicht. Doen alsof ze namens je eigen maatschappij bellen waar we tot 2026 een contract hadden en gaan nu van 192 naar 530 euro!!!!

  • K
    Kohnen

    Stelletje oplichters zijn het verschrikkelijk.
    Ik ben 6 maanden geleden overgestapt naar innova.
    Ze bellen je op voor je contracten te overlopen zo gezegd maar willen je gewoon een contract aansmeren.
    Ik zij meteen al dat ik niet van leverancier wil veranderen waar ik als antwoord kreeg u heeft een boete van 7000€voor het te vroeg opzeggen van het contract bij hem maar ze zouden wel iets voor ons kunnen regelen als we terug klant bij hem wilde worden. Ik ben daar gelukkig niet in getrapt en zal dat bedrag ook nooit betalen .
    Zodra ik de boeten krijg zal ik er een rechtszaak van maken

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren
    • M
      Marc Souman

      @Kohnen

      Helemaal eens!! Geraffineerde boeven zijn het!

    • D
      Dirk Willem Anton (Ton)

      @Kohnen
      Beste Kohnen, het kan dus nog erger zijn als je uit HEM overstapt, want ik heb een overstap boete van € 3500,- gekregen. Ben nu net begonnen met juridische stappen tegen HEM, door mijn juridische verzekering bij Achmea kost mij dat nu (nog ) geen geld, maar ik kijk er naar uit dat HEm wordt platgebrand door de man van het bonnetjes schandaal (Omtsicht). Ik denk er over hem te benaderen over deze kwestie, als de verkiezingsdrukte een beetje achter de rug is. Doe je dan mee?
      Groet Ton Hinse

      • E
        Elly

        @Dirk Willem Anton (Ton)

        Lieve mensen, ik ben zo blij, om te horen, dat meer mensen zo’n belachelijke hoge boete hebben gehad. Niet voor deze mensen hoor, ik vind het voor hun net zo rot als voor mijzelf, maar dat ik niet de enigste ben, die hier is ingestapt. Voor 10 dagen electriciteit van HEM gehad te hebben de kosten nog niet ééns € 9.00 euro, en dan € 501,32 boete te moeten betalen. Ik ben een alleenstaande oudere van tegen de 80 en weet niet zo goed, wat ik hier tegen kan doen. Ik denk dat ik een lening aan moet vragen.

    • S
      Sannaz

      @Kohnen
      Precies zelfde verhaal bij mij. Ze hebben 1950 euro opzegboete naar mij gestuurd. Ik weet niet wat ik moet doen. Wat heb je verder gedaan? Is het al opgelost? Heb je een tip voor mij?

    • S
      Sannaz

      @Kohnen

      Ik heb het precies zelfde meegemaakt en heb boete van 1950 euro ontvangen. Ik weet niet wat ik nu moet doen. Wat heb je verder gedaan? Heb je nog wat tips voor mij?