Fenor

Energieprijs
5,3
Klantenservice
3,7
Algemeen
3,7

Over Fenor

Fenor is een Nederlandse energieleverancier van groene stroom en gas voor de zakelijke en particuliere markt. Het bedrijf werd in 2011 opgericht in Heerenveen en is onderdeel van Magna Frisia Holding B.V. Fenor heeft vooral klanten en bekendheid in Friesland.

Herkomst elektriciteit

Fenor maakt enkel gebruik van windenergie. Deze is deels afkomstig uit Nederland. De rest wordt ingekocht op de Europese markt.

Contact


4,2
Schrijf beoordeling

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Fenor?

Prijs
Klantenservice
Algemeen

Uw gegevens

4 klantbeoordelingen over Fenor

  • R
    Ron

    Zolang je geen service nodig hebt gaat het goed. Echter staat men niet in voor wat de verkopers namens FENOR afspreken. Zo kan je opgezadeld worden met ander tarieven of voorwaarden.

    Reageren op een brief deed men in mijn geval niet, pas na een half jaar of met leugens. Alvorens krijg je te maken met energiestanden die niet doorkwamen, foutive facturen en een klantenservice die je niet helpt.

    Het issue wat zo simpel… Mijn klantnummer was dubbel gebruikt in de database. Twee jaar ellende gehad, met verkeerde facturen, niet kunnen inzien van je gebruik en ga zo maar door. Toen ik tegen het zoveelste probleem aanliep en zelfs een video stuurde was het niet op te lossen volgens jullie. Moest maar opzeggen. Dat gedaan een boete gehad…

    Hier was ik het niet mee eens en bedrijf in gebreken gesteld. Betaling keurig middels een aangetekende brief betwist waarna Fenor melding dreigde te maken bij de gemeente van betalingsproblemen. Het bleek zelfs nodig aangifte te doen tegen dit bedrijf.

    Opgelicht door dit bedrijf voor 150 euro + kosten (ongeveer 80 euro). Bij de geschillencommissie doodleuk aangeven dat de verbruiksmanager en het doorgeven van meterstanden niet bij de diensten horen… Zet dat dan ook even trots op jullie website!

    Ik zou klanten afraden klant bij jullie te worden! Vraag eerst goed na wat bij de diensten zit die je van Fenor geleverd krijgt…

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • V
    vanger

    Enkele weken geleden wilde ik bij Fenor een 1-jarig contract afsluiten maar heb me bedacht voor het contract daadwerkelijk inging. Ik was echter net 24 uur te laat, ipv 14 dagen heb ik op de 15e dag gereageerd. En ook al had Fenor nog niets in gang gezet en zou het contract pas 3 weken later ingaan, men vond toch dat ik dan de boete van 100 euro moest betalen. Volgens mij is deze boete meer bedoeld voor mensen die voor het einde van het contract opstappen, niet als de energielevering nog niet eens is ingegaan. Mijn vraag om hier dan ook van af te zien werd beantwoord met een factuur van 100 euro… voor inderdaad: geen levering en het nog niet eens in gang te hebben gezet van een contract. Ja, misschien mag het maar beschamend is het ook als het contract nog niet is ingegaan.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • P
    piet bloks

    slechte levering van energie

    Reageren

    Reageren?

  • R
    Ronald

    Ben erg tevreden over FEnor tot dusver

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?