Zoeken?
Doorzoek de website:

Uw antwoord niet gevonden? Neem dan contact op met een van onze experts.

E.ON

E.ON
Energieprijs

8,1
Klantenservice

8,4
Algemeen

8,4

E.ON AG is een Duits energiebedrijf met sterke marktposities in verschillende Europese landen, waaronder Duitsland, Nederland, België, Rusland en Verenigd Koninkrijk. Het bedrijf voorziet in de productie en levering van stroom en gas aan particuliere en zakelijk klanten in meer dan 30 landen. Inmiddels telt het bedrijf meer dan 26 miljoen klanten en bijna 60.000 medewerkers.

In Nederland staat het bedrijf bekend als E.ON Benelux met ongeveer 2,1 miljoen klanten. Ze zijn marktleider op de zakelijke markt.

Update: E.ON is per 1 mei 2018 overgenomen door Eneco. Dat houdt in dat de stroom- en gasvoorziening per deze datum wordt geregeld via Eneco. Eerder gemaakte tariefafspraken met E.ON worden aangehouden.

E.ON verhandelt en produceert duurzame energie, zoals waterkracht, wind en biomassa. Verder wordt er gebruik gemaakt van aardgas, kolenenergie en kernenergie.

Wat vindt u van E.ON?

Prijs
Klantenservice
Algemeen

46 klantbeoordelingen over E.ON

  • gevraagd naar wat is het verschil van Duo en Gezin ivb. met prijs verschil

    bert -

    Schrijf een reactie op: bert

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Geen problemen met E.On gehad.

    Goede prijs? Me niet geheel transparant.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Wim Oosterling -

    Schrijf een reactie op: Wim Oosterling

    Het e-mailadres blijft prive.
  • goede betrouwbare leverancier

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    heleen s Schakel -

    Schrijf een reactie op: heleen s Schakel

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Tot nu toe geen klachten gehad, ook niet bij het overstappen van vorige naar huidige leverancier.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    GR v Maenen -

    Schrijf een reactie op: GR v Maenen

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Nooit problemen, prettige afhandeling bij overstap vanaf vorige leverancier.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    G. Van Maenen -

    Schrijf een reactie op: G. Van Maenen

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Was 2 jaar geleden veruit de goedkoopste bij de energieveiling. Probleemloze overstap. Vriendelijke mensen.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Dick -

    Schrijf een reactie op: Dick

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Zeer betrouwbaar en hele goede service

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Yvonne Timmer -

    Schrijf een reactie op: Yvonne Timmer

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Wij zaten eerst bij de nederlandse energiemij maar die moesten zonodig tijdens de loopduur van ons contract de voorwaarden wijzigen zodat wij als tussen oplossing naar e-on zijn gegaan, we oriënteren ons nu en het Energie portal is een perfect medium om door de beoordelingen een nieuwe leverancier te kiezen…..

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    D.Lucas -

    Schrijf een reactie op: D.Lucas

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Prijs is goed maar mis het energiegebruik bijhouden op site wat greenchoice wel heeft
    Greenchoice heeft de mooiste site

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    henk -

    Schrijf een reactie op: henk

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Ben heel tevreden over mijn energieleverancier want wordt goed van alles op de hoogte gehouden. Ook heb ik een slimme thermostaat zodat ik nooit teveel energie gebruik en alles via 1 app op mijn mobiel kan beheren. Ook ontvang ik de maandnota digitaal

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Sandra Hendriks -

    Schrijf een reactie op: Sandra Hendriks

    Het e-mailadres blijft prive.
  • goede service, altijd correct aan de telefoon en niet duurder dan andere maatschappijen

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    elisabeth stins -

    Schrijf een reactie op: elisabeth stins

    Het e-mailadres blijft prive.
  • E-ON doet correct wat het moet doen: probleemloos elektriciteit en gas leveren.
    E-ON hanteert redelijke tarieven en heeft vaak aantrekkelijke acties waarvan de consument kan profiteren.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Frans -

    Schrijf een reactie op: Frans

    Het e-mailadres blijft prive.
  • E.ON is al 31 jaren mijn energieleverancier en alles is altijd naar heel tevredenheid verlopen en er zijn nooit klachten mijnerzijds geweest, verdient dus een pluim.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    A Mansveld -

    Schrijf een reactie op: A Mansveld

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Zij regelde de overstap helemaal van mijn vorige aanbieder, kregen een betere prijs en de afwikkeling verder ging moeiteloos. Zeer tevreden!

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Marisa -

    Schrijf een reactie op: Marisa

    Het e-mailadres blijft prive.
  • ben er al vele jaren een tevreden klant

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    s kes -

    Schrijf een reactie op: s kes

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Prijs daalt gestaag mee en wordt steeds goedkoper, hierover ontvang je geregeld een update. Ook krijg je elke twee maanden (bij een slimme meter) een update over je gebruik ivm vorig jaar zodat je kan kijken of je voorschot toereikend is of niet. Ook het contact met de klantenservice verloopt snel en vriendelijk. Verder is het concern erg flexibel bij eventuele problemen om je te helpen.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Jeroen Bloemsaat -

    Schrijf een reactie op: Jeroen Bloemsaat

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Meest goedkope prijs

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Rob Alsem -

    Schrijf een reactie op: Rob Alsem

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Ik ben sinds 17-02-2016 klant bij E.ON en de contacten, welke ik gehad heb met het overstappen zijn allemaal naar tevredenheid geregeld. Geen problemen en dat heb ik elders wel eens meegemaakt. Kortom ik ben dik tevreden!

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    H.A. Rolaff -

    Schrijf een reactie op: H.A. Rolaff

    Het e-mailadres blijft prive.
  • ben zeer tevreden over E.ON nooit geen klachten gehad dus geen andere leveransier vind ik beter als deze vind dit super goed ..

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    geertjedevos -

    Schrijf een reactie op: geertjedevos

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Goede service en klantenservice ze hebben mij fantastisch geholpen toen ik problemen had bij mij vorige energie bedrijf en nu zit ik hier alweer een paar jaar en hebben vaak acties voor bestaande klanten en niet alleen voor nieuwe zoals bij de meeste bedrijven. Dus een dikke 10 voor dit bedrijf

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Yvonne Timmer -

    Schrijf een reactie op: Yvonne Timmer

    Het e-mailadres blijft prive.
  • De prijs is altijd een discussie, je wil minder betalen voor meer, en de leverancier wil minder leveren voor meer. Ergens in het midden kom je uit.
    De overstap kortingen en presentjes vind ik niet zo voor de hand liggend, omdat daarmee branche-vreemde elementen een rol gaan spelen, leuk, maar uiteindelijk wil ik energie kopen tegen een scherpe prijs, liefst zo groen mogelijk.

    Klantenservice heb ik nooit nodig gehad, op zich dus een positief issue voor de maatschappij.

    Algemene indruk is positief, maar feitelijk voor geen enkele maatschappij in Nederland negatief.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    J.M. van Leeuwen -

    Schrijf een reactie op: J.M. van Leeuwen

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Pas overgestapt, dus nog geen concrete mening. Maar tot nu toe over vragen enz heel goed ontvangen en vriendelijk bejegend via de telefoon. Prijs is goed vergeleken waar ik eerst zat. Vele extra’s bv contract voor je ketels enzovoort.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    M.m. Van der Rhee-Joseph -

    Schrijf een reactie op: M.m. Van der Rhee-Joseph

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Vind EON wat prijs betreft goed, was eerst bij een ander. Dus dat ik deze had gekozen zegt al genoeg. Heel goede service. Klantvriendelijk

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Marijke van der Rhee-Joseph -

    Schrijf een reactie op: Marijke van der Rhee-Joseph

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Ik ben vroeger vele male overgestapt en ben soms flink belazerd. Afrekeningen ontvangen met een meterstand die ik op dat moment zou hebben (januari) en ik in augustus van datzelfde jaar nog niet had bereikt. Bij E-on heb ik niet het idee dat ik fout zit. Ik heb er een goed gevoel bij.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    P. Boskamp -

    Schrijf een reactie op: P. Boskamp

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Sinds ik ben overgestapt naar eon ben ik uiterst tevreden over de leverantie.
    De service is goed en je wordt op een vakkundige manier te woord gestaan door de medewerkers van eon.Mocht je onverwachts toch een vraag hebben dan
    staan ze gelijk klaar voor je.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    c.van Dijk -

    Schrijf een reactie op: c.van Dijk

    Het e-mailadres blijft prive.
  • We zijn kortgeleden overgestapt, dus hebben nog geen uitgesproken mening.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Hans Vermulst -

    Schrijf een reactie op: Hans Vermulst

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Goede duidelijke maatschappij, duidelijke overzichten per 2 maanden over het verbruik, gunstige prijs en correcte betalingswijze. Bij vragen snel contact met de klantenservice waar je ook een goed antwoord krijgt.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Jeroen -

    Schrijf een reactie op: Jeroen

    Het e-mailadres blijft prive.
  • E.ON doet wat ik wens.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Wim Oosterling -

    Schrijf een reactie op: Wim Oosterling

    Het e-mailadres blijft prive.
  • De E.ON heeft mij nog nooit teleurgesteld, altijd is alles goed geregeld en ik heb nog nooit klachten gehad ivm toevoer of anderzijds. De klanten service is heel goed en helpt je net zo lang totdat de problemen zijn opgelost, als er die al zijn. Ben al meer als 30 jaren klant en nog steeds tevreden. duim op voor de E.ON

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Nettie -

    Schrijf een reactie op: Nettie

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Na reeds drie maal te zijn overgestapt is de aanbieding voor drie jaar van E-ON voor mij
    de voordeligste gebleken. Door de aanbieding destijds heb ik al een paar jaar een extra korting van € 60,00 (zomaar € 5,00 extra korting per maand) en al tweemaal geld teruggekregen! Zeer tevreden dus.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    f.blom -

    Schrijf een reactie op: f.blom

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Nooit problemen mee gehad. Contact klantenservice altijd vriendelijk en correct.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Arnoud -

    Schrijf een reactie op: Arnoud

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Nergens geen problemen mee. Klantenservice helpt goed waar nodig. Prijs mag altijd lager

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Rob -

    Schrijf een reactie op: Rob

    Het e-mailadres blijft prive.
  • we zijn al vele jaren een zeer tevreden klant

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    simon kes -

    Schrijf een reactie op: simon kes

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Goede service redelijke prijs goede klantenservice snel en adequaat advies

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    H.Hogenbirk -

    Schrijf een reactie op: H.Hogenbirk

    Het e-mailadres blijft prive.
  • ben al jarenlang klant bij e-on ben zeer tevreden zo zelfs dat ik onlangs een 3 jarig contract heb getekend. de service is goed nooit geen storing leuke prijzen als ze iets van mij vragen kortom houden zo

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Ria van Kemenade -

    Schrijf een reactie op: Ria van Kemenade

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Ben al twee jaar klant en ben zeer tevreden, vooral de lage prijs dat E.on hanteert.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Mirugia Canword -

    Schrijf een reactie op: Mirugia Canword

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Was beste aanbieder bij energieveiling.
    Overstapproces verliep perfect.
    Hield ook rekening met verhoogde energiebelasting.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Dick van der Laarse -

    Schrijf een reactie op: Dick van der Laarse

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Al ruim 40 jaar mijn energie leverancier.

    Altijd perfecte levering
    Nooit geen problemen.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Ad van de Meerendonk -

    Schrijf een reactie op: Ad van de Meerendonk

    Het e-mailadres blijft prive.
  • zonnepanelen werden niet vermeld op de jaarafrekening en het bleek dat we van 2 jaren geen teruggave hebben gehad. We gaan nu overstappen op een andere energieleverancier in de hoop dat het daar wel goed gaat.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Inoka -

    Schrijf een reactie op: Inoka

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Ben heel tevreden over deze energieleverancier en ook niet van plan te gaan veranderen.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Marion Simons -

    Schrijf een reactie op: Marion Simons

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Tot nu toe loopt alles goed. Dat liep het bij Nuon ook totdat ik weg ging, toen was het een enorme ellende dus eigenlijk kan ik geen goede beoordeling geven. De Klantenservice heb ik nog niet hoeven bellen, vandaar de algemene indruk een 8 maar klantenservice kan ik immers niet beoordelen. Ik hoop dat alles goed gaat mocht een ander aan het eind van de looptijd een beter aanbod hebben…

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Ellen van der Hoeven -

    Schrijf een reactie op: Ellen van der Hoeven

    Het e-mailadres blijft prive.
  • goede klantenservice hebben ons goed geholpen bij de overstap

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    sandra de keizer -

    Schrijf een reactie op: sandra de keizer

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Een goede concurrent voor de vast leveranciers. Goede prijzen. Veel service. Ook voor aanverwante artikelen zoals onderhoud, slimme ,meters en plaatsen van een nieuwe CV ketels kan je bij hun terecht.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Adrie Roest -

    Schrijf een reactie op: Adrie Roest

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Al jaren bij e.on, nooit geen problemen! Ze zijn goedkoop en bieden groene stroom aan. Fijn dat je de meterstanden kunt doorgeven via een link in de mail naar je eigen pagina.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    Petra -

    Schrijf een reactie op: Petra

    Het e-mailadres blijft prive.
  • Ik zit nog niet zo heel lang bij E.on, maar tot dusver ben ik nog zeer tevreden.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    H isitan -

    Schrijf een reactie op: H isitan

    Het e-mailadres blijft prive.
  • E-on, heb ik nu reeds voor 3 jaar als mijn energie leveraar. Vaste kosten zijn slechts 2,50 per maand voor zowel electra alsmede gas. De gas en energieprijzen vind ik wel wat hoger dan bij andere aanbieders. Maar ik heb nog een contract van 2 jaar. Verder is de klantenservice wel goed te bereiken. In tegenstelling tot mijn vorige aanbieder.

    Prijs

    Klantenservice

    Algemeen

    John Hogerheijde -

    Schrijf een reactie op: John Hogerheijde

    Het e-mailadres blijft prive.