Electrabel

Energieprijs
7,3
Klantenservice
7,4
Algemeen
7,2

Over Electrabel

Electrabel is een energiebedrijf dat sinds 2012 operatief is in Nederland. Electrabel werd al in 1905 opgericht in Antwerpen, maar inmiddels behoort de merknaam tot het Franse moederbedrijf Engie (voorheen GDF Suez). Het Franse bedrijf heeft meerdere elektriciteitscentrales in Nederland, waaronder de Eemscentrale, goed voor een totaalvermogen van bijna 2.500 MW.

Electrabel is vooral actief in België met bijna 3 miljoen klanten. In Nederland heeft de energieleverancier meer dan 150.000 klanten.

Update: Electrabel is in 2015 gefuseerd met Engie en heet nu: ENGIE Electrabel. De activiteiten van Electrabel met betrekking tot energielevering zijn inmiddels overgenomen onder de naam: Engie.

Contact


7,3
Schrijf beoordeling

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Electrabel?

Prijs
Klantenservice
Algemeen

Uw gegevens

34 klantbeoordelingen over Electrabel

  • O
    olthof

    1 maal contact gehad en perfect opgelost, verder tevreden over electrabel

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • C
    c. fiorello

    de afhandeling is beneden alle peil
    eisenstellen ter wijl heleboel mensen hun inkomen later krijgen en nog drijgen als u niet voor die datum betaaltd dan sluiten wij af.
    DIT IS NIET NORMAAL EN IK RAD OOK IEDER EEN AAN OM DE NUON OF ESSENT TE NEMEN

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • E
    E. Zwiers

    Goede service en altijd bereid om je vooruit te helpen, medewerkers erg bereid om een stapje meer te doen voor klant dan bij voriger leverancier

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • B
    Buitendijk

    De overstap van ENECO is vlekkeloos verlopen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • H
    hauer

    goed prijs voor groene energie.Overstap heb ik niets van gemerkt en ging dus vlekkeloos.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • D
    Dwarka

    Het kan allemaal beter. Betere Klantenservice.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • R
    Ruud Wich

    was klant bij hun en zij komen tussen tijds met een ander contract. in de tussen tijd veranderen de tarieven weer. vraag of het contract aangepast kan worden, een medewerker verklaart dat hij dat hij de nieuwe voorwaarde aanpast. na enkele dagen is dat niet gebeurd en bij navraag zegt men dat dit niet mogelijk is. komen hun afspraken niet na

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    G. Muijen

    Door een goede band op te bouwen heb ik ervaren dat je met elkaar het stroom verbruik kunt terug dringen>

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • R
    Ron Weijmer

    Lijkt me een fijn apparaat om te gebruiken. Nu heb ik een Samsung, die doet het ook goed, maar dit zou een prima alternatief zijn. Ik schrijf me graag in voor deze prijsvraag – lijkt me wel leuk !!!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    JP Vandecasserieiet

    Toen ik alleen gong wonen nam ik Electrabel als energieleverancier, omdat mijn ouders dezelfde enegieleverancier hadden dacht ik dat dit de “beste” was.
    Toen ik gepensioneerd ben had ik meer tijd om “energietarieven” te vergelijken. Tot mijn spijt zag ik dat Electrabel niet de goedkoopste was.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • V
    Van hove

    De netwerkkosten zijn ongelofelijk duur. afbetalingen zijn strikt

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • I
    Ikku

    Ben er nog niet zo lang bij maar heb tot nu toe geen op en of aanmerkingen. Is oke zo.
    Ze zijn duidelijk en vertellen me wat wel en of misschien niet verstandig is. Ze denken met de klant mee en dat kan ik wel warderen

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • L
    Leah Bakker

    Lage prijs, duidelijke nota’s, goede klantenservice

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • H
    Houtman

    slechte ervaringen mee tot op heden, drie keer meterstanden door moeten geven ondanks dat ik een slimme meter in huis heb. Daarnaast verschilt de energie prijs bijna niets met andere energie aanbeiders

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    judith

    Wat ik erg waardeer is dat je tussentijds je energieverbruik kunt behouden en de voorschotbetaling kunt aanpassen, zodat je niet voor onverwachte hoge kosten komt te staan. Bovendien word ik altijd vriendelijk te woord gestaan en staan ze open voor betalingsregeling mocht dat nodig zijn. Eens per 2 maanden krijg je via de mail een overzicht van je gebruik. Op je persoonlijk inlogpagina kun je alle informatie vinden en zelf aanpassen. De kosten vallen ook nog mee. Ben zeer tevreden over Electrabel.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • W
    WC Klein Entink

    Energieprij vergeleken met andere maatschappijen, komt deze goed uit de bus. Klantenservice, reageert niet op mails.
    Algemene indruk, ik weet niet of ik hier na een jaar nog bij ben.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • N
    nel hoek

    Ik vind ze heel goed niet duur en goede hulpverlening

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • L
    L.Cranendonk

    ze zijn altijd eerlijk en goedkoop

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • R
    Ratinckx Ronny

    Deze energieleverancier had in mijn directe omgeving én voor mijzelf een negatief imago. Niet waren zij de duurste, maar hun monopolie op de markt, werd duidelijk op meerdere vlakken misbruikt. Veel klanten die vroeger Electrabel als hun energieleverancier hadden, hebben nog steeds een aflossingsplan lopen om “schulden” aan Electrabel te vereffenen. Zonder enige twijfel, bepaalde de monopoliepositie van Electrabel, mede de “schulden”, en erger de interesten daarop. Vanuit dit gegeven kan ik met zekerheid meegeven Electrabel als leverancier van nutsvoorziening(en) nooit meer als optie te overwegen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • W
    wouters

    loopt vlot maar is duur zoals alle leveranciers

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    andrea oostdijk

    ik vind dat iedereen die het financieel niet breed heeft zowiezo dag en nacht tarief moet verkrijgen

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • B
    Bert

    Heb zonnepanelen ,betaal teveel, firma luistert niet.Schiet niet echt op zo, maar krijg achteraf natuurlijk wel mijn spaarpotje terug

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • N
    N.Cranendonk

    ze zijn goed en goedkoop

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • P
    P.V. The

    scherpe, concurrerende prijzen
    geen problemen met levering

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    G de Graaf

    Jaren geleden zijn we overgestapt naar Rendo , dat is later Electrabel geworden de naam is veranderd maar de service niet We hebben nooit klachten gehad en zijn dan ook een zeer tevreden klant.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • P
    PJM van den Bogaard

    niet zo duur
    ik heb geen kontact gehad met de klanten sevices

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Maarten

    Lekker goedkope stroom

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    j.ros

    Nog nooit een klacht gehad.
    Telefonisch beleeft en vlot geholpen bij een vraag.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    Jan de Hart

    prijs en kwaliteitsverhouding prima !

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • P
    parmentier

    reeds jaren klant en nog geen behoefte om over te stappen

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    jolanda boerrigter-talen

    Hoewel ik het idee heb dat electrabel niet de goedkoopste is, hebben we nooit problemen met de energieleverancier gehad.Mijn algemene indruk is dan ook goed, nooit problemen met de standen opgeven of de jaarafrekening.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • P
    pasmans lucien

    Nooit probleem gehad

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • C
    Cornelis van der Spek

    Mijn toelichting is vooral gebaseerd op de klantenservice en de algemene indruk. Qua klantenservice vindt ik het super goed. In de afgelopen jaren heb ik een aantal keren telefonisch contact gehad en altijd werd ik super geholpen en daarbij ook naar volle tevredenheid. Mijn algemene indruk is dan ook dat het personeel waarmee ik altijd contact heb gehad via de telefoon altijd super netjes en behulpzaam waren en als ze iets niet konden beantwoorden dat ze netjes vroegen of ze dit even konden en mochten navragen en dan kreeg ik alsnog keurig antwoord op mijn vraag. Dit is voor mij de service waarvan ik hou. Met vriendelijke groet,
    Cornelis van der Spek

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • R
    R.V. Soekhram

    Prijs is redelijk, klantenservice kan beter meer en goed getrainde medewerkers voor de rest prima. Indruk mee te leven bedrijf.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?