easyEnergy
Totaalscore
Energieprijs
Klantenservice
5,9
Algemeen
5,9
Over easyEnergy
EasyEnergy is een onderdeel van de Britse EasyGroup, waar ook EasyJet onder valt. De handelsnaam werd op 28 maart 2017 opgericht. De aanbieder wil zich vestigen op de Nederlandse markt en deze eerlijker en transparanter maken.
EasyEnergy koopt haar energie in op de Europese Gas- en Elektriciteitsmarkt en verkoopt deze tegen inkoopprijs door aan haar klanten, zonder winstopslag of verborgen kosten. Met andere woorden, aan het directe verbruik van de klant wordt niets verdiend. Er zijn echter wel vaste maandkosten, namelijk 5 euro per maand voor stroom en 5 euro per maand voor gas.
De geleverde stroom van easyEnergy is afkomstig van Europese windmolens. Er zijn geen ambities om zelf duurzame energie op te wekken.
JJoopDr – 11 maart 2023
Prijs
Service
Algemeen
Slechts enkele maanden aangesloten en geen spijt, Eneco was vele malen duurder!
WWim J. – 25 februari 2023
Prijs
Service
Algemeen
Zeer duidelijke nota’s. Prima inzicht in het verbruik via de website. Nog geen enkele aanleiding gehad om contact op te nemen met de klantenservice. Zeker aan te bevelen als energieleverancier!
RRobDH – 11 februari 2023
Prijs
Service
Algemeen
Allang een variabel contract, maar lijkt nog steeds de minst dure leverancier.
Prijzen zijn uiteraard overal te hoog
SSan – 27 januari 2023
Prijs
Service
Algemeen
Overdreven hoge voorschotten en worden niet verrekend. Zogenaamd lage prijzen, maar ik betaal 2x zoveel lijkt het. Ben zsm weer overgestapt.
Qqueen – 22 januari 2023
Prijs
Service
Algemeen
Een goede prijs voor de energie en een duidelijk overzicht op de jaarnota.snel en duidelijk en vriendelijk personeel aan de telefoon,je vragen worden goed beantwoord.
Bbianca – 14 januari 2023
Prijs
Service
Algemeen
ik heb nog nooit problemen ondervonden noch met levering nog met rekeningen.
Ppeggy jansen – 14 januari 2023
Prijs
Service
Algemeen
Betrouwbare energieleverancier. De nota’s kloppen altijd en de klantenservice is goed te bereiken en vreindelijk.
Jjohhny – 19 december 2022
Prijs
Service
Algemeen
welke klanten service?
Van 5 steren naar 1 in 2 maanden
is puinhoop daar. voorschot overdreven hoog schatten je je gewoon voor 3 x wat je per maand verbruikt in .
.En verrekenen het teveel betaalde niet ??
over stap naar andere leverancier al in werking gezet
HHD – 18 december 2022
Prijs
Service
Algemeen
Voorschot word overdreven hoog ingeschat. Worden bedragen afgeschreven zonde factuur. Heel slecht bereikbaar per mail en telefonisch helemaal niet.
GGvD – 30 oktober 2022
Prijs
Service
Algemeen
Zit al jaren bij easyEnergy, nooit een probleem mee gehad, ook nooit aanleiding gehad om hun klantenservice te benaderen.
De facturen zijn altijd helder en duidelijk, incl. wat mijn zonnepanelen hebben teruggeleverd. Je betaalt echt dagprijzen en naar gebruik, dus schommelingen in de energieprijzen zie je ook direct terug in je rekening.
FFred – 27 oktober 2022
Prijs
Service
Algemeen
Je kunt niet in contact komen, alleen per email en daar wordt niet op gereageerd.
Probeer al weken een antwoord te krijgen.
De prijsstelling is conform andere aanbieders.