Waar ben je naar op zoek?

DGB Energie

Totaalscore

Energieprijs


3,6

Klantenservice


3,7

Algemeen


3,6

Over DGB Energie

DGB profileert zichzelf als een dienstverlenend bedrijf binnen de agrarische sector. In 2006 is het bedrijf begonnen als energieleverancier. Destijds werd vooral gebruik gemaakt van stroom opgewekt in gas- en kolencentrales, maar tegenwoordig wordt er grotendeels stroom geleverd door het verbranden van biomassa.

DGB produceert zelf geen energie, maar koopt stroom in op de energiemarkt.

Kan het goedkoper?

330 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van DGB Energie?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • AA – 07 augustus 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Tot twee maal toe zijn we gebeld met de vraag of de overstap goed bevallen is.

    Bij de eerste gesprek hebben we aangegeven dat we misleidend zijn door te stellen dat er geen overgang zou zijn bij de bestaande leverancier, na uitdrukkelijk bevestiging van geen overgang, alleen goedkoper tarief, heeft mijn vrouw ingestemd met de actie. We zijn nu door een leugen extra kosten kwijt omdat we bij de oude leverancier willen blijven en omdat we nu minder terug krijgen voor onze energie opwekking.

    Bij het tweede gesprek was het nog veel gekker.
    Na gezegd te hebben dat wij niet tevreden waren met de gang van zaken, hield jullie moeilijk te spreken/verstaande jonge man zomaar direct de horen verbrak hij de lijn.

    Wat een raar gedoe bij DGB energie
    Is dit nu jullie klantvriendelijkheid!

    Reageren
    • Rrenee – 25 augustus 2020

      waarom beoordeeld u ze met uitstekend en 5 sterren als u zo opgelicht bent? ik ook hoor, dus ze kregen 1 ster

      Reageren
  • YY – 06 augustus 2020

    Wat een oplichters. Bellen onder de naam van mijn huidige energieleverancier. Zeggen dat je een jaarcontract krijgt maar dat blijkt 5 jaar te zijn. Dat je op deze manier een bedrijf wilt runnen. Dieptriest. Ik heb de boel binnen 14 dagen geannuleerd. Mijn klacht meteen neergelegd bij het programma Opgelicht en Tros Radar. Alle mailwisseling en correspondentie liggen al bij hun. Ze hebben het al in behandeling genomen.

    Reageren
  • TTweeling#79 – 28 juli 2020

    Ene mevrouw Sonja van M , ( achteraf is dat is Iemand van DGB energie ) belt een aantal malen met een 010 nummer , doet haar verhaal over goedkope zakelijke energie , hoeveel wij gaan besparen ,. Doet alsof zij van Liander, Vattenfall is Bij vraag om meer informatie krijgen wij een “offerte” via de mail toegestuurd met een link ; deze hebben wij niet geopend , immers , wij hebben geen offerte aangevraagd ; tevens krijgen wij een sms met een bedankje dat wij een offerte hebben aangevraagd??? . De mevrouw belt na enkele dagen weer , doet haar verhaal weer , Als ik zegt geen interesse te hebben en tevreden ben met mijn huidige maatschappij Vattenfall , ,geeft zij aan dat zij mijn toestemming niet nodig heeft om mijn huidige contract te veranderen in een contract bij hun ( DGB ) , Dat we (zogenaamd) een offerte hebben aangevraagd en dat wij vanaf volgende maand een rekening van DGB zullen ontvangen en niet meer van Vattenfall . Dit zou zo in het contract staan dat wij bij Vattenfall hebben afgesloten ??? en zij van DGB is bevoegd om zonder onze toestemming dit in te zetten en ons over te zetten op DGB , omdat dat goedkoper zou zijn en het ons erg veel geld per jaar zou opleveren , .Ik heb een paar maal duidelijk aangegeven dat wij hier niet gediend zijn en geen belangstelling hebben , waarop de persoon zegt dat zij niet vraagt om mijn belangstelling , interesse of mijn toestemming , omdat het reeds in gang gezet is . Ik heb met klem aangegeven geen toestemming te geven hiervoor , ook een paar maal duidelijk gezegd dat ik niet van energiemaatschappij ga veranderen . Zo ging het gesprek heen en weer . De mevrouw kwam zelfs eerst met doen alsof zij van Vattenfall was , daarna met dat het niet uitmaakte bij welke energiemaatschappij ik aangesloten was , en dat zij geen energiemaatschappij waren , maar wat, kon ze ook niet zeggen , maar dat ik automatisch overging naar DGB . Ik snapte er niets meer van
    Ook heb ik aangegeven het telefoongesprek opgenomen te hebben . Hierop werd die mevrouw erg onaardig ; gaf aan dat ik een flexibel tarief bij Vattenfall had en dat ik veel meer ga betalen en dat ik aan het eind van het jaar niet moet komen huilen bij hun (??) Ik zei nogmaals dat ik niets had ondertekend , ik geen post van Vattenfall had ontvangen dat ik moest overstappen naar DGB en dat ik geen toestemming gaf voor overzetten van het contract naar DGB . Ook dat ik niets met hen te maken wilde hebben en er klaar mee was . Een en al misleiding , als je naar hen luistert . Advies : meteen afbellen als je gebeld wordt door hun . Heb een klacht ingediend .

    Reageren
  • Aanja – 27 juli 2020

    Service

    Algemeen

    Pakken het heel slim aan was er bijna ingetrapt deden zich voor als zijnde dat ze namens Delta belde zijn echte drammers heb verschillende xren aangegeven dat ik van het werk kwam en wilde gaan koken en dus geen zin en tijd had in hun praatjes maar toch blijven doorgaan toen ik een mailtje van ze kreeg en ik aangaf dat ik de boel eerst eens wilde checken kreeg ik een Peter aan de telf die zich voordeed als een leidinggevende en ook zei dat van Delta belde weliswaar niet van het hoofdkantoor,ik gaf aan dat ik hier nu geen zin in had want ik kwam van het werk en wilde nu wel eens gaan koken vroeg hijwat ga je eten opdat moment was ik er klaar mee en zei gaat je geen moer aan toen werd hij boos zo spraken we gvd niet door de telf en hij zou er melding van maken heb vervolgens de verbinding verbroken !!! Maar ben blij dat ik nog niet op accepteren had gedrukt en ben ik ook niet van plan de eikels

    Reageren
  • JJ Bijma – 23 juli 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Het zijn drammers en onbeschofte mensen . En om de hete brij heendraaien. Als ze bellen ophangen

    Reageren
  • KKuzi – 23 juli 2020

    Geen stèren voor deze mensen voel me zwaar in de maling genomen door deze mensen dan weer bellen dat ze me perongeluk in de verkeerde plaats hebben ingeschreven dan moet je ze weer zelf bellen omdat ik een mail krijg met de verkeerde adres Dan weer steeds bellen met een ander verhaal over. Dat ze Weer lageren kosten hebben Dan weer later bellen met een dreiging als je Na iemand anders overstapt dan krijg je een boeten

    Reageren
  • RRoderik – 16 juli 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Pure oplichters!!!!!
    Na een lang gesprek met leugen na leugen sturen ze je een app en mail. Hierin moet je ergens op klikken. Ik zei dat ik dat niet doe, zomaar ergens op een link klikken.
    Stemming sloeg volledig om!!
    Van gespeeld aardig tot aggresief!

    Reageren
    • DDrer – 17 juli 2020

      Zelfde ervaring

      Reageren
      • GGer-Jan bolwerk – 24 augustus 2020

        Zelfde ervaring

        Reageren
  • GGedupeerde – 15 juli 2020

    Ik kan hier geen sterren aan geven wat een afzetters en als je je incasso stopzet nog dreigen met kosten. Leuke voorstellen doen en uiteindelijk het dubbele kwijt zijn dan wat ik bij een ander kwijt ben. MENSEN NOOIT NAAR OVERSTAPPEN

    Reageren
    • AAngelo – 03 augustus 2020

      Ik heb op het moment ook de incasso stop gezet omdat we per 19 juli over zijn naar Essent. Toch halen ze nog doodleuk de voorschot van augustus eraf.

      Wil graag weten hoe dit bij jou afgelopen is?

      Met vriendelijke groet Angelo.

      Reageren
  • Sstefan de boer – 14 juli 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    vreselijk bedrijf. Ernstige misleiding aan telefoon. Voordoen als onderdeel van Eneco. Schandalig hoe ze mensen onbewust willen laten overstappen

    Reageren
  • RRob Groen – 14 juli 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zeer slecht bedrijf, 20 minuten aan de telefoon maar ben er gelukkig niet in getrapt. Het begint met een verhaal over Stedin en hun lagere tarieven maar dan komen ze met een betere energieleverancier want Eneco waar ik al jaren bij ben staat slechts op een 9e plaats!
    Ik ben er niet op ingegaan en nadat ik dat gezegd had en tevens onze en zijn tijd te kostbaar is om hier mee door te gaan werd er plotseling een bandje afgespeeld met een vrouwenstem, einde gesprek.
    Trap er niet in mensen, pure bedriegerij.

    Reageren
  • IIneke Gebben – 07 juli 2020

    PAS OP PAS OP
    Ook ik ben er helaas ingetrapt via het consumentenloket.In mij hebben ze me aan gemeld niks meer gehoord.(15 Juni pas contract gehad via de mail).Inmiddels al overgenomen door een ander.(21 Mei contract )
    Ze hebben nu 2maanden af geschreven en de derde staat klaar.Ze zijn NIET MIJN LEVERANCIER maar schrijven wel af.Bellen helpt niet mailen helpt niet.Heb nu contact met mijn advocaat en geen bericht voor Vrijdag word de boel in werking gezet.
    Degene die zeggen dat het een goed bedrijf is zonder problemen mmm die werken er zelf zeker zeggen dit voor promotie.De meerderheid heeft problemen met deze RATTEN

    Reageren
  • SSami – 03 juli 2020

    Algemeen

    Beste Mensen! PAS OP!!
    Ik ben hier ook ingetrapt, de voorwaardes telefonisch komen niet over een met de voorwaardes in t contract. hele verkeerde voorlichting. Ik hoefde niks te regelen overstap boete wordt betaalt etc. Nu komt t 1 ik vond de voorwaardes in Spam, en daarbij moest ik een declaratie formulier invullen.. dat is mijn niet vertelt, want ik hoefde niks te doen. Dus er wordt hele verkeerde informatie verstrekt. en de voorwaardes blijken heeeel anders.
    Is de handtekening rechtgeldig online?? Hoe kom ik hier vanaf. Wat een klote bedrijf! Maffia praktijken. En met smoesjes komen ze aan nou de voorwaardes kunnen afwijken mevrouw, nou dit klopt niet tussen bedrijf verstrekt foute informatie amders zou ik toch niet in zee gaan met dit klote bedrijf! en de telefoon wordt zomaar opgehangen door ene Simone de enige Simone die bij DGB werkt als ik vraag om haar volledige naam. Want ze had mij vertelt dat ze klacht zou gaan indienen
    NOOOIT MEER DGB HEB NOG NOOIT ZO N SLECHTE ERVARING MEEGEMAAKT TELEFONISCH ALS MET HET TUSSEN BEDRIJF! LEUGENAARS. mensen in de maling nemen in kwestbare tijden!
    WEES GEWAARSCHUWD MENSEN!
    Maar ik ga hiervan werk maken!
    Mensen bedonderen, hoe durven jullie!

    Reageren
  • PPiet Matthes – 26 juni 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Werd telefonisch benaderd door een verkoper van energie en hij begon als altijd met zijn verkooppraatje, ik kapte hem af met de mededeling dat ik niet wenste over te stappen en ik bij mijn huidige leverancier een goed contract heb. En toen werd de grote zwendelkaart getrokken, Nee meneer u stapt niet over wij behoren tot het zelfde concern als uw huidige leverancier en wij bieden u als goede klant de gelegenheid om tegen een gunstiger tarief gas en stroom af te nemen. Oké mijn interesse was gewekt en had niet in de gaten dat ik grofweg voorgelogen werd. Gewoon een klip klare leugen . Voor dat ik het door had dat ik geoorringelt werd was ik dus overgestapt naar DGB (De Grote Boevenclub) Ik kwam hier achter toen ik een brief met opzegvergoeding kreeg ????? Direct actie ondernomen en het contract herroepen, krijg je paar weken later twee rekeningen van DGB van totaal €259,95 Gevraagd waar deze bedragen uit opgebouwd zijn(ik kon ja onmogelijk €260 verbruikt hebben in 9 dagen , en ja hoor 2 x €125 boete en €9.95 verbruik. Leuk clubje, niet ? Protest aangetekend en met rechtszaak gedreigd, heeft geholpen !!!! Boete kwijtgescholden en € 9,95 betaald ,niet dat ze het verdienden doch ik ben eerlijk persoon wat ik verbruik betaal ik ook. Dus je bent gewaarschuwd, laat je niet oorringelen

    Reageren
    • TTweeling#79 – 28 juli 2020

      Heb eenzelfde ervaring gehad , mail gehad toen ik om meer informatie vroeg , bleek offerte te zijn , met link, niet op geklikt. Kreeg ook een sms met bedank voor offerte??? Nooit aangevraagd Ze zijn erg agressief bezig ,en dat dit allemaal zomaar kan , Praten je onder de tafel ,als je niet oppast zit je aan een contract vast

      Reageren
      • Ss. mast – 20 augustus 2020

        dit heb ik ook. ALs ik verder niets doe met de offerte, is er dan niets aan de hand? Ik wil hem eigenlijk niet openen,maar vraag me af of ik dan niet alsnog ergens aan vast zit

        Reageren
  • AA Heus – 24 juni 2020

    Prijs

    Algemeen

    werd gebeld door eneco,dat ze een goed aanbod hadden voor hun vaste klanten.voor 5 jr maar kon evt wel vroeger stoppen zonder boete .energie en gas hadden ze verlaagd omdat ze geen klanten wilden verliezen .op een bepaald moment moest ik mijn bankrek nr geven wat ik raar vond want ik ben al klant bij ze .maar goede praters ,ze zaten in een ander scherm vandaar .. toen moest ik via een appj eiets accepteren en ondertekenen ,alleen toen verscheen er een andere naam daar schrok ik van ,dus ik vroeg of e me later konden terug bellen omdat ik het even wilde overleggen met mijn man .Toen werden ze wat agressiever .ik was al over geschreven dus wat deed ik moeilijk.uiteindelijk heb ik het gesprek afgebroken .Eneco gebeld ..zij waren het niet geweest hadden geen prijs verlging en ook geen 5 jarig contract.gelukkig nog niet getekend en hun mail afgewezen .Het zijn fraudeurs!!

    Reageren
  • RR.B. – 22 juni 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Agresieve verkoop tacktiek van een of ander collectief die zeggen dat je goedkoper uit bent en gratis kunt overstappen. ondanks dat accoord gegeven wetende dat ik me binnen 2 weken kon herroepen. Na wat onderzoek heb ik besloten binnen 2 weken met hun eigen herroepingsformulier te herroepen.
    Tot mijn verbazing kreeg ik alsnog een eindafrekening (met 250,= boete) van mijn “vorige” leverancier. Bellen met dgb en ze meende dat ik 2 dagen te laat had herroepen wat met mail historie te weerleggen was. Ze proberen het gewoon..!
    Ze beloofden alles terug te draaien. Tot alweer mijn verbazing kreeg ik telefoon van mijn “oude” leverancier waarom ik over was gestapt…??! Gelukkig regelt mijn “oude” leverancier de herroeping nu.
    Samen gevat….
    Ik zeg NEE tegen DGB.!

    Reageren
  • AAnton – 22 juni 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prima en degelijk.

    Maar volgende keer stap ik over via vergelijkingssite. Kortingen zijn dan hoger. Werkt DGB samen met vergelijkers?

    Reageren
  • AAaaa – 18 juni 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Verschrikkelijk. Ze laten je aanmelden maar zijn niet geschikt voor particulier. Achteraf was ik ipv €200,- per maand €400,- per maand kwijt. Trap er niet in.

    Reageren
  • JJ.M van Kleef – 07 mei 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Hele rot ervaring werkt met een tussenbedrijf om mensen te laten overstappen beloven dat alles geregeld wordt met overname boete s enz.
    DGB verschuild zich daarachter vergoed de boete pas bij de jaarrekening en laat je gewoon met 250 euro schade zitten.
    DGB nooit aan beginnen ben blij als ik er vanaf kan zijn,ga ik terug naar Eneco !!!

    Reageren
    • JJohn Bartens – 23 mei 2020

      Als u geen schriftelijk contract heeft gehad van DGB en deze ook niet heeft voorzien van Uw handtekening is het contract niet rechtsgeldig. U kunt dit inzien op de site van consumenten bond. Staat ook een opzegbrief, welke u kunt downloaden. Weest u beslist niet bang en laat u ook niet bang maken. Ikzelf heb alle reviews gedownload op verschillende sites en ze komen daar beslist als de slechtste leverancier voor de dag. Zijn wel enkele goede reviews, maar zijn denk ik van kenissen en personeel.

      Reageren
  • HHetty Janssen – 05 mei 2020

    Mijn ervaring met DGB energie is vreselijk én bar slecht!
    Ik ben lid geworden na lang zeuren dat ik voordeliger uit zou zijn dan bij mijn huidige energieleverancier, Budget Energie, waar ik echt super tevreden over ben. Na een paar telefoontjes van nee, toch laten overhalen om over te stappen. Na de papieren te hebben ontvangen bleek dat ik €43,00 per mnd duurder uit was dan mijn eigen leverancier Budget Energie.
    Het geld werd al afgeschreven, ik heb gebeld en duidelijk gemaakt dat dit geen eerlijke manier is van zieltjes winnen. Er is overlegd en ze hebben mij uiteindelijk teruggezet naar mijn oude energieleverancier Budget Energie. Maar nu komt het, ik moet wel 2 maand wachten tot het bedrag van €250,09 wordt teruggestort, dat is hun procedure! Uhu, wel gelijk betalen, op 7 april bericht gehad dat alles terug wordt gezet naar het oude en eind mei je geld pas teruggestort krijgen. Mooie procedures, klant is koning. NOOIT WEER DGB, al zijn ze de goedkoopste.

    Reageren
  • JJohan Hollenberg – 30 april 2020

    Ik ben er met open ogen ingetuind. Ik heb nog nooit zoveel betaald aan gas en elektriciteit. Een grote afrader om hierdoor uw energie te laten leveren.

    Reageren
  • IInge van den Heuvel – 28 april 2020

    Slechte ervaring met de telefonische verkoop, verkeerde of halve voorlichting, ze vergeten de helft van de voorwaarden te vertellen, ook is me nooit verteld dat ik gelijk aan een contract van 5 jaar vast zit, bij DGB zelf schuiven ze het af op het ingehuurde bedrijf, ze beloven dat ze de boete bij overstappen vergoeden, “ vergeten” alleen om te vermelden dat je dat verspreid over 5 jaar terug krijgt, zou DGB dan ook iedereen afraden!!!!!

    Reageren
    • EEllen van Beek – 30 april 2020

      Heel herkenbaar. Precies hetzelfde meegemaakt! Dit bedrijf zeker niet aan te raden!

      Reageren
  • FF – 27 april 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ze zijn niet bereikbaar en agressief. Ik wilde twee weken uitstel van betaling. Ze hebben mijn mails (vier) volledig genegeerd. Kreeg ze telefonisch niet te pakken. Ik kreeg wel een agressief mailtje van debiteuren.

    Reageren
  • SSimon – 23 april 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Vanwege alle nieuws tegenwoordig over de lage prijzen en het corona virus toch besloten om overstappen. Ik werd hiervoor gebeld en ben overgestapt naar de DGB. Ik heb dit super positief ervaren, ben er 21 euro per maand op voorruit gegaan en geen kosten bijgekomen! Top service en besparing!

    Reageren
    • HHans – 15 mei 2020

      Ja haha inderdaad. Lijkt het wel op. En bij andere leveranciers is nog wel meer dan € 21,- besparing te behalen in deze tijd.

      Reageren
      • JJohn Bartens – 23 mei 2020

        Staat er nog zo een in de reviews, nog erger zelfs. Dat is dan misschien een korting op de energieprijs van DGB

        Reageren
  • HHakkenes – 22 april 2020

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben onlangs overgestapt naar de DGB energie. Zelf merk ik niks van de overstap alleen dat ik nu een stuk minder betaal dan voorheen bij de Vattenval. Prima service verder.

    Reageren
    • JJohn Bartens – 23 mei 2020

      Bent u er werkzaam?

      Reageren
    • AArno – 09 juli 2020

      Werk je er of fam

      Reageren
  • NNiki Pfeiffer – 22 april 2020

    DGB hanteert agressieve telefonische verkoop. Op de verkoopvoorwaarde staat een regeling boetevergoeding.
    Geen voorwaarden. Achteraf komen er allemaal voorwaarden. Dit is oplichting. Opdringerige verkoper heeft dit ook niet gemeld. Geen probleem opzeg boete krijg je terug. Nee dus, Achter ja achteraf komt dat de aap uit de mouw. Is alleen wel een reden om wel of niet te willen over te stappen. Die verkopers en het bedrijf onbetrouwbaar.
    Woensdag 20 minuten en 50 minuten gewacht op telefonisch contact. Niet gelukt. Bijzonder huiver mee: alle lijnen zijn bezet. Er is 1 wachtende voor u. Druk 0 voor een boodschap. Dit 50 minuten lang en alle lijnen open. Zo hou je iemand aan het lijntje.
    Ik raad iedereen af om maar aan DGB te denken.

    Reageren
    • IInge van den Heuvel – 28 april 2020

      Precies dezelfde ervaring als ik, en dat is een hele slechte, geen DGB meer!!!!!!

      Reageren
    • EEllen van Beek – 30 april 2020

      Hier ook hetzelfde ervaren! Nog nooit slechte ervaringen meegemaakt terwijl wij elk jaar overstappen van energieleverancier. Voor ons ook geen DGB meer!

      Reageren
    • JJohn Bartens – 23 mei 2020

      Ik ga alle sites af waar klachten over DGB gepost worden. Ben er op een verschrikkelijke manier helemaal klaar mee. Kijkt u bij de Consumenten bond, alleen een schriftelijk getekend contract is rechtsgeldig. Meeste mensen worden overdonderd door de volgens mij criminele benadering van mensen door DGB. Vrg John Bartens jb_78_@hotmail.com.

      Reageren
      • GGerrit Spans – 02 juli 2020

        Wij zijn er gisteren ook ingetrapt
        Is een handtekening via de telefoon ook rechtsgeldig?

        Reageren
      • SS – 03 juli 2020

        Beste John,
        Ik ben hier ook ingetrapt, de voorwaardes telefonisch komen niet over een met de voorwaardes in t contract. hele verkeerde voorlichting. Ik hoefde niks te regelen overstap boete wordt betaalt etc. Nu komt t 1 ik vond de voorwaardes in Spam, en daarbij moest ik een declaratie formulier invullen.. dat is mijn niet vertelt, want ik hoefde niks te doen. Dus er wordt hele verkeerde informatie verstrekt. en de voorwaardes blijken heeeel anders.
        Is de handtekening rechtgeldig online?? Hoe kom ik hier vanaf. Wat een klote bedrijf! Maffia praktijken. En met smoesjes komen ze aan,en de telefoon wordt zomaar opgehangen door ene Simone de enige Simone die bij DGB werkt als ik vraag om haar volledige naam.
        NOOOIT MEER DGB HEB NOG NOOIT ZO N SLECHTE ERVARING MEEGEMAAKT TELEFONISCH ALS MET HET TUSSEN BEDRIJF! LEUGENAARS. mensen in de maling nemen in kwestbare tijden!
        WEES GEWAARSCHUWD MENSEN!

        Reageren
        • PPeter – 29 juli 2020

          Ook dezelfde ervaring
          Zeer agressief in de tel verkoop

          Zou juridisch aangepakt moeten worden door de toezichthouder .

          Reageren
      • NNatasja – 24 september 2020

        Beste John,

        Helaas ben ik vanavond ook zo stom geweest om erin te trappen. Hoe hard ik ook altijd roep, dat doe je toch niet, heb ik nu toch mijn handtekening gezet. Na de berichten op deze site te lezen, zie ik gelukkig nergens staan dat iemand zijn rekening geplunderd was, dat is wel mijn angst nu.

        Reageren