DGB Energie

Energieprijs
2,0
Klantenservice
2,0
Algemeen
2,0

Over DGB Energie

DGB profileert zichzelf als een dienstverlenend bedrijf binnen de agrarische sector. In 2006 is het bedrijf begonnen als energieleverancier. Destijds werd vooral gebruik gemaakt van stroom opgewekt in gas- en kolencentrales, maar tegenwoordig wordt er grotendeels stroom geleverd door het verbranden van biomassa.

DGB produceert zelf geen energie, maar koopt stroom in op de energiemarkt.

Contact

  • Lange Spruit 1a
  • 7773 NE Hardenberg
  • (Postadres)

  • 0523 - 683339
  • Van 8:00 tot 17:00
  • (ma t/m vr)

  • info@dgbenergie.nl

2,0
Schrijf beoordeling

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van DGB Energie?

Prijs
Klantenservice
Algemeen

Uw gegevens

13 klantbeoordelingen over DGB Energie

  • S
    Sylvia

    Gebeld en er word mij verteld dat ik ruim 200 euro bespaar op jaarbasis als ik akkoord ga met hetgeen dat zij mij via de mail versturen. Alles zou hetzelfde blijven alleen ik zou minder hoeven betalen.

    Er werd niets gezegd over overstappen of een contract verandering etc.

    Op het moment dat ik vroeg of ik dan nog steeds bij de Nuon zou zitten (daar zit ik nu) was het antwoord dat alleen het logo zou veranderen maar verder niets want stroom bleef nog steeds stroom en gas bleef nog steeds gas.

    Ik hoef in elk geval niet meer gebeld te worden door jullie gluiperige leugenachtige personeel.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    M Kusters

    Wordt gebeld terwijl ik in de auto zit en vertellen dat ik via hun ben overgestapt. Wist ik veel, zat in de auto. Alles moest en zou in de auto, via sms worden verwerkt. Nu ben ik thuis en kan ik alles nakijken, is dus helemaal niet waar. Ik houd niet van leugens!!
    Ook klopte mijn verbruik helemaal NIET!!

    Reageren

    Reageren?

  • M
    Marien

    Onder schimmige voorwendselen proberen je bij je energieleverancier vandaan te halen, ook al zeggen ze van niet, en je een nieuw contract te laten tekenen. Lijken ook veel gegevens van je huishouden te weten. Liever niet de tijd willen geven de offerte te lezen (gezien bovenstaande is duidelijk waarom : list komt dan uit).

    Reageren

    Reageren?

  • A
    Angela

    Wat een waardeloze onbetrouwbare partij! Overgestapt met vele beloften zoals cash back geen boete hoeven te betalen aan huidige leverancier. Die boete zou meteen terug gestort worden, lagere tarieven enz enz. NIETS is WAAR! Trap er niet in, eenmaal overgestapt geven ze niet thuis op bijv deoverstap boete van maar liefst €125-. Schuiven ze de schuld af op de Nederlandse energie verbond (de bellende partij die de overstap regelt) over liever gezegd NIET regelt!!
    Er is alleen contact als je zelf belt nadat je eerst mega lang in de wacht staat en dan geven ze je de opdracht mails te sturen of naar de Nederlandse energie verbond te bellen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Meerdere malen verzocht contact op te nemen naar aanleiding van divers verstuurde klachten. GEEN REACTIE!!! Aantal Sterre

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    Marieke

    Gebeld door hun (fabio) met een smoes van energie nederland,of alles naar wens was ,zei daarop prima etc. Hij wou toch even alles doornemen en het kon 10 euro goedkoper, waarop ik zei nee hoeft niet. Hij deed zich voor of hij van essent was(waar ik bij ben) 3 dagen later mail …welkom als nieuwe klant bij DGB ???? Gelijk essent gebeld dat ik opgelicht was.En ook even met DGB gebeld het werd geanuleerd. Wel even uitgelegt dat ik niet blij was dat iemand zich voor deed of hij van essent was.Wat een oplichters.

    Reageren

    Reageren?

    • M
      Marieke

      Ja hoor en nu weer gebeld na annulering met de vraag waarom. Heb aangegeven ben opgelicht. Nu een smoes verhaal dat ze samen doen met essent bla bla heb weggedrukt en hondsbrutaal bellen ze weer

      Reageren

      Reageren?

  • T
    T.doldersum

    Ga nooit in zee met deze mafia bende .als ze bellen gelijk ophangen. Komt er een verkoper aan de deur gelijk kop tussen de deur en aantrekken.

    Prijs
    Reageren

    Reageren?

  • R
    Richella

    Ik krijg energie van Essent. Kreeg ineens een mail van Essent dat mijn contract was opgezegd. Ik wist van niks. Bleek dat mijn contract was overgenomen door DGB energie. Ik kende deze hele maatschappij niet en ik had hier ook niemand telefonisch over gesproken of aan de gehad. Blijf mooi bij Essent.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • C
    c.janzen

    Op een grove manier telefonisch benaderd om over te stappen naar DGB energie . En ik ben helaas akkoord gegaan . Dag later als nog geannuleerd . En ik kreeg per mail van DGB bevestiging van annulering .
    Ja hoor 2 weken later een mail met bevestiging aanmelding met de zelfde contractgegevens die geannuleerd zijn . Opzeggen per telefoon is niet mogelijk . Ik heb een uur aan de telefoonlijn aan de wachtlijn gehouden . Ook inspreken voor een bericht is niet mogelijk . Alsnog een paar maal geprobeerd telefonisch te bellen maar zonder resultaat .Onbereikbaar per telefoon . Dan maar een mail met bewijs van annulering versturen . maar voor alsnog geen reactie . Mensen kijk uit . Als u gebeld wordt door of voor DGB energie direct ophangen .

    Reageren

    Reageren?

  • R
    Rachida Taoukil

    Dgb heeft me opgelicht Hun staan in de rode cijfers bij de consumentenbond
    Heel Jammer dat ze miij een contract hebben aan gesmeerd Had ik eerder moeten weten !
    Zou pas in januarie een cotract krijgen
    Maar door hun kan ik door een hele hoge boete vn me oud leverancier me huis niet meer betalen!
    Dat bedrijf gaat voor cijfers halen niet voor hun consumenten
    Ik wil hier werk van maken Dit komt bij de minister op de tafel te liggen Want daar is al bekend van de duistere praktijken van dgb
    2x in 1 maand gas en enegerie afschrijven hoe durven ze! En een boete waar ik niet on vroeg Gaat me veel te ver dit allemaal

    Reageren

    Reageren?

    • A
      Astrid Kampert

      Ik heb precies hetzelfde. Ik was overgestapt naar dgb en kreeg spijt. Ik terug naar energie direct. Zij zouden dgb bellen om t te stoppen. Nu kreeg ik gister einde jaars afrekening van dgb maar ook 3 en 9 maart hetzelfde. Ik belde, krijg geen reactie. 2 x mail gestuurd, geen reactie. Weet niet wat ik moet doen. T geld word er wel afgehaald.

      Reageren

      Reageren?

      • P
        Petra

        Ben ook lid gemaakt…via de telefoon..heb nooit iets toegezegd..maar bij DGB hoeft dat blijkbaar niet..5jaar lid is mij aangesmeerd en 2 maal maandpremie in automatische incasso..te gek voor woorden..bellers zijn ook zeer agressief..niet intrapen..petra

        Reageren

        Reageren?

  • J
    Jeltje Cals

    Een zeer agressieve medewerker van DGB belde mij met de mededeling dat mijn huidige contract afloopt (bij een andere leverancier) en dat ik voor minder geld kan overstappen. Bovendien zou mijn huidige leverancier onderdeel zijn van DGB. De man noemde een huisadres waar ik 3 jaar geleden vertrokken ben. Hij eiste bijna een mondeling akkoord via de telefoon. Ik vroeg een e-mail. Hij bleef aan de lijn tot ik de e-mail binnen had en opnieuw dwong hij mij bijna om de offerte goed te keuren. De kop in de e-mail luidt nu Nederlands Energieloket.
    Hij vond het nog zielig voor zichzelf ook, als ik niet akkoord zou gaan.
    Ik ben niet akkoord gegaan en ik ben heel boos over deze manier van klanten kapen.

    Reageren

    Reageren?