Clean Energy
Totaalscore
Energieprijs
7,1
Klantenservice
7,8
Algemeen
7,5
Plus- en minpunten
- Groene stroom en CO2-gecompenseerd gas
- Alleen offerte op aanvraag
Over Clean Energy
Clean Energy is een groen energiebedrijf die levert aan particulieren, ZZP’ers, MKB’ers en grootzakelijke klanten. De stroomvoorziening is 100 procent duurzaam en de gaslevering is CO2-neutraal middels een compensatie. Verder claimt Clean Energy een zeer scherp tarief aan te bieden.
KK. van Randen – 25 mei 2021
Prijs
Service
Algemeen
Nav telefonisch contact met Daphne weer op de hoogte van eindnota, alles weer duidelijk.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 17 juni 2021
Beste mevrouw van Randen,
Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen.
Met vriendelijke groet,
ReagerenKlantenservice Clean Energy
KKevin – 22 mei 2021
Prijs
Service
Algemeen
Verkoper was zeer beleefd heeft netjes alles vergeleken op tarieven ik ga 324€ op jaar basis besparen. Zeer tevreden en zeker een aan rader.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 11 juni 2021
Goedemiddag Kevin,
Dat is goed om te horen dat je zo tevreden bent! Mocht je nog vragen hebben schroom dan niet om contact met ons op te nemen!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenMM. Akdag – 18 mei 2021
Prijs
Service
Algemeen
Er ging iets niet helemaal zoals het zou moeten gaan waarna ik met de klantenservice heb gebeld en mijn wensen neergelegd. Dit werd zeer snel en vakkundig opgelost door Gladys de Bruijn.
Top, dank je wel Gladys!
Groetjes
ReagerenMurat
KKlantenservice Clean Energy – 19 mei 2021
Beste heer Akdag,
wat een mooie review om te lezen, hartelijk dank hiervoor!
Fijn te vernemen dat alles netjes voor u is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenJJo – 12 mei 2021
Prijs
Service
Algemeen
Zoals ik hoor is iedereen tevreden maar dan heb ik een of andere schooier aan de lijn gehad want die noemde mij een rare man en andere verwoordingen die ik niet zat vertalen voor mij een dikke 0 ,prijsgewijs maakt het me niet uit, hoeft voor mij niet meer..onbeschoft volk diegene die je bellen…
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 18 mei 2021
Beste Jo,
wat jammer te vernemen dat u niet tevreden bent. Echter hebben wij zelf geen verkoopafdeling of bellen we zelf mensen op. Helaas kunnen we dan ook niet voor u nagaan door wie óf welk bedrijf u gebeld bent.
Het is in ieder geval geen medewerker van Clean Energy.
We zouden hierover graag met u in contact willen komen om dit verder met u te bespreken .
Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 16:00 uur bereikbaar).
We vernemen dan graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenSSylvia – 12 mei 2021
Prijs
Service
Algemeen
Mijn overstap was op een niet rechtmatige wijze tot stand gekomen. Hierdoor moest ik een boete betalen. Toevallig had ik contact met de klantenservice over iets anders. Het gesprek kwam op de rare overstap. “Als u het goed vindt dan kan ik dit laten uitzoeken” ja natuurlijk vond ik dat goed. 2 weken later een mail dat de overstap idd niet rechtmatig was en alles werd teruggedraaid! Ik wist niet eens dat dit kon.
ReagerenMijn dank is groot en ze verdienen een dikke 10. Ze staan bovenaan mijn lijst wanneer ik wil overstappen.
KKlantenservice Clean Energy – 18 mei 2021
Beste Sylvia,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw review. Dit waarderen wij zeer! We hopen u dan graag een andere keer te mogen verwelkomen als klant van Clean Energy.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenNNienke – 11 mei 2021
Prijs
Service
Algemeen
Snel en prettig geholpen door Patrick!
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 12 mei 2021
Beste Nienke,
ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw review. Fijn te horen dat het contact naar wens is verlopen!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenDDaryl van Vliet – 11 mei 2021
Prijs
Service
Algemeen
Zeer klantvriendelijk en helpen zoals je geholpen wilt worden . Mijn ervaring met clean energie is daarom ook met 1 cijfer te noemen en dat is een dikke vette 10+. ( en dit terwijl ik niet eens klant bij ze ben geworden).
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 12 mei 2021
Beste Daryl van Vliet,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw review en het mooie cijfer. Dit waarderen wij zeer! We hopen u dan graag een andere keer te mogen verwelkomen als klant van Clean Energy.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenFF.A v.d.Heuvel – 10 mei 2021
Ik ben erg prettig te woord gestaan.Ben naar tevredenheid geholpen.Mijn dank daarvoor.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 12 mei 2021
Beste F. A.. van den Heuvel,
wat fijn te vernemen dat het contact met onze medewerkers goed is verlopen, dank u voor het delen van uw ervaring!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenVVictor Bockweg – 07 mei 2021
Prijs
Service
Algemeen
Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice van Clean Energy. Mijn probleem, herhaaldelijk niet kunnen inloggen is tijdens het gesprek prima en vriendelijk opgelost! Waarvoor dank en complimenten
ReagerenFF van Dam – 07 mei 2021
Service
Ik ben onterecht bij C E terecht gekomen, waardoor ik weer een boete moest betalen. Gelukkig hebben zij het voor mij opgelost. Dank daarvoor.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 07 mei 2021
Beste F van Dam,
Hartelijk dank voor het doorgeven van uw review en ervaring. We vinden het fijn te vernemen dat alles voor u naar wens is opgelost!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenKKuijpers – 07 juni 2021
Heeft u meer geluk dan ik
ReagerenIk word maar steeds afgescheept
Dat ik prive dingen moet doorsturen
Heel raar allemaal 1 jaar wachten om de boete vergoeding te krijgen
TTheo kersten – 06 mei 2021
Prijs
Service
Algemeen
Ik was door tussenkomst van “het Landelijk Collectief” bij Clean Energy terecht gekomen, goede prijzen, prima behandeling, echter het collectief heeft er een ondoorzichtige situatie met meerdere leverancier van gemaakt. Dit allemaal buiten de schuld van Clean Energy, met name mevrouw Daphne Wijsbeek heeft er veel energie ingestopt om het uiteindelijk, door overeenkomsten elders, binnen aanvaardbare banen te lijden, met helaas een annulering van de overeenkomst met Clean Energy tot gevolg, chapeau..
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 07 mei 2021
Beste Theo Kersten,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring. Fijn te vernemen dat het contact bij ons verder naar wens is verlopen en we heten u graag een andere keer welkom als klant van Clean Energy!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenPPierre – 04 mei 2021
Goedemiddag,
bedankt voor de uitleg, nu kan ik verder.
Met vriendelijke groeten,
Pierre Franssen
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 05 mei 2021
Beste Pierre Franssen,
bedankt voor het doorgeven van uw ervaring, goed te horen dat de uitleg verder naar wens was!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenSSara – 03 mei 2021
Prijs
Service
Algemeen
Vanmorgen gesproken met Daphfne voor het aanmaken van een account, goede uitleg gekregen en account nu kunnen aanmaken! Bedankt!
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 05 mei 2021
Beste Sara,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring met onze medewerker, fijn te vernemen dat alles naar wens is verlopen!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenMMevr. G.M. Tros – 26 april 2021
Prijs
Service
Algemeen
Ik heb de contacten met de clientenservice als zeer prettig beschouwd en jullie hebben mijn klacht over de overname van budget energy naar clean energie door het call centre
Reagerengoed afgehandeld en ik wil u daarvoor bedanken.
KKlantenservice Clean Energy – 29 april 2021
Beste mevrouw Tros,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw mooie review, dit waarderen we zeer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenRRoland van der Horst – 23 april 2021
Geachte klanten services,
Heb een aantal reviews gelezen en het komt er op neer dat het probleem bij de tussenverkopers ligt.
Ik heb nog geen contract bij jullie maar heb (per mail) een offerte ontvangen van de inderdaad vervelende verkoper/tussenpersoon. Die mail was een grote uitzondering.
Kan ik niet rechtstreeks zaken doen met jullie. Volgens de verkoper is alleen een 4 jarig contract mogelijk.
ReagerenIk kreeg een aanbod met deze tarieven: (en die zijn lager als mijn huidige aanbieder), kloppen deze?
Stroomtarief normaal p/kWh € 0,08470 p/kWh
Stroomtarief dal p/kWh € 0,07381 p/kWh
Vaste kosten stroom € 7,56 p/mnd
Gastarief € 0,30129 p/m3
Vaste kosten gas € 7,56 p/mnd
KKlantenservice Clean Energy – 26 april 2021
Goedemiddag meneer van der Horst,
Hartelijk dank voor uw reactie. Uiteraard is het ook mogelijk om rechtstreeks een offerte te ontvangen voor verschillende looptijden. De tarieven zijn per contracttype verschillend. Als u ons een verzoek voor offerte wil sturen naar service@cleanenergy.nl dan zullen wij hier spoedig op reageren.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenDdoornbosch – 21 april 2021
Prijs
Service
Algemeen
vandaag voor de zoveelste keer gebeld door CE en alles netjes geantwoord en beantwoord. De telefonische verkoper bleef maar aandringen, had alles al in orde gemaakt zei hij. Kreeg een tijd klok te zien en ja natuurlijk ook 2 week bedenk tijd. Ná controle beleefd geantwoord en dat ik geen belangstelling had.
ReagerenLeer Uw(callcenter)(0202259211) medewerkers netjes te blijven, nee is nee. Tijd klok die mee tikt? Hoe verzin je het!!!!
KKlantenservice Clean Energy – 22 april 2021
Beste heer/mevrouw Doornbosch,
Wat spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf. Echter benaderen wij zelf geen mensen, we hebben geen verkoopafdeling. Ons bedrijf is gevestigd in Groningen en we bellen dan ook niet met een 020-nummer.
Het lijkt erop dat u bent benaderd door een tussenpartij, dit zijn echter geen medewerkers van Clean Energy.
We zouden hierover graag met u in contact willen komen om dit verder met u te bespreken .
Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 16:00 uur bereikbaar).
We vernemen dan graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenMMarieke Hulman – 21 april 2021
Prijs
Service
Algemeen
Ik ben ontzettend goed en behulpzaam geholpen door mevrouw de Bruijn, die voor een zeer passende oplossing heeft gezorgd.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 21 april 2021
Beste mevrouw Hulman,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw mooie review, dit waarderen we zeer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenRRobert de Jonghe – 20 april 2021
Ik heb een vrij bijzondere ervaring opgedaan waarover ik iedereen graag wil berichten. Clean Energy (CE)heeft in eerste instantie een acceptabel contract aangeboden voor levering van energie . Maar rtoen de eerste nta op de deurmat viel schrok ik van het verschil wat afgesproken was en die van CE. Een medewerkster van CE, mevrouw Daane, heeft zich vanaf dat moment enorm ingespannen de waarheid en juiste feiten boven water te halen. Het resultaat bleek dat ik inderdaad gelijk had en er onheus gehandeld was bij de tussenpartij, dus niet bij CE. Ik heb de excuses graag aanvaard van mevrouw Daane en ik zal zeker in overweging nemen over te stappen naar onderneming zoals CE waas alles zeer correct en doeltreffend geregeld wordt Daar kan menig ondernemer nog iets van leren
ReagerenRobert
KKlantenservice Clean Energy – 21 april 2021
Beste Robert de Jonghe,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring ,wij hechten veel waarde aan uw mening.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenEE. van Dijck – 18 april 2021
Service
15 maart jl. heb ik een negatieve review geschreven. Clean Energy heeft contact opgenomen met mij. Wij hebben drie telefoongesprekken gevoerd. De afspraak over het te betalen maandbedrag was door mij gemaakt met een ’tussenpersoon’. Dat kwam niet overeen met het bedrag dat daadwerkelijk in rekening werd gebracht. Het is nu duidelijk dat de fout bij deze tussenpersoon lag. Met Clean Energy heb ik uiteindelijk toch de hele zaak op een correcte manier kunnen afhandelen. Naar mijn volle tevredenheid dus waarvoor ik de klantenservice met vier sterren wil belonen.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 21 april 2021
Beste E. van Dijck,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw nieuwe review, fijn te vernemen dat alles naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenGGeert – 16 april 2021
Prettig en snel geholpen aan de telefoon. Ik kon iets niet vinden. De medewerkster zei: “desnoods help ik u de hele dag”.
Kijk, daar word ik nou blij van.
Gr. Geert Lenselink
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 21 april 2021
Beste Geert Lenselink,
wat fijn te vernemen dat u goed geholpen bent, bedankt dat u uw ervaring heeft willen delen. Dit waarderen we zeer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenMMarco – 14 april 2021
Goed en snel gereageerd en netjes afgehandeld
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 16 april 2021
Beste Marco,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, dit waarderen we zeer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenBBrinks – 07 april 2021
Prijs
Service
Algemeen
Waardeloze club, telefonisch overgehaald o danks dat ik dit nooit doe, maar goed, je kan eens een keer een fkutmaken. Hogere maandlasten dan mijn vlrige leverancier ondanks de mooie praatjes. En als je weer terug gaat ook nog 240 euro boete willen innen.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 09 april 2021
Beste heer/mevrouw Brinks,
Wat spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over uw contract. U bent benaderd door een tussenpartij, wij beschikken zelf niet over een verkoopafdeling.
We zouden hierover graag met u in contact willen komen om dit verder met u te bespreken .
Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 16:00 uur bereikbaar).
We vernemen dan graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenGGraves – 31 maart 2021
Hartelijk dank voor het uit zoeken van het onterecht contract van de tussenpersoon na een moeilijke telefonisch gesprek zijn we er toch uit gekomen ik ben zeer tevreden met de medewerking wat u heb gedaan hier bij nog maals mijn dank
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 09 april 2021
Beste heer Graves,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring. We zijn blij te vernemen dat er een oplossing is gevonden en alles naar tevredenheid is afgehandeld.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenMM. Struike – 31 maart 2021
Prijs
Service
Algemeen
Door een glade verkoper met zijn tricky praat en eigenlijk gedacht dat ik bij de zelfde energie leverancier zou blijven alleen minder ga betalen ben ik toch over gestapt en bij clean energy gekomen.
Dat als eerst wat ik kwijt wilde nu het 2de,
Had een vast maandbedrag afgesproken maar word door clean energy lager gezet dan is afgesproken.
En als 3de vergoeding vd boete vd vorig leverancier word past een jaar later verrekend. Dus als je voortijdig overstap na een ander leverancier dan krijg je dus niks terug. Dus hoezo is clean Energy de goedkoopste???
Volgende jaar stap ik gewoon weer terug na mijn oud vertrouwde energieleverancier weet tenminste wat ik krijg en kan verwachten.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 09 april 2021
Beste M. Struike,
Wat spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over uw contract, dit betreuren wij natuurlijk zeer. De overeenkomst is tot stand gekomen via een tussenpartij, dit zijn geen medewerkers van Clean Energy. We hebben zojuist het één en ander telefonisch besproken en zullen u dan ook zo spoedig mogelijk een terugkoppeling geven n.a.v. het gesprek.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenGGeertje – 30 maart 2021
Ben heel goed geholpen door Clean Energy. Was door een advies groep niet correct benaderd. Clean Energy heeft dit uitgezocht en prima opgelost. Een dikke 10.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 31 maart 2021
Beste Geertje,
bedankt voor het doorgeven van uw ervaring, fijn te vernemen dat we u goed hebben kunnen helpen!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
Reageren