Clean Energy
Totaalscore
Energieprijs
7,4
Klantenservice
8,3
Algemeen
7,8
Plus- en minpunten
- Groene stroom en CO2-gecompenseerd gas
- Alleen offerte op aanvraag
Over Clean Energy
Clean Energy is een groen energiebedrijf die levert aan particulieren, ZZP’ers, MKB’ers en grootzakelijke klanten. De stroomvoorziening is 100 procent duurzaam en de gaslevering is CO2-neutraal middels een compensatie. Verder claimt Clean Energy een zeer scherp tarief aan te bieden.
RR. Klaver – 10 maart 2021
Heb enkele weken geleden een kritische review geschreven. Clean Energy gaf aan mij niet te kunnen vinden in het systeem. Toch kwam de afrekening ook nog binnen. Heb uiteindelijk voor iets meer dan 3 maanden energie 876 euro betaald. Dat is iets minder dan het dubbele wat ik bij Vattenfall betaalde. Vraag me af wie nu al die mooie reviews schrijven. Advies, begin er niet aan!!!!!
KKlantenservice Clean Energy – 15 maart 2021
Beste heer/mevrouw R. Klaver,
zoals in eerdere review van u is aangegeven kunnen wij op alleen u naam ( R. Klaver) geen directe contractgegevens van u terugvinden. De naam Klaver komt namelijk meer voor.
Heeft u ons zoals verzocht een e-mail gestuurd of telefonisch contact met ons opgenomen?
We willen u graag verder helpen, echter verzoeken we u nogmaals om rechtstreeks contact met ons op te nemen zodat we de situatie verder kunnen bekijken.
U kunt een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).
We vernemen dan graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
WW vd Veer – 04 maart 2021
Service
Algemeen
Na eerst wat issues ben ik gebeld door de klantenservice. Nadat beide partijen verteld hadden waar ze stonden in er uiteindelijk een goed voorstel gekomen om de zaken op te lossen. Ben blij met het initiatief wat de medewerkster heeft genomen voor een oplossing!
KKlantenservice Clean Energy – 09 maart 2021
Beste mevrouw van der Veer,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw nieuwe review, dit waarderen we zeer. Fijn te vernemen dat de eerdere issues met de overeenkomst naar tevredenheid zijn verholpen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
Mm nederberg – 03 maart 2021
Prijs
Service
Algemeen
de nederlandse vergelijker zorgde dat ik bij clean energy terecht kwam en deze bemiddelaar zou het ingaande contract met energie direct verbreken, dit deed de bemiddelaar niet waardoor ik helaas na even maand alsnog near energie direct overging… kreeg in 1 maand tijd 2 x 250 euro boete… gelukkig heeft clean energy deze Boete ingetrokken na onderzoek, wat clean energie contractureel niet hoefde te doen maar toch heeft gedaan!
volgend jaar ga ik eerst clean energie benaderen voor een nieuw aanbod!!!
KKlantenservice Clean Energy – 03 maart 2021
Beste M. Nederberg,
bedankt voor het doorgeven van uw ervaring, dit waarderen we zeer!
Fijn te horen dat alles naar behoren is opgelost voor u.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
EE.Cyrus – 03 maart 2021
Prijs
Service
Algemeen
Ik had een klacht en dat is correct afgehandeld op een zeer positieve manier ben tevreden hoe zij hier op hebben gereageerd en heel snel .
KKlantenservice Clean Energy – 03 maart 2021
Beste E. Cyrus,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring. Fijn te horen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost, we denken graag met onze klanten mee!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
IIna – 02 maart 2021
Prijs
Service
Algemeen
Vanmorgen telefonisch contact gehad met Daphne, uitleg over het contract gekregen (het was al even geleden dat we deze hadden afgesloten).
Fijn en professioneel gesprek gevoerd, ben weer up to date. Daphne is een aanwinst voor dit bedrijf.
KKlantenservice Clean Energy – 03 maart 2021
Beste Ina,
wat een fijne review om te lezen, ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw ervaring!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
MMarlies – 02 maart 2021
Inske Daane heeft alles meer dan geweldig geregeld.
Super vriendelijk,alles uitgezocht.
Salarisverhoging is zeker van toepassing
Nogmaals dank. Vr groet Marlies
KKlantenservice Clean Energy – 03 maart 2021
Beste Marlies,
wat een leuke review, hartelijk dank hiervoor!
Dit waarderen we zeer.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
JJopie – 25 februari 2021
Prijs
Service
Algemeen
Ik wordt echt werkelijk waar schijtziek van dit pokke bedrijf. Het lijkt meer op stalken dan op een normale energie maatschappij. Geven ook valse voorlichting. Ik wordt gemiddeld 25 keer per week gebeld. Overigens steeds met een ander nummer. Want ik blokker het nr meteen. Overdreven amicale medewerkers. In één woord verschrikkelijke amateurs. Heb nu gezegd dat als ik nog 1 x gebeld wordt ik een programma inschakel. Echt niet normaal hoe dit bedrijf te werk gaat.
KKlantenservice Clean Energy – 01 maart 2021
Beste Jopie,
wat jammer te vernemen dat u niet tevreden bent, echter benaderen wij zelf geen mensen voor energie contracten. Zo te zien wordt u veel gebeld door tussenpartijen. Dit zijn geen medewerkers van Clean Energy.
We bellen altijd vanuit hetzelfde telefoonnummer ( 085-0645990) maar alleen wanneer we een vraag hebben als u al klant bij ons bent.
Helaas kunnen we op basis van alleen uw naam geen gegevens van u terugvinden. De kans is daarmee aanzienlijk groot dat u dan ook geen klant van Clean Energy bent.
Desalniettemin zouden we graag alsnog met u in contact komen om uw klacht te bespreken.
Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).
We vernemen dan graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
GGuido – 23 februari 2021
Prijs
Service
Algemeen
Ik ben enkele weken geleden overgestapt naar Clean Energy. Via een offerte die ik snel via de klantenservice per e-mail werd toegezonden, kreeg ik een aanbod dat vrijwel gelijk was aan de aanbiedingen op gaslicht.com. Echter wordt je daar verleid met de nodige trucjes en ‘cashback’ opties die je eigenlijk zelf voor financiert. Ik ontvang nu mooi groene stroom en de CO2 uitstoot die bij mijn gasverbruik vrij komt wordt deels gecompenseerd met mooie initiatieven. Tegen een gunstig tarief. Kan het alleen maar aanbevelen.
KKlantenservice Clean Energy – 01 maart 2021
Beste Guido,
hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
Kkees Bax – 22 februari 2021
Kees
De vele aanbiedingen die je per telefoon krijgt maken je onzeker (ben ik wel bij de goedkoopste) maar zijn ook heel vermoeiend.
Ik ben nu ruim een half jaar bij Clean Energy en erg tevreden. Tijdens het laatste telefoongesprek kon men mij feitelijk en zonder commerciele trucs duidelijk maken dat de mij berekende prijzen gunstig zijn. De duidelijk en pretige wijze van communicatie gaven mij een goed gevoel. Zo zelfs dat ik voorlopig belletjes over de voordelen die men kan bieden vriendelijk afwijs. Compliment voor de telefoniste. Dank aan Clean Energy.
KKlantenservice Clean Energy – 01 maart 2021
Beste Kees Bax,
hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, fijn te vernemen dat u het interne contact met ons als prettig ervaart en alles naar tevredenheid verloopt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
JJos – 20 februari 2021
Prijs
Service
Algemeen
Ben erg tevreden over het contract.
Had veel vragen over de tarieven en hoe die tot stand komen.
Daphne gaf duidelijke antwoorden, ik kan nu zelf uitleg geven aan familie en vrienden hoe dat tot stand komt.
Kortom bij Cleanenergy zit je goed.
KKlantenservice Clean Energy – 01 maart 2021
Beste Jos,
bedankt voor het doorgeven van uw ervaring, fijn te vernemen dat u tevreden bent!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
AAnton – 20 februari 2021
Prijs
Service
Algemeen
Zojuist mijn energie contract verlengd.
De vragen die ik nog had werden door Daphne duidelijk en uitermate vriendelijk beantwoord.
Kan Cleanenergy als energie leverancier van harte aanbevelen.
KKlantenservice Clean Energy – 01 maart 2021
Beste Anton,
ontzettend bedankt voor deze leuke review, we hechten veel waarde aan de mening van onze klanten!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
MM. Piepenbrock – 18 februari 2021
Prijs
Service
Algemeen
Mijn jaar afrekening moet nog komen maar ik heb tussentijds even contact opgenomen om inzage in mijn verbruik tot dusver te krijgen en of ik wel uitkom met mijn maandelijkse voorschot.
Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.
Als de berekeningen kloppen zou ik eind van het jaar nog wat terug krijgen plus zit ik super goedkoop per maand.
KKlantenservice Clean Energy – 01 maart 2021
Beste mevrouw Piepenbrock,
hartelijk dank voor uw mooie review.
Fijn te vernemen dat u het contact met de klantenservice zo prettig heeft ervaren!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
WW van der Veer – 16 februari 2021
Prijs
Service
Algemeen
Het zijn cowboys die zich door call centers laten vertegenwoordigen. Sturen geen contracten maar je moet online maar iets opzoeken. Bel gegevens zijn uiteraard niet bewaard. Ze zeggen dat iets gemeld is in juni 2020, je hoort niets neer, op de 31.12.20 nemen ze , zonder verdere aankondiging iets over. Pas heel erg op 5 dagen contract ivm verkoop huis rekening 200 euro. Houden geen rekening met lopende contracten verkeerde informatie gegeven, en uiteraard is niemand thuis als je om bewijzen vraagt. Deel op sociale media..
JJolanda – 16 februari 2021
Prijs
Service
Algemeen
Wij zijn via een tussenpersoon terecht gekomen bij Clean Energy.
Vorig jaar is onze verhuizing probleemloos omgezet.
Ze hebben een prima klantenservice.
KKlantenservice Clean Energy – 01 maart 2021
Beste Jolanda,
bedankt voor deze leuke review!
Fijn te horen dat alles goed is verwerkt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
RR. Klaver – 15 februari 2021
Prijs
Service
Algemeen
Mijn voorschot zou met 33 euro per maand naar beneden gebracht worden. Was uiteindelijk zelfs hoger dan mijn vorige leverancier Vattenfall. Heb na 3,5 maand dus direct opgezegd. Na afrekening werd een maand later nog een vierde maand voorschot afgeschreven. Maandbedrag kwam op 192 euro, ruim 50 euro per maand. De boete van 250 euro is daarin niet doorberekend. 2x telefonisch contact om dit recht te trekken heeft niets geholpen. Hopelijk is hun energie schoner dan hun vuile streken. Raad u sterk af met deze dubieuze club in zee te gaan.
KKlantenservice Clean Energy – 15 februari 2021
Beste R. Klaver,
Wat spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf en uw contract.
We willen dit natuurlijk graag verder met u bespreken, echter kunnen we helaas op basis van uw naam geen contractgegevens van u terugvinden.
Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).
We vernemen dan graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
RR. Klaver – 10 maart 2021
Raar verhaal dat jullie mij niet kunnen vinden in het bestand. De rekeningen zijn namelijk probleemloos bij mij terecht gekomen!
MM.Peeters – 15 februari 2021
Hallo
Mijn ervaring met Clean Energy is heel goed.
Via de tussenpersoon bedrijsadviseur limburg-brabant en medewerker van jullie wordt ik altijd snel en correct te woord gestaan.
Ook wordt er altijd snel actie ondernomen als je vragen hebt .
De prijzen zijn heel scherp .
KKlantenservice Clean Energy – 15 februari 2021
Beste M. Peeters,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
BBert Wijsbeek – 12 februari 2021
Prijs
Service
Algemeen
Nogmaals mijn beoordeling, ik was de sterren vergeten aan te vinken. 🙂
Na drie jaar liep het contract af. Weer verlengd. Weer met 3 jaar en vast tarief. Mooi aanbod met lage tarieven. Zeer tevreden. Ondertussen ook verhuisd. Alles werd goed geregeld. Via mail zeer snelle respons. Ook je eigen inlog pagina is duidelijk en overzichtelijk.
KKlantenservice Clean Energy – 15 februari 2021
Beste Bert Wijsbeek,
Hartelijk dank voor het aanvullen van uw review en ons 5 sterren heeft gegeven. Dit waarderen we zeer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
AAnneke Mol – 12 februari 2021
Als ik met een vraag belt wordt ik heel vriendelijk te woord gestaan en wordt mijn vraag heel duidelijk beantwoord
KKlantenservice Clean Energy – 15 februari 2021
Beste mevrouw Mol,
We vinden het ontzettend leuk te vernemen dat al uw vragen direct en correct worden opgepakt voor een vlotte afhandeling.
Bedankt dat u uw ervaring heeft willen delen!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
CClarinda – 12 februari 2021
Prijs
Service
Algemeen
Er was mij het een en ander onduidelijk over mijn overstap naar Clean Energy. Telefonisch contact opgenomen, hierbij is mij heldere uitleg gegeven wat betreft mijn ingangsdatum en overige vragen. Daphne heeft mij hier keurig doorheen geloodst. Prijs, klantenservice en algemeen geef ik de volle 5 sterren.
KKlantenservice Clean Energy – 15 februari 2021
Beste Clarinda,
ontzettend bedankt voor het doorgeven uw uw review, we hechten veel waarde aan de mening van onze klanten!
Fijn dat het contact met onze klantenservice naar wens is verlopen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
Jjanny rijnhoud – 12 februari 2021
Prijs
Service
Algemeen
wilde inloggen om een account te maken,maar door mijn gezondheidstoestand,lukte het niet,door jullie telefoniste,die vriendelijk en heel geduldig was,is alles goedgekomen en daar ben ik haar heel dankbaar voor!:)
KKlantenservice Clean Energy – 15 februari 2021
Beste mevrouw Rijnhoud,
wat fijn te vernemen dat alles naar tevredenheid is opgelost en u nu gebruik kunt maken van uw Clean Energy account!
Bedankt dat u uw ervaring heeft willen delen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
TThe scholtes – 11 februari 2021
Prijs
Service
Ik ben fijn geholpen door jullie
Hartelijk bedankt
KKlantenservice Clean Energy – 15 februari 2021
Beste The Scholtes,
bedankt voor het delen van uw ervaring, dit waarderen we zeer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
BBert Wijsbeek – 11 februari 2021
Na drie jaar liep het contract af. Weer verlengd. Weer met 3 jaar en vast tarief. Mooi aanbod met lage tarieven. Zeer tevreden. Ondertussen ook verhuisd. Alles werd goed geregeld. Via mail zeer snelle respons. Ook je eigen inlog pagina is duidelijk en overzichtelijk.
CC. ten Velde – 10 februari 2021
Prijs
Service
Algemeen
Ik had laatst een offerte gestuurd gekregen en had er toch wat vragen bij, dus gebeld de klantenservice geholpen door irene.
Ze heeft me super snel en vriendelijk geholpen met wat vragen over tarieven, prijzen, overstap kosten etc.
Zo ver klinkt alles goed 5 sterren!
Dankjewel!
KKlantenservice Clean Energy – 15 februari 2021
Beste C. Ten Velde,
hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. Fijn te vernemen dat alles snel en naar wens is afgehandeld.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
FF. De Bruyn – 10 februari 2021
Prijs
Service
Algemeen
Telefonisch meer dan uitstekend geholpen door Dafne van de klantenservice. Een luisterend oor en begripvol over de situatie, alles is mij duidelijk.
Bedankt
CCorinna Wijnands – 10 februari 2021
Super vriendelijke medewerkster, heel behulpzaam.
KKlantenservice Clean Energy – 10 februari 2021
Beste mevrouw Wijnands,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring en fijn te horen dat u het contact zo positief heeft ervaren!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
KKlantenservice Clean Energy – 10 februari 2021
Beste F. de Bruyn,
Wat een mooie review, ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw ervaring . Dit waarderen wij zeer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
TTon Sleeking – 10 februari 2021
Prijs
Service
Algemeen
Prima service, gericht advies en snelle afhandeling!
KKlantenservice Clean Energy – 10 februari 2021
Beste meneer Sleeking,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten!
Ook fijn te vernemen dat alles verder naar wens verloopt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy