Clean Energy
Kan het goedkoper?
Plus- en minpunten
- Groene stroom en CO2-gecompenseerd gas
- Alleen offerte op aanvraag
Over Clean Energy
Clean Energy is een groen energiebedrijf die levert aan particulieren, ZZP’ers, MKB’ers en grootzakelijke klanten. De stroomvoorziening is 100 procent duurzaam en de gaslevering is CO2-neutraal middels een compensatie. Verder claimt Clean Energy een zeer scherp tarief aan te bieden.
YYde Bouna – 20 oktober 2021
Snel en gedegen antwoord gekregen op mijn vraag wat de consequenties voor mij zijn nu de gasprijzen momenteel de pan uit rijzen.
ReagerenMen stuurde alsnog de bevestiging van mijn 4 jaar vast contract, en stelde mij gerust.
Hartstikke bedankt.
KKlantenservice Clean Energy – 22 oktober 2021
Beste Yde Bouna,
bedankt voor het doorgeven van uw ervaring. Fijn te vernemen dat u de antwoorden op uw vragen heeft gekregen en alles naar wens verloopt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenGGerard – 06 oktober 2021
Service
mijn 82 jaar oude schoonvader aan de deur een contract afgetroggeld door ene Jan (een tussenpersoon) van 4 jaar, getekend op een tablet met een mailadres wat niet bestaat, op dit mailadres een offerte gestuurd waarop binnen 14 dagen een antwoord moest komen, wij als familie wisten nergens van. Dus geen reactie en dus een contract. Net op tijd heeft mijn schoonvader ons hierover ingelicht, en met veel moeite eronderuit gekomen, goede reactie van Patrick. Maar mensen let op de verkooptechniek van de tussenpersonen.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 11 oktober 2021
Beste Gerard,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring. Zoals telefonisch en per mail met u is besproken betreuren we de gang van zaken natuurlijk ook. Uw klacht is doorgezet.
Fijn te vernemen dat u het contact met onze medewerker als prettig heeft ervaren en er een oplossing is aangedragen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenZZ. Dalfsen – 06 oktober 2021
Prijs
Service
Algemeen
Goede en snelle afhandeling van zaken. Sympathieke
Reagerenbenadering en communicatie.
KKlantenservice Clean Energy – 11 oktober 2021
Beste Z. Dalfsen,
ontzettend bedankt voor de mooie review, dit waarderen we zeer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenKKooij – 05 oktober 2021
Prijs
Service
Algemeen
Vanmorgen gebeld naar Clean Energy ( die tenminste snel de telefoon opnemen) over mijn aangeboden contract, uitleg van verkoper was me niet goed duidelijk en mevrouw Daphne heeft alles rustig en goed met me doorgenomen. Omdat ik nog een meerjarig contract heb lopen wacht ik nu even met een overstap maar wanneer het kan wordt ik graag klant van Clean Energy, bedankt!
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 11 oktober 2021
Beste heer/mevrouw Kooij,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring! Fijn te vernemen dat alles naar wens is besproken.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenEE.M.van der Weide – 04 oktober 2021
Prijs
Service
Algemeen
Was vorig jaar overgestapt naar Cleanenergy via een bemiddelaar, die me toezegden dat zij de overstapboete na het eerste jaar aan mij zouden vergoeden. Omdat het jaar inmiddels voorbij is, had ik contact met hen daarover. Ze vertelden dat ze niet van plan waren deze boete te betalen. Na hierover contact te hebben gehad met Cleanenergy hebben zij mij toegezegd dat zij mij de boete gaan vergoeden.
ReagerenMMyra Janssen – 29 september 2021
Prijs
Service
Algemeen
Door n agressieve verkoper met (achteraf) onjuiste info, zit ik nu bij Clean Energy. Met n maandtermijn wat ruim 2x zo hoog blijkt te zijn. Verzoek tot verlaging van maandbedrag verliep moeizaam en is niet uitgevoerd door Clean Energy. Door dit enorme hoog maandbedrag , weg gegaan bij Clean Energy. Blijkt dat dit dus n reden is voor Clean Energy om de boete van de vorige leverancier (budget energie, boete 200beuro) niet te vergoeden, dit terwijl door de verkopende beller, dat wel is toegezegd…..
ReagerenIk hoop van harte dat Clean Energy coulant gaat zijn en mij gaat helpen met deze agressieve verkoopmethode waar ik t dupe van ben…ben er ziek van…
KKlantenservice Clean Energy – 01 oktober 2021
Beste Myra Janssen,
wat vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent, dit betreuren wij dan ook zeer. We zien dat u inmiddels een terugkoppeling heeft ontvangen vanuit onze klantenservice over uw contract en dit is opgepakt.
We hopen dat alles zo spoedig mogelijk voor u naar wens wordt opgelost. Indien u verder nog vragen of opmerkingen heeft dan kunt u ons ten alle tijden e-mailen ( service@cleanenergy.nl ) of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 16:00 uur bereikbaar).
We vernemen dan graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenBBonnie – 01 oktober 2021
Beste Clean Energy,
Sinds kort ben ik klant bij jullie, omdat ik graag weg wilde bij mijn oude leverancier.
ReagerenIk had, toen ik destijds ben gebeld door (L. Van de Boom) heel erg het gevoel dat ik opgelicht werd, of dat ook echt zo is, denk ik niet maar destijds heeft Mw. van de Boom laten weten dat jullie de boete vergoeding zouden betalen en niet pas zoiden verrekenen tijdens de jaarnota. Hierin voel ik me dus wel een beetje besodemieterd want natuurlijk kan ik niet zondaar 250 ophoesten. Als ik wist dat IK eerst 250 moet betalen had ik NEVER overgestapt.
Dit is ook niet tegen mij gezegd. Het telefoongesprek van toen, is ook opgenomen.
Ik baal hier heel erg van! En zit ook met enorme buikpijn!!!!
CCynthia – 19 november 2021
Daar zit ik nu dus ook mee… sinds oktober bij clean energie en krijg pas de compensatie vergoeding volgend jaar … daar baal ik heel erg van want nu moet ik die 250 zelf eerst betalen …als ik dit had geweten dan was ik niet overgestapt
ReagerenDD. H – 30 december 2021
Hier bij ons ook.
ReagerenTe hoog maandbedrag, totaal niet meedekend en verreweg van duidelijk.
PPeter – 18 augustus 2021
Prijs
Service
Algemeen
Enorm fijne klantenservice die niet alleen zeggen dat ze met je meedenken, maar ook daadwerkelijk de daad bij het woord voegen. Energie leveren is één, het mee-laveren met je klant is iets van een geheel andere orde. Dank voor de medewerking.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 14 september 2021
Hallo Peter,
Hartelijk dank voor de complimenten, dat is fijn om te horen!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenRRienstra – 13 augustus 2021
Prijs
Service
Algemeen
Zeer goed geholpen ivm boete ,snelle oplossing, korte wachttijd klantenservice zeer tevreden.
ReagerenNNadia – 06 augustus 2021
Service
Na een vervelende situatie waardoor ik zonder te weten aan een contract zou vastzitten door een verkoper die misbruik heeft gemaakt van mijn gegevens heeft Clean Energy het onderzocht en het contract geannuleerd. Super fijn natuurlijk en super vriendelijke mensen die me te woord hebben gestaan / hebben geholpen!
ReagerenZZwier Kroese – 23 juli 2021
Prijs
Service
Algemeen
Na onenigheid met de vorige leverancier van gas en electra over de opzegboete heeft Clean Energy de betaling van die boete op zich genomen. Perfect geregeld.
ReagerenMMyra Janssen – 29 september 2021
Bij mij zegt Clean Energy , dat ze de boete niet gaan betalen. Terwijl ik verkeerd ben voorgelicht door een agressief verkopende beller van n call center. Ik voel me echt bedrogen
ReagerenPP Bosma – 01 juli 2021
Na een misverstand over de opzegvergoeding van de vorige energieleverancier tot een correcte oplossing gekomen en alles naar grote tevredenheid opgelost. Mijn complimenten hiervoor.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 08 juli 2021
Beste heer Bosma,
Hartelijk dank voor uw review en fijn dat het naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenTTamara – 23 juni 2021
Prijs
Service
Algemeen
Na wat opstart probleempjes is alles super netjes opgelost! Nu eindelijk het juiste maandbedrag en hoef de rest van de maanden niet het hogere bedrag te betalen! Super fijn. Nogmaals bedankt Gladys voor alle hulp!!
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 24 juni 2021
Beste Tamara,
Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn te vernemen dat alles nu naar wens is.
Met vriendelijke groet,
ReagerenKlantenservice Clean Energy
WW. Noordik – 15 juni 2021
Prijs
Service
Algemeen
Op onterechte wijze moest ik overstappen. Na veel twlefoomtjes en.gezeur heeft clean energy het opgelost en de ontwrevhte overstap ongedaan gemaakt. Heel veel dank daarvoor.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 17 juni 2021
Beste mevrouw Noordik,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn te vernemen dat alles netjes voor u is opgelost.
Met vriendelijke groet,
ReagerenKlantenservice Clean Energy
Yyvonne – 09 juni 2021
contract afgesloten met ENEX deze partij is daarna niet meer bereikbaar
Reagerenvoor vragen kreeg daar geen goed gevoel over rechtstreeks gebeld
met Clean Energy .Deze liet direct het contract vervallen snapte
meteen wat ik bedoelde .Bedankt Inzke Danne top .
Kom zeker binnenkort bij je terug om evteel over te stappen .
Groet Yvonne
KKlantenservice Clean Energy – 17 juni 2021
Beste Yvonne,
Hartelijk dank voor je review. Fijn te vernemen dat alles netjes voor je is opgelost en dat je binnenkort contact met ons opneemt om klant te worden.
Met vriendelijke groet,
ReagerenKlantenservice Clean Energy
Vvan der Heide – 03 juni 2021
Prijs
Service
Algemeen
Mijn gesprek om over te stappen naar CE verliep niet echt vlekjeloos en voelde mij niet gehoord. Na dit uitgesproken te hebben met Gladys de Bruijn die dit serieus en vakkundig heeft opgepakt heb Ik besloten om bij DE te blijven.
ReagerenMijn grote complimenten voor Gladys!
KKlantenservice Clean Energy – 17 juni 2021
Beste mevrouw van der Heide,
Wat een mooie review om te lezen, hartelijk dank hiervoor!
Fijn te vernemen dat alles netjes voor u is opgelost en ontzettend leuk dat u klant blijft.
Met vriendelijke groet,
ReagerenKlantenservice Clean Energy
HHenk Becks – 26 mei 2021
Prijs
Service
Algemeen
Ik heb Clean Energy ervaren als een bedrijf met eerlijke, empathische en sociale medewerkers. Mijn grote waardering voor deze mensen en dit bedrijf. Grote klasse.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 17 juni 2021
Beste meneer Becks,
Wat een mooie review om te lezen, hartelijk dank hiervoor!
Met vriendelijke groet,
ReagerenKlantenservice Clean Energy
KK. van Randen – 25 mei 2021
Prijs
Service
Algemeen
Nav telefonisch contact met Daphne weer op de hoogte van eindnota, alles weer duidelijk.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 17 juni 2021
Beste mevrouw van Randen,
Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen.
Met vriendelijke groet,
ReagerenKlantenservice Clean Energy
KKevin – 22 mei 2021
Prijs
Service
Algemeen
Verkoper was zeer beleefd heeft netjes alles vergeleken op tarieven ik ga 324€ op jaar basis besparen. Zeer tevreden en zeker een aan rader.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 11 juni 2021
Goedemiddag Kevin,
Dat is goed om te horen dat je zo tevreden bent! Mocht je nog vragen hebben schroom dan niet om contact met ons op te nemen!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenMM. Akdag – 18 mei 2021
Prijs
Service
Algemeen
Er ging iets niet helemaal zoals het zou moeten gaan waarna ik met de klantenservice heb gebeld en mijn wensen neergelegd. Dit werd zeer snel en vakkundig opgelost door Gladys de Bruijn.
Top, dank je wel Gladys!
Groetjes
ReagerenMurat
KKlantenservice Clean Energy – 19 mei 2021
Beste heer Akdag,
wat een mooie review om te lezen, hartelijk dank hiervoor!
Fijn te vernemen dat alles netjes voor u is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenJJo – 12 mei 2021
Prijs
Service
Algemeen
Zoals ik hoor is iedereen tevreden maar dan heb ik een of andere schooier aan de lijn gehad want die noemde mij een rare man en andere verwoordingen die ik niet zat vertalen voor mij een dikke 0 ,prijsgewijs maakt het me niet uit, hoeft voor mij niet meer..onbeschoft volk diegene die je bellen…
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 18 mei 2021
Beste Jo,
wat jammer te vernemen dat u niet tevreden bent. Echter hebben wij zelf geen verkoopafdeling of bellen we zelf mensen op. Helaas kunnen we dan ook niet voor u nagaan door wie óf welk bedrijf u gebeld bent.
Het is in ieder geval geen medewerker van Clean Energy.
We zouden hierover graag met u in contact willen komen om dit verder met u te bespreken .
Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 16:00 uur bereikbaar).
We vernemen dan graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenSSylvia – 12 mei 2021
Prijs
Service
Algemeen
Mijn overstap was op een niet rechtmatige wijze tot stand gekomen. Hierdoor moest ik een boete betalen. Toevallig had ik contact met de klantenservice over iets anders. Het gesprek kwam op de rare overstap. “Als u het goed vindt dan kan ik dit laten uitzoeken” ja natuurlijk vond ik dat goed. 2 weken later een mail dat de overstap idd niet rechtmatig was en alles werd teruggedraaid! Ik wist niet eens dat dit kon.
ReagerenMijn dank is groot en ze verdienen een dikke 10. Ze staan bovenaan mijn lijst wanneer ik wil overstappen.
KKlantenservice Clean Energy – 18 mei 2021
Beste Sylvia,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw review. Dit waarderen wij zeer! We hopen u dan graag een andere keer te mogen verwelkomen als klant van Clean Energy.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenNNienke – 11 mei 2021
Prijs
Service
Algemeen
Snel en prettig geholpen door Patrick!
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 12 mei 2021
Beste Nienke,
ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw review. Fijn te horen dat het contact naar wens is verlopen!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenDDaryl van Vliet – 11 mei 2021
Prijs
Service
Algemeen
Zeer klantvriendelijk en helpen zoals je geholpen wilt worden . Mijn ervaring met clean energie is daarom ook met 1 cijfer te noemen en dat is een dikke vette 10+. ( en dit terwijl ik niet eens klant bij ze ben geworden).
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 12 mei 2021
Beste Daryl van Vliet,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw review en het mooie cijfer. Dit waarderen wij zeer! We hopen u dan graag een andere keer te mogen verwelkomen als klant van Clean Energy.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenFF.A v.d.Heuvel – 10 mei 2021
Ik ben erg prettig te woord gestaan.Ben naar tevredenheid geholpen.Mijn dank daarvoor.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 12 mei 2021
Beste F. A.. van den Heuvel,
wat fijn te vernemen dat het contact met onze medewerkers goed is verlopen, dank u voor het delen van uw ervaring!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenVVictor Bockweg – 07 mei 2021
Prijs
Service
Algemeen
Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice van Clean Energy. Mijn probleem, herhaaldelijk niet kunnen inloggen is tijdens het gesprek prima en vriendelijk opgelost! Waarvoor dank en complimenten
Reageren