Waar ben je naar op zoek?

Clean Energy

Totaalscore

Energieprijs


7,1

Klantenservice


7,8

Algemeen


7,5

Plus- en minpunten

  • Groene stroom en CO2-gecompenseerd gas
  • Alleen offerte op aanvraag

Over Clean Energy

Clean Energy is een groen energiebedrijf die levert aan particulieren, ZZP’ers, MKB’ers en grootzakelijke klanten. De stroomvoorziening is 100 procent duurzaam en de gaslevering is CO2-neutraal middels een compensatie. Verder claimt Clean Energy een zeer scherp tarief aan te bieden.

Kan het goedkoper?

345 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Clean Energy?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • DDennis – 27 november 2021

    Opeens kreeg ik een brief van Netbeheerder Stedin:”Let op, mogelijke afsluiting elektriciteits en/of gasnet”. Huh? Ik heb nog een contract tot maart en dat wordt automatisch verlengd? Dus ik neem contact op met Stedin, blijkt dat deze ‘Clean Energy’ mijn contract bij Eneco hebben opgezegd omdat een aan mijn onbekend iemand mijn adres heeft ingevuld. Zonder dat die onbekende ook een nieuw contract voor me heeft genomen, helaas.
    Ofwel, door hun krakkemikkige website bezorgen ze mij een heleboel last waar ik niet op zat te wachten en ik ken ze verder niet eens. Plus nu moet ik een nieuw contract gaan nemen in een heerlijke energiemarkt- prijzen tijd. Nee, Echt Top Hoor! Dat zal in ieder geval niet bij deze lui zijn.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 29 november 2021

      Beste Dennis,

      wat vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf. Echter kunnen we op basis van uw naam “Dennis” geen verdere contractgegevens van u terugvinden.

      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 16:00 uur bereikbaar).

      We vernemen dan graag uw reactie om uw review verder te bespreken.

      met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • MMatthijs – 09 november 2021

    Na mijn aanmelding bij Clean Energy in december 2020, volgde in juni 2021 de daadwerkelijke overstap. Pas in augustus werd ik geconfronteerd met een overstapboete van mijn vorige energieleverancier. Toen ik in november deze boete door Clean Energy wilde laten compenseren, bleek dat ik de termijn van 3 maanden na ingangsdatum helaas had laten verstrijken. Daarmee had ik ook mijn recht op compensatie voorbij laten gaan. Na een verzoek van mijn zijde bleek Clean Energy gelukkig bereid om de opgelegde boete te vergoeden, waarmee mijn overstap alsnog een positieve uitkomst voor mij had.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 12 november 2021

      Beste Matthijs,

      ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw beoordeling, dit waarderen we zeer!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • GGL Reinders de Boer – 05 november 2021

    Ze hebben het in een dag geregeld ,dat was echt super ,netjes ,excuses aangeboden .Correct gedaan ,Bedankt

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 09 november 2021

      Beste GL Reinders de Boer,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, fijn dat alles naar tevredenheid is besproken.

      Met vriendelijke groet,

      klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • Vvan den Heuvel – 29 oktober 2021

    Vlugge reactie, en meteen voorschot aangepast

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 01 november 2021

      Beste van den Heuvel,

      ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw ervaring. Dit waarderen we zeer. Fijn te horen dat u snel en correct bent geholpen.

      Met vriendelijke groet,

      klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • CCassandra Tveita – 29 oktober 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Binnen gehad onder valse voorwendselen door een jong ventje,nou is het dom van mij geweest dat ik erin getrapt ben ben meteen weer terug gegaan naar m’n oude leverancier maar moet nu meer als 500 euro terug betalen! Zit in de bijstand dus meer als 30 euro per maand lukt niet en toch vragen ze constant om een hoger bedrag terwijl ik dat gewoon echt niet heb!
    Lees op andere site’s dat ik ook echt niet de enige ben met dit probleem dus mensen pas aub op!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 01 november 2021

      Beste Cassandra Tveita,

      wat spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent. We zien dat u ook rechtstreeks contact met ons heeft opgenomen en we uw situatie hebben meegenomen om alles zo correct en soepel mogelijk te laten verlopen.

      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 16:00 uur bereikbaar).
      We vernemen dan graag uw reactie om uw review verder te bespreken.

      met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • DDave L – 26 oktober 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    ben al tijdje klant bij hen, ik moest snel een leverancier hebben, omdat ik anders zou afgesloten worden.
    Door mijn situatie, kon ik geen waarborg permiteren en ben gewoon prima en snel geholpen door Clean Energy!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 26 oktober 2021

      Beste Dave L,

      bedankt voor het doorgeven van uw ervaring, goed te horen dat alles snel en naar wens is opgelost!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • RR van Kerkhof – 26 oktober 2021

    De kosten met betrekking tot het overstappen naar clean energie is prima geregeld!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 26 oktober 2021

      Beste R. van Kerkhof,

      ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw review, we hechten veel waarde aan de mening van onze klanten. Fijn te horen dat alles naar wens verloopt.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • GG.B – 25 oktober 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben een van de gedupeerde van DGB energie ! Net zoals bij duizenden mensen heeft DGB energie ook mijn contract opgezegd . Tja daar zit je dan zonder energieleverancier . Dit verteld aan Clean Energy en ze wisten wel hoe ze mij konden helpen . Met spoed is er een contract gemaakt en ik ben weer blij . DGB energie is TOP in belazeren van mensen en dat in ons mooie nette land . Clean Energy is zeker wel aan te raden !!! Dank jullie wel
    Gr G.B

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 26 oktober 2021

      Beste G.B.

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw mooie score aan ons, fijn te vernemen dat u tevreden bent bij Clean Energy!

      Met vriendelijke groet,

      klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • DD. van der Starre – 20 oktober 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Een opzegvergoeding te laat aangevraagd. Clean Energy niet moeilijk gedaan en alsnog deze laten vergoeden.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 22 oktober 2021

      Beste D. van der Starre,

      ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw ervaring, dit waarderen we zeer!

      met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • YYde Bouna – 20 oktober 2021

    Snel en gedegen antwoord gekregen op mijn vraag wat de consequenties voor mij zijn nu de gasprijzen momenteel de pan uit rijzen.
    Men stuurde alsnog de bevestiging van mijn 4 jaar vast contract, en stelde mij gerust.
    Hartstikke bedankt.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 22 oktober 2021

      Beste Yde Bouna,

      bedankt voor het doorgeven van uw ervaring. Fijn te vernemen dat u de antwoorden op uw vragen heeft gekregen en alles naar wens verloopt.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • GGerard – 06 oktober 2021

    Service

    mijn 82 jaar oude schoonvader aan de deur een contract afgetroggeld door ene Jan (een tussenpersoon) van 4 jaar, getekend op een tablet met een mailadres wat niet bestaat, op dit mailadres een offerte gestuurd waarop binnen 14 dagen een antwoord moest komen, wij als familie wisten nergens van. Dus geen reactie en dus een contract. Net op tijd heeft mijn schoonvader ons hierover ingelicht, en met veel moeite eronderuit gekomen, goede reactie van Patrick. Maar mensen let op de verkooptechniek van de tussenpersonen.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 11 oktober 2021

      Beste Gerard,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring. Zoals telefonisch en per mail met u is besproken betreuren we de gang van zaken natuurlijk ook. Uw klacht is doorgezet.
      Fijn te vernemen dat u het contact met onze medewerker als prettig heeft ervaren en er een oplossing is aangedragen.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • ZZ. Dalfsen – 06 oktober 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede en snelle afhandeling van zaken. Sympathieke
    benadering en communicatie.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 11 oktober 2021

      Beste Z. Dalfsen,

      ontzettend bedankt voor de mooie review, dit waarderen we zeer!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • KKooij – 05 oktober 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Vanmorgen gebeld naar Clean Energy ( die tenminste snel de telefoon opnemen) over mijn aangeboden contract, uitleg van verkoper was me niet goed duidelijk en mevrouw Daphne heeft alles rustig en goed met me doorgenomen. Omdat ik nog een meerjarig contract heb lopen wacht ik nu even met een overstap maar wanneer het kan wordt ik graag klant van Clean Energy, bedankt!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 11 oktober 2021

      Beste heer/mevrouw Kooij,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring! Fijn te vernemen dat alles naar wens is besproken.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • EE.M.van der Weide – 04 oktober 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Was vorig jaar overgestapt naar Cleanenergy via een bemiddelaar, die me toezegden dat zij de overstapboete na het eerste jaar aan mij zouden vergoeden. Omdat het jaar inmiddels voorbij is, had ik contact met hen daarover. Ze vertelden dat ze niet van plan waren deze boete te betalen. Na hierover contact te hebben gehad met Cleanenergy hebben zij mij toegezegd dat zij mij de boete gaan vergoeden.

    Reageren
  • MMyra Janssen – 29 september 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Door n agressieve verkoper met (achteraf) onjuiste info, zit ik nu bij Clean Energy. Met n maandtermijn wat ruim 2x zo hoog blijkt te zijn. Verzoek tot verlaging van maandbedrag verliep moeizaam en is niet uitgevoerd door Clean Energy. Door dit enorme hoog maandbedrag , weg gegaan bij Clean Energy. Blijkt dat dit dus n reden is voor Clean Energy om de boete van de vorige leverancier (budget energie, boete 200beuro) niet te vergoeden, dit terwijl door de verkopende beller, dat wel is toegezegd…..
    Ik hoop van harte dat Clean Energy coulant gaat zijn en mij gaat helpen met deze agressieve verkoopmethode waar ik t dupe van ben…ben er ziek van…

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 01 oktober 2021

      Beste Myra Janssen,

      wat vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent, dit betreuren wij dan ook zeer. We zien dat u inmiddels een terugkoppeling heeft ontvangen vanuit onze klantenservice over uw contract en dit is opgepakt.

      We hopen dat alles zo spoedig mogelijk voor u naar wens wordt opgelost. Indien u verder nog vragen of opmerkingen heeft dan kunt u ons ten alle tijden e-mailen ( service@cleanenergy.nl ) of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 16:00 uur bereikbaar).
      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
      • BBonnie – 01 oktober 2021

        Beste Clean Energy,

        Sinds kort ben ik klant bij jullie, omdat ik graag weg wilde bij mijn oude leverancier.
        Ik had, toen ik destijds ben gebeld door (L. Van de Boom) heel erg het gevoel dat ik opgelicht werd, of dat ook echt zo is, denk ik niet maar destijds heeft Mw. van de Boom laten weten dat jullie de boete vergoeding zouden betalen en niet pas zoiden verrekenen tijdens de jaarnota. Hierin voel ik me dus wel een beetje besodemieterd want natuurlijk kan ik niet zondaar 250 ophoesten. Als ik wist dat IK eerst 250 moet betalen had ik NEVER overgestapt.
        Dit is ook niet tegen mij gezegd. Het telefoongesprek van toen, is ook opgenomen.
        Ik baal hier heel erg van! En zit ook met enorme buikpijn!!!!

        Reageren
        • CCynthia – 19 november 2021

          Daar zit ik nu dus ook mee… sinds oktober bij clean energie en krijg pas de compensatie vergoeding volgend jaar … daar baal ik heel erg van want nu moet ik die 250 zelf eerst betalen …als ik dit had geweten dan was ik niet overgestapt

          Reageren
    • DD. H – 30 december 2021

      Hier bij ons ook.
      Te hoog maandbedrag, totaal niet meedekend en verreweg van duidelijk.

      Reageren
  • PPeter – 18 augustus 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Enorm fijne klantenservice die niet alleen zeggen dat ze met je meedenken, maar ook daadwerkelijk de daad bij het woord voegen. Energie leveren is één, het mee-laveren met je klant is iets van een geheel andere orde. Dank voor de medewerking.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 14 september 2021

      Hallo Peter,

      Hartelijk dank voor de complimenten, dat is fijn om te horen!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • RRienstra – 13 augustus 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zeer goed geholpen ivm boete ,snelle oplossing, korte wachttijd klantenservice zeer tevreden.

    Reageren
  • NNadia – 06 augustus 2021

    Service

    Na een vervelende situatie waardoor ik zonder te weten aan een contract zou vastzitten door een verkoper die misbruik heeft gemaakt van mijn gegevens heeft Clean Energy het onderzocht en het contract geannuleerd. Super fijn natuurlijk en super vriendelijke mensen die me te woord hebben gestaan / hebben geholpen!

    Reageren
  • ZZwier Kroese – 23 juli 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Na onenigheid met de vorige leverancier van gas en electra over de opzegboete heeft Clean Energy de betaling van die boete op zich genomen. Perfect geregeld.

    Reageren
    • MMyra Janssen – 29 september 2021

      Bij mij zegt Clean Energy , dat ze de boete niet gaan betalen. Terwijl ik verkeerd ben voorgelicht door een agressief verkopende beller van n call center. Ik voel me echt bedrogen

      Reageren
  • PP Bosma – 01 juli 2021

    Na een misverstand over de opzegvergoeding van de vorige energieleverancier tot een correcte oplossing gekomen en alles naar grote tevredenheid opgelost. Mijn complimenten hiervoor.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 08 juli 2021

      Beste heer Bosma,

      Hartelijk dank voor uw review en fijn dat het naar tevredenheid is opgelost.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • TTamara – 23 juni 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Na wat opstart probleempjes is alles super netjes opgelost! Nu eindelijk het juiste maandbedrag en hoef de rest van de maanden niet het hogere bedrag te betalen! Super fijn. Nogmaals bedankt Gladys voor alle hulp!!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 24 juni 2021

      Beste Tamara,

      Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn te vernemen dat alles nu naar wens is.

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • WW. Noordik – 15 juni 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Op onterechte wijze moest ik overstappen. Na veel twlefoomtjes en.gezeur heeft clean energy het opgelost en de ontwrevhte overstap ongedaan gemaakt. Heel veel dank daarvoor.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 17 juni 2021

      Beste mevrouw Noordik,

      Hartelijk dank voor uw review. Fijn te vernemen dat alles netjes voor u is opgelost.

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • Yyvonne – 09 juni 2021

    contract afgesloten met ENEX deze partij is daarna niet meer bereikbaar
    voor vragen kreeg daar geen goed gevoel over rechtstreeks gebeld
    met Clean Energy .Deze liet direct het contract vervallen snapte
    meteen wat ik bedoelde .Bedankt Inzke Danne top .
    Kom zeker binnenkort bij je terug om evteel over te stappen .
    Groet Yvonne

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 17 juni 2021

      Beste Yvonne,

      Hartelijk dank voor je review. Fijn te vernemen dat alles netjes voor je is opgelost en dat je binnenkort contact met ons opneemt om klant te worden.

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • Vvan der Heide – 03 juni 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Mijn gesprek om over te stappen naar CE verliep niet echt vlekjeloos en voelde mij niet gehoord. Na dit uitgesproken te hebben met Gladys de Bruijn die dit serieus en vakkundig heeft opgepakt heb Ik besloten om bij DE te blijven.
    Mijn grote complimenten voor Gladys!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 17 juni 2021

      Beste mevrouw van der Heide,

      Wat een mooie review om te lezen, hartelijk dank hiervoor!
      Fijn te vernemen dat alles netjes voor u is opgelost en ontzettend leuk dat u klant blijft.

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • HHenk Becks – 26 mei 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik heb Clean Energy ervaren als een bedrijf met eerlijke, empathische en sociale medewerkers. Mijn grote waardering voor deze mensen en dit bedrijf. Grote klasse.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 17 juni 2021

      Beste meneer Becks,

      Wat een mooie review om te lezen, hartelijk dank hiervoor!

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren