Waar ben je naar op zoek?

Clean Energy

Totaalscore

Energieprijs


7,3

Klantenservice


8,2

Algemeen


7,8

Plus- en minpunten

  • Groene stroom en CO2-gecompenseerd gas
  • Alleen offerte op aanvraag

Over Clean Energy

Clean Energy is een groen energiebedrijf die levert aan particulieren, ZZP’ers, MKB’ers en grootzakelijke klanten. De stroomvoorziening is 100 procent duurzaam en de gaslevering is CO2-neutraal middels een compensatie. Verder claimt Clean Energy een zeer scherp tarief aan te bieden.

Kan het goedkoper?

308 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Clean Energy?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • KKooij – 05 oktober 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Vanmorgen gebeld naar Clean Energy ( die tenminste snel de telefoon opnemen) over mijn aangeboden contract, uitleg van verkoper was me niet goed duidelijk en mevrouw Daphne heeft alles rustig en goed met me doorgenomen. Omdat ik nog een meerjarig contract heb lopen wacht ik nu even met een overstap maar wanneer het kan wordt ik graag klant van Clean Energy, bedankt!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 11 oktober 2021

      Beste heer/mevrouw Kooij,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring! Fijn te vernemen dat alles naar wens is besproken.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • EE.M.van der Weide – 04 oktober 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Was vorig jaar overgestapt naar Cleanenergy via een bemiddelaar, die me toezegden dat zij de overstapboete na het eerste jaar aan mij zouden vergoeden. Omdat het jaar inmiddels voorbij is, had ik contact met hen daarover. Ze vertelden dat ze niet van plan waren deze boete te betalen. Na hierover contact te hebben gehad met Cleanenergy hebben zij mij toegezegd dat zij mij de boete gaan vergoeden.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 05 oktober 2021

      Beste E.M. van der Weide,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring. Fijn dat alles naar wens is opgelost!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • EE.M.van der Weide – 04 oktober 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Was vorig jaar overgestapt naar Cleanenergy via een bemiddelaar, die me toezegden dat zij de overstapboete na het eerste jaar aan mij zouden vergoeden. Omdat het jaar inmiddels voorbij is, had ik contact met hen daarover. Ze vertelden dat ze niet van plan waren deze boete te betalen. Na hierover contact te hebben gehad met Cleanenergy hebben zij mij toegezegd dat zij mij de boete gaan vergoeden.

    Reageren
  • MMyra Janssen – 29 september 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Door n agressieve verkoper met (achteraf) onjuiste info, zit ik nu bij Clean Energy. Met n maandtermijn wat ruim 2x zo hoog blijkt te zijn. Verzoek tot verlaging van maandbedrag verliep moeizaam en is niet uitgevoerd door Clean Energy. Door dit enorme hoog maandbedrag , weg gegaan bij Clean Energy. Blijkt dat dit dus n reden is voor Clean Energy om de boete van de vorige leverancier (budget energie, boete 200beuro) niet te vergoeden, dit terwijl door de verkopende beller, dat wel is toegezegd…..
    Ik hoop van harte dat Clean Energy coulant gaat zijn en mij gaat helpen met deze agressieve verkoopmethode waar ik t dupe van ben…ben er ziek van…

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 01 oktober 2021

      Beste Myra Janssen,

      wat vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent, dit betreuren wij dan ook zeer. We zien dat u inmiddels een terugkoppeling heeft ontvangen vanuit onze klantenservice over uw contract en dit is opgepakt.

      We hopen dat alles zo spoedig mogelijk voor u naar wens wordt opgelost. Indien u verder nog vragen of opmerkingen heeft dan kunt u ons ten alle tijden e-mailen ( service@cleanenergy.nl ) of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 16:00 uur bereikbaar).
      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
      • BBonnie – 01 oktober 2021

        Beste Clean Energy,

        Sinds kort ben ik klant bij jullie, omdat ik graag weg wilde bij mijn oude leverancier.
        Ik had, toen ik destijds ben gebeld door (L. Van de Boom) heel erg het gevoel dat ik opgelicht werd, of dat ook echt zo is, denk ik niet maar destijds heeft Mw. van de Boom laten weten dat jullie de boete vergoeding zouden betalen en niet pas zoiden verrekenen tijdens de jaarnota. Hierin voel ik me dus wel een beetje besodemieterd want natuurlijk kan ik niet zondaar 250 ophoesten. Als ik wist dat IK eerst 250 moet betalen had ik NEVER overgestapt.
        Dit is ook niet tegen mij gezegd. Het telefoongesprek van toen, is ook opgenomen.
        Ik baal hier heel erg van! En zit ook met enorme buikpijn!!!!

        Reageren
        • CCynthia – 19 november 2021

          Daar zit ik nu dus ook mee… sinds oktober bij clean energie en krijg pas de compensatie vergoeding volgend jaar … daar baal ik heel erg van want nu moet ik die 250 zelf eerst betalen …als ik dit had geweten dan was ik niet overgestapt

          Reageren
    • DD. H – 30 december 2021

      Hier bij ons ook.
      Te hoog maandbedrag, totaal niet meedekend en verreweg van duidelijk.

      Reageren
  • PPeter – 18 augustus 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Enorm fijne klantenservice die niet alleen zeggen dat ze met je meedenken, maar ook daadwerkelijk de daad bij het woord voegen. Energie leveren is één, het mee-laveren met je klant is iets van een geheel andere orde. Dank voor de medewerking.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 14 september 2021

      Hallo Peter,

      Hartelijk dank voor de complimenten, dat is fijn om te horen!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • RRienstra – 13 augustus 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zeer goed geholpen ivm boete ,snelle oplossing, korte wachttijd klantenservice zeer tevreden.

    Reageren
  • NNadia – 06 augustus 2021

    Service

    Na een vervelende situatie waardoor ik zonder te weten aan een contract zou vastzitten door een verkoper die misbruik heeft gemaakt van mijn gegevens heeft Clean Energy het onderzocht en het contract geannuleerd. Super fijn natuurlijk en super vriendelijke mensen die me te woord hebben gestaan / hebben geholpen!

    Reageren
  • ZZwier Kroese – 23 juli 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Na onenigheid met de vorige leverancier van gas en electra over de opzegboete heeft Clean Energy de betaling van die boete op zich genomen. Perfect geregeld.

    Reageren
    • MMyra Janssen – 29 september 2021

      Bij mij zegt Clean Energy , dat ze de boete niet gaan betalen. Terwijl ik verkeerd ben voorgelicht door een agressief verkopende beller van n call center. Ik voel me echt bedrogen

      Reageren
  • PP Bosma – 01 juli 2021

    Na een misverstand over de opzegvergoeding van de vorige energieleverancier tot een correcte oplossing gekomen en alles naar grote tevredenheid opgelost. Mijn complimenten hiervoor.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 08 juli 2021

      Beste heer Bosma,

      Hartelijk dank voor uw review en fijn dat het naar tevredenheid is opgelost.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • TTamara – 23 juni 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Na wat opstart probleempjes is alles super netjes opgelost! Nu eindelijk het juiste maandbedrag en hoef de rest van de maanden niet het hogere bedrag te betalen! Super fijn. Nogmaals bedankt Gladys voor alle hulp!!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 24 juni 2021

      Beste Tamara,

      Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn te vernemen dat alles nu naar wens is.

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • WW. Noordik – 15 juni 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Op onterechte wijze moest ik overstappen. Na veel twlefoomtjes en.gezeur heeft clean energy het opgelost en de ontwrevhte overstap ongedaan gemaakt. Heel veel dank daarvoor.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 17 juni 2021

      Beste mevrouw Noordik,

      Hartelijk dank voor uw review. Fijn te vernemen dat alles netjes voor u is opgelost.

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • Yyvonne – 09 juni 2021

    contract afgesloten met ENEX deze partij is daarna niet meer bereikbaar
    voor vragen kreeg daar geen goed gevoel over rechtstreeks gebeld
    met Clean Energy .Deze liet direct het contract vervallen snapte
    meteen wat ik bedoelde .Bedankt Inzke Danne top .
    Kom zeker binnenkort bij je terug om evteel over te stappen .
    Groet Yvonne

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 17 juni 2021

      Beste Yvonne,

      Hartelijk dank voor je review. Fijn te vernemen dat alles netjes voor je is opgelost en dat je binnenkort contact met ons opneemt om klant te worden.

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • Vvan der Heide – 03 juni 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Mijn gesprek om over te stappen naar CE verliep niet echt vlekjeloos en voelde mij niet gehoord. Na dit uitgesproken te hebben met Gladys de Bruijn die dit serieus en vakkundig heeft opgepakt heb Ik besloten om bij DE te blijven.
    Mijn grote complimenten voor Gladys!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 17 juni 2021

      Beste mevrouw van der Heide,

      Wat een mooie review om te lezen, hartelijk dank hiervoor!
      Fijn te vernemen dat alles netjes voor u is opgelost en ontzettend leuk dat u klant blijft.

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • HHenk Becks – 26 mei 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik heb Clean Energy ervaren als een bedrijf met eerlijke, empathische en sociale medewerkers. Mijn grote waardering voor deze mensen en dit bedrijf. Grote klasse.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 17 juni 2021

      Beste meneer Becks,

      Wat een mooie review om te lezen, hartelijk dank hiervoor!

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • KK. van Randen – 25 mei 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nav telefonisch contact met Daphne weer op de hoogte van eindnota, alles weer duidelijk.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 17 juni 2021

      Beste mevrouw van Randen,

      Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen.

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • KKevin – 22 mei 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Verkoper was zeer beleefd heeft netjes alles vergeleken op tarieven ik ga 324€ op jaar basis besparen. Zeer tevreden en zeker een aan rader.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 11 juni 2021

      Goedemiddag Kevin,

      Dat is goed om te horen dat je zo tevreden bent! Mocht je nog vragen hebben schroom dan niet om contact met ons op te nemen!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • MM. Akdag – 18 mei 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Er ging iets niet helemaal zoals het zou moeten gaan waarna ik met de klantenservice heb gebeld en mijn wensen neergelegd. Dit werd zeer snel en vakkundig opgelost door Gladys de Bruijn.
    Top, dank je wel Gladys!

    Groetjes
    Murat

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 19 mei 2021

      Beste heer Akdag,

      wat een mooie review om te lezen, hartelijk dank hiervoor!
      Fijn te vernemen dat alles netjes voor u is opgelost.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • JJo – 12 mei 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zoals ik hoor is iedereen tevreden maar dan heb ik een of andere schooier aan de lijn gehad want die noemde mij een rare man en andere verwoordingen die ik niet zat vertalen voor mij een dikke 0 ,prijsgewijs maakt het me niet uit, hoeft voor mij niet meer..onbeschoft volk diegene die je bellen…

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 18 mei 2021

      Beste Jo,

      wat jammer te vernemen dat u niet tevreden bent. Echter hebben wij zelf geen verkoopafdeling of bellen we zelf mensen op. Helaas kunnen we dan ook niet voor u nagaan door wie óf welk bedrijf u gebeld bent.
      Het is in ieder geval geen medewerker van Clean Energy.

      We zouden hierover graag met u in contact willen komen om dit verder met u te bespreken .
      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 16:00 uur bereikbaar).

      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • SSylvia – 12 mei 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Mijn overstap was op een niet rechtmatige wijze tot stand gekomen. Hierdoor moest ik een boete betalen. Toevallig had ik contact met de klantenservice over iets anders. Het gesprek kwam op de rare overstap. “Als u het goed vindt dan kan ik dit laten uitzoeken” ja natuurlijk vond ik dat goed. 2 weken later een mail dat de overstap idd niet rechtmatig was en alles werd teruggedraaid! Ik wist niet eens dat dit kon.
    Mijn dank is groot en ze verdienen een dikke 10. Ze staan bovenaan mijn lijst wanneer ik wil overstappen.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 18 mei 2021

      Beste Sylvia,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw review. Dit waarderen wij zeer! We hopen u dan graag een andere keer te mogen verwelkomen als klant van Clean Energy.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • NNienke – 11 mei 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Snel en prettig geholpen door Patrick!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 12 mei 2021

      Beste Nienke,

      ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw review. Fijn te horen dat het contact naar wens is verlopen!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • DDaryl van Vliet – 11 mei 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zeer klantvriendelijk en helpen zoals je geholpen wilt worden . Mijn ervaring met clean energie is daarom ook met 1 cijfer te noemen en dat is een dikke vette 10+. ( en dit terwijl ik niet eens klant bij ze ben geworden).

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 12 mei 2021

      Beste Daryl van Vliet,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw review en het mooie cijfer. Dit waarderen wij zeer! We hopen u dan graag een andere keer te mogen verwelkomen als klant van Clean Energy.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • FF.A v.d.Heuvel – 10 mei 2021

    Ik ben erg prettig te woord gestaan.Ben naar tevredenheid geholpen.Mijn dank daarvoor.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 12 mei 2021

      Beste F. A.. van den Heuvel,

      wat fijn te vernemen dat het contact met onze medewerkers goed is verlopen, dank u voor het delen van uw ervaring!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • VVictor Bockweg – 07 mei 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice van Clean Energy. Mijn probleem, herhaaldelijk niet kunnen inloggen is tijdens het gesprek prima en vriendelijk opgelost! Waarvoor dank en complimenten

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 12 mei 2021

      Beste Victor Bockweg,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, fijn te vernemen dat dit voorspoedig is verlopen!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • VVictor Bockweg – 07 mei 2021

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice van Clean Energy. Mijn probleem, herhaaldelijk niet kunnen inloggen is tijdens het gesprek prima en vriendelijk opgelost! Waarvoor dank en complimenten

    Reageren
  • FF van Dam – 07 mei 2021

    Service

    Ik ben onterecht bij C E terecht gekomen, waardoor ik weer een boete moest betalen. Gelukkig hebben zij het voor mij opgelost. Dank daarvoor.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 07 mei 2021

      Beste F van Dam,

      Hartelijk dank voor het doorgeven van uw review en ervaring. We vinden het fijn te vernemen dat alles voor u naar wens is opgelost!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
    • KKuijpers – 07 juni 2021

      Heeft u meer geluk dan ik
      Ik word maar steeds afgescheept
      Dat ik prive dingen moet doorsturen
      Heel raar allemaal 1 jaar wachten om de boete vergoeding te krijgen

      Reageren