Clean Energy
Totaalscore
Energieprijs
7,4
Klantenservice
8,2
Algemeen
7,8
Plus- en minpunten
- Groene stroom en CO2-gecompenseerd gas
- Alleen offerte op aanvraag
Over Clean Energy
Clean Energy is een groen energiebedrijf die levert aan particulieren, ZZP’ers, MKB’ers en grootzakelijke klanten. De stroomvoorziening is 100 procent duurzaam en de gaslevering is CO2-neutraal middels een compensatie. Verder claimt Clean Energy een zeer scherp tarief aan te bieden.
YYvette – 30 augustus 2022
Prijs
Service
Algemeen
Ik ben zo fijn geholpen door de klantenservice, specifiek door Christine Bonder, met al mijn vragen.
Zij nam alle tijd om zaken uit te zoeken en te regelen voor mij. Ik was al bij Clean Energy en was bijna overgehaald door een platvorm om over te stappen naar een andere maatschappij maar ik ben heel blij dat ik daar niet naar geluisterd heb.
Mijn tarieven zijn ook hartstikke goed, dus ik blijf fijn bij deze maatschappij de komende jaren 🙂
KKlantenservice Clean Energy – 05 september 2022
@Yvette
Hartelijk dank voor deze mooie review! Wat fijn te horen dat alles naar wens verloopt en het contact met onze collega zo prettig is verlopen. We staan graag voor u klaar!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
JJoyce Niessink – 22 augustus 2022
Prijs
Service
Algemeen
Door beller bijna overgestapt, maar gelukkig herroepen Zeer tevreden over de afhandeling door Clean Energy
KKlantenservice Clean Energy – 22 augustus 2022
Beste @Joyce Niessink,
ontzettend bedankt voor deze mooie review! Fijn te horen dat u tevreden bent en klant bij ons blijft.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
TTrijntje – 19 augustus 2022
Prijs
Service
Algemeen
Op mailtjes direct antwoord . Per telefoon goed en duidelijk contact . Ik ben erg tevreden
KKlantenservice Clean Energy – 22 augustus 2022
Beste @Trijntje,
hartelijk dank voor uw review, dit waarderen we zeer. Fijn te horen dat u tevreden bent. We zien echter dat u een halve ster heeft gegeven voor “Algemeen”. Zijn er zaken waarover u toch ontevreden bent of is dit per abuis verkeerd ingevuld?
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
JJohn Verhoeven – 16 augustus 2022
Prijs
Service
Algemeen
Mijn ervaring met clean energy
Is buitengewoon goed
Helder en duidelijk
Geen klachten gehad ook niet bij het overstappen van mijn vorige leverancier
KKlantenservice Clean Energy – 18 augustus 2022
@John Verhoeven: hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Clean Energy! Fijn te horen dat u tevreden bent en alles voorspoedig verloopt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
CCello – 16 juli 2022
Prijs
Service
Algemeen
De mensen van de klantenservice zijn aardig goedgemanierd en als je met een vraag of een probleem komt ,blijven ze net zolang op onderzoek uit tot ze een antwoord of een oplossing hebben
Gevonden
KKlantenservice Clean Energy – 18 juli 2022
Beste Cello Luca,
wat een mooie review om te lezen! Fijn dat alles naar tevredenheid verloopt.
Hartelijk dank voor het vertrouwen!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
AAnke Verhoeven – 03 juni 2022
Prijs
Service
Algemeen
Zeer aardige mensen. Komen afspraken onderling gemaakt altijd na en leveren de prijs welke is afgestemd in het contract. En andere concurenten, telemarketeers die beweren dat Clean Energy er slecht voorstaat, dat zijn zo als ze heten de concurrent en proberen op deze manier alleen maar ons bij Clean Energy weg te halen. Ik ben echt super tevreden♻️
KKlantenservice Clean Energy – 07 juni 2022
Beste Anke Verhoeven,
ontzettend bedankt voor het doorgeven van deze mooie review, dit waarderen we zeer!
Fijn dat alles naar tevredenheid verloopt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
JJohn siliakus – 11 april 2022
Geacte mevrouw, ik ben best tevreden alleen jammer dat je gebruik niet op papier krijgd groetjes dhr siliakus. 66185
PP giesen – 04 april 2022
Slechte ervaring met clean energie vandaag mijn contract geannuleerd zou 1april overstappen maar ze konden de en code niet vinden ik vermoed dat ze er onderuit wilden komen omdat ik het voor een gunstige prijs had afgesloten
KKlantenservice Clean Energy – 08 april 2022
Beste P Giesen,
wat jammer te vernemen dat u niet tevreden bent. Zoals aangegeven hebben we vorig jaar de verkeerde aansluitgegevens ontvangen. Omdat we uiteraard willen voorkomen dat we per abuis de verkeerde aansluiting beleveren is uw overeenkomst op verzoek van de tussenpartij geannuleerd. Dit is niet wegens gewijzigde tarieven.
U bent uiteraard van harte welkom om een nieuwe offerte bij ons op te vragen, we zijn u graag van dienst. Mochten er van uw kant nog vragen, op- of aanmerkingen zijn dan nodig ik u van harte uit om contact op te nemen. U kunt ons op werkdagen tussen 10:00 en 16:00 uur bereiken op 085-0645990 of mailen naar service@cleanenergy.nl
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
RRudolf Nagtegaal – 11 maart 2022
Prijs
Service
Algemeen
Vandaag gebeld om een misverstand met een contract op te lossen.
Kreeg gelijk !!!een behulpzame heer aan de telefoon die meedacht en aktie ondernam. Niet veel later kregen we een bevestiging van ons gesprek per mail.
De klantenservice was vriendelijk en behulpzaam , een voorbeeld hoe het hoort
KKlantenservice Clean Energy – 15 maart 2022
Beste Rudolf Nagtegaal,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, dit waarderen we zeer!
Fijn te vernemen dat het contact naar wens is verlopen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
MMarie Haan – 20 februari 2022
Service
Ook ik werd op een goeie ( kwaaie)dag aan de deur benaderd door een tussenpersoon, die in 1ste instantie zei dat hij niets wilde verkopen. Ik dacht hij staat hier voor een goed doel maar uiteindelijk kwam de aap uit de mouw…toch een nieuwe energieleverancier…deze was veeeel goedkoper dan die ik had ..na een rekensommetje kwam hij uit op 47 euro per maand, ja..wie doet dat niet, mevrouw..
Ik bleef zeggen dat ik heel tevreden was met wat ik had, maar op de een of andere manier bleef hij zo op me inpraten, dat ik uiteindelijk zuchtend akkoord ging. Maar meer om van hem af te komen. Een paar dagen later, omdat het me he-le-maal niet lekker zat hoe t gegaan was, gauw de toezegging per mail ongedaan gemaakt. De volgende dag s’avonds werd ik gebeld door de tussenpersoon “hoe kunt u dat nu doen, mevrouw” en meer van die dingen. Ik voelde me absoluut geïntimideerd. Dus voor de tweede keer voor de bijl. Ja..ik schaamde me gewoon en probeerde er niet meer aan te denken. Uiteraard kwam de bevestigingsbrief van Clean Energy na een tijdje en ik liet het er maar bij, alhoewel ik met steeds meer spijt terug dacht aan Vandebron, bij wie ik al jaren tevreden klant was. Op zeker moment dacht ik..dat kan toch zo niet en stuurde een mail naar Cleanenergy of ik toch onder het contract met ze uit kon komen, omdat de levering nog niet gestart was. Dat kon wel, maar met een boete van 250 euro. Dat is een groot bedrag voor iemand met alleen aow. Ik had wel aangegeven op wat voor een vervelende manier alles tot stand was gekomen..maar..men zou het uitzoeken. Ook in tweede instantie werd aangegeven dat die 250 betaald zou moeten worden, dus ja..wat kon ik verder dan me er maar bij neer te leggen en klant van Cleanenergy te worden. Maar toen gebeurde er iets heel opvallends en dat tekent de klantgerichtheid van Cleanenergy. Ik kreeg per mail de vraag of ik mijn contract met Vandebron wilde opsturen. Dat deed ik en korte tijd later kreeg ik een antwoord waar ik helemaal blij van werd. Dat contract was veel voordeliger, dan dat wat de tussenpersoon mij aan had willen smeren! Verder de erkenning dat alles toch wel heel vervelend voor mij was verlopen en daarom : het contract werd kosteloos geannuleerd. Dat is geweldig!
Dankjewel klantenservice van Cleanenergy!
KKlantenservice Clean Energy – 03 maart 2022
Beste Marie Haan,
hartelijk dank voor uw uitgebreide review, we waarderen het zeer dat u hiervoor de tijd heeft genomen.
Fijn te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost.
We heten u graag een andere welkom als klant bij Clean Energy!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
HHenry Selten – 15 februari 2022
Prijs
Service
Algemeen
Fijn contact, positieve benadering, en ze staan voor je klaar wanneer er iets onduidelijk mocht zijn.
Bedankt, Henry Selten
KKlantenservice Clean Energy – 18 februari 2022
Beste Henry Selten,
wat een mooie review om te lezen, hartelijk dank voor het delen hiervan!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
SShonny – 02 februari 2022
Prijs
Service
Algemeen
Klantenservice is erg klant vriendelijk, heel behulpzaam en begripvol.
Ik ben heel blij dat ik mij bij hun heb aangesloten.
KKlantenservice Clean Energy – 10 februari 2022
Beste Shonny,
wat een leuke review om te lezen, ontzettend bedankt voor het delen hiervan!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
TToos Eerens – 01 februari 2022
Clean Energy heeft me vriendelijk geholpen om de overschrijf boete terug te ontvangen. Daar ben ik zeer tevreden over.
KKlantenservice Clean Energy – 10 februari 2022
Beste Toos Eerens,
hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, fijn te horen dat u goed bent geholpen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
CClaudia – 24 januari 2022
Prijs
Service
Algemeen
Nadat de tussenpartij niet overging tot het betalen van de compensatieregeling. Heeft cleanenergy dit zelf keurig met mij afgehandeld.
Dus zeer tevreden.
KKlantenservice Clean Energy – 24 januari 2022
Beste Claudia,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw review. Fijn te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
RR.Brouwers – 21 januari 2022
Zeer tevreden over Clean Energy. Goede bereikbaarheid en een goede klantenservice die evt. problemen snel oplost.
Zo heeft de tussenpersoon geweigerd mijn opzegvergoeding te betalen, maar Clean Energy heeft dat opgepakt en mij rechtstreeks de vergoeding uitgekeerd, Top!!
KKlantenservice Clean Energy – 24 januari 2022
Beste R. Brouwers,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, fijn te horen dat alles netjes voor u is opgelost!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
RR. de Wolf – 07 januari 2022
Prijs
Service
Algemeen
Na telefonisch contact is de boete van de vorige leverancier binnen 1 werkdag verrekend.
KKlantenservice Clean Energy – 10 januari 2022
Beste R. de Wolf,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, fijn te vernemen dat alles naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
MMarcus – 23 december 2021
Prijs
Service
Algemeen
Klantvriendelijk bedrijf. Als er vragen waren werd daar prima op gereageerd
KKlantenservice Clean Energy – 24 december 2021
Beste Marcus,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, fijn dat alles naar wens verloopt.
Fijne feestdagen toegewenst!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
MMarcus – 23 december 2021
Een klantvriendelijk bedrijf, ik voelde me gehoord. Als er vragen waren werd daar prima op gereageerd.
CCor bakker – 17 december 2021
Prijs
Service
Algemeen
Is een bedrijf dat meedenkt en beveel ze zeker aan
KKlantenservice Clean Energy – 21 december 2021
Beste Cor Bakker,
fijn te horen dat u tevreden bent en een mooie review heeft geschreven. Hartelijk dank hiervoor!
Alvast fijne feestdagen toegewenst.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
MM – 09 december 2021
Prijs
Service
Algemeen
Ontzettend goed geholpen door medewerkster Daphne, ze luisterde en leefde mee met mijn situatie en heeft ook nog eens meer gedaan dan ik had verwacht of durfde te hopen. Écht een pluim (10) voor deze dame!
KKlantenservice Clean Energy – 14 december 2021
Beste M,
ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw ervaring en fijn te vernemen dat het contact met onze medewerkster prettig is verlopen!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
DDennis – 27 november 2021
Opeens kreeg ik een brief van Netbeheerder Stedin:”Let op, mogelijke afsluiting elektriciteits en/of gasnet”. Huh? Ik heb nog een contract tot maart en dat wordt automatisch verlengd? Dus ik neem contact op met Stedin, blijkt dat deze ‘Clean Energy’ mijn contract bij Eneco hebben opgezegd omdat een aan mijn onbekend iemand mijn adres heeft ingevuld. Zonder dat die onbekende ook een nieuw contract voor me heeft genomen, helaas.
Ofwel, door hun krakkemikkige website bezorgen ze mij een heleboel last waar ik niet op zat te wachten en ik ken ze verder niet eens. Plus nu moet ik een nieuw contract gaan nemen in een heerlijke energiemarkt- prijzen tijd. Nee, Echt Top Hoor! Dat zal in ieder geval niet bij deze lui zijn.
KKlantenservice Clean Energy – 29 november 2021
Beste Dennis,
wat vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf. Echter kunnen we op basis van uw naam “Dennis” geen verdere contractgegevens van u terugvinden.
Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 16:00 uur bereikbaar).
We vernemen dan graag uw reactie om uw review verder te bespreken.
met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
MMatthijs – 09 november 2021
Na mijn aanmelding bij Clean Energy in december 2020, volgde in juni 2021 de daadwerkelijke overstap. Pas in augustus werd ik geconfronteerd met een overstapboete van mijn vorige energieleverancier. Toen ik in november deze boete door Clean Energy wilde laten compenseren, bleek dat ik de termijn van 3 maanden na ingangsdatum helaas had laten verstrijken. Daarmee had ik ook mijn recht op compensatie voorbij laten gaan. Na een verzoek van mijn zijde bleek Clean Energy gelukkig bereid om de opgelegde boete te vergoeden, waarmee mijn overstap alsnog een positieve uitkomst voor mij had.
KKlantenservice Clean Energy – 12 november 2021
Beste Matthijs,
ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw beoordeling, dit waarderen we zeer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
GGL Reinders de Boer – 05 november 2021
Ze hebben het in een dag geregeld ,dat was echt super ,netjes ,excuses aangeboden .Correct gedaan ,Bedankt
KKlantenservice Clean Energy – 09 november 2021
Beste GL Reinders de Boer,
hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, fijn dat alles naar tevredenheid is besproken.
Met vriendelijke groet,
klantenservice Clean Energy
Vvan den Heuvel – 29 oktober 2021
Vlugge reactie, en meteen voorschot aangepast
KKlantenservice Clean Energy – 01 november 2021
Beste van den Heuvel,
ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw ervaring. Dit waarderen we zeer. Fijn te horen dat u snel en correct bent geholpen.
Met vriendelijke groet,
klantenservice Clean Energy
CCassandra Tveita – 29 oktober 2021
Prijs
Service
Algemeen
Binnen gehad onder valse voorwendselen door een jong ventje,nou is het dom van mij geweest dat ik erin getrapt ben ben meteen weer terug gegaan naar m’n oude leverancier maar moet nu meer als 500 euro terug betalen! Zit in de bijstand dus meer als 30 euro per maand lukt niet en toch vragen ze constant om een hoger bedrag terwijl ik dat gewoon echt niet heb!
Lees op andere site’s dat ik ook echt niet de enige ben met dit probleem dus mensen pas aub op!
KKlantenservice Clean Energy – 01 november 2021
Beste Cassandra Tveita,
wat spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent. We zien dat u ook rechtstreeks contact met ons heeft opgenomen en we uw situatie hebben meegenomen om alles zo correct en soepel mogelijk te laten verlopen.
Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 16:00 uur bereikbaar).
We vernemen dan graag uw reactie om uw review verder te bespreken.
met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy