Waar ben je naar op zoek?

Clean Energy

Kan het goedkoper?

Plus- en minpunten

  • Groene stroom en CO2-gecompenseerd gas
  • Alleen offerte op aanvraag

Over Clean Energy

Clean Energy is een groen energiebedrijf die levert aan particulieren, ZZP’ers, MKB’ers en grootzakelijke klanten. De stroomvoorziening is 100 procent duurzaam en de gaslevering is CO2-neutraal middels een compensatie. Verder claimt Clean Energy een zeer scherp tarief aan te bieden.

367 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Clean Energy?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • HHerlinda Nagel – 15 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Doe geen zaken met hen! In de prijsvergelijking kwamen zij als beste naar voren maar 2 dagen later kwam een verhoging per maand van 300 Euro! Was te laat met reactie! Zelf gebeld, doen zij niet, ook niet met zo’n verhoging en vervolgens wordt je afgekat, boete van 1200 Euro! Geen vertrouwen in die lui! Let op!

    Reageren
    • RR – 30 januari 2024

      @Herlinda Nagel
      Kun je dit wat verduidelijken? Zie hier verschillende -hele positieve en hele negatieve -reviews. Als je een contract krijgt en tekent heb je toch vaste afspraken? En EUR 300 per maand verhoging is wel heel veel (hoeveel geschat verbruik?); is dit voor gas en/of elektriciteit?

      Reageren
  • KKevin – 08 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Niet aan beginnen. Richten zich bewust via allerlei vage advies clubs op mensen in de schulden/die bijna afgesloten worden.

    Communicatie ook zeer selectief en niet professioneel. Passen zelfstandig voorschotbedragen aan (omhoog) zonder berekening, en als je niet akkoord gaat sturen ze een incassobureau op je af en dreigen ze met afsluiting. De tarieven zijn ook skyhigh.

    Reageren
    • RR – 30 januari 2024

      @Kevin kun je dit wat verduidelijken? Wat bedoel je met ‘via allerlei vage clubs’? Hoezo skyhighe tarieven? (tarieven lijken nl. heel laag)

      Reageren
      • MMariska – 23 mei 2024

        @R
        Geloof dat maar niet.
        Mij zeiden ze ook je hoeft maar 49 nog iets te betalen. Nar paar maanden krijg ik contract staat er 146 euro op.
        Ik contact opgenomen.
        Zeggen ze wel hebben het berekend van de afgelopen 3 jaar.
        Ik hun gezegd dat ik in die 3 jaar meer dan 2 jaar met 3 mensen leefden.
        Ze wilden maar 10% afhouden.
        Rot op gek.
        Ik betaal dat niet eens bij essent.

        Reageren
  • CCora – 19 december 2023

    Prijs

    Service

    Prima service…

    Reageren
  • JJan Roossie – 11 december 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben net een jaarcontract met dit bedrijf aangegaan.
    Heb bij aanvang contract het verbruik van eerdere jaren doorgegeven, en kreeg op basis daarvan een jaarbedrag maandelijks termijnbedrag geoffreerd.

    Na de twee weken bedenktijd kreeg ik een mail waarin het maandelijkse termijnbedrag van cleanenergy meer dan verdubbeld werd op basis van verhoogde energiebelasting van 9ct per kuub.
    Als ik inlog kan ik dit niet terugzetten, omdat je maximaal 10% naar beneden mag corrigeren en dit kosteloos maar één keer per jaar mag doen.
    De klantenservice werkt met een slechte internetverbinding.
    Meerdere keren in een wachtrij en er weer uit gegooid worden.
    Meerdere keren iemand aan de lijn gekregen en plotseling verbinding verbroken.
    Al met al zeer vermoeiend en heel veel onnodige negatieve tijd en energy.

    SLA DEZE PROVIDER OVER!!

    NIET DOEN!!

    Reageren
  • LLoes Ploegman – 05 december 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    De service van Clean Energy is perfect. Ik ben erg tevreden over de periode dat we klant bij hen waren!

    Reageren
  • RRinke van der Made – 28 november 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zeer slechte service, communicatie is moeizaam. Clean energy kom haar beloften niet na. Maanden van te voren al afschrijvingen doen voor voorschotten. Na een maand al drijgen met afsluiten. En incasso kosten worden gelijk direct doorgevoerd. Begin hier niet aan het zijn in mijn ogen oplichters

    Reageren
  • DDirk – 09 november 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Via misleiding mijn vader over laten stappen voor 3x het tarief wat hij nu betaald door te zeggen dat zij de huidige energiemaatschappij representeren.

    Wanpraktijk van heb ik jou daar tot aan illegaal aan toe.

    Reageren
  • RRobert – 24 augustus 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Wanneer je belt krijg je snel iemand aan de lijn die je vriendelijk te woord staat.
    ook denken ze met je mee en laten ze zien wat er allemaal kan.
    kortom, prettig bedrijf en vriendelijke mensen.

    Reageren
  • JJacqueline – 22 augustus 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Klantenservice is top, snelle reactie, duidelijke uitleg. Telefonisch en per mail, alles prima geregeld bij nieuwe aanmelding.

    Reageren
  • TTevreden klant – 21 augustus 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prima bedrijf zeer tevreden.dikke pluim

    Reageren
  • TTrijntje Vink – 18 augustus 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Nu 3 jaar klant bij Clean Energie.
    Nooit problemen gehad . Reageren direct op vragen en alles goed geregeld.

    Reageren
  • WWouter Musters – 14 augustus 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ook net klant geworden en zelfde ervaring met snelle aanpassing van termijnbedrag nav concrete input. Geweldig en snel geholpen door de klantenservice! Wat een verademing tov de vorige leverancier

    Reageren
  • JJan Ploegmakers – 08 augustus 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    pas klant geworden met tot nu toe alleen positieve ervaringen. op basis van mijn concrete input werd een nieuw termijnbedrag vastgesteld tot mijn volle tevredenheid.

    Reageren
  • AAlje Boer – 05 augustus 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Moet het bedrijf een groot compliment geven.Zal niet details treden maar na voorlichting bij een eerste telefoontje mbt tarieven bij verhuizing kreeg ik plots totaal onverwachts andere tarieven berekend op mijn factuur .
    Heb het aangekaard. meneer dit zijn de goede tarieven.
    Nou dan ben ik dus totaal verkeerd voorgelicht . Men heeft de band afgeuisterd.En inderdaad . Eindconclusie.
    Factuur teruggedraaid en eerder afspraken worden nagekomen. HULDE !!!

    Reageren
  • DDiderico – 24 juli 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zeer correcte prijs, snelle intake en vier jaar contract. Na bijna een jaar nog zeer tevreden

    Reageren
  • JJan Vermeulen – 23 juli 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Komen hun afspraken na, geen ge bel tussen door.

    Reageren
  • Kkevin – 22 juli 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    trap er niet in. richting zich specifiek op mensen in de schulden zodat ze die nog wat verder leeg kunnen trekken.

    Reageren
  • CCoen – 15 juli 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Mijdt deze oplichters als de pest. Doe er nooit zaken mee!

    Reageren
  • NNayla – 11 juli 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ze willen pas na 5 betalingen het voorschotbedrag aanpassen. Ze beloofden na 3 maanden dat het aangepast kon worden.
    Ze hebben hun eigen afspraken. Er wordt niet naar de klant gekeken, ook al heeft deze gelijk. Het gaat alleen om geld. Nooit meer Clean Energy voor mij

    Reageren
  • HHans van der Sangen – 10 juli 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Mooie aanbieding per telefoon, alleen valt het in de praktijk tegen en zijn ze duurder dan hun voorstel.

    Reageren
  • Vvrogten – 03 juli 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prima leverancier en zou niks ander willen. Gewoon top!

    Reageren
  • GGina – 03 juli 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Perfect

    Reageren
  • DDirk – 28 april 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    In maart ’23 hebben wij zonnepanelen laten leggen door dit bedrijf. Zoals vooraf besproken zouden er 3 contactmomenten zijn; een schouw, het leggen van de zonnepanelen en een controle achteraf.

    De schouw was duidelijk. Na berekening van de afmetingen hebben we er zelfs een paneel bij kunnen bestellen. Wel vond ik het jammer dat de beste man mij niet kon helpen met het bekijken of de bedrading binnenshuis kon lopen. Wellicht is dit de gang van zaken en doet de klant dit altijd zelf.

    Het leggen van de zonnepalen heeft op de afgesproken dag plaatsgevonden. Drie Engels sprekende mannen hebben de panelen er in een ochtend opgelegd. De weg van de bekabeling is uitvoerig met ons besproken en moest uiteindelijk buitenom. Het gat wat hiervoor is geboord, zit naast de voordeur. Echter, is dit niet op een nette manier gebeurd waardoor er wat (stukken) stenen hebben losgelaten. Met kit hebben ze het proberen te fatsoeneren. Naar mijn mening zonder resultaat. Daarnaast kan ik iedereen aanraden een asbakje klaar te zetten voor de heren, want de voortuin lag bezaaid met sigarettenpeuken.

    Ik wil dit graag bij de controle achteraf laten zien en bespreken, maar zover is het helaas nog niet gekomen. Ik ben een keer gebeld door een ingehuurd bedrijf en daar heb ik geprobeerd een afspraak te maken. De man aan de telefoon was erg kortaf en leek naar mijn mening niet goed te weten wat nu de bedoeling was. Van de gemaakte belafspraak heb ik tot op heden nog niets van gehoord. Inmiddels heb ik zelf al 2 keer contact opgenomen en telkens wordt mij beloofd dat er iemand contact met ons opneemt. Ik vrees dat dit telefoontje nooit meer gaat komen..

    Reageren
  • Ccor – 26 april 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    ben een tijdj
    e terug overgestapt

    ge
    weldige klantenservice

    Reageren
  • WW jasper – 21 maart 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Momenteel niet in staat om het maandbedrag in een keer te voldoen, er werd meteen een passende afspraak gemaakt zodat ik mij niet meer zorgen hoef te maken om vervolg stappen.
    Fijn dat er zo meegedacht wordt met de klant
    Gesproken met veronica Veenstra

    Reageren