Clean Energy
Totaalscore
Energieprijs
7,3
Klantenservice
8,1
Algemeen
7,7
Plus- en minpunten
- Groene stroom en CO2-gecompenseerd gas
- Alleen offerte op aanvraag
Over Clean Energy
Clean Energy is een groen energiebedrijf die levert aan particulieren, ZZP’ers, MKB’ers en grootzakelijke klanten. De stroomvoorziening is 100 procent duurzaam en de gaslevering is CO2-neutraal middels een compensatie. Verder claimt Clean Energy een zeer scherp tarief aan te bieden.
AAudrey Hofman – 22 januari 2023
Prijs
Service
Algemeen
Het is een hele goede energie bedrijf en goedkoopste die ik tot nu toe heb mee gemaakt en heel klant vriendelijk.ik Ben er heel blij mee.
Ssylvia – 21 januari 2023
Prijs
Service
Algemeen
Top bedrijf. Heeft mij goed geholpen toen ik bijna er weer intrapte om over te gaan door middel van een tussenbedrijf. Waar de actie vanuit ging die energiebedrijf wist van niks.
VVanessa – 14 januari 2023
Prijs
Service
Algemeen
Goedkoop geen onverwachte hoge rekeningen eind van het jaar
KKlantenservice Clean Energy – 17 januari 2023
Beste @Vanessa,
hartelijk dank voor deze mooie review, dit waarderen we zeer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
GGerda – 12 januari 2023
Prijs
Service
Algemeen
Prima service…..
Altijd vriendelijk bij vragen en hulpvaardig per telefoon.
KKlantenservice Clean Energy – 17 januari 2023
Beste @Gerda,
hartelijk dank voor deze 5 sterren review! Goed te horen dat u tevreden bent over onze service.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
CCN van Lieshout – 31 januari 2023
@Klantenservice Clean Energy heden belde mij een Mevr. Zij had nog geen
bericht ontvangen van De Geschillencommissie. Ik heb de G.C. gebeld. U
kunt G.C. bellen 070-3105310.
C.N. van Lieshout, Bladel.
AAmy Vrind – 05 januari 2023
Prijs
Service
Algemeen
Ik ben 29-11 gebeld door iemand van Tariefzeker die beweerde van Clean-energie te zijn. Zij vertelde mij een verhaal over dat Clean-energie failliet zou gaan en dat zij de administratieve handelingen over zouden zetten naar DGB-energie. Ik heb haar meerdere malen gevraagd of er voor ons dan niets zou veranderen en zij verzekerde mij erop dat er niets zou gaan veranderen. Nu ben ik dus onbedoeld overgestapt naar DGB-energie. Vandaag contact opgenomen met Clean-energie en ik kreeg heel snel een ontzettende vriendelijke en behulpzame Inske aan de telefoon die mijn stapsgewijs heeft verteld hoe ik dit het beste kan aanpakken. Let op mensen!! Vraag ALTIJD na bij je huidige energiemaatschappij of alles wel klopt! Er zijn mensen die over de ruggen van andere mensen geld willen verdienen. Je kan ook een melding maken bij ACM.nl zodat zij dit tegen kunnen houden!
KKlantenservice Clean Energy – 17 januari 2023
Beste @Amy Vrind,
hartelijk dank voor uw review en vriendelijke woorden over onze medewerker!
Dit waarderen we zeer.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
NNick – 15 december 2022
Prijs
Service
Algemeen
Fijne club! Goed bereikbaar, duidelijke informatie en geen enorme wachttijden aan de telefoon of per mail. Voor mij echt uniek in het grote aanbod van verschillende energie leveranciers.
KKlantenservice Clean Energy – 17 januari 2023
Beste @Nick ,
ontzettend bedankt voor deze mooie review. Fijn te horen dat alles naar tevredenheid verloopt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
PPeter van Schilt – 19 oktober 2022
Prijs
Service
Algemeen
Gisteren gebeld door een zogenaamd onafhankelijk adviesbureau. Mijn vast contract met Clean Energy zou worden opengebroken door verandering van de gastoevoer. Wazig verhaal over gas uit Rusland. Ik vertrouwde het niet en heb contact gezocht met Clean Energy.
Ik kreeg vrijwel onmiddellijk een mail die mijn vermoeden bevestigde.
Snelle en adequate reactie. Dank
MMarlou – 13 november 2022
@Peter van Schilt Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt!
Clean Energy heeft ons gerust gesteld!
OOkkie Nijhuis – 16 november 2022
@Marlou
Ik werd vandaag voor de derde keer op rij gebeld met deze leugen. Wat een corrupte bende is het in de energiewereld.
HHarry – 23 november 2022
@Okkie Nijhuis
Helaas ben ik ook al diverse keren opgebeld met hetzelfde verhaal. Vanavond weer. Ik heb direct opgelegd.
AAnne – 21 december 2022
@Peter van Schilt
Hier ook ik heb wel getekent maar idd ze hebben uit naam van clean energy gehandeld dgb zegt dat het mijn eigen schuld is en ik het contract had moeten doornemen die begrijp ik uiteraard naar ben wel.onder een valse naam erin getrapt kan ik hier wat mee doen alsnog ?
IIlona – 18 oktober 2022
Prijs
Service
Algemeen
Top bedrijf! Ze denken mee, reageren goed op vragen en zijn heel vriendelijk. Als MKB ben je bij met een partner die meedenkt in deze woelige tijden.
KKlantenservice Clean Energy – 18 oktober 2022
@Ilona
Wat een mooie review om te lezen! Hartelijk dank hiervoor, dit waarderen we zeer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
JJo v d Waerdt – 12 oktober 2022
Prijs
Service
Algemeen
Tot nu toe in deze roerige energie tijden nog heel veel vertrouwen in Clean Energy en dat ze doen wat ze beloven!
En een prima service, duidelijk en snel!!
KKlantenservice Clean Energy – 14 oktober 2022
@Jo v d Waerdt
Wat een mooie review om te lezen, we bedanken u voor het vertrouwen in ons en het delen van uw ervaring.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
JJanneke Scheffers – 09 oktober 2022
Prijs
Service
Algemeen
Erg tevreden over Clean Energy.
Het contact voelt eerlijk, duidelijk
& betrouwbaar tnt.
Ze denken echt met mij mee!
Niets dan lof!
KKlantenservice Clean Energy – 14 oktober 2022
@Janneke Scheffers
Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn te vernemen dat u tevreden bent en alles naar wens verloopt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
AAnnet – 07 oktober 2022
Prijs
Service
Algemeen
Ik was bijna overgegaan naar een andere leverancier door een tussen persoon die negatieve en foutieve informatie gaf over Clean Energy. Gelukkig heb ik via de mail contact gezocht om te checken of de informatie klopt. Natuurlijk was dat niet het geval.
Ik heb gelijk het aanbod van de andere leverancier geannuleerd. Clean Energy heeft me goed geholpen en tips gegeven.
Bedankt daarvoor!
KKlantenservice Clean Energy – 11 oktober 2022
@Annet
Bedankt voor het delen van uw ervaring! Fijn te vernemen dat het contract behouden is gebleven en u verder tevreden bent.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
JJoyce – 15 december 2022
@Annet
Bij mij gebeurde precies hetzelfde. Op tijd geannuleerd en bij Clean Energy gebleven.
TTrijntje – 29 december 2022
@Annet
Ook ik ben er bijna ingetrapt. Gelukkig op tijd Clean Energie gebeld en zij reageerden direct
MMar – 05 oktober 2022
Prijs
Service
Algemeen
Super goed geholpen via de klantenservice. Vriendelijk en goed geholpen via de telefoon, nam echt de tijd voor mijn vragen. Kortom super.
KKlantenservice Clean Energy – 07 oktober 2022
@Mar
Hartelijk dank voor het doorgeven van uw positieve ervaring, dit waarderen we zeer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
MMarthe – 05 oktober 2022
Prijs
Service
Algemeen
Blij met deze energie maatschappij!
Er is een hele duidelijke en overzichtelijke online omgeving waar je veel zelf kunt regelen.
Mocht het nodig zijn dan is de klantenservice van dit bedrijf top! Ze denken een stapje verder mee en geven tips!
KKlantenservice Clean Energy – 07 oktober 2022
@Marthe
Ontzettend bedankt voor het delen van uw ervaring bij Clean Energy! Goed te zien dat alles verder naar wens verloopt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
SSander Bouwhuis – 04 oktober 2022
Prijs
Service
Algemeen
Prima bedrijf.
Ik heb een paar keren contact met ze gehad omdat ik door van die irritante bel bedrijven werd lastig gevallen. Ze (die bellende charlatans) beweerden dat CleanEnergy € 30,- (of zoiets) per maand aan administratie kosten zou gaan berekenen als ik niet zou overstappen. De klantenservice heeft me prima geholpen om me gerust te stellen.
Tevens ben ik gewoon tevreden met de prijs die ik (voor de oorlog) heb afgesproken. Ten laatste, ik heb ook nooit problemen met ze gehad betreffende rekeningen.
KKlantenservice Clean Energy – 07 oktober 2022
@Sander Bouwhuis
Wat een fijne review om te lezen, hartelijk dank hiervoor! Fijn te horen dat alles verder naar wens verloopt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
Ddinie – 28 september 2022
Prijs
Service
Algemeen
Ik ben super tevreden met Clean Energy.
Zeer vriendelijke en fatsoenlijke medewerkers.
Onlangs heel veel gedoe gehad met een andere provider.
Deze had in mijn vakantie d.m.v. een tussenbedrijf mij benaderd, om te switchen.
Er werden hele mooie verhalen verteld.
Uiteindelijk wou ik niet switchen, maar bij Clean Energy blijven.
Na mijn vakantie werd duidelijk dat ik door een misleidend gesprek, wel was aangemeld bij de andere provider.
Ik heb meteen met Clean Energy contact gezocht.
Met de klantenservice heb ik vele gesprekken en mailverkeer gehad, over hoe ik dit kon herstellen.
Uiteindelijk is het toch gelukt, weer bij Clean Energy
terug te komen.
Bedankt voor het vertrouwen wat mij werd gegeven door jullie bedrijf!
KKlantenservice Clean Energy – 04 oktober 2022
@dinie
Hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring. We waarderen dit zeer. Fijn te vernemen dat alles naar behoren is opgelost en u klant blijft!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
JJenny – 22 september 2022
Prijs
Service
Algemeen
Wat ik geweldig vind aan Clean Energy is, de bereikbaarheid en vriendelijkheid. Op mailcontact wordt snel gereageerd met een keurig antwoord. Ga zo door, ik blijf en zal jullie aanbevelen.
KKlantenservice Clean Energy – 23 september 2022
@Jenny,
hartelijk dank voor het delen van deze leuke review, dit waarderen we zeer!
Met vriendelijke groet,
klantenservice Clean Energy
HHenk Lieffers – 16 september 2022
Prijs
Service
Algemeen
heel prettige en snelle reacties op vragen
en andere mails.
Bovendien zeer vriendelijke en sympathieke
antwoorden.
Zo zou het overal moeten zijn…
KKlantenservice Clean Energy – 19 september 2022
@Henk Lieffers
Wat een leuke review om te lezen, hartelijk dank voor het delen hiervan!
We waarderen dit zeer.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
YYvette – 30 augustus 2022
Prijs
Service
Algemeen
Ik ben zo fijn geholpen door de klantenservice, specifiek door Christine Bonder, met al mijn vragen.
Zij nam alle tijd om zaken uit te zoeken en te regelen voor mij. Ik was al bij Clean Energy en was bijna overgehaald door een platvorm om over te stappen naar een andere maatschappij maar ik ben heel blij dat ik daar niet naar geluisterd heb.
Mijn tarieven zijn ook hartstikke goed, dus ik blijf fijn bij deze maatschappij de komende jaren 🙂
KKlantenservice Clean Energy – 05 september 2022
@Yvette
Hartelijk dank voor deze mooie review! Wat fijn te horen dat alles naar wens verloopt en het contact met onze collega zo prettig is verlopen. We staan graag voor u klaar!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
JJoyce Niessink – 22 augustus 2022
Prijs
Service
Algemeen
Door beller bijna overgestapt, maar gelukkig herroepen Zeer tevreden over de afhandeling door Clean Energy
KKlantenservice Clean Energy – 22 augustus 2022
Beste @Joyce Niessink,
ontzettend bedankt voor deze mooie review! Fijn te horen dat u tevreden bent en klant bij ons blijft.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
TTrijntje – 19 augustus 2022
Prijs
Service
Algemeen
Op mailtjes direct antwoord . Per telefoon goed en duidelijk contact . Ik ben erg tevreden
KKlantenservice Clean Energy – 22 augustus 2022
Beste @Trijntje,
hartelijk dank voor uw review, dit waarderen we zeer. Fijn te horen dat u tevreden bent. We zien echter dat u een halve ster heeft gegeven voor “Algemeen”. Zijn er zaken waarover u toch ontevreden bent of is dit per abuis verkeerd ingevuld?
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
JJohn Verhoeven – 16 augustus 2022
Prijs
Service
Algemeen
Mijn ervaring met clean energy
Is buitengewoon goed
Helder en duidelijk
Geen klachten gehad ook niet bij het overstappen van mijn vorige leverancier
KKlantenservice Clean Energy – 18 augustus 2022
@John Verhoeven: hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Clean Energy! Fijn te horen dat u tevreden bent en alles voorspoedig verloopt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
CCello – 16 juli 2022
Prijs
Service
Algemeen
De mensen van de klantenservice zijn aardig goedgemanierd en als je met een vraag of een probleem komt ,blijven ze net zolang op onderzoek uit tot ze een antwoord of een oplossing hebben
Gevonden
KKlantenservice Clean Energy – 18 juli 2022
Beste Cello Luca,
wat een mooie review om te lezen! Fijn dat alles naar tevredenheid verloopt.
Hartelijk dank voor het vertrouwen!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
AAnke Verhoeven – 03 juni 2022
Prijs
Service
Algemeen
Zeer aardige mensen. Komen afspraken onderling gemaakt altijd na en leveren de prijs welke is afgestemd in het contract. En andere concurenten, telemarketeers die beweren dat Clean Energy er slecht voorstaat, dat zijn zo als ze heten de concurrent en proberen op deze manier alleen maar ons bij Clean Energy weg te halen. Ik ben echt super tevreden♻️
KKlantenservice Clean Energy – 07 juni 2022
Beste Anke Verhoeven,
ontzettend bedankt voor het doorgeven van deze mooie review, dit waarderen we zeer!
Fijn dat alles naar tevredenheid verloopt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
JJohn siliakus – 11 april 2022
Geacte mevrouw, ik ben best tevreden alleen jammer dat je gebruik niet op papier krijgd groetjes dhr siliakus. 66185
PP giesen – 04 april 2022
Slechte ervaring met clean energie vandaag mijn contract geannuleerd zou 1april overstappen maar ze konden de en code niet vinden ik vermoed dat ze er onderuit wilden komen omdat ik het voor een gunstige prijs had afgesloten
KKlantenservice Clean Energy – 08 april 2022
Beste P Giesen,
wat jammer te vernemen dat u niet tevreden bent. Zoals aangegeven hebben we vorig jaar de verkeerde aansluitgegevens ontvangen. Omdat we uiteraard willen voorkomen dat we per abuis de verkeerde aansluiting beleveren is uw overeenkomst op verzoek van de tussenpartij geannuleerd. Dit is niet wegens gewijzigde tarieven.
U bent uiteraard van harte welkom om een nieuwe offerte bij ons op te vragen, we zijn u graag van dienst. Mochten er van uw kant nog vragen, op- of aanmerkingen zijn dan nodig ik u van harte uit om contact op te nemen. U kunt ons op werkdagen tussen 10:00 en 16:00 uur bereiken op 085-0645990 of mailen naar service@cleanenergy.nl
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy