Clean Energy
Totaalscore
Energieprijs
7,1
Klantenservice
7,8
Algemeen
7,5
Plus- en minpunten
- Groene stroom en CO2-gecompenseerd gas
- Alleen offerte op aanvraag
Over Clean Energy
Clean Energy is een groen energiebedrijf die levert aan particulieren, ZZP’ers, MKB’ers en grootzakelijke klanten. De stroomvoorziening is 100 procent duurzaam en de gaslevering is CO2-neutraal middels een compensatie. Verder claimt Clean Energy een zeer scherp tarief aan te bieden.
CCoen – 15 juli 2023
Prijs
Service
Algemeen
Mijdt deze oplichters als de pest. Doe er nooit zaken mee!
ReagerenNNayla – 11 juli 2023
Prijs
Service
Algemeen
Ze willen pas na 5 betalingen het voorschotbedrag aanpassen. Ze beloofden na 3 maanden dat het aangepast kon worden.
ReagerenZe hebben hun eigen afspraken. Er wordt niet naar de klant gekeken, ook al heeft deze gelijk. Het gaat alleen om geld. Nooit meer Clean Energy voor mij
HHans van der Sangen – 10 juli 2023
Prijs
Service
Algemeen
Mooie aanbieding per telefoon, alleen valt het in de praktijk tegen en zijn ze duurder dan hun voorstel.
ReagerenVvrogten – 03 juli 2023
Prijs
Service
Algemeen
Prima leverancier en zou niks ander willen. Gewoon top!
ReagerenGGina – 03 juli 2023
Prijs
Service
Algemeen
Perfect
ReagerenDDirk – 28 april 2023
Prijs
Service
Algemeen
In maart ’23 hebben wij zonnepanelen laten leggen door dit bedrijf. Zoals vooraf besproken zouden er 3 contactmomenten zijn; een schouw, het leggen van de zonnepanelen en een controle achteraf.
De schouw was duidelijk. Na berekening van de afmetingen hebben we er zelfs een paneel bij kunnen bestellen. Wel vond ik het jammer dat de beste man mij niet kon helpen met het bekijken of de bedrading binnenshuis kon lopen. Wellicht is dit de gang van zaken en doet de klant dit altijd zelf.
Het leggen van de zonnepalen heeft op de afgesproken dag plaatsgevonden. Drie Engels sprekende mannen hebben de panelen er in een ochtend opgelegd. De weg van de bekabeling is uitvoerig met ons besproken en moest uiteindelijk buitenom. Het gat wat hiervoor is geboord, zit naast de voordeur. Echter, is dit niet op een nette manier gebeurd waardoor er wat (stukken) stenen hebben losgelaten. Met kit hebben ze het proberen te fatsoeneren. Naar mijn mening zonder resultaat. Daarnaast kan ik iedereen aanraden een asbakje klaar te zetten voor de heren, want de voortuin lag bezaaid met sigarettenpeuken.
Ik wil dit graag bij de controle achteraf laten zien en bespreken, maar zover is het helaas nog niet gekomen. Ik ben een keer gebeld door een ingehuurd bedrijf en daar heb ik geprobeerd een afspraak te maken. De man aan de telefoon was erg kortaf en leek naar mijn mening niet goed te weten wat nu de bedoeling was. Van de gemaakte belafspraak heb ik tot op heden nog niets van gehoord. Inmiddels heb ik zelf al 2 keer contact opgenomen en telkens wordt mij beloofd dat er iemand contact met ons opneemt. Ik vrees dat dit telefoontje nooit meer gaat komen..
ReagerenCcor – 26 april 2023
Prijs
Service
Algemeen
ben een tijdj
e terug overgestapt
ge
Reagerenweldige klantenservice
WW jasper – 21 maart 2023
Prijs
Service
Algemeen
Momenteel niet in staat om het maandbedrag in een keer te voldoen, er werd meteen een passende afspraak gemaakt zodat ik mij niet meer zorgen hoef te maken om vervolg stappen.
ReagerenFijn dat er zo meegedacht wordt met de klant
Gesproken met veronica Veenstra
DDl Negelen – 15 februari 2023
Ik ontving in november j.l. mijn jaarafrekening van Clean Energy. Ik was blij verrast, dat mijn nieuwe maandbedrag terug werd geschroefd van €195.00 per maand naar €89,00 per maand. Opvallend was dat mijn maandelijks elektravoorschot slechts €1,00 bedroeg met 6 zonnepanelen pal op het zuiden gericht. Een maand later kwam er wel weer een verhoging op van een paar tientjes. Daarna niets meer veranderd
ReagerenGG. Hiemstra – 07 februari 2023
Prijs
Service
Algemeen
Wij worden goed op de hoogte gebracht van ons verbruik. De tegemoetkoming daar werd ook goed over gecommuniceerd en tijdig bijgeschreven.
ReagerenTevens elke maand een duidelijk overzicht met ook elke keer weer tips om te besparen.
FFrank van Dorssen – 06 februari 2023
Prijs
Service
Algemeen
Super bedrijf reageren snel nemen de telefoon snel op , de veranderingen die ik wilde snel geregeld en erg vriendelijke medewerkers.
ReagerenFFrans van Oostveen – 06 februari 2023
Prijs
Service
Algemeen
In een woord geweldig. Waarom 1. Voor hun klantvriendelijkheid 2. Duidelijke prijsstelling 3. De mogelijkheid van het meenemen van mijn contract bij verhuizing. En tot slot de lage energie prijs.
ReagerenEEric Prinsze – 30 januari 2023
Prijs
Service
Algemeen
Elk jaar wordt je door energie cowboys overgehaald om een nog goedkoper contract aan te gaan. Jaren heb ik mij belazerd gevoeld. Alleen Clean Energie, dat vind ik een topper. Ook afgelopen jaar weer cowboy telefoontjes waarbij zelfs verteld werd, dat Clean Energie was overgenomen in een energie collectief. Totaal gelogen. Clean Energie gebeld en mijn intuïtie was juist. Ik ben en blijf bij Clean Energie.
ReagerenAAudrey Hofman – 22 januari 2023
Prijs
Service
Algemeen
Het is een hele goede energie bedrijf en goedkoopste die ik tot nu toe heb mee gemaakt en heel klant vriendelijk.ik Ben er heel blij mee.
ReagerenSsylvia – 21 januari 2023
Prijs
Service
Algemeen
Top bedrijf. Heeft mij goed geholpen toen ik bijna er weer intrapte om over te gaan door middel van een tussenbedrijf. Waar de actie vanuit ging die energiebedrijf wist van niks.
ReagerenVVanessa – 14 januari 2023
Prijs
Service
Algemeen
Goedkoop geen onverwachte hoge rekeningen eind van het jaar
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 17 januari 2023
Beste @Vanessa,
hartelijk dank voor deze mooie review, dit waarderen we zeer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenGGerda – 12 januari 2023
Prijs
Service
Algemeen
Prima service…..
ReagerenAltijd vriendelijk bij vragen en hulpvaardig per telefoon.
KKlantenservice Clean Energy – 17 januari 2023
Beste @Gerda,
hartelijk dank voor deze 5 sterren review! Goed te horen dat u tevreden bent over onze service.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenCCN van Lieshout – 31 januari 2023
@Klantenservice Clean Energy heden belde mij een Mevr. Zij had nog geen
Reagerenbericht ontvangen van De Geschillencommissie. Ik heb de G.C. gebeld. U
kunt G.C. bellen 070-3105310.
C.N. van Lieshout, Bladel.
AAmy Vrind – 05 januari 2023
Prijs
Service
Algemeen
Ik ben 29-11 gebeld door iemand van Tariefzeker die beweerde van Clean-energie te zijn. Zij vertelde mij een verhaal over dat Clean-energie failliet zou gaan en dat zij de administratieve handelingen over zouden zetten naar DGB-energie. Ik heb haar meerdere malen gevraagd of er voor ons dan niets zou veranderen en zij verzekerde mij erop dat er niets zou gaan veranderen. Nu ben ik dus onbedoeld overgestapt naar DGB-energie. Vandaag contact opgenomen met Clean-energie en ik kreeg heel snel een ontzettende vriendelijke en behulpzame Inske aan de telefoon die mijn stapsgewijs heeft verteld hoe ik dit het beste kan aanpakken. Let op mensen!! Vraag ALTIJD na bij je huidige energiemaatschappij of alles wel klopt! Er zijn mensen die over de ruggen van andere mensen geld willen verdienen. Je kan ook een melding maken bij ACM.nl zodat zij dit tegen kunnen houden!
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 17 januari 2023
Beste @Amy Vrind,
hartelijk dank voor uw review en vriendelijke woorden over onze medewerker!
Dit waarderen we zeer.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenNNick – 15 december 2022
Prijs
Service
Algemeen
Fijne club! Goed bereikbaar, duidelijke informatie en geen enorme wachttijden aan de telefoon of per mail. Voor mij echt uniek in het grote aanbod van verschillende energie leveranciers.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 17 januari 2023
Beste @Nick ,
ontzettend bedankt voor deze mooie review. Fijn te horen dat alles naar tevredenheid verloopt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenPPeter van Schilt – 19 oktober 2022
Prijs
Service
Algemeen
Gisteren gebeld door een zogenaamd onafhankelijk adviesbureau. Mijn vast contract met Clean Energy zou worden opengebroken door verandering van de gastoevoer. Wazig verhaal over gas uit Rusland. Ik vertrouwde het niet en heb contact gezocht met Clean Energy.
ReagerenIk kreeg vrijwel onmiddellijk een mail die mijn vermoeden bevestigde.
Snelle en adequate reactie. Dank
MMarlou – 13 november 2022
@Peter van Schilt Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt!
ReagerenClean Energy heeft ons gerust gesteld!
OOkkie Nijhuis – 16 november 2022
@Marlou
ReagerenIk werd vandaag voor de derde keer op rij gebeld met deze leugen. Wat een corrupte bende is het in de energiewereld.
HHarry – 23 november 2022
@Okkie Nijhuis
Helaas ben ik ook al diverse keren opgebeld met hetzelfde verhaal. Vanavond weer. Ik heb direct opgelegd.
ReagerenAAnne – 21 december 2022
@Peter van Schilt
Hier ook ik heb wel getekent maar idd ze hebben uit naam van clean energy gehandeld dgb zegt dat het mijn eigen schuld is en ik het contract had moeten doornemen die begrijp ik uiteraard naar ben wel.onder een valse naam erin getrapt kan ik hier wat mee doen alsnog ?
ReagerenIIlona – 18 oktober 2022
Prijs
Service
Algemeen
Top bedrijf! Ze denken mee, reageren goed op vragen en zijn heel vriendelijk. Als MKB ben je bij met een partner die meedenkt in deze woelige tijden.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 18 oktober 2022
@Ilona
Wat een mooie review om te lezen! Hartelijk dank hiervoor, dit waarderen we zeer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenJJo v d Waerdt – 12 oktober 2022
Prijs
Service
Algemeen
Tot nu toe in deze roerige energie tijden nog heel veel vertrouwen in Clean Energy en dat ze doen wat ze beloven!
ReagerenEn een prima service, duidelijk en snel!!
KKlantenservice Clean Energy – 14 oktober 2022
@Jo v d Waerdt
Wat een mooie review om te lezen, we bedanken u voor het vertrouwen in ons en het delen van uw ervaring.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenJJanneke Scheffers – 09 oktober 2022
Prijs
Service
Algemeen
Erg tevreden over Clean Energy.
ReagerenHet contact voelt eerlijk, duidelijk
& betrouwbaar tnt.
Ze denken echt met mij mee!
Niets dan lof!
KKlantenservice Clean Energy – 14 oktober 2022
@Janneke Scheffers
Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn te vernemen dat u tevreden bent en alles naar wens verloopt.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenAAnnet – 07 oktober 2022
Prijs
Service
Algemeen
Ik was bijna overgegaan naar een andere leverancier door een tussen persoon die negatieve en foutieve informatie gaf over Clean Energy. Gelukkig heb ik via de mail contact gezocht om te checken of de informatie klopt. Natuurlijk was dat niet het geval.
ReagerenIk heb gelijk het aanbod van de andere leverancier geannuleerd. Clean Energy heeft me goed geholpen en tips gegeven.
Bedankt daarvoor!
KKlantenservice Clean Energy – 11 oktober 2022
@Annet
Bedankt voor het delen van uw ervaring! Fijn te vernemen dat het contract behouden is gebleven en u verder tevreden bent.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
ReagerenJJoyce – 15 december 2022
@Annet
Bij mij gebeurde precies hetzelfde. Op tijd geannuleerd en bij Clean Energy gebleven.
ReagerenTTrijntje – 29 december 2022
@Annet
ReagerenOok ik ben er bijna ingetrapt. Gelukkig op tijd Clean Energie gebeld en zij reageerden direct
MMar – 05 oktober 2022
Prijs
Service
Algemeen
Super goed geholpen via de klantenservice. Vriendelijk en goed geholpen via de telefoon, nam echt de tijd voor mijn vragen. Kortom super.
ReagerenKKlantenservice Clean Energy – 07 oktober 2022
@Mar
Hartelijk dank voor het doorgeven van uw positieve ervaring, dit waarderen we zeer!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Clean Energy
Reageren