Clean Energy

Energieprijs
5,2
Klantenservice
6,0
Algemeen
5,4

Over Clean Energy

Clean Energy is een groen energiebedrijf die levert aan particulieren, ZZP’ers, MKB’ers en grootzakelijke klanten. De stroomvoorziening is 100 procent duurzaam en de gaslevering is CO2-neutraal middels een compensatie. Verder claimt Clean Energy een zeer scherp tarief aan te bieden.

Contact

  • Transportweg 2
  • 9601 MB Hoogezand
  • (Postadres)

  • 085 06 45 990
  • Van 9:00 tot 17:00
  • (ma t/m vr)

  • service@cleanenergy.nl

5,8
Schrijf beoordeling

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Clean Energy?

Prijs
Klantenservice
Algemeen

Uw gegevens

8 klantbeoordelingen over Clean Energy

  • C
    Chris Bosschers

    Ik ben recent verhuisd en heb ook gelijk Clean Energy als nieuwe leverancier geregeld. Ze hebben niet alleen het contract op mijn huidige adres geregeld, maar ze hebben ook duidelijke uitleg gegeven hoe ik mijn oude contract op kan zeggen en welke extra kosten daaraan vast konden zitten.
    De klantenservice helpt snel en vakkundig met je vragen!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte heer/ mevrouw Bosschers,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw review; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • J
    J.Sallay

    Probleem dubbel contract keurig afgehandeld!

    Klantenservice
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte mevrouw Sallay,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw review; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • K
    Kevin

    Doe het niet! Alleen maar om geld te doen. 0 service

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • C
    Carls

    Beloven een veel lagere prijs per jaar en een jaarcontract.
    Contract blijkt veel hoger te zijn en het jaarcontract is opeens een drie jaren contract.
    Frauduleus doen zich voor als je huidige aanbieder.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • E
    E.

    Zonder toestemming mijn huidige contract bij een ander bedrijf overnemen en vervolgens niet telefonisch bereikbaar zijn. Dit riekt naar oplichterij. Verder online nog meer van dit soort verhalen te vinden. Zou hier geen contract mee afsluiten.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    Jeremy

    Prettig contact met Jan-Willem. Er wordt verder in bepaalde zaken gedoken waar andere het eventueel laten liggen. Een energiebedrijf dat niet alleen luistert maar ook beschikt over oplossend vermogen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?