Clean Energy

Energieprijs
6,5
Klantenservice
7,4
Algemeen
6,6

Over Clean Energy

Clean Energy is een groen energiebedrijf die levert aan particulieren, ZZP’ers, MKB’ers en grootzakelijke klanten. De stroomvoorziening is 100 procent duurzaam en de gaslevering is CO2-neutraal middels een compensatie. Verder claimt Clean Energy een zeer scherp tarief aan te bieden.

Contact

  • Transportweg 2
  • 9601 MB Hoogezand
  • (Postadres)

  • 085 06 45 990
  • Van 9:00 tot 17:00
  • (ma t/m vr)

  • service@cleanenergy.nl

7,1
Schrijf beoordeling

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Clean Energy?

Prijs
Klantenservice
Algemeen

Uw gegevens

34 klantbeoordelingen over Clean Energy

  • W
    W.T.M. van Cleef

    Dit is wat je noemt ‘service’.
    Dit is wat je noemt ‘adequaat reageren’.
    Hierdoor krijg je weer meer vertrouwen in het bedrijfsleven.

    Reageren

    Reageren?

  • A
    André

    Bij nader inzien contract toch geannuleerd. Clean energy was goed bereikbaar en ze hebben direct het annuleren bevestigd. Dus goede ervaring met hun bereidheid om te annuleren.

    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste André,

      hartelijk dank voor het doorgeven van de review. We hopen je dan graag een andere keer als klant bij Clean Energy te mogen verwelkomen!

      met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • M
    M. Geurts

    Echt een topbedrijf!! Hier krijgen ze mij niet zomaar weg. Mensen die clean energy hier bestempelen als frauduleus en oplichters moet zich diep schamen. Ze doen alles voor je als klant, ook wanneer je tijden van problemen kent. Ze doen er alles aan om tot een oplossing te komen, en zelfs wanneer je bv een regeling niet bent nagekomen geven ze je toch nog een kans en denken met je mee om dingen op te lossen zonder direct te gaan dreigen met afsluiten en deurwaarders wat veel maatschappijen wel doen. Heb bij clean energy niet de schrik om te contacten wat ik voorheen bij een ander wel had. Enkele medewerkers blijven me goed bij doordat zij ook wanneer je iets niet begrijpt engelengeduld blijven opbrengen en intern overleg plegen om het voor mij als klant toch opgelost te krijgen zonder er meer sores door te krijgen. Irene en Patrick. Zij zijn echt geweldig en blijven begrip en respectvol zelfs wanneer je als klant niet meer echt recht van spreken hebt omdat je afspraken niet na bent gekomen. Door oplossingsgericht meedenken ben ik gelukkig van deze problemen af en met een schone lei bij hen weer door kunnen gaan met mijn contract. Daarnaast bieden ze een ontieglijk scherpe prijs. Ik heb in mijn hele leven oprecht waar nog nooit een leverancier gehad die enigzins betaalbaar was. En nu…….. een super leuke prijs voor electra en gas. Ik heb geen enkele reden om over te stappen. Zit nu precies een jaar bij clean energy en hoe je als klant behandeld word is mij ook heel veel waard. Kunnen veel aanbieders bij wie je behandeld word als klant nummertje zoveel een heel groot voorbeeld aan nemen aan hoe het ook kan. Ben oprecht zo blij een jaar geleden voor clean energy te hebben gekozen. Mijn dank en waardering voor hen is ontieglijk groot. Dank dank dank dank!!

    Groetjes, M. Geurts

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • W
      Wendy

      En dan maar 1 ster geven voor alles?

      Reageren

      Reageren?

      • M
        M. Geurts

        Beste Wendy.

        Ik heb de meeste sterren gegeven tijdens het invullen, echter zag ik het ook toen het geplaatst was dat het bij het aantal sterren op minimaal staat. Weet niet waar het dan fout gaat want heb het zelf oprecht niet zo ingestuurd. Ik begrijp uiteraard ook dat dit vreemd overkomt aangezien ik zo super tevreden ben over clear energy.
        Sorry maar aan mij ligt het oprecht niet hoe het hier word weergegeven, maar ik kan het helaas niet wijzigen want dan had ik het zeker gedaan.

        Sorry clear energy, mijn bericht heeft op elk punt 5 sterren, echter is het ergens fout gegaan. Vraag me niet hoe dit kan, ik weet het echt niet. Sorry.

        Groetjes, M. Geurts.

        Reageren

        Reageren?

        • K
          Klantenservice Clean Energy

          Beste mevrouw Geurts,

          Helemaal niet erg dat u ons per ongeluk maar 1 ster heeft gegeven i.p.v. 5. Dat kan gebeuren.

          Ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw ervaring en uw mooie beoordeling. Wij hechten hier veel waarde aan.

          Met vriendelijke groet,
          Klantenservice Clean Energy

          Reageren

          Reageren?

  • P
    Peter Otermans

    De “offerte” die is aangeboden door Clean Energy is weer snel geannuleerd. Daar is niets op aan te merken. De manier waarop ik benaderd ben door Nederlandse Vergelijker is echter bedroevend. In een telefoongesprek werd ik voorgehouden een offerte aangeboden te krijgen, maar dit was eigenlijk een verkapt contractaanbod. De annulering hiervan bij Nederlandse Vergelijker verliep zeer moeizaam. Hierbij was klantvriendelijkheid ver te zoeken. Erg misleidend dit!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte heer Otermans,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring ; wij hechten veel waarde aan uw mening. Fijn dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • C
    Chris

    snelle afhandeling van verzoek om herroepen van aanbod telefonische werfbureau. deskundig en vlot afspraak is afspraak

    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Goedemiddag Chris,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, dit waarderen we zeer!
      We verwelkomen u graag een andere keer als klant van Clean Energy.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • H
    Harry Kooistra

    Ik ben op een ontzettend prettige manier geholpen door Jan Willem, en dat zonder dat ik (voorlopig) klant wordt bij CleanEnergy. Per ongeluk twee contracten afgesloten omdat ik een beetje misleid ben door een tussenpersoon. Zodoende had ik twee energiecontracten, waarvan de laatste bij Cleanenergy zou zijn. Eén contract is voor mij natuurlijk wel genoeg, en Jan Willem begreep dat en heeft het contract met CleanEnergy kosteloos voor me geannuleerd. Dit soort service onthoudt ik en mocht ik nog eens een contract moeten afsluiten weet ik aan wie ik moet denken. TOP!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Goedemiddag meneer Kooistra,

      bedankt voor het doorgeven van uw ervaring en uw mooie beoordeling. Wij hechten hier veel waarde aan.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • P
    P. Botermans

    Bij ontvangst van de bevestiging brief bleek dat de tussenpersoon een te rooskleurige offerte uitgebracht had.
    Waardoor ik me misleid voelde.
    Na een zeer positief gesprek met Gladys van de klantenservice en overleg met haar meerdere is overeen gekomen het oorspronkelijke voorschot bedrag ( was 50% verschil ) te handhaven om het na het 1ste jaar te herzien als nodig!
    Hiervoor mijn dank en daardoor heeft Clean Energie er toch een klant erbij.

    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Goedemiddag meneer Botermans,

      ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw ervaring en mooie review, dit waarderen wij zeer!

      Fijn te vernemen dat alles naar tevredenheid is opgelost.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • J
    J. Miltenburg

    Clean Energy heeft, na mijn klacht, het reeds gestarte energiecontract kosteloos weer ontbonden, nadat zij ook constateerden dat dit voor mij nadelige contract op een niet rechtmatige wijze tot stand was gekomen via een tussenpersoon. Zij maakten het daarna voor mij in orde om weer terug te komen bij de oude leverancier. Mijn dank voor deze efficiënte en zeer begripvolle medewerking.

    Klantenservice
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte heer Miltenburg,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring ; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten. Fijn dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • J
    J. Miltenburg

    Clean Energy heeft, na mijn klacht, het reeds gestarte energiecontract kosteloos weer ontbonden, nadat zij ook constateerden dat dit voor mij nadelige contract op een niet rechtmatige wijze tot stand was gekomen via een tussenpersoon. Zij maakten het daarna voor mij in orde om weer terug te komen bij de oude leverancier. Mijn dank voor deze efficiënte en zeer begripvolle medewerking.

    Reageren

    Reageren?

  • L
    Lonneke

    Meedenkend en een fijne klantenservice met een snelle afhandeling van vragen! Gladys is een topper!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte mevrouw Lonneke,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring ; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • K
    Kees Visser

    Erg goede klantenservice die mij uitstekend antwoord heeft kunnen geven op mijn vragen, ik heb gesproken met Daphne. Scherp geprijsd, we zijn dik tevreden.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte heer Visser,

      Hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, hier hechten wij veel waarde aan.
      Fijn te vernemen dat u tevreden bent!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • M
    Mw. Vijzelman

    Super blij met jullie service, klanten benadering, klanten uitleg, informatie verstrekken. Ontzettend fijn om na 1 jaar weinig oververbruik te hebben en ook werkelijk te ervaren dat Clean Energy echt het verschil maakt.

    Dankje wel Daphne Wijsbeek voor de uitleg!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte mevrouw Vijzelman,

      Hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, hier hechten wij veel waarde aan.
      Fijn te vernemen dat u tevreden bent!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • N
    Nic

    Prima service , snel en begripvol. Rechtstreeks contact en vriendelijk geholpen. pRIMA !

    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte heer, mevrouw,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring ; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • C
    Chris Bosschers

    Ik ben recent verhuisd en heb ook gelijk Clean Energy als nieuwe leverancier geregeld. Ze hebben niet alleen het contract op mijn huidige adres geregeld, maar ze hebben ook duidelijke uitleg gegeven hoe ik mijn oude contract op kan zeggen en welke extra kosten daaraan vast konden zitten.
    De klantenservice helpt snel en vakkundig met je vragen!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte heer/ mevrouw Bosschers,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw review; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • J
    J.Sallay

    Probleem dubbel contract keurig afgehandeld!

    Klantenservice
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte mevrouw Sallay,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw review; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • K
    Kevin

    Doe het niet! Alleen maar om geld te doen. 0 service

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • C
    Carls

    Beloven een veel lagere prijs per jaar en een jaarcontract.
    Contract blijkt veel hoger te zijn en het jaarcontract is opeens een drie jaren contract.
    Frauduleus doen zich voor als je huidige aanbieder.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • E
    E.

    Zonder toestemming mijn huidige contract bij een ander bedrijf overnemen en vervolgens niet telefonisch bereikbaar zijn. Dit riekt naar oplichterij. Verder online nog meer van dit soort verhalen te vinden. Zou hier geen contract mee afsluiten.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    Jeremy

    Prettig contact met Jan-Willem. Er wordt verder in bepaalde zaken gedoken waar andere het eventueel laten liggen. Een energiebedrijf dat niet alleen luistert maar ook beschikt over oplossend vermogen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?