Waar ben je naar op zoek?

Clean Energy

Kan het goedkoper?

Plus- en minpunten

  • Groene stroom en CO2-gecompenseerd gas
  • Alleen offerte op aanvraag

Over Clean Energy

Clean Energy is een groen energiebedrijf die levert aan particulieren, ZZP’ers, MKB’ers en grootzakelijke klanten. De stroomvoorziening is 100 procent duurzaam en de gaslevering is CO2-neutraal middels een compensatie. Verder claimt Clean Energy een zeer scherp tarief aan te bieden.

366 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Clean Energy?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • Ggio – 04 december 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    GA HIER NIET HEEN!!!

    wat een slecht bedrijf, ik zit in een burn out thuis en ik heb een paar dingen over het hoofd gezien omdat Clean Energy aanmanings verstuurd via de mail die in mijn spam terecht komen, vervolgens neem ik hier contact over op met dit bedrijf en de klanteservice medewerker praat door mij heen, toont geen empathie en het ergste nog, lachte mij uit, schandalig!

    het klanten portaal is niet overzichtelijk en ze hebben hun eigen boekhouding niet op orde, dit weet ik omdat ik bepaalde dingen had betaald en ik er vervolgens na een langere tijd nog steeds aanmaningen over krijg.

    Reageren
    • KKlantenservice | Clean Energy – 06 december 2024

      @gio

      Goedemiddag Gio,

      Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor de vervelende ervaring welke u heeft gehad toen u contact op heeft genomen met onze klantenservice. Uiteraard vinden wij het erg vervelend om te vernemen dat u deze ervaring met ons gehad heeft en zouden wij u graag correct te woord willen staan. Wij hebben u vandaag proberen te bereiken naar aanleiding van het bericht welke wij hebben ontvangen.

      Zou u opnieuw contact met ons op kunnen nemen? U mag een email sturen naar service@cleanenergy of ons bellen via het nummer 085-0645990.

      Reageren
  • FFrans van Oostveen – 24 augustus 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Duidelijk in hun aanbieding en heel correct en beleefd aan de telefoon. Een aanrader

    Reageren
  • MMauro – 17 juli 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prijs netjes vergeleken met anderen, wel jammer dat jullie de anderen volgen met de terugleverboete.
    Het lijkt me niet dat het aan jullie is om een boete op te leggen als het elektriciteitsnet vol is, dat lijkt me iets voor de netwerkbeheerder. Jullie gaan namelijk niet over het volle elektriciteitsnet, jullie zijn ook gewoon afnemer. Dus de smoesjes over ontlasten van het net is een verkapte manier om meer geld te vragen aan mensen met een groene gedachte, hiermee straf je de mensen die goed bezig, maar dat blijkt normaal te zijn in Nederland. Misschien moet je als energieleverancier eens goed gaan nadenken of je de kudde wilt volgen of uniek wilt zijn en alle mensen met zonnepanelen als klant wilt gaan krijgen in de toekomst, daar haal je uiteindelijk meer winst mee, lijkt mij. Nu hebben jullie die kans nog, over een paar jaar niet meer als energieleveranciers dingen terug moeten gaan draaien, omdat men nu geld vraagt (terugleverboete) over iets waar ze niets over te zeggen hebben en in strijd met de wet is. Doe er je voordeel mee en voer de terugleverboete niet in en haal alle zonnepaneel klanten op de markt binnen en zorg dat je die behoudt.

    Reageren
  • WWillem – 15 juli 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Vorig jaar telefonisch benaderd voor een contract voor 3 jaar. Ben ik er toch weer ingetrapt met een veel te duur contract. Heel jammer dat Clean Energy deze methode nog hanteert waardoor mensen worden opgezadeld met veel te hoge kosten.

    Reageren
  • PPauline – 13 juli 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Sinds een half jaar klant bij Clean Energy. Tevreden, goed bereikbaar. Het maandoverzicht vergt wel wat puzzelwerk om een goed overzicht te hebben.
    Gelukkig nog geen terugleveringskosten voor zonne- energie, dat was de reden dat we zijn overgestapt naar Clean Energy.

    Reageren
  • AA.Sirag – 13 juli 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Wij zijn al een paar jaar bij cleanenergie en zijn heel tevreden met hun prijzen en hun klantenservice. Snel bereikbaar en heel behulpzaam. Alleen het maandelijkse energieoverzicht is niet duidelijk. Geef geen tabellen maar laat zien wat iemand verbruikt heeft, Ons contract loopt volgend jaar af, maar ga zeker verlengen.

    Reageren
  • EEkfy – 12 juli 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Altijd energiedirect gehad ,nu clean energie
    De maand opbrengsten zijn bij energiedirect veel beter en duidelijker dan die van cleanenergie
    Doe dit ook in een soort Jip en Janneke taal ipv de grafieken
    Neem een voorbeeld aan energiedirect

    Reageren
  • BBianca – 12 juli 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Klantenservice is altijd vriendelijk. Enige minpunt is dat ze ongevraagd je termijnbedragen aanpassen en dat je dit niet gelijk terug kan zetten waardoor je moet bellen om het te wijzigen

    Reageren
  • JJetje – 12 juli 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede service en vriendelijk, we zijn nog niet zolang bij Cleanenergie, dus verder afwachten. Vindt de site met stroom en gas niet erg overzichtelijk

    Reageren
  • KKitty Choenni – 12 juli 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben uitermate tevreden in alle opzichten. Beslist een asnrader!

    Reageren
  • LLeo van den Berg – 12 juli 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben nu reeds 4 jaar klant en dat is prima ,echter nu heb ik een nieuw contract voor 1 jaar omdat ik zonnepanelen heb . Ik wilde 3 of 4 jaar maar dat ging niet helaas , maar toch een goede aanbieding voor 1 jaar dus toch weer gedaan .Ga zo door

    Reageren
  • Bberends – 12 juli 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    wij zijn voor eerst dit jaar klant bij Clean energy
    en dat bevalt ons tot nu toe prima

    Reageren
  • WWA van Dorp – 12 juli 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Wij kwamen bij Clean Energy via een oud-buurman en vervolgens door bemiddeing van Team Vanzelf (prima!)
    Wij zijn zeer te reden vanwege snel en duidelijk contact, per telefoon of mail (mailcontact van uit klant bij vorige leverancier OXXIO niet mogelijk – grrrr!) en we vinden de tarieven, ook al zijn het misschien de de állerlaagste, zeer acceptabel. fam. Van Dorp.

    Reageren
  • AA.A.M. VAN BRAKEL – 12 juli 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben zeer tevreden over Clean Energie,omdat ik niet geconfronteerd ben met een verhoging van mijn energietarieven.Ook de info die ik daarover van jullie kreeg vind ik netjes.Ik heb er geen spijt van,dat ik in 2021 ben overgestapt naar Clean Energie.

    Reageren
  • IIneke corbeek – 12 juli 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    In 2025 loopt mijn contract af ben tevreden over jullie maar ook op mij zelf heb de verwarming niet veel aangehad ben een zuinig iemand ik kijk hoe het volgend jaar verder gaat maar voor deze heren vast bedankt

    Reageren
  • KK.J. de Weerd – 30 mei 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben heel blij met de service die mij is gegeven, nadat ik onterecht was overgestapt en een flinke boete had gekregen. Er is heel netjes gezorgd dat ik naar mijn oude energie bedrijf terug kon. Dat scheelde mij heel veel slapeloze nachten!!

    Reageren
  • TTimmy – 19 februari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Super klantenservice daar kan je nooit wat over zeggen denken met je mee !! Top

    Reageren
  • FFam Wolde – 17 februari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Waardeloos bedrijf is het.

    Maken het de kleine ondernemers belachelijk moeilijk!!! Zie artikel De Stentor

    Reageren
  • MMichel – 12 februari 2024

    Service

    Algemeen

    klant geworden en gelukkig op tijd weer opgezegd (wegens het niet nakomen van afspraken)

    Reageren
    • CC. van den Bogaart – 07 april 2024

      @Michel, hier hetzelfde. Volgens hun eigen afrekening krijgt onze VvE ruim € 700 terug. Helaas komt er helemaal niets. We hebben hen op de hoogte gesteld dat we volgende maand stoppen we met betalen van voorschotten, eens kijken of er dan beweging in komt.

      Reageren
  • SStephan – 05 februari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Klantenservice medewerkers zijn onbeschoft en priveledged.

    Veranderingen zonder gesprek en geen respect voor de financiële en persoonlijke moeite die mensen meemaken.

    Een bedrijf net als de meeste energie bedrijven, beginnen met liegen en deceptie. Gelukkig is mijn contract met hun bijna verlopen.

    GA NOOIT IN CONTRACT MET CLEAN ENERGY….NOOOOOOOOIT!

    Reageren
  • AA.A.M. VAN BRAKEL – 23 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Tijdens de energiecrisis,hebben wij geen last gehad van een hogere gas- of elektriciteit verhoging.

    Reageren
  • GGerrit de Fijter – 18 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Het bedrijf uit Gronigen is heel klimaatvriendelijke bezig: groene energie en compensatie via Trees for All in Oeganda. sterk betrokken op de energietransitie. Een bedrijf ook dat betrouwbaar is en werkt met vriendelijke medewerkers. Wat wil je nog meer.

    Reageren
  • PPeter Bandringa – 18 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Levert groene energie voor een redelijke prijs. Je krijgt altijd een goed overzicht van jouw verbruik en kosten. De klantenservice is goed te bereiken en je wordt vriendelijke geholpen.
    Kortom: GOEDE PRIJS KWALITEITS VERHOUDING.

    Reageren
  • JJan van den Brink. – 18 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zins 3jaar bij hun klant, totaal geen problemen met leveren en betalen, betaal momenteel
    € 190,00 per maand, komt ook doordat wij 10 zonnen panelen hebben.
    Heb een 4 jarig contract bij hun, alles gaat via de mail en word correct afgehandeld.

    Reageren
    • GG ten Hove – 27 januari 2024

      @Jan van den Brink.

      Ik betaal straks 3 jr lang 145,-
      p/m. Ik heb 15 zonnepanelen
      Is deze leverancier betrouwbaar? Graag een reactie, bvd.

      Reageren
      • NNijboer – 09 mei 2024

        @G ten Hove

        Nee dit bedrijf is niet betrouwbaar. Niet doen. Alles gaat mis en ze lossen niets op
        Werken alleen met buitenlanders die de taal niet eens spreken.
        Dat is mijn advies.

        Reageren
  • HHerlinda Nagel – 15 januari 2024

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Doe geen zaken met hen! In de prijsvergelijking kwamen zij als beste naar voren maar 2 dagen later kwam een verhoging per maand van 300 Euro! Was te laat met reactie! Zelf gebeld, doen zij niet, ook niet met zo’n verhoging en vervolgens wordt je afgekat, boete van 1200 Euro! Geen vertrouwen in die lui! Let op!

    Reageren
    • RR – 30 januari 2024

      @Herlinda Nagel
      Kun je dit wat verduidelijken? Zie hier verschillende -hele positieve en hele negatieve -reviews. Als je een contract krijgt en tekent heb je toch vaste afspraken? En EUR 300 per maand verhoging is wel heel veel (hoeveel geschat verbruik?); is dit voor gas en/of elektriciteit?

      Reageren