Clean Energy

Energieprijs
6,3
Klantenservice
7,0
Algemeen
6,6

Over Clean Energy

Clean Energy is een groen energiebedrijf die levert aan particulieren, ZZP’ers, MKB’ers en grootzakelijke klanten. De stroomvoorziening is 100 procent duurzaam en de gaslevering is CO2-neutraal middels een compensatie. Verder claimt Clean Energy een zeer scherp tarief aan te bieden.

Contact

  • Stavangerweg 16
  • 9723 JC Groningen
  • (Postadres)

  • 085 06 45 990
  • Van 10:00 tot 14:00
  • (ma t/m vr)

  • service@cleanenergy.nl

6,7
Schrijf beoordeling

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Clean Energy?

Prijs
Klantenservice
Algemeen

Uw gegevens

97 klantbeoordelingen over Clean Energy

  • J
    Jopie

    Ik wordt echt werkelijk waar schijtziek van dit pokke bedrijf. Het lijkt meer op stalken dan op een normale energie maatschappij. Geven ook valse voorlichting. Ik wordt gemiddeld 25 keer per week gebeld. Overigens steeds met een ander nummer. Want ik blokker het nr meteen. Overdreven amicale medewerkers. In één woord verschrikkelijke amateurs. Heb nu gezegd dat als ik nog 1 x gebeld wordt ik een programma inschakel. Echt niet normaal hoe dit bedrijf te werk gaat.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • G
    Guido

    Ik ben enkele weken geleden overgestapt naar Clean Energy. Via een offerte die ik snel via de klantenservice per e-mail werd toegezonden, kreeg ik een aanbod dat vrijwel gelijk was aan de aanbiedingen op gaslicht.com. Echter wordt je daar verleid met de nodige trucjes en ‘cashback’ opties die je eigenlijk zelf voor financiert. Ik ontvang nu mooi groene stroom en de CO2 uitstoot die bij mijn gasverbruik vrij komt wordt deels gecompenseerd met mooie initiatieven. Tegen een gunstig tarief. Kan het alleen maar aanbevelen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • K
    kees Bax

    Kees
    De vele aanbiedingen die je per telefoon krijgt maken je onzeker (ben ik wel bij de goedkoopste) maar zijn ook heel vermoeiend.
    Ik ben nu ruim een half jaar bij Clean Energy en erg tevreden. Tijdens het laatste telefoongesprek kon men mij feitelijk en zonder commerciele trucs duidelijk maken dat de mij berekende prijzen gunstig zijn. De duidelijk en pretige wijze van communicatie gaven mij een goed gevoel. Zo zelfs dat ik voorlopig belletjes over de voordelen die men kan bieden vriendelijk afwijs. Compliment voor de telefoniste. Dank aan Clean Energy.

    Reageren

    Reageren?

  • J
    Jos

    Ben erg tevreden over het contract.
    Had veel vragen over de tarieven en hoe die tot stand komen.
    Daphne gaf duidelijke antwoorden, ik kan nu zelf uitleg geven aan familie en vrienden hoe dat tot stand komt.
    Kortom bij Cleanenergy zit je goed.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    Anton

    Zojuist mijn energie contract verlengd.
    De vragen die ik nog had werden door Daphne duidelijk en uitermate vriendelijk beantwoord.
    Kan Cleanenergy als energie leverancier van harte aanbevelen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • M
    M. Piepenbrock

    Mijn jaar afrekening moet nog komen maar ik heb tussentijds even contact opgenomen om inzage in mijn verbruik tot dusver te krijgen en of ik wel uitkom met mijn maandelijkse voorschot.
    Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.
    Als de berekeningen kloppen zou ik eind van het jaar nog wat terug krijgen plus zit ik super goedkoop per maand.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • W
    W van der Veer

    Het zijn cowboys die zich door call centers laten vertegenwoordigen. Sturen geen contracten maar je moet online maar iets opzoeken. Bel gegevens zijn uiteraard niet bewaard. Ze zeggen dat iets gemeld is in juni 2020, je hoort niets neer, op de 31.12.20 nemen ze , zonder verdere aankondiging iets over. Pas heel erg op 5 dagen contract ivm verkoop huis rekening 200 euro. Houden geen rekening met lopende contracten verkeerde informatie gegeven, en uiteraard is niemand thuis als je om bewijzen vraagt. Deel op sociale media..

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    Jolanda

    Wij zijn via een tussenpersoon terecht gekomen bij Clean Energy.
    Vorig jaar is onze verhuizing probleemloos omgezet.
    Ze hebben een prima klantenservice.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • R
    R. Klaver

    Mijn voorschot zou met 33 euro per maand naar beneden gebracht worden. Was uiteindelijk zelfs hoger dan mijn vorige leverancier Vattenfall. Heb na 3,5 maand dus direct opgezegd. Na afrekening werd een maand later nog een vierde maand voorschot afgeschreven. Maandbedrag kwam op 192 euro, ruim 50 euro per maand. De boete van 250 euro is daarin niet doorberekend. 2x telefonisch contact om dit recht te trekken heeft niets geholpen. Hopelijk is hun energie schoner dan hun vuile streken. Raad u sterk af met deze dubieuze club in zee te gaan.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste R. Klaver,

      Wat spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf en uw contract.
      We willen dit natuurlijk graag verder met u bespreken, echter kunnen we helaas op basis van uw naam geen contractgegevens van u terugvinden.

      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).
      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • M
    M.Peeters

    Hallo
    Mijn ervaring met Clean Energy is heel goed.
    Via de tussenpersoon bedrijsadviseur limburg-brabant en medewerker van jullie wordt ik altijd snel en correct te woord gestaan.
    Ook wordt er altijd snel actie ondernomen als je vragen hebt .
    De prijzen zijn heel scherp .

    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste M. Peeters,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • B
    Bert Wijsbeek

    Nogmaals mijn beoordeling, ik was de sterren vergeten aan te vinken. 🙂

    Na drie jaar liep het contract af. Weer verlengd. Weer met 3 jaar en vast tarief. Mooi aanbod met lage tarieven. Zeer tevreden. Ondertussen ook verhuisd. Alles werd goed geregeld. Via mail zeer snelle respons. Ook je eigen inlog pagina is duidelijk en overzichtelijk.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste Bert Wijsbeek,

      Hartelijk dank voor het aanvullen van uw review en ons 5 sterren heeft gegeven. Dit waarderen we zeer!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • A
    Anneke Mol

    Als ik met een vraag belt wordt ik heel vriendelijk te woord gestaan en wordt mijn vraag heel duidelijk beantwoord

    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste mevrouw Mol,

      We vinden het ontzettend leuk te vernemen dat al uw vragen direct en correct worden opgepakt voor een vlotte afhandeling.
      Bedankt dat u uw ervaring heeft willen delen!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • C
    Clarinda

    Er was mij het een en ander onduidelijk over mijn overstap naar Clean Energy. Telefonisch contact opgenomen, hierbij is mij heldere uitleg gegeven wat betreft mijn ingangsdatum en overige vragen. Daphne heeft mij hier keurig doorheen geloodst. Prijs, klantenservice en algemeen geef ik de volle 5 sterren.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste Clarinda,

      ontzettend bedankt voor het doorgeven uw uw review, we hechten veel waarde aan de mening van onze klanten!
      Fijn dat het contact met onze klantenservice naar wens is verlopen.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • J
    janny rijnhoud

    wilde inloggen om een account te maken,maar door mijn gezondheidstoestand,lukte het niet,door jullie telefoniste,die vriendelijk en heel geduldig was,is alles goedgekomen en daar ben ik haar heel dankbaar voor!:)

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste mevrouw Rijnhoud,

      wat fijn te vernemen dat alles naar tevredenheid is opgelost en u nu gebruik kunt maken van uw Clean Energy account!
      Bedankt dat u uw ervaring heeft willen delen.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • T
    The scholtes

    Ik ben fijn geholpen door jullie
    Hartelijk bedankt

    Prijs
    Klantenservice
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste The Scholtes,

      bedankt voor het delen van uw ervaring, dit waarderen we zeer!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • B
    Bert Wijsbeek

    Na drie jaar liep het contract af. Weer verlengd. Weer met 3 jaar en vast tarief. Mooi aanbod met lage tarieven. Zeer tevreden. Ondertussen ook verhuisd. Alles werd goed geregeld. Via mail zeer snelle respons. Ook je eigen inlog pagina is duidelijk en overzichtelijk.

    Reageren

    Reageren?

  • C
    C. ten Velde

    Ik had laatst een offerte gestuurd gekregen en had er toch wat vragen bij, dus gebeld de klantenservice geholpen door irene.
    Ze heeft me super snel en vriendelijk geholpen met wat vragen over tarieven, prijzen, overstap kosten etc.

    Zo ver klinkt alles goed 5 sterren!

    Dankjewel!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste C. Ten Velde,

      hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. Fijn te vernemen dat alles snel en naar wens is afgehandeld.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • F
    F. De Bruyn

    Telefonisch meer dan uitstekend geholpen door Dafne van de klantenservice. Een luisterend oor en begripvol over de situatie, alles is mij duidelijk.

    Bedankt

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • C
      Corinna Wijnands

      Super vriendelijke medewerkster, heel behulpzaam.

      Reageren

      Reageren?

      • K
        Klantenservice Clean Energy

        Beste mevrouw Wijnands,

        hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring en fijn te horen dat u het contact zo positief heeft ervaren!

        Met vriendelijke groet,

        Klantenservice Clean Energy

        Reageren

        Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste F. de Bruyn,

      Wat een mooie review, ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw ervaring . Dit waarderen wij zeer!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • T
    Ton Sleeking

    Prima service, gericht advies en snelle afhandeling!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste meneer Sleeking,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten!
      Ook fijn te vernemen dat alles verder naar wens verloopt.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • A
    Armen

    Hele goede service en klantvriendelijkheid. Ik wil jullie heel erg bedanken voor de top serivice en jullie klantvriendelijkheid. Jullie hebben mij erg goed geholpen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • A
    Armen

    Hele goede service en klantvriendelijkheid. Ik wil jullie heel erg bedanken voor de top serivice en jullie klantvriendelijkheid. Jullie hebben mij erg goed geholpen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste Armen,

      ontzettend bedankt voor deze mooie review met toelichting. Dit waarderen we zeer!
      Fijn te vernemen dat alles verder naar wens is verlopen.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • N
    Nick

    Wat een k*’t bedrijf. Eerst binnen worden geluld met een verkoopverhaal waar nix van blijkt te kloppen, vervolgens een boete van 250euro omdat ik binnen 3 weken mijn contract wilde beëindigen en nog een eindrekening van van 125euro die ik moet bij betalen omdat ik dat extra verbruikt zou hebben ‍♂️. Ik heb in 10 jaar tijd nog nooit hoeven bij betalen aan stroom of gas maar bij Clean Energie wel. Conclusie: 6 weken Clean Energie en €500euro kwijt.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste Nick,

      Wat jammer te vernemen dat u niet tevreden bent. Dit willen we natuurlijk graag met u verder bespreken.
      U bent namelijk benaderd door een tussenpartij, dit zijn geen medewerkers van Clean Energy.
      Daarnaast is een eindnota opgebouwd uit diverse punten, deze willen u toelichten.
      Helaas kunnen we op alleen de naam Nick geen contractgegevens van u terugvinden. Dat maakt het bespreken van een oplossing lastig.
      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).
      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • L
    Laan

    We werden binnen gehaald zonder vermelding dat wij bij onze oude een boete zouden krijgen en wij hier zelf voor op moesten draaien. Gelukkig wilde Essent ons terug en betaalde zij netjes de boete terug. Toen kregen wij een afrekening van clean energie met €115,- extra kosten want dat hadden wij zogenaamd extra verbruikt in de laatste maand! BULLSHIT want die maand 5x alleen in de avond de kachel aan gehad!!! Dit kan ik allemaal terug zien. NOOIT BIJ HUN GAAN, oplichters!!!!!!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste Laan,

      we vinden het natuurlijk uitermate vervelend dat u niet tevreden bent en willen dit graag met u bespreken.
      Helaas kunnen we op alleen de naam Laan geen contractgegevens of andere informatie van u terugvinden.

      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).
      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • J
    Jct. VERSCHUUR

    Even terug komen op eerdere berichten mijner zijden
    Ik had geschreven dat Clean Energie niet menselijk was.
    Maar deze woorden neem ik terug
    Clean Energie en ik , zijn er samen met een goede oplossing uitgekomen
    Doormiddel van een goed gesprek
    Clean Energie stond absoluut in hun recht
    Maar door een fout van mijne zijden is het mis gelopen
    Ben Clean Energy en hun personeel dankbaar dat we er samen uit zijn gekomen met een zeer tevreden oplossing
    Dankjewel Johan V

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste meneer Verschuur,

      bedankt voor uw nieuwe review.
      Fijn te vernemen dat alles naar wens is opgelost.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • A
    Aad

    Door tussenpersoon was er een contract afgesloten waar ik volgens hen niet meer vanaf kon. Heb toen zelf contact opgenomen met Clean Energy en zij hebben alles keurig geregeld en er voor gezorgd dat het contract ontbonden werd en ik weer terug kwam bij mijn oude leverancier.
    Zeer vriendelijke klantenservicemedewerkster die met een passende oplossing kwam.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste Aad,

      Hartelijk dank voor de mooie review, dit waarderen we zeer!
      Fijn te horen dat het contact met onze klantenservice goed is verlopen.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • J
    Jct. VERSCHUUR

    Geen fijne ervaring met Clean Energy
    Ik wou van mijn contract af , eerlijk ik was buiten het opzeg termijn maar nog lang geen levering datum.
    Ben van Clean Energie af gelukkig maar wel 250 euro boeten betalen
    Onmenselijk zonder enig begrip , nee recht is recht
    Daar hebben ze gelijk in
    Maar menselijk nee dat zijn ze niet . Triest gewoon triest om zo geld te verdienen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte heer Verschuur,

      wat spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over uw ervaring met Clean Energy. We zien dat er in december 2020 en januari 2021 diverse malen rechtstreeks contact is geweest .
      U geeft aan dat u buiten uw wettelijke bedenktijd de overeenkomst heeft geannuleerd. Omdat een leverancier op dat moment al kosten heeft gemaakt kon de overeenkomst niet meer kosteloos worden geannuleerd. Hierom heeft u een opzegvergoeding ontvangen.
      Verdere details omtrent de opzegvergoeding zijn met u in overleg besproken.
      Indien u verder nog vragen of opmerkingen heeft welke u met ons wilt bespreken dan zien we u bericht graag via een e-mail naar service@cleanenergy.nl of via telefonisch contact op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar) tegemoet.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

      • J
        Jct. VERSCHUUR

        Nooit een opzeg vergoeding ontvangen
        Onzin wat u verteld
        Ik ben omgepraat door Nederlands Energie Loket
        Gewoon door vergissing ingetrapt
        Blijf bij mijn eigen energy bedrijf
        U en alleen Clean Energy pakt mijn een iemand die haast niets heeft aan
        Recht ja
        Maar misselijk bah

        Reageren

        Reageren?

    • J
      Jct. VERSCHUUR

      Ik was ontevreden over de boeten die ik had gekregen van Clean Energy,
      Maar doormiddel van een goed gesprek, zijn ik en Clean Energy tot beiden tevredenheid tot een oplossing gekomen
      Terwijl Clean Energy in hun wettelijke recht stond,
      Ik bedank de medewerkers van Clean Energy voor deze goede naar tevredenheid een oplossing gevonden heeft
      Mijn woorden van Onmenselijk neem ik terug
      Dit Energy bedrijf is een oplossing te bespreken
      Dankjewel
      Johan Verschuur.

      Reageren

      Reageren?

  • R
    Raymond

    Onbeschoft bedrijf! Bellen je 10x op een dag, soms maar met enkele minuten er tussen. Dus dan pak je je telefoon en zie je dat hetzelfde nummer 6x in 14 minuten heeft gebeld. Dat tot daar aan toe, vervolgens krijg je een aanbod, die je dan ook NU moet afsluiten van een medewerker. Na aangegeven te hebben dat ik het aanbod eerst wilde bekijken werd dit uiteindelijk met veel pijn en moeite geaccepteerd. Later die dag heb ik het aanbod per mail afgewezen, werd ik weer gebeld. Wat ik wel niet dacht, en u bent gek, en iedereen zou dit afsluiten, behalve U! Dan bekijkt u het maar lekker werd er ook nog gezegd.

    Geen woorden voor, dat dit in 2021 nog kan.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste Raymond,

      zo te lezen wordt u veel door tussenpartijen benaderd voor een energie contract. Dit zijn echter geen medewerkers of collega’s van Clean Energy. Wij benaderen zelf geen mensen voor een overeenkomst.

      We vinden het natuurlijk erg vervelend te vernemen dat dit u zo vaak overkomt. We zouden dit graag rechtstreeks met u willen bespreken aangezien we geen contractgegevens op uw naam hebben staan, noch uw leverancier zijn.

      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).
      We vernemen dan graag uw reactie.

      Reageren

      Reageren?

    • J
      Jopie

      Dit is dus ook mijn ervaring, het lijkt meer op stalken. Ook nadat ik heb gezegd dat ik UIT het systeem wil.

      Reageren

      Reageren?

  • G
    Gert

    Goede service. alles allemaal netjes geregeld, klantenservice werkt ook prima!

    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste Gert,

      Hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, we hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.
      Fijn te vernemen dat alles netjes is geregeld!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • E
    E. De Craen Van Den Broek

    Word er plots geld afgeschreven, zonder ooit contact. Dab dubbele lasten, zag het op tijd en terug geboekt. Werkelijk!!!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • F
    Frank

    Ook via een tussenpersoon een contract afgesloten. Mijn oude energieleverancier ( Energiedirect) kreeg hier lucht van en heeft contact met mij opgenomen en mij op een bijzonder prettige wijze geholpen om te proberen van Clean Energy af te komen .

    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste Frank,

      Wat jammer te vernemen dat u niet tevreden bent over de tot stand koming van de overeenkomst, dit betreuren we natuurlijk zeer.
      Helaas kunnen we op basis van alleen uw voornaam geen eerder contact of klantgegevens van u terugvinden.

      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).
      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • E
    erica

    via list en bedrog klant geworden die wou ik helemaal niet en dit ook aangegeven bij hun tussenpersoon. Had gezegd dat ik niet wou overstappen en dit was volgens hun ook niet het geval.
    krijg een mail van Essent dat ik geen klant meer ben, zeer verbaasd
    Essent heeft nog geprobeerd om dit terug te draaien maar helaas volgen Clean Energy was het rechtmatig, snap het niet zo goed als ik bij gesprek aangeef dat ik klant van Essent wil blijven en tussenpersoon zegt dat ik dat ook blijf (dus gelogen) en dan zegt CE dat het allemaal eerlijk is gegaan niet dus
    zo jammer dit

    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste Erica,

      Wat spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over uw contract. Helaas kunnen we op basis van alleen uw voornaam geen eerder contact of klantgegevens van u terugvinden.

      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).
      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • V
    Vizee

    Wij waren door de energiemakelaar erin “geluist ” , is was te laat door omstandigheden dus niet gereageerd binnen de veertien dagen, toen heb ik contact met jullie op genomen hoe het gesprek gelopen was ik had meerdere malen aangegeven dat wij bij de energieleverancier wilde blijven, dit hebben uitgezocht en keurig afgehandeld wij waren n tevreden klant hierdoor, top gedaan.

    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte heer, mevrouw,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring. Fijn te vernemen dat alles voor u is opgelost!

      met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • H
    Hans

    via tariefspecialist veel telefoontjes gehad. Prijzen zijn toch echt duurder dan huidig contract en vervolgens erg pushen om op een knop te drukken waar dit bij staat : Ja, ik ga akkoord met het aanbod en ik ben me ervan bewust dat ik een nieuwe overeenkomst aanga. En dan vervolgens mij uitleggen dat dit alleen bedoeld is om de prijzen vast te zetten. Dit is oplichterij van de bovenste plank. 2020 dat dit nog mag in Nederland

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste Hans,

      u bent benaderd door een tussenpartij, dit zijn geen medewerkers van Clean Energy. Vervelend te vernemen dat dat gesprek niet naar wens is verlopen.
      Helaas kunnen we op basis van alleen uw naam geen verdere informatie van u terugvinden.
      We zouden hierover toch graag met u in contact willen komen om dit verder met u te bespreken .
      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).

      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • C
    Claudia

    Via de Nederlandse Energie Vergelijker kwam ik terecht bij DGB die aangaven dat mijn energiekosten veel lager zouden kunnen.
    Vervolgens ben ik heel vaak gebeld, waarbij verschillende tarieven werden genoemd. Ze noemden telkens een tarief dat ongeveer 25 euro lager lag dan wat ik zei te betalen.
    Vervolgens hadden ze TWEE energiecontracten voor me afgesloten. De voordeligste aangehouden – dat was Clean Energy.
    Nu blijkt echter dat het maandbedrag toch ruim 30 euro hoger uitpakt dan in het verkoopgesprek was aangegeven.
    Snel weer terug naar mijn oude leverancier – voordeliger dan Clean Energy, blijkt nu.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste Claudia,

      Wat spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over uw contract. Helaas kunnen we op alleen uw naam geen contractgegevens van u terugvinden.
      We zouden hierover graag met u in contact willen komen om dit verder met u te bespreken .
      Kunt u ons een e-mail sturen naar service@cleanenergy.nl of telefonisch contact opnemen op 085-0645990 ( op werkdagen van 10:00 – 14:00 uur bereikbaar).

      We vernemen dan graag uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • W
    W.T.M. van Cleef

    Dit is wat je noemt ‘service’.
    Dit is wat je noemt ‘adequaat reageren’.
    Hierdoor krijg je weer meer vertrouwen in het bedrijfsleven.

    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte heer/mevrouw van Cleef,

      hartelijk dank voor uw feedback, hier hechten wij veel waarde aan.

      met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • A
    André

    Bij nader inzien contract toch geannuleerd. Clean energy was goed bereikbaar en ze hebben direct het annuleren bevestigd. Dus goede ervaring met hun bereidheid om te annuleren.

    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Beste André,

      hartelijk dank voor het doorgeven van de review. We hopen je dan graag een andere keer als klant bij Clean Energy te mogen verwelkomen!

      met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • M
    M. Geurts

    Echt een topbedrijf!! Hier krijgen ze mij niet zomaar weg. Mensen die clean energy hier bestempelen als frauduleus en oplichters moet zich diep schamen. Ze doen alles voor je als klant, ook wanneer je tijden van problemen kent. Ze doen er alles aan om tot een oplossing te komen, en zelfs wanneer je bv een regeling niet bent nagekomen geven ze je toch nog een kans en denken met je mee om dingen op te lossen zonder direct te gaan dreigen met afsluiten en deurwaarders wat veel maatschappijen wel doen. Heb bij clean energy niet de schrik om te contacten wat ik voorheen bij een ander wel had. Enkele medewerkers blijven me goed bij doordat zij ook wanneer je iets niet begrijpt engelengeduld blijven opbrengen en intern overleg plegen om het voor mij als klant toch opgelost te krijgen zonder er meer sores door te krijgen. Irene en Patrick. Zij zijn echt geweldig en blijven begrip en respectvol zelfs wanneer je als klant niet meer echt recht van spreken hebt omdat je afspraken niet na bent gekomen. Door oplossingsgericht meedenken ben ik gelukkig van deze problemen af en met een schone lei bij hen weer door kunnen gaan met mijn contract. Daarnaast bieden ze een ontieglijk scherpe prijs. Ik heb in mijn hele leven oprecht waar nog nooit een leverancier gehad die enigzins betaalbaar was. En nu…….. een super leuke prijs voor electra en gas. Ik heb geen enkele reden om over te stappen. Zit nu precies een jaar bij clean energy en hoe je als klant behandeld word is mij ook heel veel waard. Kunnen veel aanbieders bij wie je behandeld word als klant nummertje zoveel een heel groot voorbeeld aan nemen aan hoe het ook kan. Ben oprecht zo blij een jaar geleden voor clean energy te hebben gekozen. Mijn dank en waardering voor hen is ontieglijk groot. Dank dank dank dank!!

    Groetjes, M. Geurts

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • W
      Wendy

      En dan maar 1 ster geven voor alles?

      Reageren

      Reageren?

      • M
        M. Geurts

        Beste Wendy.

        Ik heb de meeste sterren gegeven tijdens het invullen, echter zag ik het ook toen het geplaatst was dat het bij het aantal sterren op minimaal staat. Weet niet waar het dan fout gaat want heb het zelf oprecht niet zo ingestuurd. Ik begrijp uiteraard ook dat dit vreemd overkomt aangezien ik zo super tevreden ben over clear energy.
        Sorry maar aan mij ligt het oprecht niet hoe het hier word weergegeven, maar ik kan het helaas niet wijzigen want dan had ik het zeker gedaan.

        Sorry clear energy, mijn bericht heeft op elk punt 5 sterren, echter is het ergens fout gegaan. Vraag me niet hoe dit kan, ik weet het echt niet. Sorry.

        Groetjes, M. Geurts.

        Reageren

        Reageren?

        • K
          Klantenservice Clean Energy

          Beste mevrouw Geurts,

          Helemaal niet erg dat u ons per ongeluk maar 1 ster heeft gegeven i.p.v. 5. Dat kan gebeuren.

          Ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw ervaring en uw mooie beoordeling. Wij hechten hier veel waarde aan.

          Met vriendelijke groet,
          Klantenservice Clean Energy

          Reageren

          Reageren?

  • P
    Peter Otermans

    De “offerte” die is aangeboden door Clean Energy is weer snel geannuleerd. Daar is niets op aan te merken. De manier waarop ik benaderd ben door Nederlandse Vergelijker is echter bedroevend. In een telefoongesprek werd ik voorgehouden een offerte aangeboden te krijgen, maar dit was eigenlijk een verkapt contractaanbod. De annulering hiervan bij Nederlandse Vergelijker verliep zeer moeizaam. Hierbij was klantvriendelijkheid ver te zoeken. Erg misleidend dit!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte heer Otermans,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring ; wij hechten veel waarde aan uw mening. Fijn dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • C
    Chris

    snelle afhandeling van verzoek om herroepen van aanbod telefonische werfbureau. deskundig en vlot afspraak is afspraak

    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Goedemiddag Chris,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, dit waarderen we zeer!
      We verwelkomen u graag een andere keer als klant van Clean Energy.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • H
    Harry Kooistra

    Ik ben op een ontzettend prettige manier geholpen door Jan Willem, en dat zonder dat ik (voorlopig) klant wordt bij CleanEnergy. Per ongeluk twee contracten afgesloten omdat ik een beetje misleid ben door een tussenpersoon. Zodoende had ik twee energiecontracten, waarvan de laatste bij Cleanenergy zou zijn. Eén contract is voor mij natuurlijk wel genoeg, en Jan Willem begreep dat en heeft het contract met CleanEnergy kosteloos voor me geannuleerd. Dit soort service onthoudt ik en mocht ik nog eens een contract moeten afsluiten weet ik aan wie ik moet denken. TOP!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Goedemiddag meneer Kooistra,

      bedankt voor het doorgeven van uw ervaring en uw mooie beoordeling. Wij hechten hier veel waarde aan.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • P
    P. Botermans

    Bij ontvangst van de bevestiging brief bleek dat de tussenpersoon een te rooskleurige offerte uitgebracht had.
    Waardoor ik me misleid voelde.
    Na een zeer positief gesprek met Gladys van de klantenservice en overleg met haar meerdere is overeen gekomen het oorspronkelijke voorschot bedrag ( was 50% verschil ) te handhaven om het na het 1ste jaar te herzien als nodig!
    Hiervoor mijn dank en daardoor heeft Clean Energie er toch een klant erbij.

    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Goedemiddag meneer Botermans,

      ontzettend bedankt voor het doorgeven van uw ervaring en mooie review, dit waarderen wij zeer!

      Fijn te vernemen dat alles naar tevredenheid is opgelost.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • J
    J. Miltenburg

    Clean Energy heeft, na mijn klacht, het reeds gestarte energiecontract kosteloos weer ontbonden, nadat zij ook constateerden dat dit voor mij nadelige contract op een niet rechtmatige wijze tot stand was gekomen via een tussenpersoon. Zij maakten het daarna voor mij in orde om weer terug te komen bij de oude leverancier. Mijn dank voor deze efficiënte en zeer begripvolle medewerking.

    Klantenservice
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte heer Miltenburg,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring ; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten. Fijn dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • J
    J. Miltenburg

    Clean Energy heeft, na mijn klacht, het reeds gestarte energiecontract kosteloos weer ontbonden, nadat zij ook constateerden dat dit voor mij nadelige contract op een niet rechtmatige wijze tot stand was gekomen via een tussenpersoon. Zij maakten het daarna voor mij in orde om weer terug te komen bij de oude leverancier. Mijn dank voor deze efficiënte en zeer begripvolle medewerking.

    Reageren

    Reageren?

  • L
    Lonneke

    Meedenkend en een fijne klantenservice met een snelle afhandeling van vragen! Gladys is een topper!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte mevrouw Lonneke,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring ; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • K
    Kees Visser

    Erg goede klantenservice die mij uitstekend antwoord heeft kunnen geven op mijn vragen, ik heb gesproken met Daphne. Scherp geprijsd, we zijn dik tevreden.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte heer Visser,

      Hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, hier hechten wij veel waarde aan.
      Fijn te vernemen dat u tevreden bent!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • M
    Mw. Vijzelman

    Super blij met jullie service, klanten benadering, klanten uitleg, informatie verstrekken. Ontzettend fijn om na 1 jaar weinig oververbruik te hebben en ook werkelijk te ervaren dat Clean Energy echt het verschil maakt.

    Dankje wel Daphne Wijsbeek voor de uitleg!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte mevrouw Vijzelman,

      Hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring, hier hechten wij veel waarde aan.
      Fijn te vernemen dat u tevreden bent!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • N
    Nic

    Prima service , snel en begripvol. Rechtstreeks contact en vriendelijk geholpen. pRIMA !

    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte heer, mevrouw,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring ; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • C
    Chris Bosschers

    Ik ben recent verhuisd en heb ook gelijk Clean Energy als nieuwe leverancier geregeld. Ze hebben niet alleen het contract op mijn huidige adres geregeld, maar ze hebben ook duidelijke uitleg gegeven hoe ik mijn oude contract op kan zeggen en welke extra kosten daaraan vast konden zitten.
    De klantenservice helpt snel en vakkundig met je vragen!

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte heer/ mevrouw Bosschers,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw review; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • J
    J.Sallay

    Probleem dubbel contract keurig afgehandeld!

    Klantenservice
    Reageren

    Reageren?

    • K
      Klantenservice Clean Energy

      Geachte mevrouw Sallay,

      hartelijk dank voor het doorgeven van uw review; wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten.

      Met vriendelijke groet,
      Klantenservice Clean Energy

      Reageren

      Reageren?

  • K
    Kevin

    Doe het niet! Alleen maar om geld te doen. 0 service

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • C
    Carls

    Beloven een veel lagere prijs per jaar en een jaarcontract.
    Contract blijkt veel hoger te zijn en het jaarcontract is opeens een drie jaren contract.
    Frauduleus doen zich voor als je huidige aanbieder.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • E
    E.

    Zonder toestemming mijn huidige contract bij een ander bedrijf overnemen en vervolgens niet telefonisch bereikbaar zijn. Dit riekt naar oplichterij. Verder online nog meer van dit soort verhalen te vinden. Zou hier geen contract mee afsluiten.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?

  • J
    Jeremy

    Prettig contact met Jan-Willem. Er wordt verder in bepaalde zaken gedoken waar andere het eventueel laten liggen. Een energiebedrijf dat niet alleen luistert maar ook beschikt over oplossend vermogen.

    Prijs
    Klantenservice
    Algemeen
    Reageren

    Reageren?