Waar ben je naar op zoek?

Clean Energy

Totaalscore

Energieprijs


7,3

Klantenservice


8,2

Algemeen


7,8

Plus- en minpunten

  • Groene stroom en CO2-gecompenseerd gas
  • Alleen offerte op aanvraag

Over Clean Energy

Clean Energy is een groen energiebedrijf die levert aan particulieren, ZZP’ers, MKB’ers en grootzakelijke klanten. De stroomvoorziening is 100 procent duurzaam en de gaslevering is CO2-neutraal middels een compensatie. Verder claimt Clean Energy een zeer scherp tarief aan te bieden.

Kan het goedkoper?

308 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van Clean Energy?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • EEric Prinsze – 30 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Elk jaar wordt je door energie cowboys overgehaald om een nog goedkoper contract aan te gaan. Jaren heb ik mij belazerd gevoeld. Alleen Clean Energie, dat vind ik een topper. Ook afgelopen jaar weer cowboy telefoontjes waarbij zelfs verteld werd, dat Clean Energie was overgenomen in een energie collectief. Totaal gelogen. Clean Energie gebeld en mijn intuïtie was juist. Ik ben en blijf bij Clean Energie.

    Reageren
  • AAudrey Hofman – 22 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Het is een hele goede energie bedrijf en goedkoopste die ik tot nu toe heb mee gemaakt en heel klant vriendelijk.ik Ben er heel blij mee.

    Reageren
  • Ssylvia – 21 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Top bedrijf. Heeft mij goed geholpen toen ik bijna er weer intrapte om over te gaan door middel van een tussenbedrijf. Waar de actie vanuit ging die energiebedrijf wist van niks.

    Reageren
  • VVanessa – 14 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goedkoop geen onverwachte hoge rekeningen eind van het jaar

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 17 januari 2023

      Beste @Vanessa,

      hartelijk dank voor deze mooie review, dit waarderen we zeer!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • GGerda – 12 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prima service…..
    Altijd vriendelijk bij vragen en hulpvaardig per telefoon.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 17 januari 2023

      Beste @Gerda,

      hartelijk dank voor deze 5 sterren review! Goed te horen dat u tevreden bent over onze service.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
      • CCN van Lieshout – 31 januari 2023

        @Klantenservice Clean Energy heden belde mij een Mevr. Zij had nog geen
        bericht ontvangen van De Geschillencommissie. Ik heb de G.C. gebeld. U
        kunt G.C. bellen 070-3105310.
        C.N. van Lieshout, Bladel.

        Reageren
  • AAmy Vrind – 05 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben 29-11 gebeld door iemand van Tariefzeker die beweerde van Clean-energie te zijn. Zij vertelde mij een verhaal over dat Clean-energie failliet zou gaan en dat zij de administratieve handelingen over zouden zetten naar DGB-energie. Ik heb haar meerdere malen gevraagd of er voor ons dan niets zou veranderen en zij verzekerde mij erop dat er niets zou gaan veranderen. Nu ben ik dus onbedoeld overgestapt naar DGB-energie. Vandaag contact opgenomen met Clean-energie en ik kreeg heel snel een ontzettende vriendelijke en behulpzame Inske aan de telefoon die mijn stapsgewijs heeft verteld hoe ik dit het beste kan aanpakken. Let op mensen!! Vraag ALTIJD na bij je huidige energiemaatschappij of alles wel klopt! Er zijn mensen die over de ruggen van andere mensen geld willen verdienen. Je kan ook een melding maken bij ACM.nl zodat zij dit tegen kunnen houden!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 17 januari 2023

      Beste @Amy Vrind,

      hartelijk dank voor uw review en vriendelijke woorden over onze medewerker!
      Dit waarderen we zeer.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • NNick – 15 december 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Fijne club! Goed bereikbaar, duidelijke informatie en geen enorme wachttijden aan de telefoon of per mail. Voor mij echt uniek in het grote aanbod van verschillende energie leveranciers.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 17 januari 2023

      Beste @Nick ,

      ontzettend bedankt voor deze mooie review. Fijn te horen dat alles naar tevredenheid verloopt.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • PPeter van Schilt – 19 oktober 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Gisteren gebeld door een zogenaamd onafhankelijk adviesbureau. Mijn vast contract met Clean Energy zou worden opengebroken door verandering van de gastoevoer. Wazig verhaal over gas uit Rusland. Ik vertrouwde het niet en heb contact gezocht met Clean Energy.
    Ik kreeg vrijwel onmiddellijk een mail die mijn vermoeden bevestigde.
    Snelle en adequate reactie. Dank

    Reageren
    • MMarlou – 13 november 2022

      @Peter van Schilt Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt!
      Clean Energy heeft ons gerust gesteld!

      Reageren
      • OOkkie Nijhuis – 16 november 2022

        @Marlou
        Ik werd vandaag voor de derde keer op rij gebeld met deze leugen. Wat een corrupte bende is het in de energiewereld.

        Reageren
        • HHarry – 23 november 2022

          @Okkie Nijhuis

          Helaas ben ik ook al diverse keren opgebeld met hetzelfde verhaal. Vanavond weer. Ik heb direct opgelegd.

          Reageren
    • AAnne – 21 december 2022

      @Peter van Schilt

      Hier ook ik heb wel getekent maar idd ze hebben uit naam van clean energy gehandeld dgb zegt dat het mijn eigen schuld is en ik het contract had moeten doornemen die begrijp ik uiteraard naar ben wel.onder een valse naam erin getrapt kan ik hier wat mee doen alsnog ?

      Reageren
  • IIlona – 18 oktober 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Top bedrijf! Ze denken mee, reageren goed op vragen en zijn heel vriendelijk. Als MKB ben je bij met een partner die meedenkt in deze woelige tijden.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 18 oktober 2022

      @Ilona

      Wat een mooie review om te lezen! Hartelijk dank hiervoor, dit waarderen we zeer!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • JJo v d Waerdt – 12 oktober 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Tot nu toe in deze roerige energie tijden nog heel veel vertrouwen in Clean Energy en dat ze doen wat ze beloven!
    En een prima service, duidelijk en snel!!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 14 oktober 2022

      @Jo v d Waerdt

      Wat een mooie review om te lezen, we bedanken u voor het vertrouwen in ons en het delen van uw ervaring.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • JJanneke Scheffers – 09 oktober 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Erg tevreden over Clean Energy.
    Het contact voelt eerlijk, duidelijk
    & betrouwbaar tnt.
    Ze denken echt met mij mee!
    Niets dan lof!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 14 oktober 2022

      @Janneke Scheffers

      Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn te vernemen dat u tevreden bent en alles naar wens verloopt.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • AAnnet – 07 oktober 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik was bijna overgegaan naar een andere leverancier door een tussen persoon die negatieve en foutieve informatie gaf over Clean Energy. Gelukkig heb ik via de mail contact gezocht om te checken of de informatie klopt. Natuurlijk was dat niet het geval.
    Ik heb gelijk het aanbod van de andere leverancier geannuleerd. Clean Energy heeft me goed geholpen en tips gegeven.
    Bedankt daarvoor!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 11 oktober 2022

      @Annet

      Bedankt voor het delen van uw ervaring! Fijn te vernemen dat het contract behouden is gebleven en u verder tevreden bent.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
    • JJoyce – 15 december 2022

      @Annet

      Bij mij gebeurde precies hetzelfde. Op tijd geannuleerd en bij Clean Energy gebleven.

      Reageren
    • TTrijntje – 29 december 2022

      @Annet
      Ook ik ben er bijna ingetrapt. Gelukkig op tijd Clean Energie gebeld en zij reageerden direct

      Reageren
  • MMar – 05 oktober 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Super goed geholpen via de klantenservice. Vriendelijk en goed geholpen via de telefoon, nam echt de tijd voor mijn vragen. Kortom super.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 07 oktober 2022

      @Mar

      Hartelijk dank voor het doorgeven van uw positieve ervaring, dit waarderen we zeer!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • MMarthe – 05 oktober 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Blij met deze energie maatschappij!

    Er is een hele duidelijke en overzichtelijke online omgeving waar je veel zelf kunt regelen.
    Mocht het nodig zijn dan is de klantenservice van dit bedrijf top! Ze denken een stapje verder mee en geven tips!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 07 oktober 2022

      @Marthe

      Ontzettend bedankt voor het delen van uw ervaring bij Clean Energy! Goed te zien dat alles verder naar wens verloopt.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • SSander Bouwhuis – 04 oktober 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prima bedrijf.
    Ik heb een paar keren contact met ze gehad omdat ik door van die irritante bel bedrijven werd lastig gevallen. Ze (die bellende charlatans) beweerden dat CleanEnergy € 30,- (of zoiets) per maand aan administratie kosten zou gaan berekenen als ik niet zou overstappen. De klantenservice heeft me prima geholpen om me gerust te stellen.
    Tevens ben ik gewoon tevreden met de prijs die ik (voor de oorlog) heb afgesproken. Ten laatste, ik heb ook nooit problemen met ze gehad betreffende rekeningen.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 07 oktober 2022

      @Sander Bouwhuis

      Wat een fijne review om te lezen, hartelijk dank hiervoor! Fijn te horen dat alles verder naar wens verloopt.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • Ddinie – 28 september 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben super tevreden met Clean Energy.
    Zeer vriendelijke en fatsoenlijke medewerkers.

    Onlangs heel veel gedoe gehad met een andere provider.
    Deze had in mijn vakantie d.m.v. een tussenbedrijf mij benaderd, om te switchen.
    Er werden hele mooie verhalen verteld.
    Uiteindelijk wou ik niet switchen, maar bij Clean Energy blijven.
    Na mijn vakantie werd duidelijk dat ik door een misleidend gesprek, wel was aangemeld bij de andere provider.

    Ik heb meteen met Clean Energy contact gezocht.
    Met de klantenservice heb ik vele gesprekken en mailverkeer gehad, over hoe ik dit kon herstellen.

    Uiteindelijk is het toch gelukt, weer bij Clean Energy
    terug te komen.
    Bedankt voor het vertrouwen wat mij werd gegeven door jullie bedrijf!

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 04 oktober 2022

      @dinie

      Hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring. We waarderen dit zeer. Fijn te vernemen dat alles naar behoren is opgelost en u klant blijft!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • JJenny – 22 september 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Wat ik geweldig vind aan Clean Energy is, de bereikbaarheid en vriendelijkheid. Op mailcontact wordt snel gereageerd met een keurig antwoord. Ga zo door, ik blijf en zal jullie aanbevelen.

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 23 september 2022

      @Jenny,

      hartelijk dank voor het delen van deze leuke review, dit waarderen we zeer!

      Met vriendelijke groet,

      klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • HHenk Lieffers – 16 september 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    heel prettige en snelle reacties op vragen
    en andere mails.
    Bovendien zeer vriendelijke en sympathieke
    antwoorden.
    Zo zou het overal moeten zijn…

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 19 september 2022

      @Henk Lieffers

      Wat een leuke review om te lezen, hartelijk dank voor het delen hiervan!
      We waarderen dit zeer.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • YYvette – 30 augustus 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik ben zo fijn geholpen door de klantenservice, specifiek door Christine Bonder, met al mijn vragen.

    Zij nam alle tijd om zaken uit te zoeken en te regelen voor mij. Ik was al bij Clean Energy en was bijna overgehaald door een platvorm om over te stappen naar een andere maatschappij maar ik ben heel blij dat ik daar niet naar geluisterd heb.

    Mijn tarieven zijn ook hartstikke goed, dus ik blijf fijn bij deze maatschappij de komende jaren 🙂

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 05 september 2022

      @Yvette

      Hartelijk dank voor deze mooie review! Wat fijn te horen dat alles naar wens verloopt en het contact met onze collega zo prettig is verlopen. We staan graag voor u klaar!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • JJoyce Niessink – 22 augustus 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Door beller bijna overgestapt, maar gelukkig herroepen Zeer tevreden over de afhandeling door Clean Energy

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 22 augustus 2022

      Beste @Joyce Niessink,

      ontzettend bedankt voor deze mooie review! Fijn te horen dat u tevreden bent en klant bij ons blijft.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • TTrijntje – 19 augustus 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Op mailtjes direct antwoord . Per telefoon goed en duidelijk contact . Ik ben erg tevreden

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 22 augustus 2022

      Beste @Trijntje,

      hartelijk dank voor uw review, dit waarderen we zeer. Fijn te horen dat u tevreden bent. We zien echter dat u een halve ster heeft gegeven voor “Algemeen”. Zijn er zaken waarover u toch ontevreden bent of is dit per abuis verkeerd ingevuld?

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • JJohn Verhoeven – 16 augustus 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Mijn ervaring met clean energy
    Is buitengewoon goed
    Helder en duidelijk
    Geen klachten gehad ook niet bij het overstappen van mijn vorige leverancier

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 18 augustus 2022

      @John Verhoeven: hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Clean Energy! Fijn te horen dat u tevreden bent en alles voorspoedig verloopt.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • CCello – 16 juli 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    De mensen van de klantenservice zijn aardig goedgemanierd en als je met een vraag of een probleem komt ,blijven ze net zolang op onderzoek uit tot ze een antwoord of een oplossing hebben
    Gevonden

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 18 juli 2022

      Beste Cello Luca,

      wat een mooie review om te lezen! Fijn dat alles naar tevredenheid verloopt.
      Hartelijk dank voor het vertrouwen!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • AAnke Verhoeven – 03 juni 2022

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zeer aardige mensen. Komen afspraken onderling gemaakt altijd na en leveren de prijs welke is afgestemd in het contract. En andere concurenten, telemarketeers die beweren dat Clean Energy er slecht voorstaat, dat zijn zo als ze heten de concurrent en proberen op deze manier alleen maar ons bij Clean Energy weg te halen. Ik ben echt super tevreden♻️

    Reageren
    • KKlantenservice Clean Energy – 07 juni 2022

      Beste Anke Verhoeven,

      ontzettend bedankt voor het doorgeven van deze mooie review, dit waarderen we zeer!
      Fijn dat alles naar tevredenheid verloopt.

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice Clean Energy

      Reageren
  • JJohn siliakus – 11 april 2022

    Geacte mevrouw, ik ben best tevreden alleen jammer dat je gebruik niet op papier krijgd groetjes dhr siliakus. 66185

    Reageren