Budget Energie
Totaalscore
Energieprijs
8,3
Klantenservice
7,9
Algemeen
8,1
Plus- en minpunten
- 100% groene stroom
- Direct opzegbaar
- Al 1 miljoen klanten
- Combikorting mogelijk
- Terugleververgoeding kan beter
Over Budget Energie
Budget Energie is een Nederlandse energieleverancier en onderdeel van Nuts Groep BV. Het energiebedrijf werd in 2012 opgericht en wil zich profileren als goedkope online aanbieder op de particuliere en zakelijke markt. Onlangs won de leverancier een prijs voor klanttevredenheid.
Onlangs – in 2022 – zijn alle klanten van de Nederlandse Energiemaatschappij (NLe) overgegaan op Budget Energie.
Check hier de actuele tarieven, die op dit moment goedkoper zijn dan het prijsplafond.
Llinda – 10 maart 2016
Prijs
Service
Algemeen
goede service, fijne klantenservice en goede prijs voor gas en elektriciteit
Rr hummel – 10 maart 2016
Prijs
Service
Algemeen
ben nog niet zo lang klant van hun maar ben zeer tevreden
PPetra Agterdenbosch – 07 maart 2016
Prijs
Service
Algemeen
Voor de tweede keer op rij is Budget energie goedkoper gebleken. Ik moet er wel bij zeggen dat beide keren ik als vergelijk gebruikt heb: Sloop de crisis. Ik betaal echter nu minder dan de eerste keer dat ik voor budgetenergie koos en dat bevalt met wel. Contact met de klantenservice heb ik nog nooit gehad omdat daar geen reden toe was. Dat vind ik op zich al een goed teken.
ZZijlstra – 29 februari 2016
Prijs
Service
Algemeen
Ik ben bij Budget Energie terecht gekomen, via de collectieve inkoop energie van Vereniging Eigen Huis.
Als eerst denk je, is het wel goed om over te stappen naar een (voor mij) onbekende energiemaatschappij. Je gaat googlen naar ervaringen, want je wilt niet zonder gas en elektra komen te zitten. Uiteindelijk de stap durven nemen en we zijn stukken goedkoper uit dan bij de nuon!
WW.G.H. Soethof – 25 februari 2016
Prijs
Service
Algemeen
Budget Energie geeft voor mij de beste kwaliteit en prijsverhouding.Ik heb vorig jaar een 1- jarig contract afgesloten en dit heb ik inmiddels nu voor 3 jaar verlengd.Dit omdat ik zeer tevreden was over de prijs en ook de
klantvriendelijkheid sprak mij aan.
RRuben van der Waard – 23 februari 2016
Prijs
Service
Algemeen
prijs zou iets lager kunnen, maar verder geen klachten. klantenservice is tot dusver niet nodig geweest.
Ooudshoorn – 23 februari 2016
Prijs
Service
Algemeen
alles gaat momenteel uitstekend , prima overstap geen problemen scherp contract
AAb Kaan – 23 februari 2016
Prijs
Service
Algemeen
Een goede prijs en een vlotte afwerking van vragen, geen gedoe.
Ppeter – 22 maart 2023
@Ab Kaan
hebben we het wel over hetzelfde energie bedrijf ?
Vlot zijn ze van geen kanten en ze lossen nooit niks op.
Budget is echt het slechtste bedrijf allertijden. !
FFrans van Beers – 22 februari 2016
Prijs
Service
Algemeen
Ik ben nu ruim een jaar bij Budget Energie en heb tot nu toe alleen positieve ervaringen.
Reden, dat ik gewoon bij Budget Energie blijf.
Jjaap de groot – 14 februari 2016
Prijs
Service
Algemeen
De overstap is zonder problemen verlopen. Ik kreeg een mooie instap bonus en mijn maandlasten waren een stuk lager.
GG. Bouwknegt – 02 februari 2016
Prijs
Service
Algemeen
Heb contract voor 3 jaar afgesloten voor een prima prijs. Overgang prima verlopen. Ben tot op dit moment nog zeer tevreden en hoop dat nog lang te blijven.
Llydia wijsbroek – 05 januari 2016
Prijs
Service
Algemeen
alles gaat perfect via mail, contact via klantenservice snel en goed, en wat het belangrijkste is, je weet waar je aan toe bent, elke maand hetzelfde bedrag
MMiranda – 01 januari 2016
Prijs
Service
Algemeen
Zeer duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden qua contractlengte.
Scherpe tarieven.
Makkelijk online verbruik inzien.
Overzichtelijke jaarafrekening.
AA.Schendelaar – 29 november 2015
Prijs
Service
Algemeen
Ik ben heel tevreden met Budgetenergie.
De rekening klopt altijd, email en telefoon werken prima, de mensen zijn aardig. Vreemd vond ik wel dat ik maanden geleden een aanbieding kreeg van hen voor verlenging terwijl ik nog tot juni een vast contract heb bij hen.
FF.Graat – 18 september 2015
Prijs
Service
Algemeen
Duidelijk, overzichtelijk en zonder al teveel poespas.
AA. Rietveld – 30 augustus 2015
Prijs
Service
Algemeen
We zijn heel tevreden met deze leverancier
PPeter – 29 augustus 2015
Prijs
Service
Algemeen
Ruim een jaar overgestapt via Sloop de Crisis ivm de lage tarieven. Omdat ik in een oud huis woon was met name de lage gasprijs doorslaggevend.
Overstap ging vlekkeloos en de communicatie was zeer helder.
Net weer verlengd met een jaar omdat de tarieven weer de goedkoopste waren in mijn situatie! Een tevreden klant 🙂
TTheo van Dreven – 20 augustus 2015
Prijs
Service
Algemeen
Ik ben tevreden met deze leverancier
JJ.L. Uileman – 14 augustus 2015
Prijs
Service
Algemeen
Vriendelijke klantenservice is terzake deskundig. In de vier jaar dat ik energie vaan BudgetEnergie ontvang, is er slechts sporadisch (één maal) een probleempje geweest, dat vlot is opgelost. Het doorgeven van de jaarlijkse meterstanden gaat gelukkig elektronisch en niet via een kaartje of de telefoon en heeft nog nooit tot verschillen geleid tussen opgave en jaarrekening. De jaarrekening vind ik overzichtelijk en vooral begrijpelijk. Voor ondernemers is er zelfs een aparte BTW-pagina bijgevoegd.
DDita Stokvis – 12 augustus 2015
Prijs
Service
Algemeen
Goede prijsverhouding.
Klantenservice kan beter.
HH. Bevers – 02 augustus 2015
Prijs
Service
Algemeen
Pas in februari 2016 overgestapt. De overstap is probleemloos verlopen. De contacten die we hebben gehad met Budget Energie zijn goed verlopen, er blijkt dat er deskundigheid achter de telefoon zit.
Reden om over te stappen is de lage gasprijs en het lage vastrecht bedrag.
TT.Doeven – 30 juli 2015
Prijs
Service
Algemeen
Gunstige tarieven winnaar van een veiling.Keurige tussentijdse overzichten d.m.v de slimme meter.
Heb het contract met budgetenergie per 1-4-2016weer verlengd.
Zeer tevreden.
CC.J. Oosterom – 03 juli 2015
Prijs
Service
Algemeen
Eerlijke, up-to-date en overzichtelijke prijzen. Altijd een seintje wanneer je moet en/of kunt veranderen aan de hand van de nieuwe prijzen.Is een antwoord per mail niet geheel duidelijk, dan wordt het alsnog telefonisch duidelijk uitgelegd. Heb de indruk dat de medewerk(st)ers hun uiterste best doen
om het de klant naar de zin te maken.
HHM vd Bruggen – 16 juni 2015
Prijs
Service
Algemeen
Geen problemen. Klantvriendelijkheid is ook goed. Eén keer gebeld en de oplossing werd meteen gegeven.
Ddebby – 25 april 2015
Prijs
Service
Algemeen
alleen rechtstreeks af te nemen, waardoor er geen onnodige kosten naar derde partijen gaan. zoals het hoort.