Waar ben je naar op zoek?

ANWB energie

Totaalscore

Energieprijs


7,5

Klantenservice


5,8

Algemeen


6,3

Plus- en minpunten

  • Energie tegen inkoopprijs
  • Op te zeggen zonder boete
  • Per uur inzicht in verbruik
  • Betrouwbaar merk
  • Slimme meter verplicht

Over ANWB energie

Naast pechhulp, verzekeringen en leaseauto’s kun je bij de ANWB nu ook terecht voor een dynamisch energiecontract.

ANWB Energie levert stroom en gas tegen inkoopprijzen. Dat betekent dat de prijs van stroom kan wisselen gedurende de dag. Het gastarief staat dagelijks vast. Verder betaal je bij ANWB Energie vaste abonnementskosten voor stroom en gas (circa 7 euro per onderdeel).

Een energiecontract bij de ANWB is maandelijks opzegbaar.

Lever je stroom terug? Dan krijg je hiervoor een terugleververgoeding die gelijk is aan het gemiddelde kale inkooptarief.

Check hier de goedkoopste ANWB energiedeal.

Kan het goedkoper?

242 ervaringen

Plaats review

Schrijf een beoordeling

Wat vindt u van ANWB energie?

Prijs
Klantenservice
Algemeen
  • Ppeter – 21 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    7 keer contact gehad over 1 rekening die gewoon was betaald maar door een fout vaan de anwb kwam.
    Al die keren werd beloofd dat het recht gezet zou worden dit heeft ruim 6 weken moeten duren.
    Hierdoor opzoek gegaan naar een ander energielevercier en ja hoor na 6 weken later nog geen eindafrekening weer excuses en ja hoor ze hopen het binnen 2 weken recht te zetten..

    Reageren
  • EE.W.SMID – 16 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Prima

    Reageren
  • RRieky – 15 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goede service.
    Goed bereikbaar via WhatsApp.

    Reageren
  • SSDE – 14 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Heb sinds 1 maart 2022 een contract met ANWB energie. Bevalt tot nu toe prima maar de toeslagkosten van €14,00 in de maand voor gas en stroom vind ik redelijk hoog. Heb enkele keren contact gehad over bijzaken en dat ging toen prima per telefoon.
    Wacht nu tot mijn afrekening over het eerste jaar mid maart binnenkomt en dan heb ik alles zwart op wit en kan dan besluiten door te gaan of te stoppen bij deze dynamische energie maatschappij. We gaan het zien.

    Reageren
    • HHeinrich Serne – 08 maart 2023

      En, ben je gebleven of weggegaan? En waarom? Ben benieuwd….

      Reageren
      • SSDE – 17 maart 2023

        @Heinrich Serne
        Vandaag zijn we 17 maart 2023 en ik wacht nog steeds op mijn afrekening 1 maart 2022 t/m 28 febr. 2023
        Heb aangegeven dat de eindafrekening eigenlijk veertien dagen na afloop van het jaar moet plaatsvinden en dat ik over het eerste jaar meer dan €1500,00 terug moet ontvangen.

        Reageren
  • AAnnet – 11 februari 2023

    Zit pas een week bij ANWB en dagprijs (gas) en uurprijs (stroom) bevalt me prima. Alleen jammer dat in de app de kale prijs getoond wordt. Ook incl BTW is het nog niet het totale tarief dat je werkelijk moet betalen, waardoor je het dus niet goed kunt vergelijken met het prijsplafond of met andere leveranciers. Vermeld gewoon het totale tarief per m2 en kwh.

    Reageren
    • GGesinus – 13 februari 2023

      @Annet
      Wat bedoeld U met een ´ kale ‘ prijs ?

      Reageren
      • MMarven – 14 februari 2023

        @Gesinus

        Dat is de basis inkoopprijs. Hier bovenop komen nog inkoopkosten, energiebelasting enz. Voor stroom is dit rond 17 cent en bij gas 67 cent. De prijs die dan instaat is te vergelijken met de plafondprijs. Uiteindelijk komen bij beide nog de netbeheerderkosten bij en gaat er teruggaaf energiebelasting van af.

        Reageren
    • SSylvie – 12 maart 2023

      @Annet

      Met alle plussen en minnen komen we nog steeds qua gas boven het prijsplafond uit! Verschillende keren gebeld maar wordt aan het eind jaar verrekend. Kan dus niet vergelijken. Lastig en prijzen dus niet echt transparant.

      Reageren
  • TTom – 08 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    In mei 2022 kwam ANWB met een advertentie op Facebook. Iedereen viel over ze heen. Schoenmaker blijf bij je leest hoorde je vaak. Maar ik besloot deel te gaan nemen, vooral ook vanwege het betrouwbare imago van de ANWB. Dat is me nu bijna een jaar later goed bevallen. Het betalen van de inkoopprijs geeft een tevreden gevoel, zeker als je weet dat reguliere energiereuzen een flinke toeslag toepassen om hun risico’s in te dekken en de reusachtige kantoren en duizenden medewerkers te betalen. Ik was daar wel klaar mee, je betaalt per definitie teveel. Nu heb ik het gevoel de eerlijke prijs te betalen bij een betrouwbare vereniging. In een prijsvergelijking kwamen ze qua beheerkosten ook nog als een van de goedkoopste uit de vergelijking. Al met al heb ik een goede beslissing genomen. ANWB……ga zo door!

    Reageren
  • JJoop van de P. – 07 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Sinds ruim een maand nu stroom en gas van ANWB energie en ben dik tevreden app werkt ook goed. Je kan zien van uur tot uur wat je stroom of gas kost en daar op anticiperen. Heb zeker al 5 mensen over laten stappen naar ANWB energie. Goed bezig hoop dat ze dit voortzetten.

    Reageren
    • MMarian – 08 februari 2023

      @Joop van de P.

      Jij schrijft dat jij per uur kan zien wat je verbruikt, maar de telling van de slimme meter, loopt toch altijd ern paar dagen achter ?

      Reageren
      • MM.K. – 09 februari 2023

        @Marian hij zegt niet wat zijn verbruik is per uur maar dat hij zien kan wat de prijs om bvb. 14:00 uur is.

        Reageren
      • JJannemanJ – 10 februari 2023

        @Joop van de P.

        Lezen is ook een vak.

        Reageren
      • MMichiel – 14 februari 2023

        @Marian je weet op het moment van verbruiken wat de kosten zijn (stroomprijzen morgen zie je vandaag vanaf 14.00 in de app). Werkelijk verbruik zie je idd na 1-2 dagen in de app

        Reageren
      • EEllen – 19 februari 2023

        @Marian een P1 metertje aanschaffen voor 30 euro , aansluiten op de slimme meter en je krijgt je realtime verbruik te zien .

        Reageren
        • PPaul – 19 februari 2023

          Werkt inderdaad perfect en is uit te breiden

          Reageren
  • CConstantijn – 06 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Goed bezig

    Reageren
  • Aandre tamminga – 06 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Het flexibel variabel energie contract is voor mij bijzonder gunstig omdat de prijzen voor gas en stroom dagprijzen zijn die zeer voordelig zijn in vergelijking met sommige vaste tarieven.
    Heb dagelijks inzicht in mijn verbruik en de maandelijkse kosten worden automatisch aangepast wanneer deze veel te hoog zijn.
    Ben er heel tevreden over.

    Reageren
    • JJonathan van Bochove – 24 maart 2023

      @andre tamminga

      Je schrijft zeer voordelig, maar houd je er dan wel rekening mee dat de getoonde prijzen exclusief alle dure dingen zoals de belastingen zijn? Voor stroom moet je nog ruim 17 cent erbij op tellen en voor gas 67 cent.

      Reageren
  • MMichiel – 04 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zeer goede en snelle communicatie via de whatsapp. Duidelijke app. Goedkoper dan een aantal concurrenten.
    Al sinds juli 2022 lid. Prijzen ruim onder het plafond. Daarvoor lid bij Frank maar die zijn veel te duur geworden voor gas

    Reageren
  • SSam – 04 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Sorry, nu ben ik al weken bezig om ANWB aan te prijzen, en ga ik vandaag bellen om te vragen hoe en wat, hebben ze me gewoon vergeten.
    We sturen wel even een nieuw contract gaat wel later in.
    Ben des duivels
    zeg mevrouw, Ik heb op 2 januari aangevraagd en een contractbevestiging gekregen
    Ja ik zie het staan maar sorry…….
    Ik vind dit echt een heel slecht begin.
    Sorry ANWB dit is geen goed begin.
    Zijn er meer mensen die dit meegemaakt hebben wil ik graag weten.
    Volgens mij staat er toch duidelijk contract begint op 4 februari aangevraagd op 2 januari ‍

    Reageren
    • AAnnet – 11 februari 2023

      @Sam
      Ik heb ook op 2 jan. aangevraagd en contract per 4 feb. gehad. Begin feb. stond er ineens startdatum 6 feb.

      Reageren
      • RRijk – 06 maart 2023

        @Annet Hoi, dat komt door het weekend. Je contract start niet in het weekend. Daar kwam ik ook per toeval achter. Dat had de ANWB wel iets duidelijker aan kunnen geven m.i.

        Reageren
  • MMartin Res – 01 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Sinds aug 22 bij anwb. Glasheldere communicatie, wordt zelfs terug gebeld, app reactie zeer snel, inhoudelijk correct, aanvullende info glashelder uitgelegd, tarieven dik in orde. App intuitief, alle info. Voorbeeld voor de energiesector die gezien de huidige tarieven kennelijk in augustus op de piek voor een jaar ingekocht heeft. Of in ieder geval ” doorberekent”. Wegwezen daar.

    Reageren
  • SSylvia – 01 februari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zeer kundig te woord gestaan, duidelijk, geen poespas, eerlijk, voelt goed. Zo hoort het te gaan,en goedkoop dus

    Reageren
  • JJosje – 31 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik begon positief door het aanpassen van termijn bedrag en omdat ik hier mijn autoverzekering heb. Helaas toen de toeslag kwam van de 2x 190,- heb ik hier alleen maar verkeerde communicatie door gehad. Ook nu met de standen doorgeven, staat dit niet goed in het systeem. Ik verbruik niks bijna, en het ‘werkelijke’ verbruik is meer dan het verwachtte gebruik.. en deze is zeer hoog.. wanneer ik een mail stuur, krijg ik een automatisch antwoord keer op keer.. dat de standen zijn bijgewerkt en ik voor vragen kan mailen. 5x op rij hetzelfde antwoord, terwijl ik vraag om uitleg en een uitleg geef. Ik heb geen idee waar ik aan toe ben wanneer mijn jaar voorbij is… zeer vervelend in deze tijd.

    Reageren
  • Aad – 31 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    een storing oplossen tussen Enexis en ANWB energie lijkt niet te lukken .
    Na wisselen van een slimme meter gaat het fout en Enexis geeft een verkeerde meterstand door van 1000KWH , na 5 weken nog niet opgelost.

    Reageren
    • Aad – 05 maart 2023

      @ad
      gelukkig opgelost , maar ANWB er is wel verbetering nodig betreft de communicatie

      Reageren
  • JJosé van Vuurde – 31 januari 2023

    Prijs

    Deze energie leveraar levert energie per uurtarief.
    Een dag van te voren zie je vanaf 14.30 uur de tarieven voor de volgende dag ,bijvoorbeeld veel wind : goedkope energie én soms zelfs uren voor niks! Én er zijn zelfs uren dat je tarieven ziet waarbij je geld “krijgt” als je dan energie afneemt.
    Met deze manier is het weleens een dingetje dat je altijd eerst kijkt naar de app om voordeliger te wassen of hoe laat de vaatwasser aan moet, maar het levert echt geld op zo en dat vind ik belangrijk!

    Reageren
  • FFam Zijderveld – 21 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Zeer tevreden , sinds februari 2022 overgestapt naar anwb energie. (EnergieZero).Alles goed en duidelijk geregeld. Fakturen oké.
    Ook in nov/ dec 22 netjes de 190 euro uitbetaald gekregen.
    Prijzen zijn zoals je mag verwachten.

    Reageren
  • SSjors – 19 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Na 40jaar vattenfal nu over gestapt naar anwb energy ik zat met gas wel ruim boven prijsplavond en met elektriciteit juist niet kreeg nieuw variabel aanbod van €560 en nu dynamisch aanbod voor €375 per maand overstap ging soepel en geen waarborg bij anwb energy momenteel ben ik te vreden en de toekomst zal uitwijzen of ik een goeie keuze heb gemaakt.

    Reageren
  • EErik – 16 januari 2023

    Vraag omdat ik geen reactie van ANWB energie heb gehad: vandaag 16 januari staat de actuele dagprijs voor gas op euro 0,75 inclusief BTW. Is dit de gasprijs inclusief de overheidsheffingen of moet je die erbij tellen om de m3 gasprijzen te kunnen vergelijken?

    Reageren
    • JJohan – 18 januari 2023

      Je moet daar 68 cent bij optellen.
      Voor stroom 17 cent

      Reageren
      • WWim – 18 januari 2023

        @Johan, ik meen gelezen te hebben (2023), dat de energietoeslagen 59 ct en 15 ct (gas resp elektra). Overigens krijg je aan het eind van het jaar bijna 600 Eur weer terug van die energietoeslag.

        Reageren
        • MMichel – 05 februari 2023

          @Wim en @Johan:
          Wat is nu echt het bedrag wat je erbij op moet tellen?

          Reageren
  • OOma – 14 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik kan nergens vinden of je ook zonder slimme energie kan afnemen bij anwb.
    Zie nergens op hun site hoe dat dan geregeld word en wat dan de prijzen zijn.

    Reageren
    • JJohan – 18 januari 2023

      @Oma

      Alleen mogelijk indien je een slimme meter hebt.

      Reageren
    • Oohlo – 18 januari 2023

      @Oma

      die meter kunt u aanvragen bij de netbeheerder, bijvoorbeeld Stedin in Rotterdam

      Reageren
    • CCher – 02 februari 2023

      @Oma daar hoef je toch niet zo’n slechte review voor achter te laten?! Spreekt ook voor zich dat je een slimme meter nodig hebt om je actuele verbruik in te zien.

      Reageren
  • GGveldhuis – 12 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik heb nog steeds de energie toeslag van November niet ontvangen. Hier al 10x over gebeld financiele afdeling heeft het erg druk is het antwoord. Nu is het 12 januari gewoon belachelijk

    Reageren
    • PPierre – 12 januari 2023

      @Gveldhuis De € 190 voor november heb ik wel gekregen, maar de bijbehorende creditfactuur staat niet in het overzicht. Controleer je bankafschriften in de buurt van 25 november.

      Reageren
    • HHenk V – 12 januari 2023

      @Gveldhuis
      Ook ik heb vandaag, 12 januari, nog niet de toeslag over november ontvangen. Het verbaasd me, dat niet meer mensen dit melden, want het schijnen er toch veel te zijn, die nog niets kregen. Terwijl het toch bedoeld was voor november!

      Reageren
    • JJennefer Petersen – 17 januari 2023

      @Gveldhuis
      Ik heb precies hetzelfde probleem! Geen reactie niemand neemt de telefoon aan en mails worden ook niet beantwoord. Ik heb besloten om de factuur niet te betalen als ik de teruggave van december niet ontvang deze maand.

      Reageren
    • AAnita – 19 januari 2023

      @Gveldhuis
      Wij hebben de tegemoetkoming van november ook nog niet ontvangen.
      Ik heb al heel vaak gebeld en krijg telkens hetzelfde te horen, ze hebben zijn bezig met het uitzoeken van het waarom. En dat eind van de week het geld op onze rekening staat.
      We zijn nu 1,5 maand verder en nog steeds niet ontvangen.
      Via whatsapp wordt inmiddels niet meer gereageert op mijn berichten.

      Belachelijk en een dikke onvoldoende voor de ANWB!

      Reageren
    • MMG – 23 januari 2023

      @Gveldhuis ik heb de energietoeslag november keurig ontvangen met factuur. Helaas van december geen factuur en geen geld ontvangen. Al contact sinds begin januari. Iedere keer op de app het verhaal dat het wordt uitgezocht. Maar geen datum wanneer het op mijn rekening staat. Ook ik denk erover om de nieuwe factuur -190 euro te betalen.

      Reageren
    • MMG – 23 januari 2023

      @Gveldhuis ik heb de energietoeslag november keurig ontvangen met factuur. Helaas van december geen factuur en geen geld ontvangen. Al contact sinds begin januari. Iedere keer op de app het verhaal dat het wordt uitgezocht. Maar geen datum wanneer het op mijn rekening staat. Ook ik denk erover om de nieuwe factuur -190 euro te betalen. 23-1-23 staat er nog niets op mijn regering.
      @anwb ik hoop dat jullie gauw actie ondernemen. Want het geld hebben jullie al begin november ontvangen van de overheid

      Reageren
  • RRené – 12 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ben aan het vergelijken maar heb nog geen maatschappij kunnen vonden waarvan de positieve reviews er meer zijn dan slechte. Al begrijp ik dat mensen met slechte ervaringen eerder een review zullen schrijven dan ee mensen die tevreden zijn.

    Reageren
    • Uursinus – 31 januari 2023

      @René
      tel.opnemen is bij Energie een probleem.Ook is de administratie niet in orde

      Reageren
      • MMarian – 08 februari 2023

        @ursinus

        Dat is jammer, ik wou juist weg bij Oxxio, vanwege communiseren via Robots, maar nu lees ik jou bericht dat de anwb ook steken daar laat vallen, dus ik twijffel enorm

        Reageren
        • HHelma – 23 februari 2023

          @Marian, gewoon overstappen Marian. In mijn beleving heeft de klantenservice heel vriendelijk personeel. Ze doen hun best maar niet alles loopt even soepel. Uiteindelijk komt het goed en als het eenmaal loopt is er geen centje pijn meer. Na juli heb ik de klantenservice niet meer nodig gehad. Zeer tevreden klant en de vernieuwde app biedt meer inzicht.

          Reageren
        • Wwim – 08 maart 2023

          @Marian

          ja ,ik wilde ook weg bij oxxio met de vreselijke hoge tarieven zijn er genoeg goedkoper ,maar ik zie dat anwb nog niet alles op orde heeft ??????

          Reageren
  • LLeon – 12 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Sorry, even de sterren opnieuw. Dat ging niet goed bij mijn onderstaande review.
    Aanvulling: overstap ging probleemloos. Klantenservice snel tot duurt even bereikbaar. Behulpzaam maar voor de rest hangt het een beetje af van wie je aan de telefoon krijgt. (Werkt meestal zo bij bedrijven)
    Ze zeggen dat je via Whats app snelste contact krijgt. Zou ik niet doen. Reacties duren wel even. Een beller is echt sneller.

    Reageren
  • LLeon – 12 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Ik neem sinds 6 dagen stroom af via ANWB energie. Komende van Eneco een ware verademing. Daar waar Eneco de laatste maanden totaal verzuimde in duidelijkheid in hun app, is die bij ANWB energie er wel. Zij het met een dag vertraging. Voor mij is dat geen probleem want ik heb een P1 metertje gehangen aan de slimme meter voor echt realtime verbruik. Een aanrader, zo’n device.
    Daar waar ik bij Eneco totaal overgeleverd was aan absurd hoge wurgtarieven (bijna € 1,- / kWh), geven de gemiddelde dagtarieven bij ANWB van € 0,25 / kWh meer lucht. En je bent meer ‘baas’ door de energieslurpers, zoals de vaatwasser, wasmachine en evt droger ‘s nachts te laten draaien. Soms zelfs voor € 0,00 / kWh . Dat is de kracht van een dynamisch contract. Je moet het wel even zelf in de gaten (willen) houden.
    Tot nu toe content met ANWB energie. Zeker als je van Eneco verlost bent.

    Reageren
    • LLeon – 12 januari 2023

      Die € 0,25 / kWh is ongeveer het huidige gemiddelde all in tarief.
      Helaas zijn de uurtarieven alleen een indicatie wanneer stroom het goedkoopst is. Het zijn alleen incl BTW tarieven / ex overige kosten.
      De werkelijke verbruikskosten vind je de dag erop bij de overige tabs in de app of online in de portal.

      Reageren
      • DDorotaJacky – 18 januari 2023

        @Leon

        Hi, dankjewel voor jou commentaar, erg behulpzaam voor ons

        Reageren
    • JJoost – 10 februari 2023

      @Leon een P1 meter geeft alleen weer wat de meter “meet” Dus als deze een verbruik, “fout” meet, zal de P1 meter ook deze foute standen doorgeven !

      Reageren
  • Wwh – 07 januari 2023

    Prijs

    Service

    Algemeen

    Opzich prima maar als je vragen hebt kan je er in stikken. In de chat, waar ze snel naar wijzen, krijg je halfbakken antwoorden waar je niks mee kunt. Bellen heeft geen zin, na een uur telefoonmuziek ben je er wel klaar mee 🙂

    Reageren
    • AAB – 09 januari 2023

      @wh, omdat ik de ANWB telefonisch niet te pakken kan krijgen, vraag ik het maar hier. Ik heb voor 09-02-2023 een contract afgesloten bij ANWB Energie. Zij regelen het opzeggen van mijn huidige contract. Ik heb echter de naam van mijn huidige leverancier nergens hoeven te vermelden. Hoe weten ze bij wie ze mijn contract moeten opzeggen?

      Reageren
      • AAnja – 11 januari 2023

        @AB

        Deze vraag kwam bij mij ook op. Wij zijn per 2 januari overgestapt naar anwb.
        Alles keurig verlopen zonder deze gegevens aan te leveren.
        Succes

        Reageren
      • DDe Wolf – 13 januari 2023

        @AB ik moest de laatste zes cijfers van mijn barcode van de gas- en elektrameter doorgeven. Dat is de aansluiting van mijn huis. volgens mij kunnen ze die scannen en dan zien wie de leverancier is

        Reageren
      • Aaad borreman – 14 januari 2023

        @AadB er is een landelijke registratie wie waar zijn energie haalt dit staat op de site van anwb energie dus daar halen ze de informatie zit zelf te dubben om over te stappen zit mijn hele leven al bij vattenvall 25% korting op hun gas en stroom prijs

        Reageren
        • Aalain – 22 januari 2023

          @aad borreman

          je hebt geen 25 % korting op je gasprijs

          Reageren
        • JJbalk – 30 januari 2023

          @aad borreman
          Volgens mij krijg je als langdurige vaste klant bij Vattenfall alleen korting op stroom

          Reageren
      • RRoger – 15 januari 2023

        @AB Alle overeenkomsten staan in een database van de netbeheerder.

        Reageren
      • Rrob – 19 januari 2023

        @AB
        klopt dat je niet de huidige leverancier hoeft te vermelden dat kunnen ze zien ergens weet even niet waar maar dat heb ik opgezocht

        Reageren
      • CCher – 02 februari 2023

        @AB uit het landelijk energie register. Staat ook op de site van ANWB

        Reageren
    • BBennie – 11 januari 2023

      @wh

      Ik ben ook overgegaan naar Anwb maar heb gelukkig heel andere ervaringen, mijn vragen werden goed beantwoord en had ze binnen 10 min aan de lijn.
      Die chat is niks, daar heb je gelijk in.

      Reageren
    • LLeon – 12 januari 2023

      @wh In november en december had ik ze redelijk snel aan de telefoon. Begin januari duurde het (begrijpelijk) wat langer.
      Bij mij is de overstap probleemloos verlopen. Je ‘oude’ leverancier kunnen ze waarschijnlijk via je netbeheerder ‘zien’. ANWB hield mij wel op de hoogte. Eneco echter taal nog teken. Verbaasd me niets. Blij dat ik daar weg ben. Uitzuigers met astronomisch hoge tarieven. Hoop dat ze massaal klanten kwijtraken.

      Reageren
      • KKarin – 04 februari 2023

        @Leon
        Hallo leon. Als het goed is ben ik over 2dgn over van eneco naar anwb. Alleen geen bericht van eneco over einde contract od. Krijg ik dat alsnog ivm eindafrekening?

        Reageren